Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
Στην Αθήνα τουλάχιστον, ανερχόμενοι dealer Άλφα και ιταλικών γενικότερα, είναι ο Σφακιανάκης και ο Παζαρόπουλος. Ο πρώτος έχει μεταξύ άλλων και την Bmw και ο δεύτερος τα Vag.
Οπότε αυτά τα κουφά με το δίκτυο και του πωλητές της Άλφα είναι για να περνά η ώρα.
Έτσι όπως πάει το πράγμα θα μείνουν 2-3 μεγάλοι όμιλοι με καμιά δεκαριά σήματα ο καθένας.
Και φυσικά δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα στις εταιρίες του ίδιου ομίλου.
Ούτε καμία διαφορετική αίσθηση premium (Θεέ μου τι λέξη, μου έρχεται να κάνω εμετό) που έλεγε το άλλο το αστέρι.
Δηλαδή τι κάνει ο Σφακιανάκης; Πέρνει τον χαζό υπάλληλο της Bmw και τον πάει στην Lancia;
Άσχετο: Με πήρε στο κινητό πριν από 2 ημέρες μια κοπέλα από τον Σφακιανάκη και με ρώτησε εάν οι τεχνικοί με εξυπηρέτησαν και εάν είχα κάποιο παράπονο.
Εσωτερικός έλεγχος δηλαδή!
Eμενα δεν με ενδιαφερει η premium αισθηση αντιμετωπισης, και η χλιδατη ενιοτε 'βιτρινα'
του οποιου σερβις. Δεν γεννηθηκα χτες, ουτε ασχολουμαι με τα τεχνικα θεματα των αυτοκινητων τα τελευταια 5 χρονια.
Εχω ηδη αλλαξει 3 σερβις για το αυτοκινητο που οδηγω αυτο τον καιρο, και νιωθω τυχερος που πλεον βρηκα τον σωστο ανθρωπο/μηχανικο ο οποιος ξερει ανα πασα στιγμη τι μπορει να παει στραβα, σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, να 'πιασει' το προβλημα ακομα και με την ακοη πχ, και να το λυσει Ο ΙΔΙΟΣ , κανοντας δοκιμη μεχρι να λυθει 100% οτιδηποτε μπορει παει στραβα, μιλωντας παντα ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, χωρις να κρυβει τυχον ζητηματα λογω μη επαρκους γνωσης/πληροφορησης, οπως κανουν ΠΟΛΛΟΙ μηχανικοι, και χωρις παραλληλα
να σε 'γδυνει' επειδη στην τελικη εκανε σωστα και υπευθυνα την δουλεια του.
Συμβαινει δυστυχως σε πολλες εταιριες τον τελευταιο καιρο, αλλα και για τα εξουσιοδοτημενα AR που εχω ακουσει κατα καιρους προσωπικες εμπειριες, εχω απογοητευτει.
Ουσιαστικα πιστευω οτι εχουμε φτασει στο σημειο, να πρεπει ΠΡΩΤΑ να βρουμε
σωστο εξουσιοδοτημενο, υπευθυνο -με επαγγελματιες, σοβαρους, ενημερωμενους μηχανικους- συνεργειο, και μετα να επιλεξουμε την αντιπ/σωπεια που θα μας φερει
το αυτοκινητο.