-
Θα μου πείτε, πώς σε ένα αυτοκινητιστικό forum γράφω για ημέρα ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο;
Είναι απλό: Θεωρώ ότι η περιβαλλοντική συνείδηση μιας ευαιστθητοποιημένης κοινότητας όπως η δική μας, οφείλει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες, έστω και συμβολικές που τείνουν να απαλλάξουν τις πόλεις μας από διάφορα προβλήματα (κυκλοφοριακό, ατμοσφαιρική ρύπανση κτλ).
Την Παρασκευή λοιπόν, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο.
Ποια είναι η γνώμη σας για την πρωτοβουλία;
Μπορεί να εφαρμοστεί στα κέντρα των μεγάλων ελληνικών πόλεων; Ή μήπως, η κατάσταση στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες δεν βοηθά τον πολίτη να αφήσει το αυτοκίνητό του;
Για ποδήλατο δεν κάνω καν λόγο, έτσι κι αλλιώς η διαμόρφωση των πόλεων δεν προσφέρει χώρους για ποδήλατο στη συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων.Να πω πάντως, ότι στον Βόλο που το έχω δει να εφαρμόζεται, η κατάσταση άλλαζε λίγο, γιατί ο Έλληνας έχει μια περίεργη σχέση λατρείας με το αμάξι του...
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.
-
Θα μου πείτε, πώς σε ένα αυτοκινητιστικό forum γράφω για ημέρα ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο;
Είναι απλό: Θεωρώ ότι η περιβαλλοντική συνείδηση μιας ευαιστθητοποιημένης κοινότητας όπως η δική μας, οφείλει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες, έστω και συμβολικές που τείνουν να απαλλάξουν τις πόλεις μας από διάφορα προβλήματα (κυκλοφοριακό, ατμοσφαιρική ρύπανση κτλ).
Την Παρασκευή λοιπόν, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο.
Ποια είναι η γνώμη σας για την πρωτοβουλία;
Μπορεί να εφαρμοστεί στα κέντρα των μεγάλων ελληνικών πόλεων; Ή μήπως, η κατάσταση στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες δεν βοηθά τον πολίτη να αφήσει το αυτοκίνητό του;
Για ποδήλατο δεν κάνω καν λόγο, έτσι κι αλλιώς η διαμόρφωση των πόλεων δεν προσφέρει χώρους για ποδήλατο στη συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων.Να πω πάντως, ότι στον Βόλο που το έχω δει να εφαρμόζεται, η κατάσταση άλλαζε λίγο, γιατί ο Έλληνας έχει μια περίεργη σχέση λατρείας με το αμάξι του...
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.
-
Θα μου πείτε, πώς σε ένα αυτοκινητιστικό forum γράφω για ημέρα ΧΩΡΙΣ αυτοκίνητο;
Είναι απλό: Θεωρώ ότι η περιβαλλοντική συνείδηση μιας ευαιστθητοποιημένης κοινότητας όπως η δική μας, οφείλει να αναγνωρίζει τις προσπάθειες, έστω και συμβολικές που τείνουν να απαλλάξουν τις πόλεις μας από διάφορα προβλήματα (κυκλοφοριακό, ατμοσφαιρική ρύπανση κτλ).
Την Παρασκευή λοιπόν, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο.
Ποια είναι η γνώμη σας για την πρωτοβουλία;
Μπορεί να εφαρμοστεί στα κέντρα των μεγάλων ελληνικών πόλεων; Ή μήπως, η κατάσταση στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες δεν βοηθά τον πολίτη να αφήσει το αυτοκίνητό του;
Για ποδήλατο δεν κάνω καν λόγο, έτσι κι αλλιώς η διαμόρφωση των πόλεων δεν προσφέρει χώρους για ποδήλατο στη συντριπτική πλειοψηφία των δρόμων.Να πω πάντως, ότι στον Βόλο που το έχω δει να εφαρμόζεται, η κατάσταση άλλαζε λίγο, γιατί ο Έλληνας έχει μια περίεργη σχέση λατρείας με το αμάξι του...
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.
