-
πιστευω ο τιτλος το λεει ξεκαθαρα....
τι ειναι αυτο που πραγματικα θελετε να εχει ενα περιοδικο , και δεν μιλαω για στηλες οσο για το τι να περιεχει μια δοκιμη αυτοκινητου.....
ή να το φερω αντιστροφα : τι ειναι αυτο που λειπει απο τις σημερινες δοκιμες αυτοκινητων στον ελληνικο ειδικο περιοδικο τυπο..... -
πιστευω ο τιτλος το λεει ξεκαθαρα....
τι ειναι αυτο που πραγματικα θελετε να εχει ενα περιοδικο , και δεν μιλαω για στηλες οσο για το τι να περιεχει μια δοκιμη αυτοκινητου.....
ή να το φερω αντιστροφα : τι ειναι αυτο που λειπει απο τις σημερινες δοκιμες αυτοκινητων στον ελληνικο ειδικο περιοδικο τυπο..... -
πιστευω ο τιτλος το λεει ξεκαθαρα....
τι ειναι αυτο που πραγματικα θελετε να εχει ενα περιοδικο , και δεν μιλαω για στηλες οσο για το τι να περιεχει μια δοκιμη αυτοκινητου.....
ή να το φερω αντιστροφα : τι ειναι αυτο που λειπει απο τις σημερινες δοκιμες αυτοκινητων στον ελληνικο ειδικο περιοδικο τυπο..... -
Κατάρτιση δημοσιογράφων και θάρρος της γνώμης τους.
Αυτά τα δύο λείπουν περισσότερο κατά την ταπεινή μου άποψη.
-
Να γράφουν δημόσια αυτά που λένε ιδιωτικώς
-
Ύλη και δοκιμές όπως στο τεύχος ΔΕΚ του 90 που είχα πρωτααγοράσει και χιλιοδιαβάσει (και του ΙΑΝ 1991 με τα μικρα Gti που διάβαζες και νόμιζες οτι τα οδηγούσες).
Και τιμές μετρήσεων όπως τότε, μισή σελίδα με νούμερα με 3η 4η 5η από τα 50-70
80-100
90-110
100-120
110-130
120-140
130-150
140-160
150-170
160-180 γιατί στα ψηλά κάποιοι κινητήρες ψοφάνε και τώρα δε φαίνεται.Και ας πάει η τιμή στα 7e ,αρκεί κάποιοι να κάνουν με ευχαρίστηση τη δουλειά τους.
Δε ξέρω με εσάς αλλά εγώ διαβάζω το περιοδικό και μερικά άρθρα είναι του στιλ . -
Να κόψουν τα... δημοσιοσχετίστικα ψέματα.
Ψάχνοντας τόσο καιρό, διάβασα όλα τα συγκριτικά στη μικρομεσαία κατηγορία.
ΠΑΝΤΑ...
-
Βρίσκουν ένα κριτήριο για να 'χαρίσουν' πόντους σε κάποιο μοντέλο που
πάει να πατώσει. Έτσι τελικά τους 'στριμώχνουν' όλους κοντά στην τελική
κατάταξη, μην αδικηθεί κανείς κατάφορα και κόψει τις διαφημίσεις. -
Ευνοούν κάποιο μοντέλο ειδικά σε 'ασαφή' κριτήρια που είναι υποκειμενικά
και δεν μπορούν να μετρηθούν. 'Ποιότητα συναρμογής', 'αίσθηση τιμονιού' κλπ.
Όπως ξαναείπα, καλά που υπάρχει και το EuroNCAP και δεν μαγειρεύουν και την
ασφάλεια... -
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Κατάρτιση δημοσιογράφων και θάρρος της γνώμης τους.Αυτά τα δύο λείπουν περισσότερο κατά την ταπεινή μου άποψη.
+λίγο πιο πλούσιο λεξιλόγιο και γενικά μέσα έκφρασης...
Edit: Και ας υπάρχουν και 10 σελίδες με πραγματικά τεχνικά θέματα.
Τέλος να τυποποιηθούν κάποτε και οι άμοιρες δοκιμές φρεναρίσματος.
-
Τι θέλουμε από ένα περιοδικό; Μα φυσικά τον Popol@ro συντάκτη !
Προσωπικά, ό,τι ζητάω από ένα περιοδικό το έχω βρει στο βρετανικό EVO, οπότε το μόνο που μου λείπει είναι ένα καλό λεξικό . -
Ελευθερη γλωσσα και τολμη στις αποψεις τους το κιριοτερο!!!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να γράφουν δημόσια αυτά που λένε ιδιωτικώς+1
-
Πολλά!! Τα δύο που έρχονται πιο εύκολα? Καλύτερη κάλυψη των αγώνων και περισσότερα τεχνικά θέματα.
