Oct 31, 2008, 4:17 PM

Δεν διαφωνω, στις 2500 με 5000+ ειναι οντως σχεδον επιπεδη η καμπυλη συμφωνα και με την δυναμομετρηση που αναφερεται για το 160 αλλα πριν απο εκει μου φανηκε 'κουφιο' τουλαχιστον με 600χλμ περιπου στο οδομετρο.
Εν πασει περιπτωση το θεμα για μενα ειναι οτι δεν γεμιζει απο χαμηλα οπως περιμενεις απο ενα κινητηρα 160 ιππων σε επιπεδο αισθησης.
Και η πολυπλοκοτητα της εμπλοκης-απεμπλοκης κομπρεσορα σε συγκεκριμενο ευρος στροφων σε συνδυασμο με το τουρμπο αφαιρει κατα την γνωμη μου την αμεσοτητα στο πατημα του γκαζιου που μπορει καλλιστα να δωσει ο μικροτερος κινητηρας 122 που στην ουσια μαλλον πρεπει να ειναι και καλυτερος σε λειτουργια στο συνολικο φασμα στροφων του.