-
Εννοώ αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει πολλά κομάτια στην Ελλάδα ώς 1400-1600 κυβικά αλλά βγαίνουν και σε πιο δυνατές εκδόσεις. Πχ είδα σε αγγελίες Alfa 75 3000 κυβικά σε εξευτελιστική τιμή. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ρίχνει σφαλιάρες στα περισσότερα καινούρια γρήγορα και επιπλέον δεν προκαλεί γιατί οι περισσότεροι θα νομίζουν οτι είναι 1600.
Έχετε να παραθέσετε άλλα τέτοια παραδείγματα παλιών αυτοκινήτων που δέν είναι γνωστά (αλλά κυκλοφορούν) στην Ελλάδα?
-
Εννοώ αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει πολλά κομάτια στην Ελλάδα ώς 1400-1600 κυβικά αλλά βγαίνουν και σε πιο δυνατές εκδόσεις. Πχ είδα σε αγγελίες Alfa 75 3000 κυβικά σε εξευτελιστική τιμή. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ρίχνει σφαλιάρες στα περισσότερα καινούρια γρήγορα και επιπλέον δεν προκαλεί γιατί οι περισσότεροι θα νομίζουν οτι είναι 1600.
Έχετε να παραθέσετε άλλα τέτοια παραδείγματα παλιών αυτοκινήτων που δέν είναι γνωστά (αλλά κυκλοφορούν) στην Ελλάδα?
-
Εννοώ αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει πολλά κομάτια στην Ελλάδα ώς 1400-1600 κυβικά αλλά βγαίνουν και σε πιο δυνατές εκδόσεις. Πχ είδα σε αγγελίες Alfa 75 3000 κυβικά σε εξευτελιστική τιμή. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ρίχνει σφαλιάρες στα περισσότερα καινούρια γρήγορα και επιπλέον δεν προκαλεί γιατί οι περισσότεροι θα νομίζουν οτι είναι 1600.
Έχετε να παραθέσετε άλλα τέτοια παραδείγματα παλιών αυτοκινήτων που δέν είναι γνωστά (αλλά κυκλοφορούν) στην Ελλάδα?
-
Oσον αφορά την 3λίτρη 75
Το 1987, ακριβώς πριν από τα πρώτα 3,0 V6 εμφανίστηκε ο Ανδρέας Tσόλακας από την Θεσσαλονίκη, ο οποίος έφτιαχνε επί παραγγελία μια ειδική έκδοση για 75 βασισμένος στον 2.5 V6 κινητήρα τον οποίο ανέβασε στα 2,8 λίτρα με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να φτάσει τους 190 ίππους. Χρησιμοποιήθηκαν ειδικοί εκκεντροφόροι και έμβολα, μπεκ από το μοτέρ της turbo. Η συμπίεση ανέβηκε στα 10,8:1, καθώς επίσης μπήκε ECU από BMW 3.3 το οποίο προσαρμόστηκε στην 75 για να ικανοποιήσει την πρόσθετη απαίτηση στα καύσιμα. Αργότερα, το 1990, ένας άλλος εξελιγμένος κινητήρας φτιάχτηκε πάλι, αυτή τη φορά βασισμένος στον 3.0 V6 ο οποίος έφτασε τα 3,6 λίτρα. Ο συγκεκριμένος απαιτούσε ειδική προετοιμασία: εμβολοχιτώνια της Cosworth, ειδικούς εκκεντροφόρους της CΟLOMBO-BARIANI διαφορετική κεφαλή, μπεκ πάλι από 75 ΤURBO, ECU της ΒMW, χειροποίητη χυτή πολλαπλή εξαγωγής, εξάτμιση και ένα ανασκευασμένο διαφορικό με την ικανότητα εμπλοκής 47%. Το ίδιο το κιβώτιο ταχυτήτων ήταν ένας συνδυασμός 75 3,0 και 75 2,4TD. Οι τελικοί αριθμοί ήταν περίπου 270 ίπποι, περίπου 30χλγ ροπής και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 250χλμ/ώρα.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εννοώ αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει πολλά κομάτια στην Ελλάδα ώς 1400-1600 κυβικά αλλά βγαίνουν και σε πιο δυνατές εκδόσεις. Πχ είδα σε αγγελίες Alfa 75 3000 κυβικά σε εξευτελιστική τιμή. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ρίχνει σφαλιάρες στα περισσότερα καινούρια γρήγορα και επιπλέον δεν προκαλεί γιατί οι περισσότεροι θα νομίζουν οτι είναι 1600.Έχετε να παραθέσετε άλλα τέτοια παραδείγματα παλιών αυτοκινήτων που δέν είναι γνωστά (αλλά κυκλοφορούν) στην Ελλάδα?
Όχι και άγνωστο το 75 με το ν6...τεσπά...
Ο βασιλιάς πρέπει να είναι το ρενώ 5 αλπίν αλλά αυτό κάνει μπαμ από 500 μέτρα...