Α επίσης να σταματήσουν αυτά τα χαζά διπλά εξώφυλλα και τα ένθετα με διαφημίσεις μέσα στο περιοδικό που δεν σκίζονται! -
εγώ θέλω ενα περιοδικό που να δοκιμάζει μόνο αυτοκίνητα με πραγματικές αναρτήσεις,ήτοι,
4 γονατάκια στις 4 γωνίες !
lol
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Να κόψουν τα... δημοσιοσχετίστικα ψέματα.Ψάχνοντας τόσο καιρό, διάβασα όλα τα συγκριτικά στη μικρομεσαία κατηγορία.
ΠΑΝΤΑ...
-
Βρίσκουν ένα κριτήριο για να 'χαρίσουν' πόντους σε κάποιο μοντέλο που
πάει να πατώσει. Έτσι τελικά τους 'στριμώχνουν' όλους κοντά στην τελική
κατάταξη, μην αδικηθεί κανείς κατάφορα και κόψει τις διαφημίσεις. -
Ευνοούν κάποιο μοντέλο ειδικά σε 'ασαφή' κριτήρια που είναι υποκειμενικά
και δεν μπορούν να μετρηθούν. 'Ποιότητα συναρμογής', 'αίσθηση τιμονιού' κλπ.
Όπως ξαναείπα, καλά που υπάρχει και το EuroNCAP και δεν μαγειρεύουν και την
ασφάλεια...Συμφωνώ για τα 1 & 2.
Περισσότερα τεχνικά άρθρα θα ήταν επίσης θεμιτό. Οι περισσότεροι ανοίγουν ένα καπώ και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι βλέπουν μπροστά τους, πέρα από 3-4 βασικά πράγματα.
-
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
εγώ θέλω ενα περιοδικό που να δοκιμάζει μόνο αυτοκίνητα με πραγματικές αναρτήσεις,ήτοι,4 γονατάκια στις 4 γωνίες !
lol
Subaru?
-
Συμφωνώ για τα 1 & 2.
Περισσότερα τεχνικά άρθρα θα ήταν επίσης θεμιτό. Οι περισσότεροι ανοίγουν ένα καπώ και δεν έχουν την παραμικρή ιδέα τι βλέπουν μπροστά τους, πέρα από 3-4 βασικά πράγματα.
Το αυτό!
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Να κόψουν τα... δημοσιοσχετίστικα ψέματα.Ψάχνοντας τόσο καιρό, διάβασα όλα τα συγκριτικά στη μικρομεσαία κατηγορία.
ΠΑΝΤΑ...
- Βρίσκουν ένα κριτήριο για να 'χαρίσουν' πόντους σε κάποιο μοντέλο που
πάει να πατώσει. Έτσι τελικά τους 'στριμώχνουν' όλους κοντά στην τελική
κατάταξη, μην αδικηθεί κανείς κατάφορα και κόψει τις διαφημίσεις.
Και δύο-τρία τεύχη μετά, στις προσωπικές τους σελίδες/στήλες, μας λένε τι πραγματικά πιστεύουν για ορισμένα αυτοκίνητα (απίστευτα θαψίματα, ενώ στο 'επίσημο' τεστ όλα μέλι-γάλα).
- Βρίσκουν ένα κριτήριο για να 'χαρίσουν' πόντους σε κάποιο μοντέλο που
-
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Και δύο-τρία τεύχη μετά, στις προσωπικές τους σελίδες/στήλες, μας λένε τι πραγματικά πιστεύουν για ορισμένα αυτοκίνητα (απίστευτα θαψίματα, ενώ στο 'επίσημο' τεστ όλα μέλι-γάλα).
Δεν πειράζει. Ακόμα και έτσι καλά είναι. Τελικά οι καλύτερες δοκιμές είναι στον αντίλογο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τελικά οι καλύτερες δοκιμές είναι στον αντίλογο...
Ή στο blow-job, συγγνώμη blow-out ήθελα να πω. Ήμαρτον δηλαδή, να πρέπει να διαβάζουμε ανάμεσα στις γραμμές και το ένθετο για να εξάγουμε συμπεράσματα. Οι μόνοι που τρώνε με χαρακτηριστική άνεση το θάψιμο είναι οι Κορεάτες. Αν το τιμόνι του clioIII το είχε κάνα accent, θα γελάγαμε...
-
Να γράφουν στα περιοδικά μηχανικοί ή/και οδηγοί αγώνων και όχι δημοσιογράφοι !!
τι ειναι αυτο που θελετε απο ενα περιοδικο