-
Έψαξα αλλά δεν βρήκα ακριβώς αντίστοιχο Το δίλημμα γνωστό. Συνάδελφος ψάχνεται για νέο αμάξι. 30αρης, οικονομικά ανεξάρτητος, θέλει κάτι γρήγορο αλλά όχι κραυγαλέο. Έχει Focus ST, δε θέλει να μπει στη διαδικασία να περιμένει να πάρει το καινούριο λόγω 2.5 κι αδιευκρίνιστης έλευσης κι επιμένει σε γερμανικό. Το Astra δεν του αρέσει κι είναι ανάμεσα στα 2 του τίτλου. Το budget ειναι 30.000. Αν ειναι εξαιρετική η περίπτωση πάει μέχρι 35.000.
Προϋποθέσεις:- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ γιαπωνέζικο, γαλλικο, ιταλικό, σουηδικό
- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ μεταχειρισμένο
- ΔΕΝ ξεπερνάει τα 35.000 σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση
- ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.
- Ενδιαφέρεται για την overall καλύτερη περίπτωση λαμβάνοντας υπ' όψιν το value for money (τον ενδιαφέρει δλδ. αν το A3 αξίζει τα έξτρα 5 χιλιάρικα)
- Ενδιαφέρεται για το κόστος συντήρησης
- Το αμάξι θα είναι 5πορτο (έχει σοβαρό σκοπό )
8 ) ΔΕΝ θέλει αυτόματο και ΔΕΝ τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση (ελέω haldex) - Έχει καλομάθει από το ST οπότε θα χαλαστεί να το αλλάξει με κάτι που δεν θα τον ικανοποιήσει λίγο παραπάνω
- Οι έχοντες ή οι καλά γνωρίζοντες τα δύο μοντέλα θα μας κάνουν μεγάλη χάρη!
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Θα διαβάζει αυτά που γράφετε χρησιμοποιώντας το username μου, οπότε εγώ απεμπλέκομαι Μη τον φάτε τον άνθρωπο...
Thanx
-
Έψαξα αλλά δεν βρήκα ακριβώς αντίστοιχο Το δίλημμα γνωστό. Συνάδελφος ψάχνεται για νέο αμάξι. 30αρης, οικονομικά ανεξάρτητος, θέλει κάτι γρήγορο αλλά όχι κραυγαλέο. Έχει Focus ST, δε θέλει να μπει στη διαδικασία να περιμένει να πάρει το καινούριο λόγω 2.5 κι αδιευκρίνιστης έλευσης κι επιμένει σε γερμανικό. Το Astra δεν του αρέσει κι είναι ανάμεσα στα 2 του τίτλου. Το budget ειναι 30.000. Αν ειναι εξαιρετική η περίπτωση πάει μέχρι 35.000.
Προϋποθέσεις:- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ γιαπωνέζικο, γαλλικο, ιταλικό, σουηδικό
- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ μεταχειρισμένο
- ΔΕΝ ξεπερνάει τα 35.000 σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση
- ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.
- Ενδιαφέρεται για την overall καλύτερη περίπτωση λαμβάνοντας υπ' όψιν το value for money (τον ενδιαφέρει δλδ. αν το A3 αξίζει τα έξτρα 5 χιλιάρικα)
- Ενδιαφέρεται για το κόστος συντήρησης
- Το αμάξι θα είναι 5πορτο (έχει σοβαρό σκοπό )
8 ) ΔΕΝ θέλει αυτόματο και ΔΕΝ τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση (ελέω haldex) - Έχει καλομάθει από το ST οπότε θα χαλαστεί να το αλλάξει με κάτι που δεν θα τον ικανοποιήσει λίγο παραπάνω
- Οι έχοντες ή οι καλά γνωρίζοντες τα δύο μοντέλα θα μας κάνουν μεγάλη χάρη!
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Θα διαβάζει αυτά που γράφετε χρησιμοποιώντας το username μου, οπότε εγώ απεμπλέκομαι Μη τον φάτε τον άνθρωπο...
Thanx
-
Έψαξα αλλά δεν βρήκα ακριβώς αντίστοιχο Το δίλημμα γνωστό. Συνάδελφος ψάχνεται για νέο αμάξι. 30αρης, οικονομικά ανεξάρτητος, θέλει κάτι γρήγορο αλλά όχι κραυγαλέο. Έχει Focus ST, δε θέλει να μπει στη διαδικασία να περιμένει να πάρει το καινούριο λόγω 2.5 κι αδιευκρίνιστης έλευσης κι επιμένει σε γερμανικό. Το Astra δεν του αρέσει κι είναι ανάμεσα στα 2 του τίτλου. Το budget ειναι 30.000. Αν ειναι εξαιρετική η περίπτωση πάει μέχρι 35.000.
Προϋποθέσεις:- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ γιαπωνέζικο, γαλλικο, ιταλικό, σουηδικό
- ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ μεταχειρισμένο
- ΔΕΝ ξεπερνάει τα 35.000 σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση
- ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.
