-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
δεν υπαρχουνε ορια..
Συμφωνώ, η ηλιθιότητα δεν έχει όρια..
Είναι ηλίθιος αυτός που πήρε το 'μοτερ της SLR και το κοτσαρε στην SLK'; γιατί;
Τώρα κάνεις πλάκα, έτσι?
-
Eίναι χαζός από την άποψη ότι χωρίς να αλλάξει μοτέρ θα μπορούσε να είχε 600 άλογα απλώς βάζοντας έναν κομπρέσσορα. Oι λύσεις υπάρχουν, προφανώς τις γνωρίζει, αλλά φαντάζομαι είχε λεφτά για πέταμα ή καλύτερα για 'μούρη'.
Κατά τα άλλα, αφού πρόσεξε και το υπόλοιπο αυτοκίνητο (αναρτήσεις κλπ.) δεν υπάρχει πρόβλημα! The sky is the limit!
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
Τέτοια τρεμούρα βρε πετράν να αγοράσουμε όλοι σκόντα πια;Τόση μοναξιά νιώθεις στους δρόμους; φιλικά πάντα πάντως επειδή θυμήθηκα τα περί αυτοκινήτου-επένδυσης που έλεγες once upon a time..το μόνο αυτοκίνητο επένδυση που μου έρχεται στο μυαλό είναι το skoda octavia diesel χρώματος κίτρινου για αυνόητους λόγους..τώρα για το αν είναι αυτοκίνητο αποκλειστικά για πραγματικούς άντρες θα σε γελάσω,τελευταία βλέπω και γυναίκες-ταρίφες
Πάντως τώρα με τα σούπερ-τουρμπάτα της μαμάς VW έχει να χυθεί αίμα στην άσφαλτο..ο θεός να φυλάει..και τους τουρμπάτους λύκους και τα ατμοσφαιρικά πρόβατατο πρωτο μερος απο το σχολιο σου μου θυμιζει βαζελο μετα απο 'ντερμπυ'
και το δευτερο μερος την γιαγια μου..το πρωτο λοιπον δεν το σχολιαζω..οσο για το δευτερο,
μπορεις να ζητησεις απο τη vw να μην καταργησει την εκδοση 1.4 75ps και να κρατησει και την 1.6 102ps ωστε να σωσεις την νεολαια.
επισης μπορεις να κανεις μια επιστολη προς το υπεχωδε και να ζητησεις απο δω και μπρος ολοι
οι δρομοι και ιδιως αυτοι της ταχειας κυκλοφοριας να ειναι κυκλικοι, ωστε να εχεις το αβανταζ εσυ και η λογικη σου.
και βεβαιως ο συνεχης εκκλησιασμος, η θεια κοινωνια, η προσευχη, η νηστεια, η αυταπαρνηση ειναι τα οπλα σου εναντια στην 'απιστη' vw που θελει να θερισει τα παιδια των ελληνων....Μωρέ εγώ της λέω της VW να αφήσει τα 1.4 75,ο εξυπνάκιας όμως που θα το αγοράσει θα πάει κατευθείαν σε μαστόρια να το κάνει ανεμόπτερο,οπότε..τζάμπα κόπος πετράν
Όσο για τα περι ποιος θερίζει,κάνεις λάθος..τα παιδιά των Ελλήνων θα θερίσουν τα μοντέλα της άπιστης VW καβαλώντας ότι πεζοδρόμιο και δένδρο δουν..ξαφνικά μπροστά τους αλλού η τουρμπίνα αλλού τα μπάκετ αλλού ο σουμάχερ οδηγός:o
Όσο για τα σκόντα(είδα σήμερα ένα οκτάβια όχι ρς,ωστόσο πειραγμένο από κάποιον κύριο Α.Pougoulas αν είδα καλά,δεν παίρνω και όρκο)δυστυχώς είμαι προκατειλλημένος έχοντας την τραυματική εμπειρία να έχω μπει στο σκόντα τάργκετ του παππού μου,όπου είχα πάθει πολιτισμικό σοκ.Το αυτοκίνητο ήταν 4 ετών και σάπιζε μόνο του,η σκουριά έβγαινε σε όλη τη λαμαρίνα χωρίς να έχει χτυπηθεί κάπου .Ωστόσο προς δικαιώση σου ακόμα κι αυτό το αυτοκίνητο ήταν ψαγμένο από την 'αποψη 'οτι είχε τον κινητήρα..πίσω
Μακάρι η σκόντα να είχε εξαγορασθει από τη VW πριν δούμε τι μπορεί να κάνει μόνη της
Dimsabas έχεις δίκιο,σόρυ.Σόρυ κι από τον GTI,αλλά τα είπαμε,προς το παρόν υπομονή φίλε,μην κανεις τίποτα αφού υπάρχει αναβρασμός στην κατηγορία,όλες οι μάρκες βγάζουν καινούρια μοντέλα,εδώ θα είμαστε και θα τα πούμε όταν βγουν
Πετράν για τη γιαγιά το κατάλαβα,για τον βάζελο μετά από ήττα σε ντέρμπι η κυκλική λογική μου αδυνατεί να με βοηθήσει να το ''πιάσω'',θα βοηθήσεις; Πάντως μην τα παίρνεις όλα τις μετρητοίς..
