Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    10
    14
    167
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spitfire last edited by

      Δεν γνωριζω αν εχει ξανασυζητηθει κατι τετοιο. Αν ναι, παρακαλω τους mods να κλειδωσουν το θεμα και ζητω συγγνωμη απο τους υπολοιπους

      Πως θα σας φαινοταν να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας των αυτοκινητων? 'καλο!' θα μου πειτε...

      Κακο ομως θα ηταν κατι τετοιο για το ελληνικο κρατος, μιας και θα εχανε μια απο τις βασικοτερες πηγες εσοδων του ετησιως.

      Ας παρουμε λοιπον σαν δεδομενο οτι το κρατος πρεπει να μας φορολογει για τα αυτοκινητα μας (κατι που ομολογω το βρισκω αρκετα δικαιο).

      Δεν ειναι ομως αδικο να πληρωνει τα ιδια τελη κυκλοφοριας ο τυπος με την Ghibli που κατεβαινει καθε μερα στη ναυτιλιακη του εταιρια στον Πειραια, με τον παππουλη που εχει ενα αρχαιο Volvo, Ford, Triumph, ΒΜW (η οτιδηποτε αλλο), το οποιο ομως τυγχανει να εχει κινητηρα 2000κ.εκ?
      Συνηθως αυτοι οι 'παππουληδες' ουτε εχουν τη δυνατοτητα να αντικαταστησουν τον 'γέρο' τους, αλλα ουτε και το χρησιμοποιουν τοσο πολυ. Αντε να πανε σε κανα γιατρο, για τιποτα ψωνια το Σαββατο το πρωι, αντε λοιπον και να παρουν και τη γρια, να πανε να δουνε τα εγγονακια τους το μεσημερακι της Κυριακης.

      Ας σκεφτουμε ομως οτι υπαρχει και μια κοπελιτσα που μολις εχει αγορασει ενα Renault Clio. Το χρησιμοποιει συνηθως τα Σαβ/κα για τις βολτιτσες της κλπ, ενω τις καθημερινες χρησιμοποιει το λεωφορειο και τα λοιπα ΜΜΜ για να παει στη σχολη της και γενικοτερα για τις μετακινησεις της.
      Απο την αλλη υπαρχει κι αλλος ενας τυπος ο οποιος εχει ενα ολοιδιο Clio, το οποιο ομως χρησιμοποιει καθημερινα κανοντας τουλαχιστον 150 χλμ μεσα στην Αθηνα, μιας και η δουλεια του ειναι σχετικη με πωλησεις κλπ

      Και στο δευτερο παραδειγμα, οι 2 αυτοι ανθρωποι πληρωνουν τον ιδιο φορο στο ελληνικο κρατος για τη χρηση του αυτοκινητου τους.

      Δε θα ηταν λοιπον πιο δικαιο να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας και ο φορος αυτος να ενσωματωθει στους ηδη υπαρχοντες φορους των καυσιμων? Ετσι ο καθενας θα φορολογειται αναλογα με τη χρηση που κανει στο οχημα του!

      Τα παραπανω παραδειγματα ειναι τυχαια. Θα μπορουσαμε να πουμε 10αδες ακομα... αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spitfire last edited by

        Δεν γνωριζω αν εχει ξανασυζητηθει κατι τετοιο. Αν ναι, παρακαλω τους mods να κλειδωσουν το θεμα και ζητω συγγνωμη απο τους υπολοιπους

        Πως θα σας φαινοταν να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας των αυτοκινητων? 'καλο!' θα μου πειτε...

        Κακο ομως θα ηταν κατι τετοιο για το ελληνικο κρατος, μιας και θα εχανε μια απο τις βασικοτερες πηγες εσοδων του ετησιως.

        Ας παρουμε λοιπον σαν δεδομενο οτι το κρατος πρεπει να μας φορολογει για τα αυτοκινητα μας (κατι που ομολογω το βρισκω αρκετα δικαιο).

        Δεν ειναι ομως αδικο να πληρωνει τα ιδια τελη κυκλοφοριας ο τυπος με την Ghibli που κατεβαινει καθε μερα στη ναυτιλιακη του εταιρια στον Πειραια, με τον παππουλη που εχει ενα αρχαιο Volvo, Ford, Triumph, ΒΜW (η οτιδηποτε αλλο), το οποιο ομως τυγχανει να εχει κινητηρα 2000κ.εκ?
        Συνηθως αυτοι οι 'παππουληδες' ουτε εχουν τη δυνατοτητα να αντικαταστησουν τον 'γέρο' τους, αλλα ουτε και το χρησιμοποιουν τοσο πολυ. Αντε να πανε σε κανα γιατρο, για τιποτα ψωνια το Σαββατο το πρωι, αντε λοιπον και να παρουν και τη γρια, να πανε να δουνε τα εγγονακια τους το μεσημερακι της Κυριακης.

