-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι το καλοκαίρι με 40 βαθμούς μπορεί να κάνεις ταξίδι και η φυσική σου κατάσταση(δυναμη, αντανακλαστικά, συγκέντρωση) να είναι τέτοια που να σου επιτρέπουν κίνηση με ασφάλεια. Χώρια το ότι μπορεί να το πατήσεις περισσότερο εφόσον θα βιάζεσαι να τελειώσει η κόλαση που ζεις.Ο καθένας, καλό είναι να μιλάει για τον εαυτό του. Προσωπικά, η ζέστη και το κρύο δεν με ενοχλούν ΚΑΘΟΛΟΥ, γι'αυτό δεν είχα ποτέ A/C σε δικό μου αυτοκίνητο (ούτε το άναψα ποτέ σε αυτοκίνητο που οδήγησα και είχε), και το καλοριφέρ το ανάβω στο πιο χαμηλό, μόνο όταν έξω έχει μείον. Το καλοκαίρι, μπορώ να οδηγώ στην Ε.Ο. με κλειστά όλα τα παράθυρα (θόρυβος) και έξω 40, ιδρώνω λίγο, αλλά δεν τρέχει και τπτ.
Το A/C μάλιστα, μάλλον με κάνει χειρότερο οδηγό, καθότι μου ξεραίνει τα μάτια (φακοί επαφής) και το λαιμό (βήχας).
Αντίθετα, η καλή μουσική ειναι must!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εκτός από ένα ABS,δέν θα ζητούσα τίποτα παραπάνω.Οσο γιά τό τί θα μπορούσε να μας συμβεί στόν δρόμο καί τό πώς θα σωθούμε,πιστεύω ότι δέν φτάνουνε ούτε πεντακόσιοι αερόσακοι.
Moi aussi .
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ο καθένας, καλό είναι να μιλάει για τον εαυτό του. Προσωπικά, η ζέστη και το κρύο δεν με ενοχλούν ΚΑΘΟΛΟΥ, γι'αυτό δεν είχα ποτέ A/C σε δικό μου αυτοκίνητο (ούτε το άναψα ποτέ σε αυτοκίνητο που οδήγησα και είχε), και το καλοριφέρ το ανάβω στο πιο χαμηλό, μόνο όταν έξω έχει μείον. Το καλοκαίρι, μπορώ να οδηγώ στην Ε.Ο. με κλειστά όλα τα παράθυρα (θόρυβος) και έξω 40, ιδρώνω λίγο, αλλά δεν τρέχει και τπτ.
Το A/C μάλιστα, μάλλον με κάνει χειρότερο οδηγό, καθότι μου ξεραίνει τα μάτια (φακοί επαφής) και το λαιμό (βήχας).
Αντίθετα, η καλή μουσική ειναι must!
Αν μπαινεις σε αυτοκινητο που εχει 50 βαθμους και δεν σε ενοχλει,τότε μάλλον έχεις φιδίσιο δέρμα και διχαλωτη γλωσσα,αλλιως δεν εξηγείται,τουλάχιστον οχι ιατρικά.
Η δυνατη μουσικη ηταν ισως η βασικοτερη αιτια που καποιοι παρασυρανε μια κοπελα για μερικα χλμ προσφατως. Με λογικη χρηση σιγουρα αποφευγουμε τετοια φαινομενα,παντως καλο δεν κανει η μουσικη.
Προσωπικα ημουνα αναμεσα σε esp και κλιματισμο,ψηφισα το δευτερο αλλα όχι με ελαφρα την καρδια.Καλο το esp αλλα αναποφευκτα δουλευει για περιορισμενο χρονικο διαστημα,και ποτε δεν βαζεις το χερι στην φωτια οτι θα δουλεψει σωστα.
