-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Close but no cigar
Γιατί? Η Renault έστω και διαφημιστικά εκμεταλλεύτηκε για κάποια χρόνια τα 'αστέρια', την παθητική ασφάλεια κλπ και μάλιστα για όλη την γκάμα της, 2 γενιές Megane, Clio & Modus, 3 γενιές Laguna κλπ.
Σε καλό της βγήκε και η ασφάλεια ταυτίστηκε με το όνομα της!+1.Είναι το μόνο θέμα(δυστυχώς) που το τμήμα marketing της εταιρείας έχει κάνει καλή δουλειά.
Δεν λεω οτι δεν ειναι ασφαλη...Το σχολιο ομως οτι περασε την volvo στο συγκεκριμενο τομεα απλα δεν στεκει, και δεν μπορει να στοιχειοθετηθει με τιποτα. Το αντιθετο ομως πολυ ευκολα...
Την γνωμη μου για το ncap την εχω πει πολλες φορες. Το οτι ενα αυτοκινητο καλυπτει τα στανταρ που εχει θεσπισει η Ευρωπη ή η Αμερικη δεν το κανει απολυτα ασφαλες και επουδενι ασφαλεστερο απο καποιο αλλο με παραπλησια επιδοση. Τα τεστ αυτα γινοντε σε απολυτα ελεγχομενο περιβαλον με απολυτα ελεγχομενες συνθηκες οι οποιες ειναι γνωστες σε ολους. Το να σχεδιασει ενας μηχανικος μια δομη η οποια να αντεχει σε αυτο το τεστ δεν ειναι και τοσο δυσκολο. Και μην ξεχναμε οτι η προσκρουση ειναι πανω σε παραμορφουμενη μπαριερα της οποιας η αποροφηση ενεργειας/παραμορφωση ειναι αναλογη του βαρους του καθε οχηματος. Σιγουρα η υπαρξη καποιου στανταρ εχει βοηθησει στο να ειναι ασφαλεστερα τα αυτοκινητα, αλλα μεχρι εκει. Για να μπορεσει καποιος να ισχυριστει οτι κατεχει τα πρωτεια (συνολικα σαν εταιρεια) στον τομεα αυτο θα πρεπει να ειναι μπροστα απο τις εξελιξεις. Ποιος αλλος λοιπον εδω και 12 χρονια προσφερει συστημα κατα των αυχενικων τραυματισμων, δοκιμη η οποια μολις περυσι συμπεριληφθηκε στο Euroncap, και πραγματοποιει εξαντλητικες δοκιμες σε αυτου του τυπου τα ατυχηματα? Τεστ εξοδου απο το δρομο σε πραγματικες συνθηκες? Ζωνες με αυτοματη ρυθμιση υψους? Αισθητηρες θεσης καθισματος για προσδιορισμο της εντασης του αεροσακου αναλογα με το μεγεθος του επιβατη?....μπορω να γραφω 3 σελιδες πραγματα...πολλα συστηματα θα τα δειτε σε διαφορα αυτοκινητα, ολα μαζι ομως στανταρ σε οποιαδηποτε εκδοση μονο στη Volvo.
ΥΓ: Και επειδη οι λεπτομερειες κανουν την διαφορα, οποιος βρει τι εξυπηρετει αυτο το μπρακετο το οποιο βρισκεται στο εμπρος μερος των εμπρος θυρων τον παραδεχομαι...
Συγνώμη εγώ δεν εννοούσα αυτό που κατάλαβες.Είπα ότι η Renault έχει καταφέρει να καθιερωθεί στην αγορά ως εταιρεία με ασφαλή αυτοκίνητα κλέβοντας ένα μέρος από την δόξα της Volvo(αρκετά μεγάλο μάλιστα)που αρκεί έτσι ώστε όταν μιλάς για εταιρεία με ασφαλή αυτοκίνητα να έρχεται στο μυαλό μεγάλης μερίδας κόσμου το όνομα της Renault.Και η δομή αυτή που είπες αντεχει και σε παραπάνω χιλιόμετρα κι όχι μόνο στις τυποποιημένες δοκιμές Eυρωπαίων και Aμερικάνων.Δες το παρακάτω και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Youtube Video -
Αυτο ισχυει οταν μπεις στην διαδικασια συγκρισης μεταξυ των αυτοκινητων βαση των αποτελεσματων του euroncap. Το συμπερασμα βεβαια δεν ειναι οτι ειναι ασφαλεστερα, μην ξεχνας και τα Volvo 5αστερα ειναι!
