-
Μιά και εδώ είναι ο πιό ουδέτερος τόπος του χώρου, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να σκιαγραφήσουμε το πώς θα θέλαμε το όχημα της κατηγορίας στο μέλλον.
Το 'δημοψήφισμα' έχει ενδεικτικό χαρακτήρα και σίιγουρα δεν μπορεί να συμπεριλάβει όλες τις λύσεις. Απλά οριοθετεί κάποια πράγματα. Θα μείνει πάνω 30 ημέρες, για να έχουμε ένα... πόρισμα νωρίς.
Όσοι προτιμήσουν την επιλογή άλλο, αλλά και όποιος απο τους υπόλοιπους θέλει, ας γράψει δύο κουβέντες.
ΥΓ. Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά
-
Μιά και εδώ είναι ο πιό ουδέτερος τόπος του χώρου, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να σκιαγραφήσουμε το πώς θα θέλαμε το όχημα της κατηγορίας στο μέλλον.
Το 'δημοψήφισμα' έχει ενδεικτικό χαρακτήρα και σίιγουρα δεν μπορεί να συμπεριλάβει όλες τις λύσεις. Απλά οριοθετεί κάποια πράγματα. Θα μείνει πάνω 30 ημέρες, για να έχουμε ένα... πόρισμα νωρίς.
Όσοι προτιμήσουν την επιλογή άλλο, αλλά και όποιος απο τους υπόλοιπους θέλει, ας γράψει δύο κουβέντες.
ΥΓ. Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά
-
Μιά και εδώ είναι ο πιό ουδέτερος τόπος του χώρου, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να σκιαγραφήσουμε το πώς θα θέλαμε το όχημα της κατηγορίας στο μέλλον.
Το 'δημοψήφισμα' έχει ενδεικτικό χαρακτήρα και σίιγουρα δεν μπορεί να συμπεριλάβει όλες τις λύσεις. Απλά οριοθετεί κάποια πράγματα. Θα μείνει πάνω 30 ημέρες, για να έχουμε ένα... πόρισμα νωρίς.
Όσοι προτιμήσουν την επιλογή άλλο, αλλά και όποιος απο τους υπόλοιπους θέλει, ας γράψει δύο κουβέντες.
ΥΓ. Τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά
-
To LR3 έχει αυτοφερόμενο αμάξωμα. Καταλληλότερο παράδειγμα ανεξάρτητου πλαισίου σκάλας με ανεξάρτητη ανάρτηση είναι το Η1
edit: ψήφισα αυτοφερόμενο με ανεξάρτητες αναρτήσεις, θεωρητικά είναι η βέλτιστη λύση αλλα φυσικά το αποτέλεσμα μετράει και τεράστια σημασία έχει και η εκτέλεση.
-
To LR3 είναι πράγματι αμφιλεγόμενο...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ψήφισα αυτοφερόμενο με ανεξάρτητες αναρτήσεις, θεωρητικά είναι η βέλτιστη λύση αλλα φυσικά το αποτέλεσμα μετράει και τεράστια σημασία έχει και η εκτέλεση.Πολύ καλή επιλογή αλλά βέλτιστη για τις δικές σου απαιτήσεις. Μέχρι να το ζορίσεις χοντρά και μετά τη 'βόλτα' να μη κλείνουν οι πόρτες.
Και εγώ επιλέγω το ίδιο, αυτοφερόμενο με ανεξ. αναρτήσεις. Ούτε καν η τετρακίνηση δεν είναι απαραίτητη γιατί το πιο δύσκολο που θα δει το αυτοκίνητο είναι δρόμοι χιονοδρομικών. Το θέλω λόγω μεγέθους. (Τώρα με τις τιμές της βενζίνης να πετάνε μάλλον αναθεωρώ τις ανάγκες χώρου).
-
Ψήφισα 'Αυτοφερόμενο αμάξωμα, ανεξάρτητη ανάρτηση (Mitsubishi Pajero, νέο Grand Vitara)' αλλα βασικά θα ήθελα ενα RAV4 (όπως αυτό που έχω) + κοντές +κλείδωμα ... και θα ήμουν ΠΑΡΑ πολύ ευχαριστημένος
-
Αυτοφερόμενο με ανεξάρτητη ανάρτηση ώστε να υπάρχει άνεση και καλή οδική συμπεριφορά τόσο στην άσφαλτο όσο και στους χωματόδρομου...
Θεωρώ τους συμπλέκτες (maverick, sportage, crv κ.λπ.) απαράδεκτο σύστημα, οπότε και προτιμώ την τετρακίνηση με 3 διαφορικά αλλά κατ' επιλογή, ώστε να υπάρχει και ένας σχετικός περιορισμός της κατανάλωσης.
Από εκεί και μετά και εγώ θα προτιμούσα ένα RAV 2ης γενιάς (όπως και ο tifozif1) με την τετρακίνηση από το ατμοσφαιρικό forester (καλύτερη τετρακίνηση και κοντές σχέσεις) και ας ήταν μόνιμα τετρακίνητο... -
Διαλεξα ξεχωριστο πλαισιο - ακαμπτο πισω - κοντα.
Οι απαντησεις αλλα και οι ερωτησεις ειναι 'λαθος'
Διότι ΑΝΑΛΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ που ο καθενας το θελει ολες ειναι 'σωστες' και ιδανικες'Και χαριτολογοντας θα ελεγα οτι στο χιονοδρομικο μπορεις να πας ειτε γυρω απο την πιστα απο την καθαρισμενη ασφαλτο, ειτε πολλοι λιγοτεροι, ΜΕΣΑ απο την πιστα
-
Θα παρακαλούσα, αν είναι δυνατόν, να μην σχολιάζουμε ακόμη τα αποτελέσματα, για να ψηφίζουν όλοι χωρίς επιρρεασμό...
meco θα σε πείραζε να αλλάξεις σε αυτό το κομμάτι το posting σου;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ΜΕΣΑ απο την πισταΑπό μέσα...
Από μέσα...
Και χειμώνα και καλοκαίρι...
ΥΓ. Το ξεσκίσαμε το posting
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
To LR3 είναι πράγματι αμφιλεγόμενο...Γιατί είναι αμφιλεγόμενο? Κανονικό αυτοφερόμενο έχει.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Θα παρακαλούσα, αν είναι δυνατόν, να μην σχολιάζουμε ακόμη τα αποτελέσματα, για να ψηφίζουν όλοι χωρίς επιρρεασμό...meco θα σε πείραζε να αλλάξεις σε αυτό το κομμάτι το posting σου;
Έγινε...
-
Aν και προστέθηκε το Η1, το LR3 είναι ακόμα σε λάθος κατηγορία, να προσθέσω στην κατηγορία 'αυτοφερόμενο και άκαμπτοι άξονες' το παλιό cherokee.
H ψηφοφορία αυτή βέβαια έχει νόημα όσο και η ερώτηση κιθαρίστας ή ντράμερ...
-
Όπως ανέφερα και στην αρχή τα παραδείγματα είναι ενδεικτικά.
Όσον αφορά το LR3, η Land Rover μιλα για αυτοφερόμενο, αλλά δεν μπορώ με τίποτε να εξηγήσω τα δύο τεράστια δοκάρια που έχει απο κάτω και τα οποία είδα με τα μάτια μου όταν το είχα στα χέρια μου. Άλλο το marketing, άλλο η πραγματικότητα.
-
Δεν υπάρχει επιλογή 'άλλο'.
Δεν υπάρχει επιλογή που μάλλον θα ψήφιζα 'αυτοφερόμενο με ανεξάρτητη εμπρός και άκαμπτο πίσω' (με κλειδωμα και κοντά...) και δεν ξέρω αν υπάρχει αυτοκίνητο που να είναι έτσι (οπότε ψήφισα κάτι άλλο). Επίσης θα ήθελα να είναι πισωκίνητο (για εύκολες αναστροφές και ανωριμότητες) αλλά να γίνεται 4κίνητο με κεντρικό διαφορικό το οποίο να κλειδώνει. Επίσης μου αρέσει το κλείδωμα του κεντρικού να είναι ανεξάρτητο από τις κοντές δηλαδή να μπορείς να έχεις κοντές και χωρίς κλειδωμένο κεντρικό....
Αν μπορεί να ζυγίζει και κάτω από 1300κιλά ακόμα καλύτερα.... -
Δυστυχώς την επιλογή 'άλλο' δεν την χώρεσε!!!
Η προτίμησή σου υπάρχει αυτή τη στιγμή (Daihatsu Terios), αλλά δεν νομίζω ότι είναι ανάμεσα στις επιλογές των εταιριών, αλλά κανείς δεν ξέρει...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Όσον αφορά το LR3, η Land Rover μιλα για αυτοφερόμενο, αλλά δεν μπορώ με τίποτε να εξηγήσω τα δύο τεράστια δοκάρια που έχει απο κάτω και τα οποία είδα με τα μάτια μου όταν το είχα στα χέρια μου. Άλλο το marketing, άλλο η πραγματικότητα.
Τότε για να μην μπερδέυονται αυτοί που καλούνται να ψηφίσουν καλύτερα να αντικατασταθεί η λέξη 'αυτοφερόμενο' με τη φράση: 'χωρίς μεγάλα δοκάρια απο κάτω', για να είμαστε ακριβείς.
Το marketing προσπαθεί να μην 'τρομάξει' τους παραδοσιακούς πελάτες αλλα εμείς ας είμαστε ακριβείς.
-
To βγάζω για να μην μπερδεύει. Απλά το H1 είναι too much και η Mercedes ML κάθε άλλο παρά καθαρόαιμο!!!
-
Εγω θα ηθελα κατι απλο.
Μικρο μεγεθος,'σκαλα',αξονες(εαν ειναι δυνατον portal),lockers,πισω κινηση,τετρακινηση μονιμη,κλειδωμα κεντρικου,επιλογη του αργου ανεξαρτητα απο την μεταδοση,ανεκτη ποιοτητα κατασκευης,ανεση απο την αναρτηση,διαδρομες τουλαχιστον σαν disco πρωτης γενιας,να μην 'σπαει' και 'χαλαει',ντιζελ, καταναλωση μεχρι 10-12 lt/100km,φτηνο στην αποκτηση και στην συντηρηση και να μπορει να ταξιδευει με 120 χωρις θορυβους και κραδασμους.
Ζηταω πολλα γιατρε μου;
Πώς θα ήθελα ένα τετρακίνητο εκτός δρόμου όχημα;