Τι λες για μια MB 450SE W116 (V8 4500cc 225ps) με 5-6Κ ευρουλάκια που οργώνει; 9 στα 10 που βλέπεις είναι 280... -
Υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή τη μετατροπή σήμερα? Απο αξιοπιστία τι λέει?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Υπάρχει κάποιος που να κάνει αυτή τη μετατροπή σήμερα? Απο αξιοπιστία τι λέει?Υπάρχει μηχανικός να σου κάνει κάτι αντίστοιχο.
Το θέμα είναι να βρεις το μοτερ αλλά και αυτό βρίσκεται (...κάπου στην Ιταλια)Ο κινητήρας είναι επισκευάσιμος 100% καθώς αλλάζουν τα εμβολοχιτώνια και γίνεται καινούργιος.
Αντί για λουριά έχει καδένες, (κάτι που επέστρεψη στην 159).οπότε όπως καταλαβαίνεις .... θαχεις μια Bella για πολλές πάντες....
και φυσικά πολλά γκάζια και αξιόπιστα. -
ΒΜW E12 και Ε28 528.
Στην Ελλάδα είδαμε σχεδόν αποκλειστικά 518...Ε12
Ε28
-
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Εννοώ αυτοκίνητα τα οποία έχουν πουλήσει πολλά κομάτια στην Ελλάδα ώς 1400-1600 κυβικά αλλά βγαίνουν και σε πιο δυνατές εκδόσεις. Πχ είδα σε αγγελίες Alfa 75 3000 κυβικά σε εξευτελιστική τιμή. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ρίχνει σφαλιάρες στα περισσότερα καινούρια γρήγορα και επιπλέον δεν προκαλεί γιατί οι περισσότεροι θα νομίζουν οτι είναι 1600.Έχετε να παραθέσετε άλλα τέτοια παραδείγματα παλιών αυτοκινήτων που δέν είναι γνωστά (αλλά κυκλοφορούν) στην Ελλάδα?
Πού τις είδες αυτές τις αγγελίες γιατί ψάχνουμε και εμείς μια Alfa 75 στα 1800 κυβικά και δεν βρίσκουμε πουθενά.....
-
Ο χρήστης Έλσα έγραψε:
Πού τις είδες αυτές τις αγγελίες γιατί ψάχνουμε και εμείς μια Alfa 75 στα 1800 κυβικά και δεν βρίσκουμε πουθενά.....
Για κοίτα λίγο τις αγγελίες στο Alfisti.gr
Πωλείτε μια κούκλα. -
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους.Με τον καημό μας παίζεις???
αχχχχχχχχχ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους.Με τον καημό μας παίζεις???
αχχχχχχχχχ
Επαυξάνω: Αααααααααχχχχχχχ.......
-
Ε21 323i με κάτω από 2Κ ευρώ;
http://www.bmwe21.net/early323.jpg -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους.Με τον καημό μας παίζεις???
αχχχχχχχχχ
Επαυξάνω: Αααααααααχχχχχχχ.......
Που να ήταν και με τα Alitalia αυτοκόλητα... Περιορισμένη έκδοση για να ομολογκαριστεί το αυτοκίνητο στα 220! Ωχ Αμαααααααν, Αχ βαχ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους.Με τον καημό μας παίζεις???
αχχχχχχχχχ
Για να μάθεις να βάζεις 'καρχαρίες' στο τόπικ.
-
Ο χρήστης Leon έγραψε:
Mirafiori 131 Abarth
2λίτρο από 140 έως 200 ίππους.Με τον καημό μας παίζεις???
αχχχχχχχχχ
Επαυξάνω: Αααααααααχχχχχχχ.......
Που να ήταν και με τα Alitalia αυτοκόλητα... Περιορισμένη έκδοση για να ομολογκαριστεί το αυτοκίνητο στα 220! Ωχ Αμαααααααν, Αχ βαχ
Έχω δει 2 φορές αυτό το μοντέλο (ή τουλάχιστον έμοιαζε ) βαμμένο με τα χρώματα της Alitalia
-
Ειναι παλιά άγνωστα αυτοκίνητα η 75 και το Mirafiori ????
Eγω λέω το Rover Vitesse V8, δείχνει παλιό χρέπι αλλά τσαγιάζει πολλά καινούργια στις ευθείες..... και αυστήρα και μόνο στις ευθείες
Η Μηχανή ειναι 3.5 V8 από Buick 190 HP
-
Το τόπικ δεν ανοίχτηκε για άγνωστα αυτοκίνητα. Ανοίχτηκε για σχετικά άγνωστες στην Ελλάδα εκδόσεις γνωστών αυτοκινήτων
Ή τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το τόπικ δεν ανοίχτηκε για άγνωστα αυτοκίνητα. Ανοίχτηκε για σχετικά άγνωστες στην Ελλάδα εκδόσεις γνωστών αυτοκινήτωνΉ τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ
Σωστά! Alfa 75 υπάρχουν πολλές, τρίλιτρες όμως ελάχιστες
Παλιό άγνωστο γκάζι