-
Λοιπον, επιτελους πηγα στα Μεγαρα με το clio 1,4 ελατηρια χαμηλωματος, koni kitrina στη μεσαια 'σκαλα' ή και λιγο πιο πανω, και για τα 4 αμορτισερ, λαστιχα 195 50 15. Με πιεση ελαστικων 35 και στα 4.
Δεν εχω γνωσεις για το πως να παιξω με ο,τι ρυθμιζεται ωστε να κανω την συμπεριφορα πιο ουδετερη-υπερστοφικη, για αυτο σας παραθετω τις εντυπωσεις μου και τις ερωτησεις που για το πως να βελτιωσω το στησιμο.
Σε 2 στροφες τα μουτρα που πεταγε το αυτοκινητο ηταν παρα πολυ περισσοτερα αποσο υπολογιζα. Η μια ειναι η δεξια, στο σημειο που ειναι η εξοδος απο την πιστα, και η αλλη η δεξια πριν την δεξια που σε βγάζει στην ευθεια.
Ενω λοιπον στην αρχη της στροφης ολα μου φαινονται καλα, λιγο μετα ατελειωτη υποστοφη οτι και να εκανα. Η επρεπε να μειωσω ταχυτητα πολυ, η ισως να ειχα λαθος γραμμη και να μην ανοιγομουν πολύ πριν την εισοδο
Σε ολες τις άλλες το αμαξι ισοροπουσε καλα και στην δεξια πριν την ευθεια εμπαινα ωραια με μικρη υπερστοφη(θελω να πιστευω οχι σε βαρος του χρονομετρου)
Τα μπροστινα ελαστικα 'διαλυθηκαν' (εκανα πολλους γυρους σερι και υπο πιεση) οχι μονο στα πλαγια αλλα και στο κεντρο τους, κατι το οποιο νομιζω οτι τουλαχιστον ειναι μια ενδειξη οτι η πιεση του αερα στα εμπρος ελαστικα ηταν καλη.
Και τωρα ρωτω, για να γινει πιο υπερστροφικο το αμαξι ( ή πιο ουδετερο) θα πρεπει να
- Μειωσω την πιεση στα πισω ελαστικα
- Να 'μαλακωσω' τα πισω αμορτισερ
Τελος οι χρονοι που εκανα προς το τελος των προσπαθειών μου ηταν ολοι στο 1.20.ΧΧ.
-
Λοιπον, επιτελους πηγα στα Μεγαρα με το clio 1,4 ελατηρια χαμηλωματος, koni kitrina στη μεσαια 'σκαλα' ή και λιγο πιο πανω, και για τα 4 αμορτισερ, λαστιχα 195 50 15. Με πιεση ελαστικων 35 και στα 4.
Δεν εχω γνωσεις για το πως να παιξω με ο,τι ρυθμιζεται ωστε να κανω την συμπεριφορα πιο ουδετερη-υπερστοφικη, για αυτο σας παραθετω τις εντυπωσεις μου και τις ερωτησεις που για το πως να βελτιωσω το στησιμο.
Σε 2 στροφες τα μουτρα που πεταγε το αυτοκινητο ηταν παρα πολυ περισσοτερα αποσο υπολογιζα. Η μια ειναι η δεξια, στο σημειο που ειναι η εξοδος απο την πιστα, και η αλλη η δεξια πριν την δεξια που σε βγάζει στην ευθεια.
Ενω λοιπον στην αρχη της στροφης ολα μου φαινονται καλα, λιγο μετα ατελειωτη υποστοφη οτι και να εκανα. Η επρεπε να μειωσω ταχυτητα πολυ, η ισως να ειχα λαθος γραμμη και να μην ανοιγομουν πολύ πριν την εισοδο
Σε ολες τις άλλες το αμαξι ισοροπουσε καλα και στην δεξια πριν την ευθεια εμπαινα ωραια με μικρη υπερστοφη(θελω να πιστευω οχι σε βαρος του χρονομετρου)
Τα μπροστινα ελαστικα 'διαλυθηκαν' (εκανα πολλους γυρους σερι και υπο πιεση) οχι μονο στα πλαγια αλλα και στο κεντρο τους, κατι το οποιο νομιζω οτι τουλαχιστον ειναι μια ενδειξη οτι η πιεση του αερα στα εμπρος ελαστικα ηταν καλη.
Και τωρα ρωτω, για να γινει πιο υπερστροφικο το αμαξι ( ή πιο ουδετερο) θα πρεπει να
- Μειωσω την πιεση στα πισω ελαστικα
- Να 'μαλακωσω' τα πισω αμορτισερ
Τελος οι χρονοι που εκανα προς το τελος των προσπαθειών μου ηταν ολοι στο 1.20.ΧΧ.