Δεν χρειάζεται πολύ νιονιό να καταλάβει ο καθένας ότι ο κάθε πιτσιρικάς που θα του πάρει ο μπαμπάς του αυτοκινητάκι με σούπερ μάλιστα τουρμπινα θα ξέρει να την χειριστεί και δεν θα τον πετάξει σε καμία στροφή αδιάβαστο..η VW τη δουλειά της κάνει,και μάλιστα άψογα,εμείς τι κάνουμε;Το να πω λοιπόν ότι η τουρμπίνα είναι επικίνδυνη και χρειάζεται σύνεση,δεν καταλαβαίνω γιατί σε χαλάει και τα παίρνεις;Που βρίσκεις το παράλογο;Να μην επισημαίνονται αυτά;Να νομίζει ο κάθε πιτσιρικάς που μας/σε διαβάζει οτιοι δρόμοι είναι ένα απέραντο λούνα-παρκ όπου ο καθένας βάζει ό,τι θέλει όπως το θέλει και τρέχει τρέχει και δεν φτάνει..διάβασα που συμβούλευες να το εξελίξει εν καιρώ σε 300 άλογα και 45 ροπή ,μετά ποιος μιλάει σοβαρά και ποιος όχι ρε Πετράν..δεν πας να πεις τις ιδέες σου και στον Καβαθά περι τουρμπίνας και εξέλιξης σκόντα σε 300 αλόγατα και 45 kg ροπή;Θα το κλείσει το μαγαζί και θα πάει να κλειστεί σε μοναστήρι..κατά προτίμηση δίπλα σε αεροδρόμιο(οι μεγάλες αγάπες βλέπεις )όνειρα γλυκά σε όλο το φόρουμ,αύριο πάλιtheos που είσαι ρε;λείπεις...
-
για σκουριες και τετοια, εγω ξερω πως στο σπιτι του κρεμασμενου δεν μιλανε για σκινι
οπως και να εχει παντως, το θεμα ειναι πως αυτη τη στιγμη τα skoda ειναι απο τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα, ειτε σου αρεσει, ειτε οχι
οσο για skoda 1.8t με 300 αλογα και 45 κιλα ροπη, εχω να σου δειξω καμποσα αν δεν πιστευεις...
-
Ο χρήστης xaeemmee έγραψε:
Πάντως τώρα με τα σούπερ-τουρμπάτα της μαμάς VW έχει να χυθεί αίμα στην άσφαλτο..ο θεός να φυλάει..και τους τουρμπάτους λύκους και τα ατμοσφαιρικά πρόβαταΝαι, οι νεόπλουτοι των ίππων...
-
Για δοκίμασε και αυτό εδώ http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 4572033892
22.000Ε δεν είπες ότι έχεις; Μια χαρά λοιπόν -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Eίναι χαζός από την άποψη ότι χωρίς να αλλάξει μοτέρ θα μπορούσε να είχε 600 άλογα απλώς βάζοντας έναν κομπρέσσορα. Oι λύσεις υπάρχουν, προφανώς τις γνωρίζει, αλλά φαντάζομαι είχε λεφτά για πέταμα ή καλύτερα για 'μούρη'.Κατά τα άλλα, αφού πρόσεξε και το υπόλοιπο αυτοκίνητο (αναρτήσεις κλπ.) δεν υπάρχει πρόβλημα! The sky is the limit!