Δες εδω και εδω ποσο βαθος εχει η συγκεκριμενη εταιρεια στον τομεα ασφαλειας ωστε ειναι εξαιρετικα δυσκολο να ισχυριστει καποιος οτι την υποσκελισε..
ΥΓ: Και επειδη δεν βλεπω συμμετοχες για το παραπανω κουιζ ...Σε καποιους τυπους συγκρουσεων, κυριως μετωπικων, με μεγαλη επιβραδυνση, οι πορτες συμπεριφεροντε οπως ενα βρεγμενο σαπουνι αναμεσα στα χερια και οι μεντεσεδες δεν ειναι σε θεση να τις κρατησουν σταθερες. Αυτο το μπρακετο λοιπον εξασφαλιζει οτι η πορτα θα 'καρφωθει' στο A pillar
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΥΓ: Και επειδη δεν βλεπω συμμετοχες για το παραπανω κουιζ ...Σε καποιους τυπους συγκρουσεων, κυριως μετωπικων, με μεγαλη επιβραδυνση, οι πορτες συμπεριφεροντε οπως ενα βρεγμενο σαπουνι αναμεσα στα χερια και οι μεντεσεδες δεν ειναι σε θεση να τις κρατησουν σταθερες. Αυτο το μπρακετο λοιπον εξασφαλιζει οτι η πορτα θα 'καρφωθει' στο A pillarΔεν το γνωριζα αυτό. Είχα μείνει στο SIPS (ή κάπως έτσι).
-
Μιας και πιασατε την κουβεντα για crash test 2 απο τα πιο σοκαριστικά βιντεο που εχω δει ειναι αυτα :
Ειναι φοβερη η εξελιξη στην παθητικη ασφαλεια και το μεγεθος της ζημιας που παθαίνει το παλιο οχημα με μια συγκρουση των 56 km/h .
Αυτο και σαν απαντηση στην κουβεντα περι ανοιγματος των αεροσακων, που ειχαμε εδω
( http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34935&start=135 )
δειτε την σφοδροτητα της συγκρουσης και παρολα αυτα δεν χρειαστηκε να ανοιξει τιποτα παρα απορρόφησε ολη την ενεργεια το πλαισιο .**new Renault Espace vs old Renault Espace **
και αυτο το βιντεο που δειχνει ενα crash test μεταξυ ενος Pajero και ενος Civic του 92΄, το Pajero εχει 100km/h και το civi 50km/h
Το αποτελεσμα ειναι σοκαριστικο**Crash Test 4x4 vs. Honda Civic Coupe 92 **
Youtube Video -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Μιας και πιασατε την κουβεντα για crash test 2 απο τα πιο σοκαριστικά βιντεο που εχω δει ειναι αυτα :Ειναι φοβερη η εξελιξη στην παθητικη ασφαλεια και το μεγεθος της ζημιας που παθαίνει το παλιο οχημα με μια συγκρουση των 56 km/h .
Αυτο και σαν απαντηση στην κουβεντα περι ανοιγματος των αεροσακων, που ειχαμε εδω
( http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=34935&start=135 )
δειτε την σφοδροτητα της συγκρουσης και παρολα αυτα δεν χρειαστηκε να ανοιξει τιποτα παρα απορρόφησε ολη την ενεργεια το πλαισιο .**new Renault Espace vs old Renault Espace **
και αυτο το βιντεο που δειχνει ενα crash test μεταξυ ενος Pajero και ενος Civic του 92΄, το Pajero εχει 100km/h και το civi 50km/h
Το αποτελεσμα ειναι σοκαριστικο**Crash Test 4x4 vs. Honda Civic Coupe 92 **
Youtube VideoSorry αλλά δεν κατάλαβα γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι του νέου Espace κατα την σύγκρουση.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Υπάρχει κάτι ειδικευμένο να ελεγθεί σε αυτό;
Εχουμε το συγκεκριμενο αλλα το 1.6 16V. Μοντελο 12/98 με 110.000 περιπου χιλιομετρα τωρα και με απιστευτη προσοχη απ το πατερα. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο...Τεραστιοι εσωτερικοι χωροι, πολυ καλη ανεση, το συγκεκριμενο με πολυ καλο εξοπλισμο και φανταζομαι θα ειναι πιο σβελτο απ το δικο μας που εχει νορμαλ επιδοσεις...Απο προβληματα τιποτα απολυτως...Μια τρομπα νερου στα 4 χρονια οπου μας την ειχαν αλλαξει δωρεαν γιατι τοτε ψηναμε το clio μου που και αγορασαμε..
Γενικα εγω νομιζω οτι ειναι η πιο καλη laguna και θα πρεπε να ειχαν πατησει πανω της για να βγαλουν τις επομενες500.οοο+ χλμ στην 1.6 16v....
προβλήματα που να περιμένεις? οχι πολλα, απλά με τα χιλιομετρα που εχει κάνει το δικό μας λογικό ειναι να δεις 5 πράγματα.
πάντως στα πιο συνήθη είναι:
-τροχαλία στροφάλου (ξερενεται και εν τέλει καίγεται το ελαστικό αντικραδασμικό που εχει μέσα της)
-τροχαλία Δυναμό (μας εσπασε κάπου στα 230.οοο χλμ)
-πολλαπλή εξαγωγής (2 μέσα στα 11 χρόνια)
-σασμάν (με καλή-σωστή χρήση αντεχει, αλλα δεν παύει να ναι ενα σημείο που χρήζει προσοχής, εχουμε αλλάξει 1)το αμάξωμα κρατάει αγέρωχα παρά τα χρόνια του, χωρίς τριγμούς και λοιπά.
σίγουρα όλα τα sineblock σε ανάρτηση (πίσω), γέφυρα κινητήρα κλπ θα θέλουν άλλαγμα
απο εκει και περα τώρα, ενα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο θα σε πάει σχετικά οικονομικα (για τα κυβικά του), θα σε πάει και πολύ γρήγορα (για το βάρος του) και το κυριότερο θα σε πάει με απίστευτη ασφάλεια.
ενα ταξί που σταμάτησε με 120χλμ στην πίσω αριστερή μου πόρτα το εγγυάται αυτο...
από ενεργητική ασφάλεια τώρα, κορυφαίο στρίψιμο (αναμενόμενο αλλωστε), ανθεκτικά φρένα και με διάρκεια, (παρα το γεγονός οτι εμενα εχει τάμπουρα πίσω), και καλές επιδόσεις (πάντα τηρουμενων των αναλογιών.)
στο δια ταύτα?
Θα το παιρνα με κλειστά μάτια αν ήθελα ενα καλό αυτοκίνητο σε πολύ προσιτή πλέον τιμή.
ελπίζω να βοήθησα..
-
Ο χρήστης grc πανος έγραψε:
Υπάρχει κάτι ειδικευμένο να ελεγθεί σε αυτό;
Εχουμε το συγκεκριμενο αλλα το 1.6 16V. Μοντελο 12/98 με 110.000 περιπου χιλιομετρα τωρα και με απιστευτη προσοχη απ το πατερα. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο...Τεραστιοι εσωτερικοι χωροι, πολυ καλη ανεση, το συγκεκριμενο με πολυ καλο εξοπλισμο και φανταζομαι θα ειναι πιο σβελτο απ το δικο μας που εχει νορμαλ επιδοσεις...Απο προβληματα τιποτα απολυτως...Μια τρομπα νερου στα 4 χρονια οπου μας την ειχαν αλλαξει δωρεαν γιατι τοτε ψηναμε το clio μου που και αγορασαμε..
Γενικα εγω νομιζω οτι ειναι η πιο καλη laguna και θα πρεπε να ειχαν πατησει πανω της για να βγαλουν τις επομενες500.οοο+ χλμ στην 1.6 16v....
προβλήματα που να περιμένεις? οχι πολλα, απλά με τα χιλιομετρα που εχει κάνει το δικό μας λογικό ειναι να δεις 5 πράγματα.
πάντως στα πιο συνήθη είναι:
-τροχαλία στροφάλου (ξερενεται και εν τέλει καίγεται το ελαστικό αντικραδασμικό που εχει μέσα της)
-τροχαλία Δυναμό (μας εσπασε κάπου στα 230.οοο χλμ)
-πολλαπλή εξαγωγής (2 μέσα στα 11 χρόνια)
-σασμάν (με καλή-σωστή χρήση αντεχει, αλλα δεν παύει να ναι ενα σημείο που χρήζει προσοχής, εχουμε αλλάξει 1)το αμάξωμα κρατάει αγέρωχα παρά τα χρόνια του, χωρίς τριγμούς και λοιπά.
