-
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω περί τις 20.000 ευρώ παραπάνω από την Boxster S, για να αποκτήσω την Cayman S; Στα δικά μου μάτια είναι σημαντικά ασχημότερη από το αρμονικότατο σχέδιο της Boxster (λογικό αφού το πρωτότυπο σχέδιο προοριζόταν για ανοιχτό μοντέλο), βαρύτερη, ελάχιστα δυνατότερη και ταχύτερη (5.4 αντί για 5.7 για το 0-100); Και γιατί θα πρέπει να απαρνηθώ την ανοιγόμενη οροφή; Στο κάτω-κάτω, μπορώ πάντα να προμηθευτώ ένα hardtop. Αν για ένα roadster πληρώνεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα, γιατί η Porsche αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα; Γιατί να μη φάω τα επιπλέον euros στο Nurburgring ή στα μπουζούκια;
Προσωπικά, δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση στις 100 να επιλέξω την Cayman έναντι της Boxster. Εσείς; -
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω περί τις 20.000 ευρώ παραπάνω από την Boxster S, για να αποκτήσω την Cayman S; Στα δικά μου μάτια είναι σημαντικά ασχημότερη από το αρμονικότατο σχέδιο της Boxster (λογικό αφού το πρωτότυπο σχέδιο προοριζόταν για ανοιχτό μοντέλο), βαρύτερη, ελάχιστα δυνατότερη και ταχύτερη (5.4 αντί για 5.7 για το 0-100); Και γιατί θα πρέπει να απαρνηθώ την ανοιγόμενη οροφή; Στο κάτω-κάτω, μπορώ πάντα να προμηθευτώ ένα hardtop. Αν για ένα roadster πληρώνεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα, γιατί η Porsche αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα; Γιατί να μη φάω τα επιπλέον euros στο Nurburgring ή στα μπουζούκια;
Προσωπικά, δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση στις 100 να επιλέξω την Cayman έναντι της Boxster. Εσείς; -
Γιατί θα πρέπει να πληρώσω περί τις 20.000 ευρώ παραπάνω από την Boxster S, για να αποκτήσω την Cayman S; Στα δικά μου μάτια είναι σημαντικά ασχημότερη από το αρμονικότατο σχέδιο της Boxster (λογικό αφού το πρωτότυπο σχέδιο προοριζόταν για ανοιχτό μοντέλο), βαρύτερη, ελάχιστα δυνατότερη και ταχύτερη (5.4 αντί για 5.7 για το 0-100); Και γιατί θα πρέπει να απαρνηθώ την ανοιγόμενη οροφή; Στο κάτω-κάτω, μπορώ πάντα να προμηθευτώ ένα hardtop. Αν για ένα roadster πληρώνεις περισσότερα για να πάρεις λιγότερα, γιατί η Porsche αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα; Γιατί να μη φάω τα επιπλέον euros στο Nurburgring ή στα μπουζούκια;
Προσωπικά, δεν υπήρχε ούτε μία περίπτωση στις 100 να επιλέξω την Cayman έναντι της Boxster. Εσείς; -
Nα δείς που όμως όλοι θα ψηφίσουν την Cayman! (ας κάνουν αλλιώς αν μπορούν )
Η Cayman είναι ασχημότερη (απο την όχι πανέμορφη boxster - γνώμη μου) ακριβότερη και χωρίς ανοιχτή οροφή αλλα επειδή είνια πολύ πιο άκαμπτη έχει πολύ καλύτερο στήσιμο.
Τα πρώτα τεστ τουλάχιστον αυτό λένε.
ΑΝ είχε σχεδιαστεί όχι σαν παρακλάδι της boxster αλλα απο λευκόχαρτί θα ήταν επι πρόσθετα και ελαφρύτερη βέβαια.
-
Το πρόβλημα διορθώθηκε. Τώρα μπορείτε να θάψετε την Cayman ελεύθερα
-
Φυσικα και Cayman.... τοσο καιρο την περιμεναμε
Οι ανοιχτες οροφες και τα πανια δεν μου αρεσουν καθολου μα καθολου... Τωρα για το οτι η Cayman ειναι ποιο ακριβη....εεε ποιο καιουργιο μοντελο μωρε.... να μην φανε κατι? -
Cayman of course...αμα τα χεις δεν σε νοιάζουν τα έξτρα 20Κ.
-
Cayman γιατί δεν σου προσφέρει τίποτα το cabrio.. Άσε που είναι και πιο γρήγορη overall..