Υπάρχουν λύσεις και λύσεις. Το να αλλάξεις τη τροχαλία για να γυρίζει πιο γρήγορα ο συμπιεστής και να βάλεις ΕΝΑ πρόσθετο κεντρικό μπεκ για το παραπάνω καύσιμο είναι μία από αυτές (το κιτ #2 για το Sante Fe του Random1).
-
Άσε μας τώρα και συ με το Santa Fe του Random. Βαλτός είσαι;
-
παιδια το slk ητανε ΗΔΗ SLΚ 55 AMG, αν δεν το προσεξατε...
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
ρε σεις, το παιδι ζηταει εναν πυραυλο με 22.000 για 7 χρονια**τοσα χρονια, αν δεν σκαλισεις το αμαξι σου, τι εισαι? φυτο? ζομπι? γυναικα? τι? **
μην πατε κοντρα στη φυση σας!! ειναι δυσκολοι οι καιροι για αντρες
....και θες εστω να εισαι τογιοτακιας και να μην σκαλισεις τιποτα? οκ
rs abt 210 αλογα μαμα, και παλι πυραυλος και χωρις 'σταδια'Mπορεί απλά να μην θες να αρχίσουν τα προβλήματα
Πλάκα πλάκα δεν έχω δει ούτε ένα 'βελτιωμένο' αυτοκίνητο που να μην χρειάστηκε ακόμα μία επίσκεψη για κάτι που προέκυψε!
Έτσι κ εγώ το Ι μου το έχω κανιβαλήσει εντελλώς! αλλά το 2 παραμένει 6 χρόνια 'μαμά' (εκτός από την ανάρτηση)!
Εν κατακλείδι η προσωπική μου άποψη είναι ότι πειράζεις όσο μπορείς σε δύο περιπτώσεις! έχεις απεριόριστο 'μπατζετ' ή έχεις τουλάχιστον άλλο ένα αυτοκίνητο να κάνεις την δουλειά σου!
Λοιπόν τι λέτε επιστρέφουμε στο αριχκο ερώτημα, διότι το κατασκίσαμε το τόπικ αυτό!
Φιλικά
Νικόλας -
dimsabas ωραίος ο στρατηγός περιμένω με ανυπομονησία τι θα γίνει με το golf gt,μου φαίνεται πολύ καλό για να είναι αληθινό,θα δούμε.Πάντως απ'οτι βλέπω τα αίματα ανάβουν πολύ εύκολα ακόμα και για αυτοκίνητα που δεν έχουν έρθει ακόμα .Θα συμφωνήσω με τον xaeemmee ότι η τουρμπίνα θέλει σύνεση και σοβαρότητα,αλλά πιστεύω ότι είναι θετική η κίνηση της Vw.Και καλύτερα που τα τουρμπίζει η μαμά,οπότε λιγότεροι θα επιχειρήσουν να βελτιώσουν κάτι όπως-όπως και με προχειρότητα άλλωστε στους δρόμους πια σε όλα τα αυτοκίνητα ετοιμόροπα ή μη μια μπούκα θα την δεις στάνταρ σημεία των καιρών βλέπεις..τουλάχιστον αυτά θα είναι εγγυημένα και θα είναι πιο ολοκληρωμένες προτάσεις(στήσιμο αυτοκινήτου κλπ)
το νέο κλιο δυστυχώς αρχίζει να απομακρύνεται,γιατί λογικά θα ξεκινά πάνω από 25-26000Ε(εκτός αυτού αν και θα είναι άψογα στημένο-κινητήρας-εσωτερικό,εξωτερικά από τις φωτος δεν μου αρέσει καθόλου,πολλές καμπύλες ρε παιδιά)
το φιέστα με καλύπτει σε πολλούς τομείς,περιμένω το καινούριο να δω μήπως βελτιώσουν και κάτι.
το νέο πεζό τελείως αδιάφορο,ίδιο σουλουπι με το παλιό+αυτή την απαίσια μάσκα+το ρσ θα κάνει 25-26000Ε.
Άρα είμαι ανάμεσα σε φορντ,σέατ ίμπιζα(λόγω κινητήρα),την οκτάβια δεν την αποκλείω και περιμένω ανυπόμονα το πούντο gt και το golf gtΥπομονή..δυστυχώς
-
Παντως αν θες να μάθεις περισσότερα για το ST μπες στο http://www.clubfiesta.gr.Το έχουν αρκετά παιδιά από κει και μπορούν να σου πουν τις εντυπώσεις τους.....
-
Ρε παιδια το ST δεν ειναι κ κάτι το συνταρακτικό!!!
Εχω βάλει με ST Κ απλά στις στροφές πηγαίναμε το ίδιο(εχω το 5αρι sportline), ενώ στις ρεπρίζ απλά δείχνει τα 150 αλογάκια του αλλα μέχρι εκεί.μικρο αυτοκίνητο όπως κ το CLIO.θα πρότεινα το ΙΒΙΖΑ k μετά το OCTAVIA
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Ρε παιδια το ST δεν ειναι κ κάτι το συνταρακτικό!!!Εχω βάλει με ST Κ απλά στις στροφές πηγαίναμε το ίδιο(εχω το 5αρι sportline), ενώ στις ρεπρίζ απλά δείχνει τα 150 αλογάκια του αλλα μέχρι εκεί.μικρο αυτοκίνητο όπως κ το CLIO.θα πρότεινα το ΙΒΙΖΑ k μετά το OCTAVIA
το ST δεν το παιρνει κανεις για να κανει κοντρα ειτε αυτο λεγεται ευθεια ειτε λεγεται στροφη......... το φιεστα το παιρνεις για να ευχαριστιεσαι μονος σου.......
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Ρε παιδια το ST δεν ειναι κ κάτι το συνταρακτικό!!!Έχεις μπει και σε έχουν πάει;
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ρε παιδια το ST δεν ειναι κ κάτι το συνταρακτικό!!!
Έχει μπει και σε έχουν πάει;
λογια να λεγαμε ρε οπτεριε........
-
Τα στήσαμε στα φανάρια δεν καταλαβες..τι αλλο να γινει δλδ? δεν μπαινω σε τετοια Saxoralloειδή..ειναι για μικρους τεντιμπουδες ανεμος θα γίνω στην στροφηηηηηηηηηηηηη...
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
Ρε παιδια το ST δεν ειναι κ κάτι το συνταρακτικό!!!Εχω βάλει με ST Κ απλά στις στροφές πηγαίναμε το ίδιο(εχω το 5αρι sportline), ενώ στις ρεπρίζ απλά δείχνει τα 150 αλογάκια του αλλα μέχρι εκεί.μικρο αυτοκίνητο όπως κ το CLIO.θα πρότεινα το ΙΒΙΖΑ k μετά το OCTAVIA
Τι περίμενες, το golf να έχει χειρότερα κρατήματα από το fiesta???
Το θέμα είναι αλλού.
Tο ST είναι σκληρότερο και πιο άμμεσο στις αντιδράσεις του.
Πάντως για να σε ευχαριστήσω σου λέω ότι ένα δίλιτρο golf me 150 άλογα που θα φοράει:- 17άρες ώστε να έχει χαμηλότερο/σκληρότερο προφίλ ελαστικών και
- ένα σετ σκληρότερα αμορτισέρ
δεν θα έχει και μεγάλες διαφορές στην αίσθηση από ένα fiesta ST...
Απλά θα είναι 6000
-
χαλάρωσε ρε φιλε..οχι κ 6000-8000 διαφορα ...νομιζω οτι το 2λιτρο γκολφ εχει** 25600**.ηταν να το παρω αλλα ακριβο...κ να σου πω κ το αλλο?αλλη η αισθηση με τοσο βαρυ αμαξι κ αλλη με το ST. εχω αδικο?
για στροφες μιλαω κ κρατηματα..
-
Ο χρήστης theos_larissa έγραψε:
χαλάρωσε ρε φιλε..οχι κ 6000-8000 διαφορα ...νομιζω οτι το 2λιτρο γκολφ εχει** 25600**.ηταν να το παρω αλλα ακριβο...κ να σου πω κ το αλλο?αλλη η αισθηση με τοσο βαρυ αμαξι κ αλλη με το ST. εχω αδικο?για στροφες μιλαω κ κρατηματα..
Φυσικά και έχεις δίκαιο!Το έχουμε ξανά-αναλύσει το θέμα άλλωστε...Το βάρος οφελεί το στρίψιμο!
ΠΥΡΑΥΛΟΙ μεχρι 22000Ε