        Ας σκεφτουμε ομως οτι υπαρχει και μια κοπελιτσα που μολις εχει αγορασει ενα Renault Clio. Το χρησιμοποιει συνηθως τα Σαβ/κα για τις βολτιτσες της κλπ, ενω τις καθημερινες χρησιμοποιει το λεωφορειο και τα λοιπα ΜΜΜ για να παει στη σχολη της και γενικοτερα για τις μετακινησεις της.
        Απο την αλλη υπαρχει κι αλλος ενας τυπος ο οποιος εχει ενα ολοιδιο Clio, το οποιο ομως χρησιμοποιει καθημερινα κανοντας τουλαχιστον 150 χλμ μεσα στην Αθηνα, μιας και η δουλεια του ειναι σχετικη με πωλησεις κλπ

        Και στο δευτερο παραδειγμα, οι 2 αυτοι ανθρωποι πληρωνουν τον ιδιο φορο στο ελληνικο κρατος για τη χρηση του αυτοκινητου τους.

        Δε θα ηταν λοιπον πιο δικαιο να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας και ο φορος αυτος να ενσωματωθει στους ηδη υπαρχοντες φορους των καυσιμων? Ετσι ο καθενας θα φορολογειται αναλογα με τη χρηση που κανει στο οχημα του!

        Τα παραπανω παραδειγματα ειναι τυχαια. Θα μπορουσαμε να πουμε 10αδες ακομα... αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spitfire last edited by

          Δεν γνωριζω αν εχει ξανασυζητηθει κατι τετοιο. Αν ναι, παρακαλω τους mods να κλειδωσουν το θεμα και ζητω συγγνωμη απο τους υπολοιπους

          Πως θα σας φαινοταν να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας των αυτοκινητων? 'καλο!' θα μου πειτε...

          Κακο ομως θα ηταν κατι τετοιο για το ελληνικο κρατος, μιας και θα εχανε μια απο τις βασικοτερες πηγες εσοδων του ετησιως.

          Ας παρουμε λοιπον σαν δεδομενο οτι το κρατος πρεπει να μας φορολογει για τα αυτοκινητα μας (κατι που ομολογω το βρισκω αρκετα δικαιο).

          Δεν ειναι ομως αδικο να πληρωνει τα ιδια τελη κυκλοφοριας ο τυπος με την Ghibli που κατεβαινει καθε μερα στη ναυτιλιακη του εταιρια στον Πειραια, με τον παππουλη που εχει ενα αρχαιο Volvo, Ford, Triumph, ΒΜW (η οτιδηποτε αλλο), το οποιο ομως τυγχανει να εχει κινητηρα 2000κ.εκ?
          Συνηθως αυτοι οι 'παππουληδες' ουτε εχουν τη δυνατοτητα να αντικαταστησουν τον 'γέρο' τους, αλλα ουτε και το χρησιμοποιουν τοσο πολυ. Αντε να πανε σε κανα γιατρο, για τιποτα ψωνια το Σαββατο το πρωι, αντε λοιπον και να παρουν και τη γρια, να πανε να δουνε τα εγγονακια τους το μεσημερακι της Κυριακης.

          Ας σκεφτουμε ομως οτι υπαρχει και μια κοπελιτσα που μολις εχει αγορασει ενα Renault Clio. Το χρησιμοποιει συνηθως τα Σαβ/κα για τις βολτιτσες της κλπ, ενω τις καθημερινες χρησιμοποιει το λεωφορειο και τα λοιπα ΜΜΜ για να παει στη σχολη της και γενικοτερα για τις μετακινησεις της.
          Απο την αλλη υπαρχει κι αλλος ενας τυπος ο οποιος εχει ενα ολοιδιο Clio, το οποιο ομως χρησιμοποιει καθημερινα κανοντας τουλαχιστον 150 χλμ μεσα στην Αθηνα, μιας και η δουλεια του ειναι σχετικη με πωλησεις κλπ

          Και στο δευτερο παραδειγμα, οι 2 αυτοι ανθρωποι πληρωνουν τον ιδιο φορο στο ελληνικο κρατος για τη χρηση του αυτοκινητου τους.

          Δε θα ηταν λοιπον πιο δικαιο να καταργηθουν τα τελη κυκλοφοριας και ο φορος αυτος να ενσωματωθει στους ηδη υπαρχοντες φορους των καυσιμων? Ετσι ο καθενας θα φορολογειται αναλογα με τη χρηση που κανει στο οχημα του!

