Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπλοκάρισμα εγκεφάλου από αλλαγή ηχητικού συστήματος
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    19
    1139
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g-k-papadopoylos last edited by

      Έχει τύχη σε κάποιον φίλο με peugeot 307,leader,ή και με άλλο όχημα,να αλλάξει το ράδιο-cd
      με κάποιο άλλο, και να μπλοκάρει ο εγκέφαλος ή να του παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο; Δυστυχώς έχει τύχει σε μένα.Από την εταιρεία μου είπαν ότι λόγω του πολυπλεκτικού συστήματος καλωδίων που
      διαθέτει το όχημα είναι πολύ ευαίσθητο σε κάθε ''μεταβολή''.Υπάρχει πιθανότης μπλοκαρίσματος ακόμη και με την αλλαγή μιάς λάμπας!!!
      Παρακαλώ αν έχει κάποιος τις γνώσεις-απόψεις ας τις πει πριν τρελλαθούμε
      τελείως.
      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g-k-papadopoylos last edited by

        Έχει τύχη σε κάποιον φίλο με peugeot 307,leader,ή και με άλλο όχημα,να αλλάξει το ράδιο-cd
        με κάποιο άλλο, και να μπλοκάρει ο εγκέφαλος ή να του παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο; Δυστυχώς έχει τύχει σε μένα.Από την εταιρεία μου είπαν ότι λόγω του πολυπλεκτικού συστήματος καλωδίων που
        διαθέτει το όχημα είναι πολύ ευαίσθητο σε κάθε ''μεταβολή''.Υπάρχει πιθανότης μπλοκαρίσματος ακόμη και με την αλλαγή μιάς λάμπας!!!
        Παρακαλώ αν έχει κάποιος τις γνώσεις-απόψεις ας τις πει πριν τρελλαθούμε
        τελείως.
        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g-k-papadopoylos last edited by

          Έχει τύχη σε κάποιον φίλο με peugeot 307,leader,ή και με άλλο όχημα,να αλλάξει το ράδιο-cd
          με κάποιο άλλο, και να μπλοκάρει ο εγκέφαλος ή να του παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο; Δυστυχώς έχει τύχει σε μένα.Από την εταιρεία μου είπαν ότι λόγω του πολυπλεκτικού συστήματος καλωδίων που
          διαθέτει το όχημα είναι πολύ ευαίσθητο σε κάθε ''μεταβολή''.Υπάρχει πιθανότης μπλοκαρίσματος ακόμη και με την αλλαγή μιάς λάμπας!!!
          Παρακαλώ αν έχει κάποιος τις γνώσεις-απόψεις ας τις πει πριν τρελλαθούμε
          τελείως.
          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thanos last edited by

            Πάει... το μέλλον έφτασε...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Οντως το can-bus ειναι αρκετα ευαισθητο και αν το ραδιοφωνο ηταν τελειως διαφορετικο τοτε ισως δημιουργησε προβλημα. Για την αλλαγη της λαμπας πολυ ακραιο μου φαινεται. Ας το ψαξει ομως μηπως εκανε καμια χαζομαρα αυτος που στο περασε και φταιει κατι αλλο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                takisb last edited by

                Το έβαλες σε συνεργείο Peugeot ή κάπου αλλού;

                Μην ακούς τα χαζά περί λάμπας κ.λ.π. Αν είναι δυνατόν! Βέβαια, αν καταφέρεις να βραχυκυκλώσεις κάτι, ποτέ δεν ξέρεις τι θα καεί...

                Γενικά, επεμβάσεις στο ηλεκτρικό κύκλωμα στο 307, καλό είναι να γίνονται σε εξειδικευμένο συνεργείο όπου ξέρουν και την παραμικρή λεπτομέρεια, ακόμα και παραξενιά του συστήματος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  obelix last edited by

                  Τι ακριβως μπλόκαρε??
                  Για πες αναλυτικα τι προβλημα εχεις μηπως και μπορουμε να σε βοηθησουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gvala last edited by

                    Δικαιολογίες των αντιπροσωπειών για να γλυτώσουν εγγυήσεις!
                    Ένα κασετόφωνο έχει τροφοδοσία και έξοδο ηχείων. Όλα μα όλα, το ίδιο έχουν και μάλιστα τυποποιημένο! Που μπορεί να είναι το πρόβλημα άραγε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Τα εργοστασιακά RCD μπορεί να κάνουν και άλλες δουλειές, π.χ. σε μερικά honda λειτουργούν το συναγερμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης gvala έγραψε:
                        Δικαιολογίες των αντιπροσωπειών για να γλυτώσουν εγγυήσεις!
                        Ένα κασετόφωνο έχει τροφοδοσία και έξοδο ηχείων. Όλα μα όλα, το ίδιο έχουν και μάλιστα τυποποιημένο! Που μπορεί να είναι το πρόβλημα άραγε;

                        δεν είναι τόσο απλά. Είναι διαφορετικό να ΜΗΝ έχει εργοστασιακό ηχοσύστημα το αυτοκίνητο και να βάλεις οποιοδήποτε και διαφορετικό να βγάλεις αυτό που έχει.