-
Απλά θα αναφέρω ένα παράδειγμα απο την καθημερινότητα μου..Σπουδάζω στο ΕΜΠ Χημικός Μηχανικός..κατοικώ Ν.Ερυθραία..Βγάζω μια φοιτητική κάρτα για όλα τα ΜΜΜ(εκτός τραμ-τρόλευ)..Κόστος αν θυμάμαι καλά 17 ευρώ το μήνα..Απλά πηγαίνω με το αυτοκίνητο μέχρι τον σταθμό του τρένου στην Κηφισιά..Κόστος για να πάω Ζωγράφου με το αυτοκίνητο??Τουλάχιστον 5-10 ευρώ πήγαινε-ελα ελέω κίνησης,κάθε μέρα,χώρια τα άσκοπα χλμ του αυτοκινήτου(τα οποία οδηγούν σε φυσιολογικές φθορές κτλπ)..So simple
Yγ:Χρόνος Κηφισιά-ΕΜΠ με τρένο γύρω στα 45 λεπτά..Με αυτοκίνητο 30 λεπτά στην καλύτερη περίπτωση
-
Σχετικά με την παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, διάβασα κάπου ότι η Αθήνα φέτος δε δήλωσε συμμετοχή Το διάβασα πριν 2 εβδομάδες περίπου, δεν ξέρω αν τελικά έγινε κάτι.
Πάντως, την τελευταία φορά οι ρύποι στην Αθήνα την ημέρα εκείνη ήταν σχεδόν 50% λιγότεροι.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Σχετικά με την παγκόσμια ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, διάβασα κάπου ότι η Αθήνα φέτος δε δήλωσε συμμετοχή Το διάβασα πριν 2 εβδομάδες περίπου, δεν ξέρω αν τελικά έγινε κάτι.Πάντως, την τελευταία φορά οι ρύποι στην Αθήνα την ημέρα εκείνη ήταν σχεδόν 50% λιγότεροι.
Ακουστηκε οτι οι Δημοι της Αθηνας δεν εδειξαν ενδιαφερον για το προγραμμα...
-
Αν μου δώσουν και άδεια -άγραφη εννοείται - από τη δουλειά κάθομαι άνετα σπίτι και δεν μετακινούμαι
Χωρίς αυτοκίνητο υπολογίζω ότι χρειάζομαι γύρω στις... 3-3:30 ώρες για το σπίτι γραφείο κι άλλες τόσες στο γυρισμό, οπότε καλύτερα να μην πάω πουθενά
-
...πακετο εφαγε η ημερα χωρις αυτοκινητο αφου πεφτει και παρασκευη...
-
μ@λ@κιες....
εγω προτεινω:
- μηνας χωρις ταξι
- μηνας χωρις φορτηγα
- μηνας χωρις βουλευτες
- μηνας χωρις ζωα στους δρομους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν μου δώσουν και άδεια -άγραφη εννοείται - από τη δουλειά κάθομαι άνετα σπίτι και δεν μετακινούμαιΧωρίς αυτοκίνητο υπολογίζω ότι χρειάζομαι γύρω στις... 3-3:30 ώρες για το σπίτι γραφείο κι άλλες τόσες στο γυρισμό, οπότε καλύτερα να μην πάω πουθενά
Μία απο τα ίδια!....
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μ@λ@κιες....εγω προτεινω:
- μηνας χωρις ταξι
- μηνας χωρις φορτηγα
- μηνας χωρις βουλευτες
- μηνας χωρις ζωα στους δρομους
ΣΟΥΠΕΡ! Επιτέλους κάποιος μίλησε σωστά. Αν μάλιστα καθιερώναμε και κάποιες μέρες το μήνα χωρίς λεωφορεία...τότε η Αθήνα θα ήταν πολύ πιο καθαρή πόλη και η κίνηση πολύ πιο άνετη για μας τους ΙΧ-ήδες.
