-
Αν τα πραγματα ειναι ετσι οπως τα λενε για το μοτερ ( ηλεκτρικη αποδοση-λογικη καταναλωση), και αποδειχτει και αξιοπιστο εχω την εντυπωση οτι στην VW δε θα προλαβαινουν να παιρνουν παραγγελιες.
Ο δε χρονος παραδοσης θα φτασει το....απειρο
Για να δουμε..
-
Για τις παραγγελίες δε ξέρω
Αλλα σίγουρα θα γεμίζουμε μεταχειρισμένα προηγούμενη γενιάς GTI που θέλουν να τα ξεφορτωθούν
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
έχουν έρθει, κάτι πήρε το αυτί μου για παρουσίαση Μέγαρα την Παρασκευή
Άκου εκεί κάτι πήρε το αυτί μου...
Γιώργο ήταν γνωστή εδώ και πολύ καιρό η έλλειψη δείκτη θερμοκρασίας. Και εμένα με χαλάει αυτό.
Φυσικά όμως και θα υπάρχουν ενδεικτικές λυχνίες.Λυχνίες είχε και το φτηνότερο Ούνο, 20-25 χρόνια πριν...
Θα περίμενα (απαιτούσα) κάτι παραπάνω από ένα αμάξι που στην (φορολογικά δίκαιη) Ελβετία έχει την αξία του GTI!!Από την άλλη το GTI δεν έχει ένδειξη τούρμπο, από όσο βλέπω στις φωτογραφίες του προσπέκτους.
Τι πίεση σηκώνει το ένα, και τι το άλλο και η ένδειξη του τούρμπο ήταν πιο αναγκαία από το GTI (σε σημείο να είναι πιο σημαντική από του νερού); ΓΜΤ, ένα πρόσθετο οργανάκι όλο και κάπως μπορούσαν να το χωρέσουν...Πάντως πολύ έξυπνη η σχεδιαστική γραμμή του, αν βάλεις απλό - GT - GTI δίπλα δίπλα στις φωτό, το ένα φαίνεται να είναι η λογική συνέχεια του άλλου!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Για τις παραγγελίες δε ξέρωΑλλα σίγουρα θα γεμίζουμε μεταχειρισμένα προηγούμενη γενιάς GTI που θέλουν να τα ξεφορτωθούν
Προηγούμενης γενιάς εννοείς Γκολφ4;;
Αυτά πρέπει να έχουν ξεπουλήσει χρόνια τώρα! -
They're out there
το μοτέρ δεν παίζεται σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες και πάει αέρα.
Στην προηγούμενη σελίδα έγραψα ένα 24650 με κάποιους υπολογισμούς, δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα
Περισσότερα από Παρασκευή ή Δευτέρα, αφού τα Μέγαρα θα γεμίσουν GT (καμιά 20αριά)
Με το Leon TFSI ναι μεν υπάρχει μικρή διαφορά τιμής -και αλόγων-, αλλά κατά τα γνωστά, υπολογίστε τέλη + ασφάλειες ΜΟΝΟ -με τους άχρηστους 'κυβικούς' τρόπους- για τον πρώτο χρόνο στην ονομαστική τιμή και αλλάζουν τα δεδομένα.
Μήπως να το πουλήσω;
Y.Γ: πότε θ'αρχίσει να σπέι το μοτέρ;
-
24.650 με ή χωρίς την επιπλέον εγγύηση;
Μακάρι να πουλήσει τρελά μπας και πάρει απόφαση το κράτος να αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού των τελών. Όχι τρελά πράγματα, απλώς να διπλασιάσει τα τέλη για τα τουρμπισμένα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
24.650 με ή χωρίς την επιπλέον εγγύηση;
Μακάρι να πουλήσει τρελά μπας και πάρει απόφαση το κράτος να αλλάξει τον τρόπο υπολογισμού των τελών. Όχι τρελά πράγματα, απλώς να διπλασιάσει τα τέλη για τα τουρμπισμένα.αν ξαναγράψω καλό για OPEL :P:P
χωρίς εγγύηση, 310 επιπλέον τα δύο χρόνια
-
Μπορούμε να υπολογίσουμε στο περίπου πόσο θα κοστίζουν τα ετήσια ασφάλιστρα σε μια 'καλή' ασφαλιστική;
Επίσης, η επιπλέον εγγύηση θα συνεπάγεται την υποχρέωση να γίνονται τα σέρβις της δεύτερης διετίας σε επίσημη αντιπροσωπεία; Δεν θέλω ν' ακούσω για BER πως-το-λένε, αλλά τι λέει η VW. Πχ η Opel λέει ότι για τα επιπλέον 4 χρόνια αρκεί να γίνει το service σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο κατά τα 2 πρώτα χρόνια μόνο.Σοβαρά, αν ισχύει η 4ετής εγγύηση σε στυλ Opel, τότε θα σκεφτώ σοβαρά την αγορά ενός VW όταν με το καλό χρειαστώ νέο αυτοκίνητο.
-
εγω θα πάρω ΤΑΠΕΡ.
Σας την έσπασα?????
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω θα πάρω ΤΑΠΕΡ.Σας την έσπασα?????
ναι, γιατι πειναω και μολις με εκανες να το σκεφτω!
-
§
Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την παρουσίασή του αυτές τις ημέρες.
Επειδή δεν θέλω να 'κλέψω' τα δικαιώματα, υπάρχουν φωτό κινητού στο VWClub.GR Forum > VW Cars > Golf > Golf V Gt [Page 22]...
(δε γνωρίζω αν χρειάζεται εγγραφή στο site για να δει κάποιος τα νήματα)§
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για την παρουσίασή του αυτές τις ημέρες.
Επειδή δεν θέλω να 'κλέψω' τα δικαιώματα, υπάρχουν φωτό κινητού στο VWClub.GR Forum > VW Cars > Golf > Golf V Gt [Page 22]...
(δε γνωρίζω αν χρειάζεται εγγραφή στο site για να δει κάποιος τα νήματα)§
θέλει...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σοβαρά, αν ισχύει η 4ετής εγγύηση σε στυλ Opel, τότε θα σκεφτώ σοβαρά την αγορά ενός VW όταν με το καλό χρειαστώ νέο αυτοκίνητο.Θα προδώσεις δηλαδή τα ιδανικά των Opelisti/Opelisten!?
-
Δεν πειράζει, αρκεί που θα βλέπω τους Krus, Ikar, Dimsabas με Opelάρες.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν πειράζει, αρκεί που θα βλέπω τους Krus, Ikar, Dimsabas με Opelάρες.έχουν καταριφθεί τα πάντα
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν πειράζει, αρκεί που θα βλέπω τους Krus, Ikar, Dimsabas με Opelάρες.
έχουν καταριφθεί τα πάντα
Σεβασμός 0..
-
E ρε δουλεια που θα πεσει στο χωρο της βελτιωσης....Θα πεσουν τα μαστορια με τα μουτρα στο νεο μοτερ να δουν τι γινεται....τι περισσευει....τι ειναι μικρο και θελει αλλαγη...Φανταζομαι ηδη το πρωτο βελτιωμενο GT στο Furius Tuning.....Kompressor απο SLK για ναρπαζει χαμηλα....Τουρμπινα απο Scania να ξεμπαζωνει ψηλα.... Για τις μεσαιες να βαλουμε κανα μπουζακι ιριδιου...
Τρομαρα σας μαστορια!!!Ποιος να παρει το GTi οταν το 1,4 ειναι 170 αλογα ρε παιδια...Και θα βγει κανα παραλληλο εγκεφαλακι παλι (px rev) που θα δινει με εγγυηση αντιπροσωπειας αλλα 50 αλογα...
-
Ο χρήστης Rallyeman έγραψε:
E ρε δουλεια που θα πεσει στο χωρο της βελτιωσης....Θα πεσουν τα μαστορια με τα μουτρα στο νεο μοτερ να δουν τι γινεται....τι περισσευει....τι ειναι μικρο και θελει αλλαγη...Φανταζομαι ηδη το πρωτο βελτιωμενο GT στο Furius Tuning.....Kompressor απο SLK για ναρπαζει χαμηλα....Τουρμπινα απο Scania να ξεμπαζωνει ψηλα.... Για τις μεσαιες να βαλουμε κανα μπουζακι ιριδιου...
Τρομαρα σας μαστορια!!!Ποιος να παρει το GTi οταν το 1,4 ειναι 170 αλογα ρε παιδια...Και θα βγει κανα παραλληλο εγκεφαλακι παλι (px rev) που θα δινει με εγγυηση αντιπροσωπειας αλλα 50 αλογα...
Xμμμ, είναι ήδη αρκετά πιεσμένο το μοτέρ και δεν θα ήταν και τόσο φρόνιμο το πείραγμα.
Ακόμα και έτσι να είναι όμως, αυτός που θα πείραζει το GΤ θα πείραζε και το GTi.
Ύστερα είναι και το στήσιμο. Ποιος μας λέει ότι θα έχει το χαρακτήρα του GTi? -
Γιατί ειναι 'πιεσμένο' το μοτέρ? Ποιός το λέει αυτό? Μεγάλη ειδική ισχύς δε σημαίνει απαραίτητα και πιεσμένο μοτερ.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Γιατί ειναι 'πιεσμένο' το μοτέρ? Ποιός το λέει αυτό? Μεγάλη ειδική ισχύς δε σημαίνει απαραίτητα και πιεσμένο μοτερ.170 άλογα από 1400κυβικά, δεν είναι κάπως?...
Πιεσμένο, όχι ότι είναι στα όρια, αλλά προσωπικά δεν θα το πείραζα.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)