-
Και δεν βάζεις άλλα 10 ΆΜΑ τά'χεις να πάρεις μια 997 Carrera και να τελειώνεις; Αυτή είναι άλλωστε H Porsche!
-
Κανονικα το Καυμαν θα επρεπε να ειναι φθηνοτερο απο το ανοιχτο μοντελο αφου στοιχιζει λιγοτερο να φτιαχτει. Αλλα εδω μιλαμε για Πορσε, μια εταιρεια που πουλαει τα αυτοκινητα της οσο αντεχει η αγορα, αφου βρισκει και κοροιδα να τα παιρνουν.
Δεν ειναι τυχαιο οτι η Τογιοτα και η Πορσε ειναι αυτη την στιγμη οι δυο αυτοκινητοβιομηχανιες με το πιο μεγαλα κερδη και τα περισσοτερα μετρητα στην τραπεζα.
Η ιδια συζητηση υπαρχει και στα αμερικανικα φορουμ. Πληροφοριακα, σαν λεω οτι ενας πωλητης Πορσε βγαζει πανω απο $150000 το χρονο, φανταστητε τι παιχνιδι υπαρχει με τις τιμες των αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και δεν βάζεις άλλα 10 ΆΜΑ τά'χεις να πάρεις μια 997 Carrera και να τελειώνεις; Αυτή είναι άλλωστε H Porsche!Από την 911 λένε ότι γυρνάει σε μικρότερο χρόνο στο Ring..
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Κανονικα το Καυμαν θα επρεπε να ειναι φθηνοτερο απο το ανοιχτο μοντελο αφου στοιχιζει λιγοτερο να φτιαχτει. Αλλα εδω μιλαμε για Πορσε, μια εταιρεια που πουλαει τα αυτοκινητα της οσο αντεχει η αγορα, αφου βρισκει και κοροιδα να τα παιρνουν.Δεν ειναι τυχαιο οτι η Τογιοτα και η Πορσε ειναι αυτη την στιγμη οι δυο αυτοκινητοβιομηχανιες με το πιο μεγαλα κερδη και τα περισσοτερα μετρητα στην τραπεζα.
Η ιδια συζητηση υπαρχει και στα αμερικανικα φορουμ. Πληροφοριακα, σαν λεω οτι ενας πωλητης Πορσε βγαζει πανω απο $150000 το χρονο, φανταστητε τι παιχνιδι υπαρχει με τις τιμες των αυτοκινητων.
...να 'ναι καλά η Cay...enne
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κανονικα το Καυμαν θα επρεπε να ειναι φθηνοτερο απο το ανοιχτο μοντελο αφου στοιχιζει λιγοτερο να φτιαχτει. Αλλα εδω μιλαμε για Πορσε, μια εταιρεια που πουλαει τα αυτοκινητα της οσο αντεχει η αγορα, αφου βρισκει και κοροιδα να τα παιρνουν.
Δεν ειναι τυχαιο οτι η Τογιοτα και η Πορσε ειναι αυτη την στιγμη οι δυο αυτοκινητοβιομηχανιες με το πιο μεγαλα κερδη και τα περισσοτερα μετρητα στην τραπεζα.
Η ιδια συζητηση υπαρχει και στα αμερικανικα φορουμ. Πληροφοριακα, σαν λεω οτι ενας πωλητης Πορσε βγαζει πανω απο $150000 το χρονο, φανταστητε τι παιχνιδι υπαρχει με τις τιμες των αυτοκινητων.
...να 'ναι καλά η Cay...enne
Λες και τα άλλα δεν πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Cayman γιατί δεν σου προσφέρει τίποτα το cabrio..Μάλλον πρέπει να σε πάνε κάποτε βόλτα με ανοιχτό αυτοκίνητο
-
Δε μου αρέσουν τα μπάσταρδα. Η Cayman είναι η κλειστή έκδοση της Boxter. Είναι σαν να μου λέτε αν βγάλει η Honda κλειστό S2000 ποιο θα επιλέξω.
Δεν είναι ότι μου αρέσουν τα κάμπριο περισσότερο, ίσα ίσα, προτιμώ τα κλειστά αυτοκίνητα. Πχ, Μ3 ή Μ3 cabrio, φυσικά την κλειστή. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση, νομίζω δεν υφίσταται ιδιαίτερο δίλλημα. Ή θα αναρωτιέσαι τι να πάρεις μεταξύ της Boxster, της Ζ4, του TT roadster, του 350Ζ roadster κλπ, ή θα αναρωτιέσαι τι να πάρεις μεταξύ της Cayman, του ΤΤ, του 350Ζ και άλλων στην ίδια κατηγορία αυτοκινήτων.
Δεν πιστεύω δηλαδή ότι κάποιος έχει το δίλλημα ποιο από τα δύο να προτιμήσει, εκτός κι αν μιλάμε για hardcore Porsche fans που θέλουν να αγοράσουν μια Porsche και δεν έχουν αρκετά λεφτά για 911. Γιατί ας μην ξεχνάμε ότι 'the only reason to own a Boxster is that you cannot afford a 911'
Ψήφισα Boxster.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Cayman γιατί δεν σου προσφέρει τίποτα το cabrio..
Μάλλον πρέπει να σε πάνε κάποτε βόλτα με ανοιχτό αυτοκίνητο
Δηλαδή τι σου προσφέρει το cabrio παραπάνω από το κλειστό?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δηλαδή τι σου προσφέρει το cabrio παραπάνω από το κλειστό?Νομίζω πως ξέρεις την απάντηση και η ερώτησή σου είναι μάλλον ρητορική. Το θέμα είναι αν θες αυτό που έχει να σου προσφέρει ένα cabrio ή όχι. Συνήθως βέβαια, τα cabrio κουβαλάνε και τα μειονεκτήματά τους σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις τους, όπως αυξημένο βάρος και μειωμένη ακαμψία, αλλά πες μου πόσοι πραγματικά αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο το βάρος και την ακαμψία; Και πόσοι από αυτούς θα βρεθούν σε συνθήκες που όλα αυτά θα παίζουν ουσιαστικό ρόλο;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Δηλαδή τι σου προσφέρει το cabrio παραπάνω από το κλειστό?
Νομίζω πως ξέρεις την απάντηση και η ερώτησή σου είναι μάλλον ρητορική. Το θέμα είναι αν θες αυτό που έχει να σου προσφέρει ένα cabrio ή όχι. Συνήθως βέβαια, τα cabrio κουβαλάνε και τα μειονεκτήματά τους σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις τους, όπως αυξημένο βάρος και μειωμένη ακαμψία, αλλά πες μου πόσοι πραγματικά αγοράζουν αυτοκίνητο με κριτήριο το βάρος και την ακαμψία; Και πόσοι από αυτούς θα βρεθούν σε συνθήκες που όλα αυτά θα παίζουν ουσιαστικό ρόλο;
Να σου πω την αλήθεια, δεν είναι ρητορική η ερώτηση, σοβαρά ρωτάω..
-
Kid
To cabrio, mallon akoma kalytera ta roadster einai alli aisthisi.
Twra gia Cayman vs Boxter...
Exartate tis thes.
H Boxter einai gamati alla apolambaneis kai to topless motoring.
Tin Cayman(Gay Man) tin lansaroun os hardcore.Se emafanisi h Boxter den mou aresei alla h Gayman apo merikes gonies (se photos) fenete tempting
Tha protimousa tin Cayman na diefere parapano pantos apo tin Boxter.Themi opoios leei, oti o monos logos na pareis boxter einai logo timis... leei malakies.
Exei pollous pou theoroun tin 911 kalytero drivers car, alla kai allous tosous pou theoroun tin Boxter, kai akoma perisotero Cayman kalyteri.
Min ksexname oti H Cayman einai midengined se antithesi me tin rear-engined 911, kai automata ksekinaei apo anotero epipedo logo katanomis barous.Noembrio erxete h Cayman sto UK, kai eimai poly tempted na tin odigiso.
P.S. Stin Agglia kykloforei anekdoto, oti h Porsche tha bgalei Cayman cabrio...
-
Το cabrio - αφού λοιπόν ρωτάς σοβαρά - σου προσφέρει εκείνα τα πράγματα τα οποία δεν περιγράφονται στην...οθόνη. Έχουν μια δική τους αύρα, κάνουν ένα ταξίδι ή μια απλή βόλτα τελείως διαφορετική. Το θέμα είναι κατά πόσο αυτό είναι στον καθένα απαραίτητο ή αρεστό.
Εγώ προσωπικά ας πούμε, δε θα έπαιρνα ποτέ μια ανοικτή έκδοση ενός κλειστού αυτοκινήτου. Τα μόνα cabrio που μου αρέσουν είναι αυτά που από την αρχή σχεδιάστηκαν να είναι cabrio.
Ακυρώστε την παραγγελία της Cayman