- Ενδιαφέρεται για την overall καλύτερη περίπτωση λαμβάνοντας υπ' όψιν το value for money (τον ενδιαφέρει δλδ. αν το A3 αξίζει τα έξτρα 5 χιλιάρικα)
- Ενδιαφέρεται για το κόστος συντήρησης
- Το αμάξι θα είναι 5πορτο (έχει σοβαρό σκοπό )
8 ) ΔΕΝ θέλει αυτόματο και ΔΕΝ τον ενδιαφέρει η τετρακίνηση (ελέω haldex) - Έχει καλομάθει από το ST οπότε θα χαλαστεί να το αλλάξει με κάτι που δεν θα τον ικανοποιήσει λίγο παραπάνω
- Οι έχοντες ή οι καλά γνωρίζοντες τα δύο μοντέλα θα μας κάνουν μεγάλη χάρη!
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Θα διαβάζει αυτά που γράφετε χρησιμοποιώντας το username μου, οπότε εγώ απεμπλέκομαι Μη τον φάτε τον άνθρωπο...
Thanx
-
Μόνο και μόνο για το 5, GTi.
-
Golf ή Golf premium;
Golf.
-
Gti, για το value for money
(τι λέω ο άνθρωπος, φωτιά θα πέσει να με κάψει ) -
Ξέχασα το πιο σημαντικό
ΔΕΝ ενδιαφέρεται για μούρη. ΑΝ το premium αξίζει θα το πάρει. Αλλιώς παίρνει το ίδιο εύκολα και τον... προλετάριο -
Ο κινητήρας είναι ίδιος...
Το πάτωμα είναι ίδιο...Άρα τί μένει;;;;
Το στήσιμο.
-
Έχω οδηγήσει (όχι ξεζουμίσει!) το GTi σε ημιαυτόματη έκδοση 37.000 ευρώ ενώ τo A3 TFSi μόνο σε έκδοση Quattro (κάπου 42.000 ευρώ το συγκεκριμένο, αν θυμάμαι καλά) και ως εκτούτου δε μπορώ να εκφέρω ολοκληρωμένη άποψη με τους περιορισμούς που αναφέρονται πιο πάνω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το GΤι δεν απογοητεύει, ενώ η διαφορά στην ποιότητα (υλικά, μονώσεις, κλπ) υπέρ του Α3 είναι αισθητή. Από κει και πέρα μόνο ο ίδιος ο φίλος σου μπορεί να αποφασίσει αν αξίζει να την πληρώσει.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
τo A3 TFSi μόνο σε έκδοση QuattroΜόνο σε 'quattro' δεν βγαίνει το TFSi A3?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
τo A3 TFSi μόνο σε έκδοση Quattro
Μόνο σε 'quattro' δεν βγαίνει το TFSi A3?
Όχι.
-
Καταρχήν ο κινητήρας δεν πρέπει να είναι και τόσο ίδιος. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι υπάρχεi διαφορετική χαροτγράφηση με έμφαση στη σπορ συμπεριφορά για το golf και στην πιο normal για το Α3.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ με τους υπόλοιπους χρήστες.
Από εκεί και μετά, ένα Α3ΤFSI sportback (5θυρο δεν είπαμε;) ξεπερνάει με χαρακτηριστική ευκολία τα 35Κ που τα έχει θέσει ο φίλος σου σαν όριο.
Eπιπλέον to GTI δείχνει και περισσότερο σαν αυτοκίνητο εξαιτίας της μάσκας που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα Golf... -
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Thanx
αμα δε θελει αυτα, ας παρει Polo 1.2
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Thanx
αμα δε θελει αυτα, ας παρει Polo 1.2
Γιατί στρίβει;;;;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Επαναλαμβάνω:
ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν οι διαφορές σε δέκατα, καλό αμάξι να στρίβει θέλει, ΔΕΝ κάνει κόντρες και ΔΕΝ το βάζει σε πίστα.Thanx
αμα δε θελει αυτα, ας παρει Polo 1.2
Γιατί στρίβει;;;;
εκει κολησες?
οπου Πολο, βαλε.... yaris, clio 1.2
-
Αφού δεν τον ενδιαφέρει το απόλυτο στρίψιμο, θα έλεγα Α3 για την καλύτερη ποιότητα κύλισης και την ενδιαφέρουσα εμφάνιση (υποκειμενικά, πάντα)
-
GTI φυσικα αλλα στα σημεια.
-
οδηγικα δεν νομιζω οτι θα βρει κατι καλυτερο αναμεσα σε αυτα τα δυο........
ΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ focus ST.......
-
Χαλαρά GTI ανάμεσα στα δύο. Και σου περισσεύουν και λεφτά για προγράμματα, στάδια κ.λ.π.
-
Α3 αν βγαίνει οικονομικά.
Golf GTI vs A3 TFSI