-
Λοιπον, επιτελους πηγα στα Μεγαρα με το clio 1,4 ελατηρια χαμηλωματος, koni kitrina στη μεσαια 'σκαλα' ή και λιγο πιο πανω, και για τα 4 αμορτισερ, λαστιχα 195 50 15. Με πιεση ελαστικων 35 και στα 4.
Δεν εχω γνωσεις για το πως να παιξω με ο,τι ρυθμιζεται ωστε να κανω την συμπεριφορα πιο ουδετερη-υπερστοφικη, για αυτο σας παραθετω τις εντυπωσεις μου και τις ερωτησεις που για το πως να βελτιωσω το στησιμο.
Σε 2 στροφες τα μουτρα που πεταγε το αυτοκινητο ηταν παρα πολυ περισσοτερα αποσο υπολογιζα. Η μια ειναι η δεξια, στο σημειο που ειναι η εξοδος απο την πιστα, και η αλλη η δεξια πριν την δεξια που σε βγάζει στην ευθεια.
Ενω λοιπον στην αρχη της στροφης ολα μου φαινονται καλα, λιγο μετα ατελειωτη υποστοφη οτι και να εκανα. Η επρεπε να μειωσω ταχυτητα πολυ, η ισως να ειχα λαθος γραμμη και να μην ανοιγομουν πολύ πριν την εισοδο
Σε ολες τις άλλες το αμαξι ισοροπουσε καλα και στην δεξια πριν την ευθεια εμπαινα ωραια με μικρη υπερστοφη(θελω να πιστευω οχι σε βαρος του χρονομετρου)
Τα μπροστινα ελαστικα 'διαλυθηκαν' (εκανα πολλους γυρους σερι και υπο πιεση) οχι μονο στα πλαγια αλλα και στο κεντρο τους, κατι το οποιο νομιζω οτι τουλαχιστον ειναι μια ενδειξη οτι η πιεση του αερα στα εμπρος ελαστικα ηταν καλη.
Και τωρα ρωτω, για να γινει πιο υπερστροφικο το αμαξι ( ή πιο ουδετερο) θα πρεπει να
- Μειωσω την πιεση στα πισω ελαστικα
- Να 'μαλακωσω' τα πισω αμορτισερ
Τελος οι χρονοι που εκανα προς το τελος των προσπαθειών μου ηταν ολοι στο 1.20.ΧΧ.
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Και τωρα ρωτω, για να γινει πιο υπερστροφικο το αμαξι ( ή πιο ουδετερο) θα πρεπει να
2. Να 'μαλακωσω' τα πισω αμορτισερPrepei na malakoseis ta mprosta.
Etsi tha dwseis perisotero prosfysi mprosta.Otan kaneis allages na allazeis 1 thing at a time.
Etsi tha matheis pos symperiferete to clio se kathe allagi pou kaneis. -
Οι 2 δεξιές στις οποίες λες ότι είχες πολλά μούτρα είναι 'προβληματικές', δε φταις ούτε εσύ ούτε το αυτοκίνητό σου. Θέλουν πιο ήπια προσέγγιση, διαφορετικές γραμμές και έτσι, κάπως σώζεις την κατάσταση.
Νικολάκη, δεν ήξερα ότι οι γνώσεις σου εξαπλώνονται και σε προσθιοκίνητα . Αστειεύομαι... -
Η πρώτη δεξιά που λες (Κ9) είναι από τη γεωμετρία της 'late apex' δηλαδή η κορυφή της είναι βαθιά μέσα στη στροφή, οπότε η σωστή γραμμή είναι πιο ανοικτή στην είσοδο και προοδευτικά κλείσιμο μέχρι την κορυφή της που είναι στο σημείο που 'κλείνει' απότομα η στροφή, περίπου στα 3/4 του μήκους της στροφής.
Η άλλη δεξιά (Κ4) είναι απλά πολύ κλειστή και παρατεταμμένη, οπότε χρειάζεται υπομονή με το γκάζι μέσα στη στροφή, το οποίο (πιστεύω πως) το άνοιγες πολύ νωρίς.
Πότε θα βάλουμε κορίνες που θα δείχνουν στους άπειρους κορυφές, και σημεία επιτάχυνσης και εξόδου οεο;
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Otan kaneis allages na allazeis 1 thing at a time.Σωστός, αυτό ισχύει παντού και είναι πολύ σημαντικό για να ξέρεις τη σωστή ή λάθος κατεύθυνση της αλλαγής. Είναι όμως χρονοβόρο.
-
Την επόμενη φορα θα τα διορθωσω (αφου αλλάξω μπροστινα λαστιχα) Σιγουρα στην Κ4 παταγα πιο νωρις το γκαζι γιατι...δεν κρατιομουν!! Πρωτη φορα στιν πιστα βλεπεις!
