Αυτό ισχύει και στους επιτόπιους ελιγμούς,σε πολύ γλυστερούς δρόμους..π.χ. Στρίβοντας τέρμα το τιμόνι και ξεκινώντας με ελάχιστο σπινάρισμα στους μπροστινούς τροχούς,μειώνεται ο κύκλος στροφής..Με παραπάνω γκάζι όμως φεύγεις ευθεία....
Latest posts made by johnch
-
RE: Συμβουλες Γρηγορης Οδηγησης
-
RE: ΤΑΧΥΤΗΤΑ & ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΡΟΥ
To σφάλμα του ταχυμέτρου,αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο όσο ανεβαίνουν τα χλμ..Γι αυτό στα πολλά χλμ έχουμε μεγάλες έως και τρελές άποκλίσεις(σε χλμ ανω των 250-260),σε αντίθεση με μικρότερες ταχύτητες,πχ 100 οπου το σφάλμα μπορεί να ειναι και 2-3χλμ
-
RE: Εκκίνηση - Όριο στροφών με κρύο κινητήρα.
Ο χρήστης famas έγραψε:
Τελυταία έχω παρατηρήσει ότι με κρύο κινητήρα το κλιο μου(2001,1.4 16V) δνε πάει καλά. Συγκεκριμένα σκορτσάρει και δεν επιταχύνει, σαν να είνια 3κίλυνδρο Κάνει όπως τα παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ που τα αφήναμε να ζεσταθούν προτού ξεκινήσουν. Το ρελαντί είναι καλό, περίπου στις 1000 σαλ όταν είναι κρύο, πέραν του γνωστού τρέμουλου, οι πολ/στες είναι καλοί, το διαγνωστικό δεν βγάζει τίποτα, ενώ μετά από 1-2 λεπτά το αμάξι πάει μια χαρά. Τι μπορεί να φταίει; Άσχετο αλλά αγόρασα και το manual του Ηaynes μπας και πάρω καμία ιδέα, αλλά απογοητεύτηκα με το βαθμό δυσκολίαςΚοίτα τα μπουζί σου μήπως θέλουν αλλαγή..Επίσης κοίταξε τους πολλαπλασιαστές όπως λέει ο Adis...Πιθανότατα έχεις τους sagem(το γράφουν στο πλάι)οι οποίοι πάσχουν απο μόνωση...
-
RE: RENAULT FORUM
Δοκίμασε να βάζεις 1η πρώτα και αμέσως μετά όπισ8εν,χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη,και θα είναι σίγουρα οκ..
-
RE: Βελτιωση clio 1.4 16v
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Mπορείς να βάλεις πίσω άξονα απο 2λιτρο κλιό,ο οποίος έχει παχύτερη αντιστρεπτική,δίσκους και είναι λίγο πιο φαρδύς..Θα τον βρείς απο 450-600 ευρώ μεταχειρισμένο+οτι χρειαστεί για τοποθέτηση...Τώρα για το μπροστινό σύστημα,καλή φάση θα ήταν η τοποθέτηση ψαλιδίων απο 2ίτρο και αντιστρεπτικής αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι φαρδύτερα και έτσι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα ημιαξόνια...Οσο για το μοτέρ,θα ήθελα να μου πεις ποιό ρουλεμάν έσπασε,γιατί και εγώ πιέζω αρκετά το αυτοκίνητο αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα...μονο η αντία νερού ήταν έτοιμη να παραδώσει πνέυμα στα 60000χλμ και την άλλαξα
Το ρουλεμαν του τεντωτηρα του ιμαντα, περιβαλεται απο ενα πλαστικο δισκο, πανω στον οποιο παταει ο ιμαντας. Αυτος ο πλαστικος δισκος εσπασε. Επίσης ενα αλλο ρουλεμαν του εκκεντοφορου ειχε μποσικα... και αλλαχτηκε και αυτο..