                        Βέβαια κάποιοι άλλοι βάζουν Xenon εκ των υστέρων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          puntofato last edited by

                          Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο όλα να τα περιμένεις!
                          Τελευταία φορά που πήγα σε ένα είχε ξεχάσει τα αλάρμ αναμένα,έμεινε από μπαταρία και κλείδωσε το immobilizer. Βάλανε εξωτερική μπαταρία δεν πήρε μπρος.
                          Πήγα ξαναπρογραμμάτισα τα κλειδιά με το κωδικό στην κάρτα που σου δίνουν αλλά αυτό εκεί τα ίδια. Στο τέλος το στείλαμε αντιπροσωπεία και δεν μάθαμε τι απέγινε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kavoyras last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            δεν είναι τόσο απλά. Είναι διαφορετικό να ΜΗΝ έχει εργοστασιακό ηχοσύστημα το αυτοκίνητο και να βάλεις οποιοδήποτε και διαφορετικό να βγάλεις αυτό που έχει.

                            Αν το ηχοσύστημα δεν είναι παραγγελία απ'έξω(=>ενσωματωμένο στο ταμπλό),δεν έχει σημασία τι πηγή έχεις πάνω στο αμάξι,καθώς κάθε aftermarket ηχοσύστημα έχει στάνταρ εξόδους!Τώρα αν ο θεός ο ηλεκτρολόγος έκανε τίποτα μαγικά...
                            Έχω Golf IV,το πήρα χωρίς ηχοσύστημα και έβαλα:
                            -δικία μου πηγή (μια Pioneer αν έχει σημασία)
                            -4 δικά μου ηχεία (Audiobahn)
                            -δικιάς μου επιλογής ενισχυτή (επίσης Audiobahn)
                            -subwoofer (Blaupunkt)
                            και παρόλα αυτά δεν έχει βγάλει ούτε το παραμικρό!Τώρα,άβυσσος η ψυχή του αυτοκινήτου!
                            Η ταπεινή μου άποψη,Κε Παπαδόπουλε, είναι ότι πρέπει να το πάτε πάλι πίσω εκεί που το βάλατε και να του απαιτήσετε να σας βρει τι μ@λ@κί@ έχει κάνει!Δεν πιστεύω στην δικαιολογία του τύπου:το αμάξι είναι ευαίσθητο σε μετατροπές.Αν ο 'μάστορας' είναι καλός και ξέρει ακριβώς τι κάνει και όχι λόγω εμπειρίας και τύχης, τα υπόλοιπα είναι απλά δικαιολογίες για τους άσχετους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                              δεν είναι τόσο απλά. Είναι διαφορετικό να ΜΗΝ έχει εργοστασιακό ηχοσύστημα το αυτοκίνητο και να βάλεις οποιοδήποτε και διαφορετικό να βγάλεις αυτό που έχει.

                              Αν το ηχοσύστημα δεν είναι παραγγελία απ'έξω(=>ενσωματωμένο στο ταμπλό),δεν έχει σημασία τι πηγή έχεις πάνω στο αμάξι,καθώς κάθε aftermarket ηχοσύστημα έχει στάνταρ εξόδους!Τώρα αν ο θεός ο ηλεκτρολόγος έκανε τίποτα μαγικά...
                              Έχω Golf IV,το πήρα χωρίς ηχοσύστημα και έβαλα:
                              -δικία μου πηγή (μια Pioneer αν έχει σημασία)
                              -4 δικά μου ηχεία (Audiobahn)
                              -δικιάς μου επιλογής ενισχυτή (επίσης Audiobahn)
                              -subwoofer (Blaupunkt)
                              και παρόλα αυτά δεν έχει βγάλει ούτε το παραμικρό!Τώρα,άβυσσος η ψυχή του αυτοκινήτου!
                              Η ταπεινή μου άποψη,Κε Παπαδόπουλε, είναι ότι πρέπει να το πάτε πάλι πίσω εκεί που το βάλατε και να του απαιτήσετε να σας βρει τι μ@λ@κί@ έχει κάνει!Δεν πιστεύω στην δικαιολογία του τύπου:το αμάξι είναι ευαίσθητο σε μετατροπές.Αν ο 'μάστορας' είναι καλός και ξέρει ακριβώς τι κάνει και όχι λόγω εμπειρίας και τύχης, τα υπόλοιπα είναι απλά δικαιολογίες για τους άσχετους!

                              Golf IV δεν έχει can bus ούτε multiplex

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takisb last edited by

                                Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
                                Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο όλα να τα περιμένεις!
                                Τελευταία φορά που πήγα σε ένα είχε ξεχάσει τα αλάρμ αναμένα,έμεινε από μπαταρία και κλείδωσε το immobilizer. Βάλανε εξωτερική μπαταρία δεν πήρε μπρος.
                                Πήγα ξαναπρογραμμάτισα τα κλειδιά με το κωδικό στην κάρτα που σου δίνουν αλλά αυτό εκεί τα ίδια. Στο τέλος το στείλαμε αντιπροσωπεία και δεν μάθαμε τι απέγινε...

                                Το δικό μου έμεινε 24 ώρες στο γκαράζ με αναμένα φώτα, έμεινε φυσικά από μπαταρία, το έβαλε μπρος η οδική βοήθεια με εξωτερική μπαταρία και όλα ξαναδούλεψαν 'ρολόι'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  g-k-papadopoylos last edited by

                                  Όταν λέω για μπλοκάρισμα εγκεφάλου ενοώ το εξής:μόλις γυρίζω το κλειδί
                                  της μηχανής,στην πρώτη θέση,παίρνουν μπρός οι υαλοκαθαριστήρες(!),δεν έχω καμία ένδειξη οθόνης και όταν προσπαθώ να βάλω μπρός στον κινητήρα δεν παίρνει,αν και η μίζα γυρίζει κανονικά.
                                  Πάντως το θέμα το ψάχνω,και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
                                  Θα επανέλθω με νεώτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    takisb last edited by

                                    Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                    Όταν λέω για μπλοκάρισμα εγκεφάλου ενοώ το εξής:μόλις γυρίζω το κλειδί
                                    της μηχανής,στην πρώτη θέση,παίρνουν μπρός οι υαλοκαθαριστήρες(!),δεν έχω καμία ένδειξη οθόνης και όταν προσπαθώ να βάλω μπρός στον κινητήρα δεν παίρνει,αν και η μίζα γυρίζει κανονικά.
                                    Πάντως το θέμα το ψάχνω,και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
                                    Θα επανέλθω με νεώτερα.

                                    Μια σύνδεση στο διαγνωστικό της Peugeot και μια 'τηλεφόρτιση' όπως λέει η Peugeot το software update, μάλλον θα σου λύσει το πρόβλημα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Ο χρήστης TakisB έγραψε:

                                      Όταν λέω για μπλοκάρισμα εγκεφάλου ενοώ το εξής:μόλις γυρίζω το κλειδί
                                      της μηχανής,στην πρώτη θέση,παίρνουν μπρός οι υαλοκαθαριστήρες(!),δεν έχω καμία ένδειξη οθόνης και όταν προσπαθώ να βάλω μπρός στον κινητήρα δεν παίρνει,αν και η μίζα γυρίζει κανονικά.
                                      Πάντως το θέμα το ψάχνω,και ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις.
                                      Θα επανέλθω με νεώτερα.

                                      Μια σύνδεση στο διαγνωστικό της Peugeot και μια 'τηλεφόρτιση' όπως λέει η Peugeot το software update, μάλλον θα σου λύσει το πρόβλημα.

                                      Το δοκιμασες χωρις τιο ραδιο cd?

                                      Ειναι πιθανον η φισα του ραδιου να ειναι ιδια οπτικα με τις πεζω αλλα κατι να ειναι αλλη συνδεσμολογια στα πιν της.
                                      Θα δοκιμαζα να αποσυνδεσω το ραδιο και να δω τι γινεται, ισως και να αποσυνδεσω την μπαταρια του αυτοκινητου για λιγα λεπτα για να κανουν reset οι εγκεφαλοι του αυτοκινητου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        g-k-papadopoylos last edited by

                                        Δοκιμάσθηκε χωρίς το ράδιο cd καθώς επίσης προσπάθησα να κάνω reset βγάζοντας πόλο της μπαταρίας για 25΄περίπου αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Ο χρήστης Γ.Κ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
                                          Δοκιμάσθηκε χωρίς το ράδιο cd καθώς επίσης προσπάθησα να κάνω reset βγάζοντας πόλο της μπαταρίας για 25΄περίπου αλλά αποτέλεσμα μηδέν.

                                          Δεν την γλυτωνεις την Peugeot, καλα ξεμπερδεματα!!

                                          Το ραδιο το εβαλες σε καποιο καταστημα ηχοσυστηματων?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanasis-ntovas last edited by

                                            Ανάλογο πρόβλημα - μικρότερης σοβαρότητας όμως - παρουσιάζεται στην Alfa 147 όπου αν αλλαχτεί το εργοστασιακό radio-cd μπορεί να αρχίσει να αναβοσβήνει ο χιλιομετρητής!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr