-
ναι φυσικα. Στο Μπιρμπο πηγα κ εγω.
-
Τελικά υπάρχει κανείς που να έβαλε 5ης γενιάς στον Μπίρμπο και να μην έχει πρόβλημα;
-
Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.
-
Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..σαν συνεργείο :respect:
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.Διαφορετικά ή απλά θέλει φρέσκα μπουζί;
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.Ρώτησα τον Στάθη (Μπίρμπος) για αυτό το θέμα με τα μπουζί. Προκειτε να αλλάξω μπουζί και τον ρώτησα τι άλλο μπουζί να βάλω μιας και τώρα καίω υγραέριο και μου είπε ότι δεν αλλάζει τίποτα.. να βάλω τα εργοστασικά... αν θέλω να βάλω εγώ καποια αλλα να βάλω ιριδίου!!!
Πρόκειτε να βάλω τα εργοστασιακά....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.
Διαφορετικά ή απλά θέλει φρέσκα μπουζί;
Δεν είναι σίγουρο οτι απαιτούνται οπωσδήποτε διαφορετικά μπουζί, αλλά αν κάποιος δεν βάλει τα εργοστασιακά, καλύτερα είναι να κινηθεί προς πιο ψυχρά.
Το google δίνει πολλά αποτελέσματα και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα τα εξής:http://www.denso-europe.com/uploads/pdf ... letter.PDF
Spark Plugs for cars running on LPG
When it comes to engine which run on LPG, DENSO
does not have a special LPG list available, as this is
not necessary. Our standard advise for LPG plugs is
to replace the plugs earlier then you would in a petrol
engine or to use a long life plug.
In most LPG cases we advice to use an Iridium or
platinum long life spark plug with a small gap
(0.8mm-1.0mm). An iridium Power plug will perform
well but has a shorter lifetime than longlife plugs.
Most LPG drivers drive a lot and prefer long life above
performance.
With modern engines it is not necessary to reduce the
gap as the fuel mixtures are a lot better and the ignition
systems are much stronger nowadays. The older
American V8 engines which run on LPG are an
exception as they often need a colder plug with a
smaller gaphttp://www.spark-plugs.co.uk/pages/tech ... gs_faq.htm
Is there a plug especially designed for use with LPG (Liquid Propane Gas)?
Yes, NGK have recently (mid 2007) released 2 plugs which are designed to work more efficiently and last longer for LPG applications. The plugs feature a platinum chip in the ground electrode and a fine wire Iridium centre electrode. The thread and other metal parts are plated differently to reduce the possibility of a negative reaction to LPG. Part numbers are BKR6EIX-LPG and BPR6EIX-LPG, these will cover a large percentage of the UK car market.Δείτε επίσης τη μπροσούρα της bosch για τα ειδικά μπουζί που διαθέτει στην αγορά της Αυστραλίας για τα αυτοκίνητα με υγραέριο. Νομίζω οτι τεκμηριώνει αρκετά πειστικά γιατί χρειάζονται ειδικά μπουζί:
http://www.bosch.com.au/content/languag ... ochure.pdf -
Έχω κλείσει δύο χρόνια με υγραέριο σε ένα Toyota και ένα Fiat. Τα συστήματα είναι 4ης από έναν εγκαταστάτη (eco gas) ο οποίος τοποθέτησε σύστημα e-gas από Ιταλία. Μόνο αυτοί κατάφεραν να εγγυηθούν τοποθέτηση άνευ μετατροπών στο Fiat. Έτσι έβαλα και στο Toyota.
Είμαι πεισμένος πως τα υγραέρια στην Ελλάδα είναι πολύ φτωχά σε σύγκριση με της Βουλγαρίας μιας και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλύτερη σε όλα, ειδικά όταν βάζω το Blue Force της Βουλγαρικής Petrol και της Αυστριακής OMV. Στην Ελλάδα πρώτα να κονομάμε και η ηθική στην ποιότητα ... κάπου παίζει τάβλι.
-
.
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..σαν συνεργείο :respect:
Η συμπεριφορά τους ήταν άψογη, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά τι να το κάνω ρε παιδιά; Πήγα το αυτοκίνητο χωρίς υπερβολή τουλάχιστον 20 φορές για να βρουν το πρόβλημα και ακόμα το ίδιο πρόβλημα έχω. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητο δεν μπορείς να λες ότι με το υγραέριο είμαστε οκ και το πρόβλημα είναι στο υπόλοιπο αυτοκίνητο (μπουζί, πολλαπλασιαστές κλπ) αλλά να μη το φτιάχνεις. Στο κάτω κάτω δεν μου είπαν ότι πρέπει να πειράξουμε το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να δουλέψει σωστά με το υγραέριο. Ποιός μου λέει εμένα ότι βάζοντας διαφορετικά μπουζί (έχω βάλει άλλα εργοστασιακά) δεν θα έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο στην βενζίνη; Αλλά και έτσι να είναι ας τα αλλάξουν και να αναλάβουν και την ευθύνη. Ο σωστός επαγγελματίας όταν πουλάει κάτι και δεν λειτουργεί σωστά ή το αλλάζει ή το φτιάχνει ή σου δίνει τα λεφτά σου πίσω. Έτσι ξέρω εγω...
-
Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:
Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
Φτύστε με να μην αβασκαθώ
Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ?Πως μπορεί κάποιος να εξασφαλίζει ότι κάθε φορά που θα πηγαίνει για ανεφοδιασμό στο πρατήριο θα βάζει LPG ώστε η δεξαμενή να έχει συνολικά το μέγιστο ως 80% της χωρητικό
τητάς της; Μήπως πρώτα πριν ανεφοδιαστούμε να αφήνουμε να αδειάζει εντελως;( αυτό το καταλαβαίνουμε με κάποιο από τα λαμπάκια;)ή ο πρατηριούχος βάζοντας υγραέριο καταλαβαίνει από τη πίεση της αντλίας ή το ρυθμό εισόδου του αερίου ότι έχει φτάσει στη μέγιστη χωρητικότητα; Ερωτώ όλα αυτά γιατι λένε ότι είναι θέμα ασφάλειας το 80%. -
Ο χρήστης bmarko έγραψε:
Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..σαν συνεργείο :respect:
Η συμπεριφορά τους ήταν άψογη, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά τι να το κάνω ρε παιδιά; Πήγα το αυτοκίνητο χωρίς υπερβολή τουλάχιστον 20 φορές για να βρουν το πρόβλημα και ακόμα το ίδιο πρόβλημα έχω. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητο δεν μπορείς να λες ότι με το υγραέριο είμαστε οκ και το πρόβλημα είναι στο υπόλοιπο αυτοκίνητο (μπουζί, πολλαπλασιαστές κλπ) αλλά να μη το φτιάχνεις. Στο κάτω κάτω δεν μου είπαν ότι πρέπει να πειράξουμε το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να δουλέψει σωστά με το υγραέριο. Ποιός μου λέει εμένα ότι βάζοντας διαφορετικά μπουζί (έχω βάλει άλλα εργοστασιακά) δεν θα έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο στην βενζίνη; Αλλά και έτσι να είναι ας τα αλλάξουν και να αναλάβουν και την ευθύνη. Ο σωστός επαγγελματίας όταν πουλάει κάτι και δεν λειτουργεί σωστά ή το αλλάζει ή το φτιάχνει ή σου δίνει τα λεφτά σου πίσω. Έτσι ξέρω εγω...
Αγαπητοί, το πρόβλημα με το σύστημα της εταιρίας ICOM είναι ότι στην Ελλάδα οι εγκαταστάτες δεν σου λένε από την αρχή την αλήθεια (ειδικά για το ρετάρισμα εν κινήσει). Εγώ πλέον μετά από 5000 km το μόνο που έχω πλέον σαν πρόβλημα είναι τα μικρά κοψίματα που εμφανίζονται τυχαία εν κινήσει. Ευτυχώς μέχρι τώρα το πρόβλημα αυτό δεν έχει εμφανιστεί μέσα σε πόλη (Θεσσαλονίκη, Θάσος, Χρυσούπολη, κτλ). Έχω στείλει επίσημο email στην ICOM για το θέμα αυτό χωρίς απάντηση ακόμη!!!...Θέλει μάλλον να τα γυρίσουμε όλα τα συστήματα πίσω και μετά να δούμε τι θα γίνει. Κατά τα άλλα πάντως έχω 47% μείωση στα έξοδά μου, που ήταν και το ζητούμενο αφού κάνω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά. Όσον αφορά τα χαρτιά της πιστοποίησης για το ΚΤΕΟ, τα έχει πάρει κανείς μέχρι τώρα από τον εγκαταστάτη στο Δερβένι Θεσσαλονίκης. Αν ναί, του έχει κόψει και κανονική απόδειξη/τιμολόγιο από την αρχή ή αφού του δώσει τα χαρτιά. Πρέπει τουλάχιστον να δούμε και αυτό το θέμα της πιστοποίησης από το ΚΤΕΟ πλέον!
-
Καλημέρα, έχω το mercedes b class 160 που το αγόρασα φέτος και σκέφτομαι να κάνω την μετατροπή. Σε ένα συνεγείο που πήγα με αναφέρανε ότι εάν βάλω της 4ης γενεάς με λαδωτήρα σε 30 με 35000 χιλ. θα έχω πρόβλημα με τις βαλβίδες, ενώ σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με άλλο συνεργείο ανέφαραν ότι εάν βάλω της 5ης γενεάς δεν θα έχω πρόβλημα κανένα. Ξέρεις κανένας εάν υπάρχει πρόβλημα με τις βαλβίδες με το σύστημα της 5ής γενέας?
-
το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.
-
[quote='johnkyr']το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.[/quotee}
Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα παραθέτω τι μου απαντήσανε τα συνεργεία και τελικά δεν ξέρω τι να κάνω.....
-
http://www.vialle-deutschland.com/katalog/Mercedes.pdf
εδώ το Β170, δείχνει να μην έχει πρόβλημα με τις βαλβίδες.
-
Το είδα αυτό το pdf αλλά ο αριθμός κινητήρα μου ειναι 266920 ενώ στο pdf ανφέρει για 266940 και έχω το B160 και λέει για το Β170 . Έχει διαφορά???
-
Την ίδια μαλακία με τα μπουζί μου την είχε πει και εμένα ο Μπίρμος , και μάλιστα μου έκανε επίπληξη γιατί δεν είχα αλλάξει τα μπουζί στα 40.000 χλμ .Μα του λέω είναι ιριδίου και αλλάζονται στις 90.000 ... Οχι αυτός επέμενε και μου άλλαξε τα μπουζί , ίσα ίσα μου λέει για να το δοκιμάσουμε , μετά από 5-10 χλμ το ρετάρισμα εμφανίστηκε και πάλι , λες και ξέκαζε ένας κύλινδρος λιγότερος , και βέβαια μετά την δοκιμή του έδωσα τα μπουζί στο χέρι !
-
Ο χρήστης DAK to indalma έγραψε:
Την ίδια μαλακία με τα μπουζί μου την είχε πει και εμένα ο Μπίρμος , και μάλιστα μου έκανε επίπληξη γιατί δεν είχα αλλάξει τα μπουζί στα 40.000 χλμ .Μα του λέω είναι ιριδίου και αλλάζονται στις 90.000 ... Οχι αυτός επέμενε και μου άλλαξε τα μπουζί , ίσα ίσα μου λέει για να το δοκιμάσουμε , μετά από 5-10 χλμ το ρετάρισμα εμφανίστηκε και πάλι , λες και ξέκαζε ένας κύλινδρος λιγότερος , και βέβαια μετά την δοκιμή του έδωσα τα μπουζί στο χέρι !Πρέπει να πάρουμε επίσημη απάντηση από ICOM ιταλίας για αυτό το θέμα. Λέω να στείλετε και εσείς email icom@icomitalia.it εκεί μπας και δούμε τι φταίει. Ελπίζω να είναι θέμα της εταιρίας και όχι του εγκαταστάτη διαφορετικά δώσαμε τόσα λεφτά (πάνω από 1600 φαντάζομαι όλοι μας) χωρίς να μας έχει ενημερώσει κανείς για τα προβλήματα!!!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.Η vialle δίνει και κάποιο πρόσθετο βενζίνης στην περίπτωση που επιλεγεί πρόσθετη ασφάλιση κινητήρα (όπως στην περίπτωσή μου). Δεν γνωρίζω αν υπάρχει η δυνατότητα αυτή στην Ελλάδα ακόμη.
Νομίζω ένα email στη vialle στην Ολλανδία σχετικά με τη συμβατότητα του Β160 με το υγραέριο, θα ρίξει φως στην υπόθεση.
Υγραεριοκίνηση!