          Τα παραπανω παραδειγματα ειναι τυχαια. Θα μπορουσαμε να πουμε 10αδες ακομα... αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα μας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ψήφισα ναι.

            Επίσης να καταργηθούν αντίστοιχα τα διόδια. Έστω και με εξαίρεση τη Gefira και την Attiki Odos.

            Πιο πολλά χάνουμε σαν κράτος και σαν πολίτες στο σταμάτα ξεκίνα (σε ανθρωποώρες, καύσιμοσυνάλλαγμα και μόλυνση περιβάλλοντος)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Δίκαιο μου φαίνεται. Επίσης θα ήθελα να συνοδεύεται και από πλήρη αλλαγή του συστήματος υπολογισμού των δασμών εισαγωγής που να έχει ως βάση την κατανάλωση καυσίμου και όχι τον κυβισμό (και τις ζάντες και το ραδιόφωνο κλπ κλπ ).
              Θα ήθελες, θα μου πείτε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                Εχετε απολυτο δικιο, παιδες

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Αυτό είναι το σωστό. Υποτίθεται ότι η διαφοροποίηση στα κυβικά οφείλεται αποκλειστικά στη μόλυνση που προκύπτει από τους διάφορους κινητήρες. Όμως ένα 1800άρι τούρμπο ή ένα 1300άρι renesys καίνε όσο δύο 1400άρια, εντούτοις πληρώνουν τα ίδια.
                  ΝΑΙ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bagus last edited by

                    Καθιστε καλα ρε μην διαβαζει το φορουμ κανενας Αλογοσκουφης κ μας τρελανει στους νεους φορους

                    Ολα καλα αυτα που λετε,μαζι σας,αλλα δεν προκειται να γινει τιποτα το ουσιαστικο....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spitfire last edited by

                      Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                      Καθιστε καλα ρε μην διαβαζει το φορουμ κανενας Αλογοσκουφης κ μας τρελανει στους νεους φορους

                      Ολα καλα αυτα που λετε,μαζι σας,αλλα δεν προκειται να γινει τιποτα το ουσιαστικο....

                      Μην εισαι και τοσο σιγουρος.
                      Ο Κωστακης ειναι χρηστης.... του ιντερνετ εννοω!
                      Το απεδειξε με την παρεμβαση του σημερα!
                      Ασε που κυκλοφορουν εντονα φημες οτι ειναι user σε αυτο εδω το forum

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spitfire last edited by

                        ΣΑΣ ΖΗΤΩ (οσοι απο εσας εχετε το χρονο) ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΣΑΣ (σε ενδεχομενη καταργηση των τ.κ.)

                        Θα ηταν πολυ ενδιαφερων να ακουστει και η αντιθετη αποψη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hammer_ last edited by

                          Ψηφισα όχι στην κατάργηση των τελών κυκλοφορίας, και ορίστε το σκεπτικό μου:
                          ΑΝ κάποια στιγμή καταργηθούν, τότε αυτό θα γίνει έτσι ώστε το κράτος να βγάζει περισσότερα με τον όποιο άλλο τρόπο φορολόγησης. Και να εξηγηθώ. Πιστεύω ότι οι αλλαγές που γίνονται στα διάφορα συστήματα σκοπό έχουν την καλύτερη είσπραξη με το μικρότερο δυνατό κόστος 'δυσαρέσκειας' των πολιτών. Γι'αυτό και όταν αλλάξουν τα Τ.Κ. η αλλαγή θα αποφέρει συνολικά περισσότερα χρήματα στο κράτος, άρα προφανώς ο καθένας από μας θα δώσει περισσότερα χρήματα.

                          Δείτε το συγκεκριμένο παράδειγμα, τα αυτοκίνητα 1400 ως 1800 κ.ε. που πληρώνουν 168 ευρώ τέλη κυκλοφορίας. Τα 168 ευρώ αντιστοιχούν σε 210 λίτρα βενζίνης (υπολογισμένης με το αισιόδοξο 0.8 ευρώ/λίτρο). Με κατανάλωση 8 lt/100 km που μάλλον είναι ρεαλιστική για τα 1600άρια που κινούνται στην πόλη, και κατά μέσο όρο 15000 ετήσια km, για να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας, τα 168 ευρώ πρέπει να περάσουν στη βενζίνη με τη μορφή αύξησης από 0.8 σε 0.94 ευρώ το λίτρο. Πιστέυω ότι αν καταργούνταν, απλώς η αύξηση θα ήταν μεγαλύτερη...