σίγουρα όλα τα sineblock σε ανάρτηση (πίσω), γέφυρα κινητήρα κλπ θα θέλουν άλλαγμα
απο εκει και περα τώρα, ενα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο θα σε πάει σχετικά οικονομικα (για τα κυβικά του), θα σε πάει και πολύ γρήγορα (για το βάρος του) και το κυριότερο θα σε πάει με απίστευτη ασφάλεια.
ενα ταξί που σταμάτησε με 120χλμ στην πίσω αριστερή μου πόρτα το εγγυάται αυτο...
από ενεργητική ασφάλεια τώρα, κορυφαίο στρίψιμο (αναμενόμενο αλλωστε), ανθεκτικά φρένα και με διάρκεια, (παρα το γεγονός οτι εμενα εχει τάμπουρα πίσω), και καλές επιδόσεις (πάντα τηρουμενων των αναλογιών.)
στο δια ταύτα?
Θα το παιρνα με κλειστά μάτια αν ήθελα ενα καλό αυτοκίνητο σε πολύ προσιτή πλέον τιμή.
ελπίζω να βοήθησα..
Μια-δυο παρατηρήσεις.
Τροχαλία στροφάλου πάθαιναν όλα τα Renault με το μοτέρ αυτό, το ίδιο και τροχαλία δυναμό, αλλά στην δεύτερη περίπτωση μπορείς να βρεις ανταλλακτικό και εκτός renault κατα πολύ φθηνότερο από το γνήσιο (κατα πολύ φθηνότερο) και μάλιστα Bosch.
Πολλαπλές εξαγωγής ράγιζαν και τα 1800, πολλές φορές επισκευάζονται αλλά αυτό δεν είναι σίγουρο.
Σασμάν δεν έχω δει κανένα να σπάει.
Τα 1800 είχαν δισκόφρενα πίσω οπότε τα ένα ακόμα συν στα καλά φρένα που περιγράφεις.
Γενικά καλό αυτοκίνητο νομίζω και η τιμή του πολύ καλή, το θέμα είναι να είναι 'καθαρό'. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Sorry αλλά δεν κατάλαβα γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι του νέου Espace κατα την σύγκρουση.Ο εγκεφαλος λαμβανοντας σημα απο τους αισθητηρες επιταχυνσης δεν πηρε τετοια τιμη που να δικαιολογει την παρεμβαση του. Αλλωστε η λειτουργια του αεροσακου ειναι αρκετα βιαιη, και πρεπει να ειναι πολυ καλα συγχρονισμενη ωστε το κεφαλι να τον ακουμπησει την καταλληλη στιγμη, αλλιως πας για τραυματισμο! Γι αυτο και οι πρωτοεμφανιζομενοι το 1998 στο τοτε S80, dual stage επιασαν. Σε μικρης εντασης χτυπημα, ανοιγουν σε μικροτερο βαθμο και μειωνουν τον κινδυνο τραυματισμου.
-
Η Renault και Daimler διευρύνουν την συνεργασία τους στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
H Mercedes (Daimler AG) και η συμμαχία Renault Nissan συμφώνησαν να επεκτείνουν τη συνεργασία στην ανάπτυξη προγράμματος στον ηλεκτρικό τομέα αυτοκινήτων.
Ο εκπρόσωπος της Daimler αναγνώρισε ότι η εταιρεία σκοπεύει να ανταποκριθεί στα νέα,αυστηρότερα περιβαλλοντικά πρότυπα, που θα τεθούν σε ισχύ το 2020, αλλά τα υβριδικά ή τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα δεν έχουν έντονο δυναμισμό.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/renault-daimler-n.html -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Αυτο ισχυει οταν μπεις στην διαδικασια συγκρισης μεταξυ των αυτοκινητων βαση των αποτελεσματων του euroncap. Το συμπερασμα βεβαια δεν ειναι οτι ειναι ασφαλεστερα, μην ξεχνας και τα Volvo 5αστερα ειναι!Δες εδω και εδω ποσο βαθος εχει η συγκεκριμενη εταιρεια στον τομεα ασφαλειας ωστε ειναι εξαιρετικα δυσκολο να ισχυριστει καποιος οτι την υποσκελισε..
ΥΓ: Και επειδη δεν βλεπω συμμετοχες για το παραπανω κουιζ ...Σε καποιους τυπους συγκρουσεων, κυριως μετωπικων, με μεγαλη επιβραδυνση, οι πορτες συμπεριφεροντε οπως ενα βρεγμενο σαπουνι αναμεσα στα χερια και οι μεντεσεδες δεν ειναι σε θεση να τις κρατησουν σταθερες. Αυτο το μπρακετο λοιπον εξασφαλιζει οτι η πορτα θα 'καρφωθει' στο A pillar
Βιάζεσαι πολύ να απαντήσεις στις ερωτήσεις που βάζεις ίδιος. Λοιπόν έχω να σου καλέ μου Βόλβο ότι κάτι αντίστοιχο (λίγο διαφορετικού σχήματος) υπάρχει και στα RENAULT εδώ και πολλά-πολλά χρόνια, αλλά μάλλον το ξέχασες...
Είναι δε το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν οι πωλητές της εταιρείας ώς προς την ασφάλεια που παρέχουν τα RENAULT στα σεμινάρια της εταιρείας... -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Υπάρχει κάτι ειδικευμένο να ελεγθεί σε αυτό;
Εχουμε το συγκεκριμενο αλλα το 1.6 16V. Μοντελο 12/98 με 110.000 περιπου χιλιομετρα τωρα και με απιστευτη προσοχη απ το πατερα. Το αυτοκινητο ειναι πολυ καλο...Τεραστιοι εσωτερικοι χωροι, πολυ καλη ανεση, το συγκεκριμενο με πολυ καλο εξοπλισμο και φανταζομαι θα ειναι πιο σβελτο απ το δικο μας που εχει νορμαλ επιδοσεις...Απο προβληματα τιποτα απολυτως...Μια τρομπα νερου στα 4 χρονια οπου μας την ειχαν αλλαξει δωρεαν γιατι τοτε ψηναμε το clio μου που και αγορασαμε..
Γενικα εγω νομιζω οτι ειναι η πιο καλη laguna και θα πρεπε να ειχαν πατησει πανω της για να βγαλουν τις επομενες500.οοο+ χλμ στην 1.6 16v....
προβλήματα που να περιμένεις? οχι πολλα, απλά με τα χιλιομετρα που εχει κάνει το δικό μας λογικό ειναι να δεις 5 πράγματα.
πάντως στα πιο συνήθη είναι:
-τροχαλία στροφάλου (ξερενεται και εν τέλει καίγεται το ελαστικό αντικραδασμικό που εχει μέσα της)
-τροχαλία Δυναμό (μας εσπασε κάπου στα 230.οοο χλμ)
-πολλαπλή εξαγωγής (2 μέσα στα 11 χρόνια)
-σασμάν (με καλή-σωστή χρήση αντεχει, αλλα δεν παύει να ναι ενα σημείο που χρήζει προσοχής, εχουμε αλλάξει 1)το αμάξωμα κρατάει αγέρωχα παρά τα χρόνια του, χωρίς τριγμούς και λοιπά.
σίγουρα όλα τα sineblock σε ανάρτηση (πίσω), γέφυρα κινητήρα κλπ θα θέλουν άλλαγμα
απο εκει και περα τώρα, ενα σωστά συντηρημένο αυτοκίνητο θα σε πάει σχετικά οικονομικα (για τα κυβικά του), θα σε πάει και πολύ γρήγορα (για το βάρος του) και το κυριότερο θα σε πάει με απίστευτη ασφάλεια.
ενα ταξί που σταμάτησε με 120χλμ στην πίσω αριστερή μου πόρτα το εγγυάται αυτο...
από ενεργητική ασφάλεια τώρα, κορυφαίο στρίψιμο (αναμενόμενο αλλωστε), ανθεκτικά φρένα και με διάρκεια, (παρα το γεγονός οτι εμενα εχει τάμπουρα πίσω), και καλές επιδόσεις (πάντα τηρουμενων των αναλογιών.)
στο δια ταύτα?
Θα το παιρνα με κλειστά μάτια αν ήθελα ενα καλό αυτοκίνητο σε πολύ προσιτή πλέον τιμή.
ελπίζω να βοήθησα..
Μια-δυο παρατηρήσεις.