Επίσης, πιο φασιστικό μέτρο από τους λεωφορειόδρομους δεν έχω ξανακούσει. Εχουν πάρει και φόρα και στο τέλος θα γίνει όλη η Αθήνα ένας τεράστιος λεωφοριόδρομος. Βέβαια οι βουλευτές και οι υπουργοί κυκλοφορούν με λιμουζίνες και σοφέρ, οπότε εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να στιβαζόμαστε με τα ΙΧ στην κίνηση των λωρίδων στις οποίες μας 'επιτρέπουν' να κυκλοφορούμε, ή να στριμωχνόμαστε μεσα στα ελεεινά μέσα συγκοινωνίας μέσα στη ζέστη και τη βρώμα! -
Kαι αυτοι που δεν εχουν αυτοκινητο πως θα κατεβουν στις δουλειες τους σε μια ημερα χωρις λεωφορεια;
Η λύση σίγουρα δεν είναι μια ημέρα το χρόνο να μην κυκλοφορούν λεωφορεία κτλ.. Η λύση για μένα (αν και το εχω ξαναπεί και γινομαι κουραστικός - γραφικός) ειναι να ξεφυγουμε λίγο από τη νοοτροπια που μας θελει να κατεβαινουμε στο κεντρο με το ΙΧ και να προσπαθησουμε να εηυπηρετηθούμε με τα ΜΜΜ.
Εναλλακτικα χρηση αυτοκινητου με συναδελφους που μενουν κοντα (3 και 4 ατομα σε ΙΧ).. Ετσι μοιραζομαστε και τα εξοδα και πετυχαινουμε λιγοτερα αυτοκινητα στο κεντρο.
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Kαι αυτοι που δεν εχουν αυτοκινητο πως θα κατεβουν στις δουλειες τους σε μια ημερα χωρις λεωφορεια;Η λύση σίγουρα δεν είναι μια ημέρα το χρόνο να μην κυκλοφορούν λεωφορεία κτλ.. Η λύση για μένα (αν και το εχω ξαναπεί και γινομαι κουραστικός - γραφικός) ειναι να ξεφυγουμε λίγο από τη νοοτροπια που μας θελει να κατεβαινουμε στο κεντρο με το ΙΧ και να προσπαθησουμε να εηυπηρετηθούμε με τα ΜΜΜ.
Εναλλακτικα χρηση αυτοκινητου με συναδελφους που μενουν κοντα (3 και 4 ατομα σε ΙΧ).. Ετσι μοιραζομαστε και τα εξοδα και πετυχαινουμε λιγοτερα αυτοκινητα στο κεντρο.
δεν είναι στο κέντρο το πρόβλημα! πολύ σπάνια να κατέβω με αυτοκίνητο στο κέντρο ώρες αιχμής.
Πήγαινε από Γλυφάδα-Αιγάλεω χωρίς αυτοκίνητο ή Πειραιά-Αγ. Παρασκευή ή σε πόσους άλλους διαδημοτικούς συνδυασμούς που ΠΡΕΠΕΙ ν'αλλαξεις 2-3 συγκοινωνίες ή μετρό. ΅
Μόνο το περπάτημα και την αναμονή στις στάσεις να υπολογίσεις και βλέπεις πόσο πιο γρήγορα φτάνεις με αυτοκίνητο.
Μακάρι επίσης να είχαμε όλοι ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο και να είχαμε συναδέλφους που μένουμε κοντά. Δεν είναι όλα τόσο απλά
-
Ο χρήστης diva έγραψε:
Επίσης, πιο φασιστικό μέτρο από τους λεωφορειόδρομους δεν έχω ξανακούσει. Εχουν πάρει και φόρα και στο τέλος θα γίνει όλη η Αθήνα ένας τεράστιος λεωφοριόδρομος.Πώς;!
Εγώ πάλι είμαι υπέρ των λεωφορειόδρομων.
Και έχω γράψει και παλαιότερα ότι είμαι και υπέρ των HOV lanes (λωρίδες για ΙΧ με αριθμό επιβατών > 2), γιατί μόνο έτσι θα ενθαρρυνθεί το carpooling (χρήση ενός ΙΧ για πολλούς σκοπούς).
Δυστυχώς όμως, και η υλοποίηση και αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων είναι από κακή εώς ανύπαρκτη, και το σχέδιο για HOV lanes εγκαταλείφθηκε.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Kαι αυτοι που δεν εχουν αυτοκινητο πως θα κατεβουν στις δουλειες τους σε μια ημερα χωρις λεωφορεια;
Η λύση σίγουρα δεν είναι μια ημέρα το χρόνο να μην κυκλοφορούν λεωφορεία κτλ.. Η λύση για μένα (αν και το εχω ξαναπεί και γινομαι κουραστικός - γραφικός) ειναι να ξεφυγουμε λίγο από τη νοοτροπια που μας θελει να κατεβαινουμε στο κεντρο με το ΙΧ και να προσπαθησουμε να εηυπηρετηθούμε με τα ΜΜΜ.
Εναλλακτικα χρηση αυτοκινητου με συναδελφους που μενουν κοντα (3 και 4 ατομα σε ΙΧ).. Ετσι μοιραζομαστε και τα εξοδα και πετυχαινουμε λιγοτερα αυτοκινητα στο κεντρο.
δεν είναι στο κέντρο το πρόβλημα! πολύ σπάνια να κατέβω με αυτοκίνητο στο κέντρο ώρες αιχμής.
Πήγαινε από Γλυφάδα-Αιγάλεω χωρίς αυτοκίνητο ή Πειραιά-Αγ. Παρασκευή ή σε πόσους άλλους διαδημοτικούς συνδυασμούς που ΠΡΕΠΕΙ ν'αλλαξεις 2-3 συγκοινωνίες ή μετρό. ΅
Μόνο το περπάτημα και την αναμονή στις στάσεις να υπολογίσεις και βλέπεις πόσο πιο γρήγορα φτάνεις με αυτοκίνητο.
Μακάρι επίσης να είχαμε όλοι ΣΤΑΘΕΡΟ ωράριο και να είχαμε συναδέλφους που μένουμε κοντά. Δεν είναι όλα τόσο απλά
Ma φυσικά μιλάω για τις περιπτώσεις οπου αυτο είναι εφικτό... Δεν μπορεις να φανταστεις ποσα αυτοκίνητα βλέπω απο το παραθυρο του γραφειου μου να κανουν βολτες στα στενα του Κολωνακιου ψαχνωντας μια θεση παρκινγκ....
-
Όποιος θέλει για την δουλειά του 1+ ώρα με το αυτοκίνητο του και δεν τον καλύπτουν τα ΜΜΜ ή μένει σε λάθος σημείο ή δουλεύει σε λάθος σημείο ΙΜΟ
-
Ημέρα χωρίς αυτοκίνητο!
Άψογα! Θα είναι άδειοι οι δρόμοι!
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Όποιος θέλει για την δουλειά του 1+ ώρα με το αυτοκίνητο του και δεν τον καλύπτουν τα ΜΜΜ ή μένει σε λάθος σημείο ή δουλεύει σε λάθος σημείο ΙΜΟή δεν εχει αλλη επιλογη!
-
@citastak: Η μέρα χωρίς αυτοκίνητο είναι διαφήμιση. Και δεν λέει χωρίς μηχανοκίνητο μέσο. Ενθαρρύνει μάλιστα το κοινό να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατί εκείνη τη μέρα μετακινούνται όλοι δωρεάν.
@lkar: Δεν περίμενα άλλη αντιμετώπιση, εσύ και το αμάξι σου πρέπει να κοιμάστε και μαζί, σωστά;
@Whom it might concern: Δεν νομίζω ότι χωρίς αυτοκίνητο, με τα ΜΜΜ μπορεί να χρειάζεται κάποιος 3-3,5 ώρες για να πάει στη δουλειά του. Επίσης, να πω το εξής:
Αν με το αμάξι κάνω 50 λεπτά και με το ΜΜΜ (ένα σε καλή κατάσταση ΜΜΜ, καθαρό και συνεπές) κάνω 1 ώρα, από τη στιγμή που δεν θα έχω το άγχος να παρκάρω, να μου το τρακάρουν, συν το κόστος της μετακίνησης, αρκεί για να αφήσω το αμάξι. Τώρα, αν κάποιος από εσάς επιπλέον υπολογίσει και το όφελος για το περιβάλλον και την υγεία μας, νομίζω ότι δεν θέλει και πολλή σκέψη.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
@citastak: Η μέρα χωρίς αυτοκίνητο είναι διαφήμιση. Και δεν λέει χωρίς μηχανοκίνητο μέσο. Ενθαρρύνει μάλιστα το κοινό να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ γιατί εκείνη τη μέρα μετακινούνται όλοι δωρεάν.εγω απλα αναφερθηκα στο ποστ της divas που ελεγε μερα χωρις λεωφορεια.
Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο (22-9-2005)