                          Για να πω όμως και δυο λόγια για την 'άλλη πλευρά'. Αν μιλήσουμε για το τι είναι σωστό και τι είναι λάθος, θα πω ότι σωστό είναι τα αμάξια να φορολογούνται με βάση την κατανάλωσή τους, και μάλιστα όχι γραμμικά! Έστω ότι εισάγουμε ένα μέτρο (που θα αλλάζει κάθε χρόνο, με βάση το σύνολο του στόλου των αυτοκινήτων) και το ονομάζουμε κανονικοποιημένη κατανάλωση Κ. Έστω επίσης ότι η κυβέρνηση πρέπει να λάβει από φόρους x ευρώ από n αμάξια. Ενα αμάξι που έχει κατανάλωση ίση με τη μέση κατανάλωση των n αμαξιών, θα έχει K=1, ένα με μικρή κατανάλωση θα έχει K1. Αν η φορολογία είναι γραμμική, τότε όλοι θα πληρώνουν Κ*x/n ευρώ. Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να δοθούν κίνητρα για την απόκτηση οχημάτων χαμηλής κατανάλωσης, δηλαδή, οι Κ1 περισσότερα, πχ κάτι σαν (K^2)*x/n ή (Κ^1.5)*x/n ευρώ. Έτσι η αγορά θα τείνει να αγοράζει αυτοκίνητα με μικρή κατανάλωση για λόγους φορολογικών ελαφρύνσεων.

                          Αν θέλετε, στην περίπτωση της 'ιδεολογικής' συζήτησης, μπορώ να δεχτώ ένα μέρος της φορολογίας να ενσωματώνεται στα καύσιμα και ένα μέρος να εισπράττεται με έναν τρόπο αντίστοιχο μ'αυτό που περιέγραψα παραπάνω. Στον πραγματικό κόσμο όμως, και ειδικά στην Ελλάδα, προτιμώ να μην γίνονται ριζικές αλλαγές, γιατί μόνο για (ακόμα μεγαλύτερη) είσπραξη θα γίνουν! Έτσι κι αλλιώς, αν κάποιος κινείται κοντά στον μέσο όρο, όλα τα συστήματα είναι 'δίκαια'. Οι χιλιομετροφάγοι θα διαμαρτύρονται για τη φορολογία καυσίμων και οι μη-χιλιομετροφάγοι για τα στάνταρ τέλη κυκλοφορίας...

                          Προφανώς καταλάβατε ότι είμαι υπέρ του evolution και όχι του revolution, σ'αυτό το θέμα τουλάχιστον. Να προτείνω σπάσιμο των κατηγοριών σε μικρότερες, πχ για την κατηγορία 1400-1600,

                          • τα 1400, 120 ευρώ τέλη
                          • τα 1600, 170 ευρώ τέλη
                          • τα 1800, 200 ευρώ τέλη
                            Φυσικά δεν είναι δίκαιο για τους 1800άρηδες, εφόσον αγόρασαν με το σκεπτικό 'ας πάω στα 1800 για να αποφύγω τα τέλη των 2000', αλλά είναι καλύτερο για τους πολυπληθέστερους 1400άρηδες. Επίσης, οι wankel μάλλον θα έπρεπε να φορολογούνται όπως ταξινομούνται στους αγώνες: Στα διπλάσια από τα ονομαστικά κυβικά τους! (Μη βαράτε RX-7 και RX-8 lovers!!!)

                          Αυτά.. Ελπίζω να μη σας κούρασα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitrios last edited by

                            Διαφωνώ με την κατάργηση των τελών κυκλοφορίας γιατί αυτό θα οδηγούσε σε αύξηση των άλλων έμμεσων φόρων.
                            Πρέπει να υπάρχει ένα πάγιο τέλος χρήσης του αυτοκινήτου,είτε το κινούμε μόνο 1 μέρα το μήνα είτε κάθε μέρα.
                            Αντιθέτως συμφωνώ με το καταργηθούν οι έμμεσοι φοροι,να πέσει η τιμή της αμόλυβδης και να μην υπάρχει το πόθεν έσχες στην αγορά αυτοκινήτου καθώς και τα τεκμήρια.
                            Δηλαδή οποιοσδήποτε να έχει ότι αμάξι θέλει ανεξάρτητα από το εισόδημά του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              apaloxerhs last edited by

                              Τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχουν σε όλα τα κράτη. Απλώς πρέπει να είναι τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα. Όλοι χρησιμοποιούμε τους ίδιους δρόμους. Ας αλλάξουν τις ασφάλειες με κριτήριο την ιπποδύναμη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Υπάρχει ήδη ένα αντίστοιχο θέμα: ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: θα πρέπει να αλλάξει κάτι ? οπότε προτείνω το παρόν να κλειδωθεί και όσοι δημοσίευσαν κάτι εδώ να το μεταφέρουν εκεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  ΟΚ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr