-
Ανοίγω το topic με σκοπό να μεταφέρει ο καθένας όποια αστεία εμπειρία έχει από τη δουλειά του, ευελπιστώντας ότι θα γελάσουμε όλοι μαζί και θα πάρουμε ταυτόχρονα μια ιδέα για το τί τραβάει το κάθε επάγγελμα!!!
Ξεκινάω λοιπόν πρώτος:
-Ως σύμβουλος πληροφορικής σε πολύ γνωστό πολυεθνικό ERP βρίσκομαι σε έναν πελάτη και παρουσιάζω στους χρήστες τη λύση που έχουμε υλοποιήσει για τις ανάγκες τους, ενώ ταυτόχρονα τους εκπαιδεύω. Ο πελάτης είναι μεγάλος δημόσιος οργανισμός και ο μέσος όρος ηλικίας χρηστών του νέου συστήματος κάτι παραπάνω από 50...
Είμαι λοιπόν μπροστά από το PC με την κυρία τάδε και της εξηγώ τις λειτουργίες της συγκεκριμένης οθόνης που έχει μπροστά της και αφορά τη διαχείριση χρόνου εργασίας του προσωπικού. Όλα καλά, δείχνει να τα έχει καταλάβει όλα και έρχεται η ώρα να ζητήσω τυχόν παρατηρήσεις και σχόλια. Οπότε απαντά με ύφος ειδήμονα και PCγνώστη η κυρία τάδε: 'Όλα καλά είναι κύριε Θανάση μου (sic) εγώ όμως θέλω όταν κάνω διλπό κλικ κάτω δεξιά στην οθόνη και εμφανίζεται το ημερολογιάκι, οι αργίες να είναι φωσφοριζέ.'
Κάγκελο ο συμβουλάτωρ!!! -
Ανοίγω το topic με σκοπό να μεταφέρει ο καθένας όποια αστεία εμπειρία έχει από τη δουλειά του, ευελπιστώντας ότι θα γελάσουμε όλοι μαζί και θα πάρουμε ταυτόχρονα μια ιδέα για το τί τραβάει το κάθε επάγγελμα!!!
Ξεκινάω λοιπόν πρώτος:
-Ως σύμβουλος πληροφορικής σε πολύ γνωστό πολυεθνικό ERP βρίσκομαι σε έναν πελάτη και παρουσιάζω στους χρήστες τη λύση που έχουμε υλοποιήσει για τις ανάγκες τους, ενώ ταυτόχρονα τους εκπαιδεύω. Ο πελάτης είναι μεγάλος δημόσιος οργανισμός και ο μέσος όρος ηλικίας χρηστών του νέου συστήματος κάτι παραπάνω από 50...
Είμαι λοιπόν μπροστά από το PC με την κυρία τάδε και της εξηγώ τις λειτουργίες της συγκεκριμένης οθόνης που έχει μπροστά της και αφορά τη διαχείριση χρόνου εργασίας του προσωπικού. Όλα καλά, δείχνει να τα έχει καταλάβει όλα και έρχεται η ώρα να ζητήσω τυχόν παρατηρήσεις και σχόλια. Οπότε απαντά με ύφος ειδήμονα και PCγνώστη η κυρία τάδε: 'Όλα καλά είναι κύριε Θανάση μου (sic) εγώ όμως θέλω όταν κάνω διλπό κλικ κάτω δεξιά στην οθόνη και εμφανίζεται το ημερολογιάκι, οι αργίες να είναι φωσφοριζέ.'
Κάγκελο ο συμβουλάτωρ!!! -
Ανοίγω το topic με σκοπό να μεταφέρει ο καθένας όποια αστεία εμπειρία έχει από τη δουλειά του, ευελπιστώντας ότι θα γελάσουμε όλοι μαζί και θα πάρουμε ταυτόχρονα μια ιδέα για το τί τραβάει το κάθε επάγγελμα!!!
Ξεκινάω λοιπόν πρώτος:
-Ως σύμβουλος πληροφορικής σε πολύ γνωστό πολυεθνικό ERP βρίσκομαι σε έναν πελάτη και παρουσιάζω στους χρήστες τη λύση που έχουμε υλοποιήσει για τις ανάγκες τους, ενώ ταυτόχρονα τους εκπαιδεύω. Ο πελάτης είναι μεγάλος δημόσιος οργανισμός και ο μέσος όρος ηλικίας χρηστών του νέου συστήματος κάτι παραπάνω από 50...
Είμαι λοιπόν μπροστά από το PC με την κυρία τάδε και της εξηγώ τις λειτουργίες της συγκεκριμένης οθόνης που έχει μπροστά της και αφορά τη διαχείριση χρόνου εργασίας του προσωπικού. Όλα καλά, δείχνει να τα έχει καταλάβει όλα και έρχεται η ώρα να ζητήσω τυχόν παρατηρήσεις και σχόλια. Οπότε απαντά με ύφος ειδήμονα και PCγνώστη η κυρία τάδε: 'Όλα καλά είναι κύριε Θανάση μου (sic) εγώ όμως θέλω όταν κάνω διλπό κλικ κάτω δεξιά στην οθόνη και εμφανίζεται το ημερολογιάκι, οι αργίες να είναι φωσφοριζέ.'
Κάγκελο ο συμβουλάτωρ!!! -
4 Μήνες δουλευω στην συγκεκριμένη επιχείρηση, κάθε μέρα έρχομαι ντυμένος με παντελόνο υφασμάτινο και πουκάμισο, καθαρός ξυρισμένος.
Ο διευθυντης δεν εχει κανει ποτε εφοδο στους 4 μήνες. Σήμερα το πρωι, λιγο πριν φυγω,΄λέρωσα το παντελόνι μου και τα άλλα 2 ήταν καθαριστήριο. Ετσι αναγκάστηκα να βαλω πουκαμισο και τζην μπλε σκουρο.Σημερα εκανε εφοδο ο μεγαλος... Μόλις τον χαιρετησα και με ειδε, μου λεει δυνατα μπροστα σε ολο το γραφειο:
'Μα καλά για πικ νικ πας και εισαι ετσι ντυμένος;;; Μπλου τζην;;;;'
Κοκκινησα πρασίνησα, κιτρίνησα (μη μεινω ξαφνικα ανεργος, αλλα δεν καταφερα να πω τιποτα... Ενα χαμόγελο καταφερα να σκασω....
τι εχετε να πειτε;
-
Ο νόμος του Μέρφι!
-
citastak: μεγάαααλος παπάρας ο 'μεγάλος'. Οι καλύτεροι υπάλληλοι που έχω δει είναι ντυμένοι με άνετα ρούχα, ενώ πολλοί φούσκες τεμπέληδες είναι ντυμένοι στην τρίχα κάθε μέρα.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
4 Μήνες δουλευω στην συγκεκριμένη επιχείρηση, κάθε μέρα έρχομαι ντυμένος με παντελόνο υφασμάτινο και πουκάμισο, καθαρός ξυρισμένος.
Ο διευθυντης δεν εχει κανει ποτε εφοδο στους 4 μήνες. Σήμερα το πρωι, λιγο πριν φυγω,΄λέρωσα το παντελόνι μου και τα άλλα 2 ήταν καθαριστήριο. Ετσι αναγκάστηκα να βαλω πουκαμισο και τζην μπλε σκουρο.Σημερα εκανε εφοδο ο μεγαλος... Μόλις τον χαιρετησα και με ειδε, μου λεει δυνατα μπροστα σε ολο το γραφειο:
'Μα καλά για πικ νικ πας και εισαι ετσι ντυμένος;;; Μπλου τζην;;;;'
Κοκκινησα πρασίνησα, κιτρίνησα (μη μεινω ξαφνικα ανεργος, αλλα δεν καταφερα να πω τιποτα... Ενα χαμόγελο καταφερα να σκασω....
τι εχετε να πειτε;
Ετσι ξεκινας με κανα δυο υφασματινα, και μετα απο λιγο καιρό δεν θα εχεις τζην να φορας.........
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
citastak: μεγάαααλος παπάρας ο 'μεγάλος'. Οι καλύτεροι υπάλληλοι που έχω δει είναι ντυμένοι με άνετα ρούχα, ενώ πολλοί φούσκες τεμπέληδες είναι ντυμένοι στην τρίχα κάθε μέρα.Η καθε εταιρεια εχει το dress code. Το θεμα ειναι οτι την ημερα που ετυχε να λερωθει το παντελονι, ετυχε να κανει εφοδο ο μεγαλος και να ειναι και στις κακες του οπως μου ειπαν αργοτερα...
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
citastak: μεγάαααλος παπάρας ο 'μεγάλος'. Οι καλύτεροι υπάλληλοι που έχω δει είναι ντυμένοι με άνετα ρούχα, ενώ πολλοί φούσκες τεμπέληδες είναι ντυμένοι στην τρίχα κάθε μέρα.
Η καθε εταιρεια εχει το dress code. Το θεμα ειναι οτι την ημερα που ετυχε να λερωθει το παντελονι, ετυχε να κανει εφοδο ο μεγαλος και να ειναι και στις κακες του οπως μου ειπαν αργοτερα...
όχι ρε Ηλία ατυχία
εμένα πάλι το αντίθετο, πήγαινα για χρόνια με κουστούμι κ κάποια στιγμή μου την είπαν 'καλά σε τεχνικό τμήμα με κουστούμι? που ακούστηκε? κ αν έχεις να κάνεις κάτι???'
έτσι άλλαξε σε τζινάκια κλπ κ τώρα που τα συνήθισα ήρθαν κοντά μας τα μεγάλα αφεντικά... δεν με βλέπω να ξαναλλάζω όμως...Υπόσχομαι μόλις βρω χρόνο κ όρεξη να σας γράψω κατεβατά από αστεία!
Βλέπετε 8 χρόνια (στο παρελθόν τώρα πια μακριά) υπεύθυνος του τμήματος τεχνικής υποστήριξης έχω δει κ ακούσει τόσα πολλά.... που χρειάζεται βιβλίο -
Στο μετρητη του ηλεκτρικου καποιου πελατη ειχε σπασει το τζαμι.
Βγηκε δελτιο αντικαταστασης του και πηγε τεχνιτης αντικατεστησε το τζαμι κολλωντας το με σιλικονη (και μαυρη μονωτικη ταινια μεχρι να στεγνωσει η σιλικονη).
Μετα απο μια ωρα βλεπουμε μια μαυροντυμενη θειτσα με μια εικονα στα χερια να εισβαλει ωρομενη στο γραφειο 'Ου να χαθειτε Αντιχριστοι ανθρωποι του σατανα που κανετε μάγια στο κοσμο!!!!'
Ειχε περασει η κακομοιρα το σταυρο που σχηματιζε η μαυρη μονωτικη ταινια για σημαδι μαυρης μαγειας -
Κουίζ...
Σε ποια δουλειά -και ανάμεσα σε ποιες ειδικότητες- μπορεί να 'παίξει' ο παρακάτω διάλογος, που να μην έχει σχέση όμως με οποιουδήποτε είδους εκπαιδευτικό ίδρυμα;
- Θέλω οι αριθμοί του πίνακα να τυπωθούν με ακρίβεια δύο δεκαδικών ψηφίων.
- Αριστερά ή δεξιά από την υποδιαστολή;;;;;
Οι απαντήσεις μόνο σε ΡΜ.
-
Όταν πρωτοείχαν βγεί τα Fax , γύρω στο 85 , είμουνα στο γραφείο μας στο Λονδίνο.
Αγοράσαμε Φάξ , ήρθε ο πωλητής να κάνει εκπαίδευση στις κοπελιές του γραφείου , όλα καλά.
Την ίδια μέρα , υπαγορεύει κάποιος μια επιστολή σε μία γραμματέας και της λέει να την στείλει με φάξ. Παίρνει τηλέφωνο από τον αποδέκτη όπου του λέει ότι έλαβε ένα χαρτί στο φάξ με το όνομά του και την διεύθυνσή του αλλά κανένα άλλο κείμενο.
Τι είχε συμβεί?
Απλά , η γραμματέας έβαλε την επιστολή μέσα σε φάκελο , τον έκλεισε και τον πέρασε στο φάξ!!!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Όταν πρωτοείχαν βγεί τα Fax , γύρω στο 85 , είμουνα στο γραφείο μας στο Λονδίνο.Αγοράσαμε Φάξ , ήρθε ο πωλητής να κάνει εκπαίδευση στις κοπελιές του γραφείου , όλα καλά.
Την ίδια μέρα , υπαγορεύει κάποιος μια επιστολή σε μία γραμματέας και της λέει να την στείλει με φάξ. Παίρνει τηλέφωνο από τον αποδέκτη όπου του λέει ότι έλαβε ένα χαρτί στο φάξ με το όνομά του και την διεύθυνσή του αλλά κανένα άλλο κείμενο.
Τι είχε συμβεί?
Απλά , η γραμματέας έβαλε την επιστολή μέσα σε φάκελο , τον έκλεισε και τον πέρασε στο φάξ!!!!
Χρώμα μαλλιών της της κυρίας παρακαλώ;
-
Περί Dress Code που πολύ μου τα έχει πρήξει
Με θέλουνε με μακρυμάνικο και γραβατομένο
ενώ οι 'κυρίες' με το ζώβυζο διαμαρτύρονται
για την θερμοκρασία και με ψήνουν ζωντανό¨Αχ πουτάνα ανεργία¨
Θα επανέλθω
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
4 Μήνες δουλευω στην συγκεκριμένη επιχείρηση, κάθε μέρα έρχομαι ντυμένος με παντελόνο υφασμάτινο και πουκάμισο, καθαρός ξυρισμένος.
Ο διευθυντης δεν εχει κανει ποτε εφοδο στους 4 μήνες. Σήμερα το πρωι, λιγο πριν φυγω,΄λέρωσα το παντελόνι μου και τα άλλα 2 ήταν καθαριστήριο. Ετσι αναγκάστηκα να βαλω πουκαμισο και τζην μπλε σκουρο.Σημερα εκανε εφοδο ο μεγαλος... Μόλις τον χαιρετησα και με ειδε, μου λεει δυνατα μπροστα σε ολο το γραφειο:
'Μα καλά για πικ νικ πας και εισαι ετσι ντυμένος;;; Μπλου τζην;;;;'
Κοκκινησα πρασίνησα, κιτρίνησα (μη μεινω ξαφνικα ανεργος, αλλα δεν καταφερα να πω τιποτα... Ενα χαμόγελο καταφερα να σκασω....
τι εχετε να πειτε;
'τα ρασα δεν κανουν τον παπα, chief'
'και κανα πικνικ που και που ρε chief-ουτη δεν θα εβλαφτε '
-
Πιστευω πως οι ιστοριες που εχουν να διηγηθουν οι τεχνικοι ηλεκτρονικων υπολογιστων ειναι με διαφορα οι πιο αστειες:
(Απο τον κουμπαρο μου)- Πελατης: Πηρα χθες εναν εκτυπωτη και δεν δουλευει
Τεχνικος: Μηπως τον συνδεσατε λαθος στον υπολογιστη?
Πελατης: Γιατι, χρειαζεται και υπολογιστης? - -Μου εσπασε το ακουμπιστηρι του καφε (=υποδοχη του CD)...
και πολλα ακομη που δεν τα θυμαμαι...
- Πελατης: Πηρα χθες εναν εκτυπωτη και δεν δουλευει
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Πιστευω πως οι ιστοριες που εχουν να διηγηθουν οι τεχνικοι ηλεκτρονικων υπολογιστων ειναι με διαφορα οι πιο αστειες:
(Απο τον κουμπαρο μου)- Πελατης: Πηρα χθες εναν εκτυπωτη και δεν δουλευει
Τεχνικος: Μηπως τον συνδεσατε λαθος στον υπολογιστη?
Πελατης: Γιατι, χρειαζεται και υπολογιστης? - -Μου εσπασε το ακουμπιστηρι του καφε (=υποδοχη του CD)...
και πολλα ακομη που δεν τα θυμαμαι...
Δεν μπορώ να σας καταλάβω, περίεργοι άνθρωποι είστε βρε παιδάκι μου... Αποκλείεται δηλαδή ο άνθρωπος να είχε πάρει ένα πολυμηχάνημα και όντως να μην δούλευε, αφού δουλεύει και χωρίς εκτυπωτη;
Αμάν πια αυτή η υπερβολή ορισμένων!!!
Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα στο να ακουμπάς το καφεδάκι σου στο πιατάκι αυτό το όμορφο... Κι εγώ πολύ χρήσιμο το είχα βρει στην αρχή, μετά όμως μου την έκανε μια μέρα, το τράβηξε μόνο του μέσα και μου έχυσε τον καφέ πάνω στο πληκτρολόγιο, στην τυρόπιτα, γέμισε η οθόνη σφολιάτες, άστα να πάνε!!! Αλλά θα βρω εγώ κόλπο, να το έχω μόνιμα έξω, θα δείτε!
- Πελατης: Πηρα χθες εναν εκτυπωτη και δεν δουλευει
-
αχ τι μου κάνετε, τι μου κάνετε κ δεν έχω χρόνο....
μερικά ενδεικτικά:-
γύρω στο 1986, γνωστός επιχειρηματίας εισβάλει σε μεγάλη εταιρία Η/Υ θέλοντας να πλακώσει τον τεχνικό που τον κοροϊψε κ του έβαλε τα ΝΕΑ (τότε) disk drive 3.5' double side double density, ΑΛΛΑ όταν βγάζει την δισκέτα κ την γυρνάει από την άλλη ΔΕΝ μπαίνει οπότε τον έκλεψε!
-
αρχές 90 πελάτης παραπονιέται για προβληματικό προγραμμα που δεν τρέχει, ο τεχνικός ζητάει αντίγραφο για να δει τι φταίει κ η απάντηση έρχεται άμεσα 'κλείνω κ σας το στέλνω αμέσως' (ο εν λόγο κύριος 300χλμ μακιρά)
Σε λίγα λεπτά φθάνει φαξ με φωτοαντίγραφο της δισκέτας!
Εκ νέου επικοινωνία κ εξήγηση, οπότε λέει ΟΚ θα την έχετε (την δισκέτα) αύριο με courier...
Την άλλη μέρα έρχεται η δισκέτα όπου με ΣΥΡΑΠΤΙΚΟ ήταν πιασμένη η κάρτα του 'with compliments'...... -
1997: ναι τεχν. υποστήριξη εκεί?
εγώ: παρακαλώ τι θα θέλατε
το νεσκαφέ μου στείλατε είναι χαλασμένο.....
....
.....
γκλουπ?
....
εννοούσε τελικά το πρόγραμμα netscape -
1998 : ναι τεχνική υποστήριξη εκεί?
εγώ: μάλιστα πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω?
εγώ είμαι ο κ. ΧΧΧΧΧ ο διάσημος γιατρός (όντως ήταν ) κ με δουλεύετε... κάθε βράδυ προσπαθώ να μπω στο internet κ μου βγάζει λάθος κωδικό.... κάθε βράδυ σας καλώ κ το φτιάχνουμε...... μπλα μπλα μπλα.... έως ότου την ψιλιάστικα.... σημείωσα σε ένα χαρτί τα σωστά κ διαπίστωσα την άλλη μέρα ότι το χαρτί που μου δώσατε είναι τυπωμένο με ειδική μελάνη κ κάθε βράδυ αλλάζει......... θα σας στείλω εισαγγελέα που κοροϊδεύτε τον κόσμο κλπ κλπ κλπ.....
φτάνει βέβαια στον διευθυντή που με το που το ακούει κ φυσικά τρώει ένα πατόκορφο χεσ...μο κ βρισίδι του απάνταει: 'συγγνώμη κυριε μην φέρετε εισαγγελέα, να πάρατε έναν εξορκιστή κ να πάτε στα τσακίδια.....' αααχαχαχαχαχα
περισσότερα όταν προλάβω.... sorry.......
αν θέλετε πάντως από κοντά μπορώ να σας πω βιβλίο ολάκερο..... 8 χρόνια υπεύθυνος τεχνικής υποστήριξης έχω ακούσει....(χμμμ σαν να μου λείπουν μερικές φορές αυτά τα τρελλά.... πολύ γέλιο!)
-
-
Παίρνει πελάτης την υποστήριξη της εταιρείας μου (Singular Software) την εποχή των δικετών 5 και 1/4' και λέει ότι το πρόγραμμα εγκατάστασης κολλάει μετά την τρίτη δισκέτα. Μετά από συζήτηση με τον τεχνικό που δεν καταλήγει πουθενά αποφασίζεται να πάει ο τεχνικός στον πελάτη να δει τι συμβαίνει.
Εκεί λοιπόν ο τεχνικός ζητά από τον πελάτη να εκτελέσει το πρόγραμμα εγκατάστασης μπροστά του και ανακαλύπτει εμβρόντητος ότι όποτε το πρόγραμμα του ζήταγε να βάλει την επόμενη δισκέτα για να συνεχιστεί η εγκατάσταση ο πελάτης την έβαζε στο ντράιβ χωρίς να βγάλει την προηγούμενη. Ε, κάποια στιγμή το ντράιβ αδυνατούσε να περιστρέψει ...τρεις δισκέτες μαζί.
-
Στην εφηβεία μου έκανα αρκετές δουλειές ιδίως τα καλοκαίρια. Σε ένα από αυτά δούλεψα ως εργάτης στην κατασκευή μια βιοτεχνίας παρασκευής αναψυκτικών. Ο γιος του ιδιοκτήτη ήταν σχεδόν συνομήλικος μου και όποτε ερχόταν με τον πατέρα του στο εργοτάξιο πιάναμε την κουβέντα ιδίως αν ήταν ή ώρα του κολατσιού. Μια μέρα κάνοντας αστεία μεταξύ μας οι εργάτες αναφερθήκαμε σε κάποιον που έχει γενέθλια κάθε τέσσερα χρόνια μια και γεννήθηκε 29 Φλεβάρη. Ο γιος του αφεντικού να και ήδη τελειόφοιτος γυμνασίου παρεξηγήθηκε γιατί νόμιζε ότι τον κοροϊδεύαμε και για να πειστεί ότι ο Φλεβάρης έχει 29 μέρες κάθε δίσεκτο χρόνο αναγκαστήκαμε να φωνάξουμε τον πατέρα του να το επιβεβαιώσει!!!!:lol:
Παρόλα αυτά ο κύριος αυτός σήμερα είναι εργοστασιάρχης παρακαλώ.
Αστείες καταστάσεις που συνέβησαν στο χώρο της δουλειάς μας