Για αεροσακους δεν το συζητω, υπαρχουν προς πειραματισμο των αυτοκινητοβιομηχανιων και προς αυξηση του κόστους τρακαρίσματος.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ο καθένας, καλό είναι να μιλάει για τον εαυτό του. Προσωπικά, η ζέστη και το κρύο δεν με ενοχλούν ΚΑΘΟΛΟΥ, γι'αυτό δεν είχα ποτέ A/C σε δικό μου αυτοκίνητο (ούτε το άναψα ποτέ σε αυτοκίνητο που οδήγησα και είχε), και το καλοριφέρ το ανάβω στο πιο χαμηλό, μόνο όταν έξω έχει μείον. Το καλοκαίρι, μπορώ να οδηγώ στην Ε.Ο. με κλειστά όλα τα παράθυρα (θόρυβος) και έξω 40, ιδρώνω λίγο, αλλά δεν τρέχει και τπτ.
Το A/C μάλιστα, μάλλον με κάνει χειρότερο οδηγό, καθότι μου ξεραίνει τα μάτια (φακοί επαφής) και το λαιμό (βήχας).
Αντίθετα, η καλή μουσική ειναι must!
Αν μπαινεις σε αυτοκινητο που εχει 50 βαθμους και δεν σε ενοχλει,τότε μάλλον έχεις φιδίσιο δέρμα και διχαλωτη γλωσσα,αλλιως δεν εξηγείται,τουλάχιστον οχι ιατρικά.
Η δυνατη μουσικη ηταν ισως η βασικοτερη αιτια που καποιοι παρασυρανε μια κοπελα για μερικα χλμ προσφατως. Με λογικη χρηση σιγουρα αποφευγουμε τετοια φαινομενα,παντως καλο δεν κανει η μουσικη.
Αν έχει 50 μέσα, ανοίγεις το παράθυρο και το ρίχνεις στους 40. Ιατρικά, κανείς δεν έπαθε τίποτα στους 40
Για δυνατή μουσική, δεν ξέρω που το είδες. ΚΑΛΗ μουσική έγραψα, ποτέ δεν οδηγώ με δυνατά την ένταση έτσι κι αλλιώς
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Για αεροσακους δεν το συζητω, υπαρχουν προς πειραματισμο των αυτοκινητοβιομηχανιων και προς αυξηση του κόστους τρακαρίσματος.Και για να σώζουν ζωές, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Για αεροσακους δεν το συζητω, υπαρχουν προς πειραματισμο των αυτοκινητοβιομηχανιων και προς αυξηση του κόστους τρακαρίσματος.
Και για να σώζουν ζωές, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Και για να αφαιρουν ζωες,οχι δεν τα ισοπεδωνω,απλα ειμαι ρεαλιστης.
-
Στην κακια την ωρα ομως, ο αεροσακος θα σε σωσει!αρκει φυσικα να εισαι δεμενος!
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Στην κακια την ωρα ομως, ο αεροσακος θα σε σωσει!αρκει φυσικα να εισαι δεμενος!
αν η ώρα είναι κακιά δε σε σώζει ούτε ο πάπας της Ρώμης...
Αυτός δε σε σώζει έτσι κ αλλιώς
@krusenstern
κι εγώ φοράω φακούς, το a/c δε με ενοχλεί.. εκτός αν έρχεται κατευθείαν στο πρόσωπο..
ίσα-ίσα, το καλοριφέρ είναι αυτό που με ενοχλεί και -αν το έχω κάμποση ώρα στεγνώνουν τα μάτια μου.. εκεί απλά αναγκάζεσαι και τα ανοιγοκλείνεις λίγο, μέχρι που δακρύζεις και 'φτιάχνει' -
Όλα καλά είναι αλλά αν ήταν να διαλέξω ένα, η επιλογή μου θα ήταν ένα σύστημα κλιματισμού που να παίζει μουσική, με ενσωματωμένο αερόσακο και κουμπάκι απενεργοποίησης του ESP
-
Το ηχοσύστημα το βγάζω εκτός, γιατί το ερώτημα αναφέρεται στο 'βασικό εξοπλισμό' ενός αυτοκινήτου, άρα είναι αυτονόητο πως είναι εξαιρετικά εύκολο να το προσθέσεις μετά, κάτι που δε μπορεί να γίνει στην περίπτωση των πλευρικών προφανώς.
Ψηφίζω πλευρικούς, επειδή πέραν του ότι αποτέλεσαν- σε μικρό βέβαια βαθμό- κριτήριο στην τελική αγοραστική μου επιλογή, θεωρώ πως προσφέρουν ουσιαστική προστασία, ιδίως εντός πόλεως. Και εν τέλει, εν έτει 2005 θεωρώ απαράδεκτη έλλειψη την απουσία πλευρικού αερόσακου σε ορισμένα μοντέλα, δεδομένης της συνεισφοράς τους στις πλαγιομετωπικές. Πολλώ δε αν αναλογιστεί κανείς πως από το '99 υπήρχαν προσιτά μοντέλα με πλευρικούς στο βασικό εξοπλισμό.
Το ESP όντως χρειάζεται στα πολλά (πραγματικά πολλά όμως) άλογα, αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση η αναγκαιότητα του εξαρτάται από τον εκάστοτε οδηγό και το βαθμό της αντίληψης του. Αν δυσκολεύεται κανείς να αντιληφθεί τα όρια της πρόσφυσης και τη δυναμική μεταβολή της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου, ε τότε ναι, χρειάζεται.
Αλλά και πάλι, και αυτό ως ένα βαθμό μπορεί να βοηθήσει, καθώς η υπερβολή και οι υψηλές ταχύτητες (ή οι νόμοι της φυσικής αν θέλετε) ξεπερνούν τη δυνατότητα παρέμβασης των ηλεκτρονικών. Καλό μεν λοιπόν, αλλά ουχί αναντικατάστατο. Εκτός και αν υπάρχει ικανό δείγμα ατόμων που προ ESP τράκαραν συχνά, αλλά πλέον το έλυσαν το πρόβλημα, οπότε πάω πάσο. Υπενθυμίζω πως αναφέρομαι σε μικρομεσαίες ιπποδυνάμεις- ας πούμε μέχρι το Type-R, που δε του λείπει το ESP.Για τον κλιματισμό, επειδή χειμώνα- καλοκαίρι προτιμώ να οδηγώ με ανοιχτά παράθυρα, καθώς μου τη σπάει να απομονώνομαι από το περιβάλλον, ζω άνετα και χωρίς αυτόν (ασχέτως αν ενίοτε τον χρησιμοποιώ).
Άρα... πλευρικοί!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Για αεροσακους δεν το συζητω, υπαρχουν προς πειραματισμο των αυτοκινητοβιομηχανιων και προς αυξηση του κόστους τρακαρίσματος.
Και για να σώζουν ζωές, μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Και για να αφαιρουν ζωες,οχι δεν τα ισοπεδωνω,απλα ειμαι ρεαλιστης.
Στο 99,9...% των περιπτώσεων ο αερόσακος θα σκοτώσει επειδή δεν φορούσες ζώνη.
Αν, όμως, σε ανησυχεί το υπόλοιπο 0,0...1% (όπου σκοτώνουν σε συνδυασμό με ζώνη, ενώ χωρίς αερόσακο θα είχες ζήσει) σκέψου ότι χωρίς ζώνη-αερόσακους κατά πάσα πιθανότητα θα είχες (όχι εσύ, ο οποιοσδήποτε) τραυματιστεί-σκοτωθεί νωρίτερα στη ζωή σου. -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Στην κακια την ωρα ομως, ο αεροσακος θα σε σωσει!αρκει φυσικα να εισαι δεμενος!
αν η ώρα είναι κακιά δε σε σώζει ούτε ο πάπας της Ρώμης...
γνωστή μας πριν από πολλά χρόνια ήταν στη θέση του συνοδηγού όταν έγινε το εξής περισταρικό: έξω από τη λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης και στο δρόμο προς Αθήνα τους εμβόλισε ένα φορτηγό. για την ακρίβεια εμβόλισε την πόρτα του συνοδηγού. η γνωστή μας σωθηκε γιατί ακριβώς εκείνη τη στιγμή πήγαινε να βάλει τη ζώνη της και τελικά όταν έιδε το φορτηγό να κατευθείνεται κατά πάνω της πήδηξε κυριολεκτικά στον οδηγό. την έβγαλε σχετικά καθαρή (είχε κάποια σοβαρά τραύματα αλλά δε διέτρεξε κίνδυνο θανάτου.
καταλαβαίνετε πιστεύω τι θα γινόταν αν φορούσε ζώνη... είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που η ζώνη σε καταδικάζει δυστυχώς...
αυτά για 'κακές ώρες'...
Δηλαδή τη σφιχταγκάλιασε ο οδηγός και γλίτωσε τα g της πρόσκρουσης; Να φανταστώ ότι αστειεύεσαι, έτσι; Αλλιώς μάλλον αμφιβάλλεις για τη νοημοσύνη μας...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Στην κακια την ωρα ομως, ο αεροσακος θα σε σωσει!αρκει φυσικα να εισαι δεμενος!
αν η ώρα είναι κακιά δε σε σώζει ούτε ο πάπας της Ρώμης...
γνωστή μας πριν από πολλά χρόνια ήταν στη θέση του συνοδηγού όταν έγινε το εξής περισταρικό: έξω από τη λαχαναγορά της Θεσσαλονίκης και στο δρόμο προς Αθήνα τους εμβόλισε ένα φορτηγό. για την ακρίβεια εμβόλισε την πόρτα του συνοδηγού. η γνωστή μας σωθηκε γιατί ακριβώς εκείνη τη στιγμή πήγαινε να βάλει τη ζώνη της και τελικά όταν έιδε το φορτηγό να κατευθείνεται κατά πάνω της πήδηξε κυριολεκτικά στον οδηγό. την έβγαλε σχετικά καθαρή (είχε κάποια σοβαρά τραύματα αλλά δε διέτρεξε κίνδυνο θανάτου.
καταλαβαίνετε πιστεύω τι θα γινόταν αν φορούσε ζώνη... είναι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που η ζώνη σε καταδικάζει δυστυχώς...
αυτά για 'κακές ώρες'...
Δηλαδή τη σφιχταγκάλιασε ο οδηγός και γλίτωσε τα g της πρόσκρουσης; Να φανταστώ ότι αστειεύεσαι, έτσι; Αλλιώς μάλλον αμφιβάλλεις για τη νοημοσύνη μας...
Μην είσαι τόσο απόλυτος. Τα g προφανώς δεν τα γλύτωσε, αλλά, ίσως, γλύτωσε τη μούρη του φορτηγού και την πόρτα από πάνω της, αφού η ζώνη θα την κρατούσε στο σημείο της πρόσκρουσης.
-
Μα τη στιγμή της πρόσκρουσης, εφόσον ήταν σφοδρή, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε, η κοπέλα θα εκτοξεύτηκε πάνω στην πόρτα και θα καταπονήθηκε τουλάχιστον το ίδιο (αν όχι περισσότερο) απ' ότι αν ήταν δεμένη στη θέση της.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πριν ψηφίσω: κλιματισμός = αυτόματος κλιματισμός ή γενικά A/C; Γιατί σε ορισμένες μέρες του καλοκαιριού αν δεν έχεις έστω AC οδηγείς σαν μαστουρωμένος.Ναι, συμφωνώ.
Από την άλλη όλα είναι χρήσιμα απλά τη ζέστη δεν μπορείς να την αποφύγεις οδηγώντας, ας πούμε, πιο προσεκτικά!
Και όπως σωστά προαναφέρθηκε δεν είναι μόνο θέμα άνεσης αλλά και ασφάλειας, αρκεί να χρησιμοποιείται σωστά.
Πάντως, από πλευράς ασφαλείας θα ήθελα και λίγοτερο ηχητικά-μονωμένα αυτοκίνητα (αμάν πια με τα αυτοκίνητα-εκκλησίες)! Σε κάποια αυτοκίνητα, εντούρο με σούπερτραπ να περνά δίπλα σου ούτε που την παίρνεις χαμπάρι... -
1ος ο κλιματισμος
Δεν μπορείς να οδηγείς αυτοκίνητο στο ελληνικό καλοκαίρι χωρίς A/C. Για μένα είναι αξεσουάρ ενεργητικής ασφάλειας, αφου η ζέστη επιδρά αμεσα στην αντιληψη μου...2οι οι πλευρικοί αερόσακοι
Για τις συνηθισμένες συγκρούσεις πόλης...3ο το ESP
για κάθε ενδεχόμενο, με όρο όμως το αυτοκίνητο να είναι μέχρι μέτριας ιπποδύναμης και σχετικά καλοστημένο (τα πιο πολλά σύχρονα είναι, ευτυχώς!)4ο το ηχοσύστημα
Απλώς αξεσουάρ άνεσης -
Βασικά πιο απαραίτητο μου είναι το ηχοσύστημα
απλώς δεν το θεωρώ απαραίτητο να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό γιατί είναι πολύ εύκολο να αγοράσεις ένα απο το εμπόριο που πιθανως να σου ταιριάζει καλύτερα. Αποκλείω λοιπόν το ηχοσύστημα.
Έτσι βάζω:
1ο A/C γιατί χρειάζεται καμια φορά και γιατί δυσκολότερα μπαίνει ως έξτρα. Και αν δεν χρειάζεται σε εσάς απλά σκεφτείτε πως θα εξηγήσετε σε εναν υποψήφιο αγοραστή οτι το αυτοκίνητο σας, μοντέλο 2005 δεν έχει A/C.2o το ESP για την κακιά την ώρα.
3ο τους ΠΛΕΥΡΙΚΟΥΣ γιατι δεν έχω πειστεί για την χρησιμότητα τους. Πιστεύω πως εχουν μπει στα αυτοκίνητα περισσότερο για λόγους marketing παρα ουσίας. Για να λέμε πως το δικό μου έχει 8 αερόσακους ενώ το άλλο 6. Προσοχή, δεν μιλάμε για μετωπικούς (ειδικά οδηγού) που τους θεωρώ απαραίτητους.
-
Το ηχοσύστημα ΙΜΗΟ μπορεί να θεωρηθεί εξοπλισμός ασφαλείας. Αν κάποιος οδηγεί συχνά σε μεγάλα ταξίδια η απαλή μουσική σε χαμηλή ένταση επιδρά θετικά. Ειδικά το βράδυ βοηθά να μην κοιμηθεί ο οδηγός όπως κάνει και η χαμηλής έντασης κουβεντούλα με επιβάτες. Σε αντίθεση με τη συνομιλία σε τηλέφωνο (ακόμα και με handsfree) που αποσπά την προσοχή απο το δρόμο.
(Κάπου είχα διαβάσει μια σχετική έρευνα' μπορεί να ήταν και σε αυτό το φόρουμ) -
Nομίζω ότι υπάρχει μια μικρή δόση υποκρισίας στις απαντήσεις που δόθηκαν στην κεντρική σελίδα (δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένα άτομα αλλά εξάγω το συμπέρασμα από τα γενικά αποτελέσματα)!
Γιατί αν ρίξει κανείς μια ματιά στις πωλήσεις των αυτοκινήτων **θα δυσκολευτεί να βρει αυτοκίνητα που παραδόθηκαν χωρίς A/C! **(κι αυτό δεν ισχύει μόνο σήμερα που είναι ψιλο-standard παντού αλλά και τα προηγούμενα χρόνια...
Αντίθετα το **ESP **(δε λέω κι εγώ θα το'θελα στο αυτοκίνητό μου) οι περισσότεροι δεν το 'αγοράζουν', ούτε καν το ζητάνε!
Κοινώς... ψηφίζω A/C -
νεκταριε και εγω γιαυτο ανοιξα το θεμα γιατι μου φανηκαν γελοια τα αποτελεσματα του δημοψηφισματος στο κεντρικο σαιτ οπως λεω και στο πρωτο ποστ.(ειχα μια σκασιλα για το τι θα βαζατε στο αμαξι σας )
αλλα ιο περισοτεροι δεν το διαβασαν και ψηφισαν κανονικα χωρις να σχολιασουν αυτα που αναφερω.
τελος παντων το αποτελεσμα της 'ερευνας' ειναι οτι αλλοι ψηφιζουν εδω μεσα και αλλοι στο 4τροχοι.τζι αρ
Ποιό από τα παρακάτω στοιχεία ασφάλειας και άνεσης θεωρείτε