Τροχαλία στροφάλου πάθαιναν όλα τα Renault με το μοτέρ αυτό, το ίδιο και τροχαλία δυναμό, αλλά στην δεύτερη περίπτωση μπορείς να βρεις ανταλλακτικό και εκτός renault κατα πολύ φθηνότερο από το γνήσιο (κατα πολύ φθηνότερο) και μάλιστα Bosch.
Πολλαπλές εξαγωγής ράγιζαν και τα 1800, πολλές φορές επισκευάζονται αλλά αυτό δεν είναι σίγουρο.
Σασμάν δεν έχω δει κανένα να σπάει.
Τα 1800 είχαν δισκόφρενα πίσω οπότε τα ένα ακόμα συν στα καλά φρένα που περιγράφεις.
Γενικά καλό αυτοκίνητο νομίζω και η τιμή του πολύ καλή, το θέμα είναι να είναι 'καθαρό'.Ευχαριστώώ
Ομολογώ ότι περίμενα να ακούσω πιο πολλά αδύναμα σημεία, αλλά από τα λεγόμενά σας, μάλλον τίμιο χαρακτηρίζεται . Θα τα μεταφέρω, και αν αποφασίστει να το δούμε, θα μεταφέρω εδώ ότι νεότερο. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Sorry αλλά δεν κατάλαβα γιατί δεν άνοιξαν οι αερόσακοι του νέου Espace κατα την σύγκρουση.
Ο εγκεφαλος λαμβανοντας σημα απο τους αισθητηρες επιταχυνσης δεν πηρε τετοια τιμη που να δικαιολογει την παρεμβαση του. Αλλωστε η λειτουργια του αεροσακου ειναι αρκετα βιαιη, και πρεπει να ειναι πολυ καλα συγχρονισμενη ωστε το κεφαλι να τον ακουμπησει την καταλληλη στιγμη, αλλιως πας για τραυματισμο! Γι αυτο και οι πρωτοεμφανιζομενοι το 1998 στο τοτε S80, dual stage επιασαν. Σε μικρης εντασης χτυπημα, ανοιγουν σε μικροτερο βαθμο και μειωνουν τον κινδυνο τραυματισμου.
Οι αερόσακοι dual stage κάτι που η RENAULT διαθέτει από την ίδια εποχή (αλλιώς καλέ μου φίλε πως θα έπαιρνε τα ρημάδια τα αστέρια;) έχουν ως κύριο χαρακτηριστικό ό,τι μπορεί να ανοίξουν με διαφορετική ένταση αναλόγως τοο πόσο κοντά κάθεται ο οδηγός στο τιμόνι για να το προστατέψουν και να μην τον τραυματίσουν. Άμα κάθεται πιο μακριά η εξέλιξη του ανάπτυξης του αερόσακου είναι πιο γρήγορη βίαη- γρήγορη αφού λόγω της αδράνειας το σώμα του οδηγού κινείται πιο γρήγορα προς το τιμόνι.
Οπότε καλέ μου φίλε Βόλβο, παλιό και αυτό για την RENAULT, της ίδιας εποχής με την VOLVO... -
Το θεμα, οπως ανεφερα και πιο πανω, δεν ειναι αν εχουν καποιο συστημα ή οχι ουτε αν ειναι ή οχι ασφαλη τα οχηματα της Renault...Η τεχνολογια δεν εχει στεγανα, και προφανως και οι αλλοι δεν καθονται με σταυρωμενα χερια, ποσο μαλλον η Renault που δινει σημαντικο βαρος στον συγκεκριμενο τομεα. Ακομα και η Toyota εχει κανει πολυ καλα βηματα τα τελυταια χρονια, τουλαχιστον σε αυτο που λεγεται στανταρ! Αυτο που σχολιασα ειναι στο κατα ποσο μπορει καποιος να ισχυριστει οτι η Renault ξεπερασε την Volvo την στιγμη που κανεις αλλος δεν ειναι συνολικα σε τετοιο βαθμο μπροστα απο τις εξελιξεις, οπως η Volvo. Πιο τρανο παραδειγμα απο το WHIPS το οποιο υπαρχει στανταρ απο το 1998 σε ολα τα Volvo και προστατευει σε ενα τυπο ατυχηματος που μολις το 2009 ξεκινησε να αξιολογειται απο το euro ncap, δεν υπαρχει...σε αυτο το ζητημα μονο η Saab ειχε παρουσιασει κατι (SAHRS), και μαλιστα πριν απο την Volvo, γι αυτο και βλεπεις πολλα GM να εχουν επισης καλη επιδοση. Ριξε μια ματια να δεις τι βαθμο εχει το πρωτο Renault και τι βαθμο εχουν ολα τα Volvo που εχουν δοκιμαστει! Και οπως ξερεις δεν ειναι η πρωτη φορα..
Tο οτι ισως μπορει να δουμε ενα καλυτερο συστημα απο την Renault σε λιγα χρονια για αυτου του τυπου τα ατυχηματα, δεν αναιρει το παραπανω!
Οσο για τον Dual-Stage ειναι δεδομενο οτι η πληρωση του εξαρταται πρωτιστως απο την σφοδροτητα της συγκρουσης. Εδω και αρκετα χρονια (τουλαχιστον απο το 2003) 'διαβαζει' και το βαρος/υψος του επιβατη απο διαφορους αισθητηρες στο καθισμα.
Απο εμενα τελος τα 'σχετικα' οφτοπικ, να μην χαλασουμε τελειως και το τοπικ της Renault. -
Renault City
Το νέο διθέσιο μίνι της Renault(προσωρινή ονομασία City)θα βασιστεί σε πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί και το επόμενο SmartTwo άλλα και το 4θεσιο Smart.το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι η κίνησή θα μεταφέρετε στους πίσω τροχούς.σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα που θα εφοδιάζεται το νέο μικρο της Renault από πρώτες πληροφορίες λέγεται ότι θα φέρει καινούργια 3κυλινδρα και 4κυλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία θα περάσουν και στην γκάμα της Mercedes με κάποιες τροποποιήσεις.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/renault-city.html -
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Renault City
... λέγεται ότι θα φέρει καινούργια 3κυλινδρα και 4κυλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία θα περάσουν και στην γκάμα της Mercedes με κάποιες τροποποιήσεις...Θα πρόκειται προφανώς για μικρά κυβικά!
Τιμή να μας πούνε μόνο γιατί Smart, IQ και Cygnet ...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Renault City
... λέγεται ότι θα φέρει καινούργια 3κυλινδρα και 4κυλινδρα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία θα περάσουν και στην γκάμα της Mercedes με κάποιες τροποποιήσεις...Θα πρόκειται προφανώς για μικρά κυβικά!
Τιμή να μας πούνε μόνο γιατί Smart, IQ και Cygnet ...
Ναι για μικρά κυβικά.οι μελλοντική γενιά κινητήρων της Renault(στα μικρά κυβικά) θα είναι ο TCe 90 & TCe 115.ο πρώτος με 900 κυβικά και ο δεύτερος 1200 κυβικά. προφανώς αυτή η δυο κινητήρες θα είναι στα μελλοντικά City,twingo,Smart fortwo,forfour.
-
Renault Samsung αυξάνει της πωλήσεις με ιλιγγιώδη ταχύτητα
Μετά από μια πολύ ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να αυξήσει την παραγωγική της ικανότητα στην Κορέα.
Ελάχιστα γνωστή, αλλά είναι μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Renault σε διεθνές επίπεδο.Η Κορέα έγινε η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για το 2009 της Renault μπροστά από την Ιταλία και τη Βραζιλία, με πωλήσεις 134.000 αυτοκινήτων.
Μόνο δέκα χρόνια μετά τη σύστασή της, η Renault Samsung Motors (RSM), 80,1% θυγατρική της Renault, έχει καταφέρει να βρει μια θέση στη σκιά των τοπικών γιγάντων Hyundai-Kia, η οποία κατέχει τα τρία τέταρτα της αγοράς. Μετά την επίτευξη 10,8% μερίδιο αγοράς το 2009, η μάρκα έχει ως στόχο να υπερβεί το 13%, που αποτελεί ρεκόρ.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/09/renault-samsung.html -
Καλά στο Koleos ξεπούλημα κάνουν και το δίνουν με -10000.Δηλαδή η full extra Privilege βγαίνει στα 27500 χιλιάρικα από 37500 και η άξια αναφοράς Dynamic plus από τα 35100 στα 25100?
-
Οταν τελειώσουν τα διάθεσιμα κομμάτια, το πιο πιθανό Koleos τέλος και για την Ελλάδα.
-
Tα παίρνει και κανένας;
Τρέχει μήνες αυτή η προσφορά
RENAULT FORUM