Sep 13, 2010, 6:43 PM

Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

Close but no cigar

Γιατί? Η Renault έστω και διαφημιστικά εκμεταλλεύτηκε για κάποια χρόνια τα 'αστέρια', την παθητική ασφάλεια κλπ και μάλιστα για όλη την γκάμα της, 2 γενιές Megane, Clio & Modus, 3 γενιές Laguna κλπ.
Σε καλό της βγήκε και η ασφάλεια ταυτίστηκε με το όνομα της!

+1.Είναι το μόνο θέμα(δυστυχώς) που το τμήμα marketing της εταιρείας έχει κάνει καλή δουλειά.

Δεν λεω οτι δεν ειναι ασφαλη...Το σχολιο ομως οτι περασε την volvo στο συγκεκριμενο τομεα απλα δεν στεκει, και δεν μπορει να στοιχειοθετηθει με τιποτα. Το αντιθετο ομως πολυ ευκολα...

Την γνωμη μου για το ncap την εχω πει πολλες φορες. Το οτι ενα αυτοκινητο καλυπτει τα στανταρ που εχει θεσπισει η Ευρωπη ή η Αμερικη δεν το κανει απολυτα ασφαλες και επουδενι ασφαλεστερο απο καποιο αλλο με παραπλησια επιδοση. Τα τεστ αυτα γινοντε σε απολυτα ελεγχομενο περιβαλον με απολυτα ελεγχομενες συνθηκες οι οποιες ειναι γνωστες σε ολους. Το να σχεδιασει ενας μηχανικος μια δομη η οποια να αντεχει σε αυτο το τεστ δεν ειναι και τοσο δυσκολο. Και μην ξεχναμε οτι η προσκρουση ειναι πανω σε παραμορφουμενη μπαριερα της οποιας η αποροφηση ενεργειας/παραμορφωση ειναι αναλογη του βαρους του καθε οχηματος. Σιγουρα η υπαρξη καποιου στανταρ εχει βοηθησει στο να ειναι ασφαλεστερα τα αυτοκινητα, αλλα μεχρι εκει. Για να μπορεσει καποιος να ισχυριστει οτι κατεχει τα πρωτεια (συνολικα σαν εταιρεια) στον τομεα αυτο θα πρεπει να ειναι μπροστα απο τις εξελιξεις. Ποιος αλλος λοιπον εδω και 12 χρονια προσφερει συστημα κατα των αυχενικων τραυματισμων, δοκιμη η οποια μολις περυσι συμπεριληφθηκε στο Euroncap, και πραγματοποιει εξαντλητικες δοκιμες σε αυτου του τυπου τα ατυχηματα? Τεστ εξοδου απο το δρομο σε πραγματικες συνθηκες? Ζωνες με αυτοματη ρυθμιση υψους? Αισθητηρες θεσης καθισματος για προσδιορισμο της εντασης του αεροσακου αναλογα με το μεγεθος του επιβατη?....μπορω να γραφω 3 σελιδες πραγματα...πολλα συστηματα θα τα δειτε σε διαφορα αυτοκινητα, ολα μαζι ομως στανταρ σε οποιαδηποτε εκδοση μονο στη Volvo.

ΥΓ: Και επειδη οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα, οποιος βρει τι εξυπηρετει αυτο το μπρακετο το οποιο βρισκεται στο εμπρος μερος των εμπρος θυρων τον παραδεχομαι...

Συγνώμη εγώ δεν εννοούσα αυτό που κατάλαβες.Είπα ότι η Renault έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην αγορά ως εταιρεία με ασφαλή αυτοκίνητα κλέβοντας ένα μέρος από την δόξα της Volvo(αρκετά μεγάλο μάλιστα)που αρκεί έτσι ώστε όταν μιλάς για εταιρεία με ασφαλή αυτοκίνητα να έρχεται στο μυαλό μεγάλης μερίδας κόσμου το όνομα της Renault.Και η δομή αυτή που είπες αντεχει και σε παραπάνω χιλιόμετρα κι όχι μόνο στις τυποποιημένες δοκιμές Eυρωπαίων και Aμερικάνων.Δες το παρακάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Youtube Video