Παντως οσα πλασαρισματα με τα 4 και πολυ αναποδο εκανα σε αυτες τις 2 στροφες πρεπει να ηταν μεγαααλη αποτυχια γιατι εμενα απο δυναμη πολυ νωρις (δηλαδη εισοδος με πολλα, εξοδος χελωνας )
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Παντως οσα πλασαρισματα με τα 4 και πολυ αναποδο εκανα σε αυτες τις 2 στροφες πρεπει να ηταν μεγαααλη αποτυχια γιατι εμενα απο δυναμη πολυ νωρις (δηλαδη εισοδος με πολλα, εξοδος χελωνας )Πέραν της διασκέδασης, το κόστος αυτών των ταρζανιών μέσα στην πίστα (εκτός από τα χαμένα δευτερόλεπτα βέβαια) είχες την ευκαιρία να το διαπιστώσεις.
Αν επιμένεις να μπαίνεις έτσι θα σου πρότεινα να βρεις μια τετράδα σιδερένιες ζάντες στις οποίες να ζαντάρεις 'τελειωμένα' ελαστικά, με τα οποία θα χαίρεσαι την πλαγιολίσθηση χωρίς να λιώνεις τα καθημερινά σου ελαστικά.
-
Εχω τα μαμα continental 175 σε σιδερενιες ζαντες ετοιμα!
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Την επόμενη φορα θα τα διορθωσω (αφου αλλάξω μπροστινα λαστιχα) Σιγουρα στην Κ4 παταγα πιο νωρις το γκαζι γιατι...δεν κρατιομουν!! Πρωτη φορα στιν πιστα βλεπεις!
Παντως οσα πλασαρισματα με τα 4 και πολυ αναποδο εκανα σε αυτες τις 2 στροφες πρεπει να ηταν μεγαααλη αποτυχια γιατι εμενα απο δυναμη πολυ νωρις (δηλαδη εισοδος με πολλα, εξοδος χελωνας )Με άλλα λάστιχα εμπρός είτε καινούργια είτε άλλο μοντέλο αλλάζεις το ζύγισμα οπότε θα πρέπει να δοκιμάσεις μερικούς γύρους με αυτά προτού πειράξεις κάτι άλλο. Βελτίωσε τις γραμμές σου και το πότε πατάς γκάζι όπως σου υπόδειξαν πιο σχετικοί. Μετά παίξε με τα πιο εύκολα που είναι οι πιέσεις και μετά με αμορτισέρ. Πάντα πειράζεις ένα πράμα και δοκιμή.
Αφού δεν έχεις πολλή δύναμη (1400cc) είναι λογικό να ξεμείνεις και να βγεις αργά.... η άσφαλτος της πίστας είναι καλύτερη από την έξω.... -
Οι δύο στροφές που αναφέρεις (Κ9 και Κ4) θέλουν slow turn in - fast turn out. Και εγώ στην αρχή στην προσπάθεια να πάω γρήγορα έμπαινα γρήγορα σε αυτές τις στροφές αλλά έφευγα απέναντι. Όταν άρχισα να μπαίνω πιο αργά πήγαινα πολύ πιο γρήγορα.
-
Μιχαλάκη, κάπου είχε διαρρεύσει και σχετική φωτογραφία...
Γιατί δε μας τη δείχνεις; By Opterios... -
Μπήκα και εγώ την Παρασκευή με το Corsa 1,4.
Πιέσεις έβαλα 40 εμπρός και 35 πίσω.
Καλή εμπειρία αλλά με 40 ευρώ είσοδο θα περίμενα να υπήρχε κάποιος να αφιερώσει 5 λεπτά για να μου δείξει τις γραμμές...Το μεγάλο πρόβλημα ήταν η στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. 1-2 φορές που την πήρα αργά πρέπει να πέτυχα τη σωστή γραμμή μιας και η πορεία μου με έβγαζε στα κερμπ, στους γρήγορους γύρους ποτέ δεν το κατάφερα... ατελείωτα μούτρα και μια έξοδος που είχε ως αποτέλεσμα χαλίκια να σφηνωθούν μεταξύ ζάντας και ελαστικού στους εξωτερικούς τροχούς.
Όταν βγήκα έξω συνειδητοποίησα ότι ο εμπρός αριστερός είχε πετάξει τα λινά στο εξωτερικό πλαινό του πέλματος ('μα γιατί μου σπινάρει'? ) και η επιστροφή έγινε με την ρεζέρβα.
Για την ιστορία, γύριζα στο 1.22!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Μιχαλάκη, κάπου είχε διαρρεύσει και σχετική φωτογραφία...
Γιατί δε μας τη δείχνεις; By Opterios...Ντρέπομαι δάσκαλε!! Κακέ, η φωτογραφία τραβήχτηκε στο πρώτο γύρο που είχα κρύα λάστιχα, θα τα ξαναλέμε αυτά??
Nickolas ωραίο το 1:22! Και εγώ με τελείως νορμάλ corsa 1.4 έκανα 1:22:8 αλλά κατεβαίνει και άλλο με περισσότερο ψάξιμο σε κάποιες στροφές όπως η Κ4. Από πιέσεις είχα 35 μπροστά 32 πίσω.
-
1:22 με αμαξι 1400?
θα το σκεφτω πολυ αν θα ξαναπαω πιστα!αισθανομαι ασχετος τωρα που το ειδα.
πηγα μια μερα με το μαζντα να βρω ενα φιλο και το εβαλα και εγω μεσα,το αυτοκινητο ηταν ενος μηνα και ειχε 11000 χλμ.πρωτη φορα το εβαζα πιστα.γυρισα λοιπον συμφωνα με τα λεγομενα του φιλου που ηταν εξω και μετραγε στο 1:24. αμαξι 1800 κυβικα αλλα και 1370 κιλα.
βεβαια οταν πηγα στο test drive party που εκαναν οι 4Τ,το πρωτο,την τριτη φορα που μπηκαμε πηγα και εκατσα ακριβως πισω απο τον πλοηγο με στοχο να προσπαθησω να μην μου φυγει πολυ.ο πλοηγος δεν ξερω γιατι αποφασισε να παει γρηγορα με αποτελεσμα οι δυο μας να κανουμε μια διαφορα απο την υπολοιπη φαλαγγα σχετικα μεγαλη(οταν εμεις οι δυο ειχαμε ηδη βγει απο την Κ9 τοτε οι υπολοιποι εμπαιναν)οποτε στον 4 γυρω μου ειπε να σταματησουμε λιγο.τοτε,εκεινη την μερα ανακαλυψα οτι το αυτοκινητο εχει πολυ καλυτερα φρενα απο αυτα που νομιζα και οτι μπορουσε να στριψει πολυ πιο γρηγορα απο αυτο που νομιζα.πιστευω οτι πρεπει να μειωσα τον χρονο μου κατα 2 δευτερολεπτα,ισως και παραπανω.ηταν η δευτερη φορα που εβαζα το mazda και πιστευω πως καθε φορα θα βελτιωνομαι και λιγο,ειδικα τωρα που εχω το αμαξι 7 μηνες και το εχω μαθει καλυτερα. -
Trackler... o συγγραφέας του thread γύριζε στο 1:20 με Clio 1,4!
Kαι το Corsa αν κάποιος μου δείξει την πίστα και έχει καλά λάστιχα ίσως να μπορεί να κατέβει στο 1:20.
Το αμάξι σου ζυγίζει 300 κιλά επιπλέον. Παρά το ότι είναι 1800, η αναλογία κιλών/ίππο δεν πρέπει να απέχει πολύ από 1400άρια πόλης. Στις κλειστές στροφές των Μεγάρων τα μικρά κινούνται πιο γρήγορα. Συνεπώς μην σε εκπλήσει το αποτέλεσμα, και σε καμία περίπτωση μην σε κάνει να αμφιβάλεις για τις ικανότητές σου...
-
Ναι trackler μην απογοϊτεύεσαι! Το 1:24 για πρώτη φορά και χωρίς να σου έχει δείξει κάποιος την πίστα δεν είναι άσχημος χρόνος! Τα αυτοκίνητα μας έχουν όντως τεράστια περιθόρια στα φρένα που εμείς με την καθημερινή χρήση δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε! Και εγώ όταν αποφάσησα να πιέσω στα φρένα λίγο παραπάνω κατέβασα σχεδόν 1 δευτερόλεπτο και παρόλα αυτά δεν τα πήγα ακόμα στα όρια τους γιατί τα λυπόμουν.
Το clio που έκανε 1:20 ήταν νορμάλ??? Πολύ καλός χρόνος! Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω και εγώ να βάλω 40psi μπροστά. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Καλή εμπειρία αλλά με 40 ευρώ είσοδο θα περίμενα να υπήρχε κάποιος να αφιερώσει 5 λεπτά για να μου δείξει τις γραμμές...Με 40 ευρώ δεν μπορείς να έχεις πολλές απαιτήσεις. Στο εξωτερικό δίνεις τα 4πλάσια και πάλι πρέπει να πληρώσεις επιπλέον για έμπειρο instructor.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Μιχαλάκη, κάπου είχε διαρρεύσει και σχετική φωτογραφία...
Γιατί δε μας τη δείχνεις; By Opterios...Ντρέπομαι δάσκαλε!! Κακέ, η φωτογραφία τραβήχτηκε στο πρώτο γύρο που είχα κρύα λάστιχα, θα τα ξαναλέμε αυτά??
Σε πειράζουμε μωρέ ...
Στησιμο του clio μου για τα Μεγαρα