Δεν ξερω αν ειναι σωστο να βαλω πισω αξονα απο 2λιτρο αν δεν βαλω εμπρος αξονα κτλ απο 2λιτρο (και αυτα σε περιπτωση που το μετατροχιο του 1.4 ειναι το ιδιο με του 2λιτρου)
Kατάλαβα τι λες..Εμένα είχε παραδώσει πνεύμα η αντλία νερού και έκανε θόρυβο ενα ρουλεμάν,αλλά ευτυχώς πρόλαβα και τα άλλαξα πριν έχουμε χειρότερα..Τωρα ολα οκ..Οσον αφορά τον άξονα,θεωρητικά δεν έχεις άδικο,όμως πολλά παιδιά που τον έχουν τοποθετήσει έχουν δεί διαφορά και στο φρενάρισμα,και στην σταθερότητα πίσω,χωρίς καμία ανομοιογένεια..Πιστεύω πως αξίζει σαν κίνηση
-
RE: Βελτιωση clio 1.4 16v
Mπορείς να βάλεις πίσω άξονα απο 2λιτρο κλιό,ο οποίος έχει παχύτερη αντιστρεπτική,δίσκους και είναι λίγο πιο φαρδύς..Θα τον βρείς απο 450-600 ευρώ μεταχειρισμένο+οτι χρειαστεί για τοποθέτηση...Τώρα για το μπροστινό σύστημα,καλή φάση θα ήταν η τοποθέτηση ψαλιδίων απο 2ίτρο και αντιστρεπτικής αλλά έχω την εντύπωση οτι είναι φαρδύτερα και έτσι ίσως υπάρχει πρόβλημα με τα ημιαξόνια...Οσο για το μοτέρ,θα ήθελα να μου πεις ποιό ρουλεμάν έσπασε,γιατί και εγώ πιέζω αρκετά το αυτοκίνητο αλλά τέτοιο πρόβλημα δεν είχα...μονο η αντία νερού ήταν έτοιμη να παραδώσει πνέυμα στα 60000χλμ και την άλλαξα
-
RE: Απορία: άφημα γκαζιού....
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ετσι εξηγειται η οικονομια στη βενζινα!
Κανεις αποψη για το Renault Clio II;Καταλαβαίνεις οτι είναι ηλεκτρικό,αν και είναι κλάσεις ανώτερο απο των fabia,ibiza ktlp...Μετά απο λίγα χλμ το έχεις συνηθίσει ..Τιμόνι επίσης ηλεκτρικό,με πολύ καλή αίσθηση και σωστό βάρος(για ηλεκτρικό πάντα )..Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ-γνωστά...Πολύ ωραίο μοτέρ(ελαστικό χαμηλά,και με επαρκή δύναμη ψηλά),κορυφαίο πάτημα και οδική συμπεριφορά και ......τριζάτο Απο προβλήματα(αν και στα 60000χλμ δεν μου έχει βγάλει τπτ)περιφερειακά κυρίως,συνήθως καίγονται οι πολλαπλασιαστές(οι sagem),ενώ χρειάζεται προσοχή και η αντλία νερού η οποία μπορεί να βγει off και στα 60000χλμ..Σαν μοτέρ πάντως είναι ΠΟΛΥ ανθεκτικά..Ελπίζω να σε κάλυψα
-
RE: CITROËN FORUM
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
To saxaki εχτες για service....97500 km και 180 ευρω συνολο μαζι με το ΦΠΑΟι εργασιες που υπηρξαν ηταν λαδια, φιλτρα, καθαριστικο, ανταπτορας a/c, αλλαγη διακοπτη alarm και καρτα καυσαεριων
Το αμαξακι μια χαρα...φτου φτου και συνεχιζει ακαθεκτο
Εχει η μητέρα μου ένα τέτοιο..και πραγματικά δεν καταλαβαίνει τπτ...δεν καίει τπτ...και είναι και ευχάριστο
-
RE: Αυτοκίνητα με ψυχή!!
Citroen 2cv...Μεγάλωσα εκεί μέσα...Δυστυχώς δώθηκε κακήν κακώς
-
RE: SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΕΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ
Eξαρτάται απο το αυτοκίνητο φίλε μου..Σε ένα 8βάλβιδο με χαμηλή συμπίεση δύσκολα θα δεις διαφορά...Σε ένα μοτέρ με υψηλή συμπίεση σίγουρα αποδίδει...όσο για το θέμα μαιμού 100αρας εξαρτάται απο το βενζινάδικο και φυσικά δεν αποκλείεται σαν ενδεχόμενο