Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 731
    • 732
    • 40 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    126400
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hierophant last edited by

      ναι φυσικα. Στο Μπιρμπο πηγα κ εγω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bmarko last edited by

        Τελικά υπάρχει κανείς που να έβαλε 5ης γενιάς στον Μπίρμπο και να μην έχει πρόβλημα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dti last edited by

          Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tgi last edited by

            Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
            Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
            Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..

            Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
            Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..

            σαν συνεργείο :respect:

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Ο χρήστης dti έγραψε:
              Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.

              Διαφορετικά ή απλά θέλει φρέσκα μπουζί;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tgi last edited by

                Ο χρήστης dti έγραψε:
                Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.

                Ρώτησα τον Στάθη (Μπίρμπος) για αυτό το θέμα με τα μπουζί. Προκειτε να αλλάξω μπουζί και τον ρώτησα τι άλλο μπουζί να βάλω μιας και τώρα καίω υγραέριο και μου είπε ότι δεν αλλάζει τίποτα.. να βάλω τα εργοστασικά... αν θέλω να βάλω εγώ καποια αλλα να βάλω ιριδίου!!!

                Πρόκειτε να βάλω τα εργοστασιακά....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dti last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                  Πάντως οτι σε κάποιες περιπτώσεις χρειάζονται διαφορετικά μπουζί μετά την εγκατάσταση του υγραερίου, το έχω ξαναδιαβάσει. Όχι ειδικά για το σύστημα της icom και κυρίως όχι οτι φταίνε τα μπουζί για τα ρεταρίσματα.

                  Διαφορετικά ή απλά θέλει φρέσκα μπουζί;

                  Δεν είναι σίγουρο οτι απαιτούνται οπωσδήποτε διαφορετικά μπουζί, αλλά αν κάποιος δεν βάλει τα εργοστασιακά, καλύτερα είναι να κινηθεί προς πιο ψυχρά.
                  Το google δίνει πολλά αποτελέσματα και με μια γρήγορη αναζήτηση βρήκα τα εξής:

                  http://www.denso-europe.com/uploads/pdf ... letter.PDF

                  Spark Plugs for cars running on LPG

                  When it comes to engine which run on LPG, DENSO
                  does not have a special LPG list available, as this is
                  not necessary. Our standard advise for LPG plugs is
                  to replace the plugs earlier then you would in a petrol
                  engine or to use a long life plug.
                  In most LPG cases we advice to use an Iridium or
                  platinum long life spark plug with a small gap
                  (0.8mm-1.0mm). An iridium Power plug will perform
                  well but has a shorter lifetime than longlife plugs.
                  Most LPG drivers drive a lot and prefer long life above
                  performance.
                  With modern engines it is not necessary to reduce the
                  gap as the fuel mixtures are a lot better and the ignition
                  systems are much stronger nowadays. The older
                  American V8 engines which run on LPG are an
                  exception as they often need a colder plug with a
                  smaller gap

                  http://www.spark-plugs.co.uk/pages/tech ... gs_faq.htm

                  Is there a plug especially designed for use with LPG (Liquid Propane Gas)?
                  Yes, NGK have recently (mid 2007) released 2 plugs which are designed to work more efficiently and last longer for LPG applications. The plugs feature a platinum chip in the ground electrode and a fine wire Iridium centre electrode. The thread and other metal parts are plated differently to reduce the possibility of a negative reaction to LPG. Part numbers are BKR6EIX-LPG and BPR6EIX-LPG, these will cover a large percentage of the UK car market.

                  Δείτε επίσης τη μπροσούρα της bosch για τα ειδικά μπουζί που διαθέτει στην αγορά της Αυστραλίας για τα αυτοκίνητα με υγραέριο. Νομίζω οτι τεκμηριώνει αρκετά πειστικά γιατί χρειάζονται ειδικά μπουζί:
                  http://www.bosch.com.au/content/languag ... ochure.pdf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    neotoys last edited by

                    Έχω κλείσει δύο χρόνια με υγραέριο σε ένα Toyota και ένα Fiat. Τα συστήματα είναι 4ης από έναν εγκαταστάτη (eco gas) ο οποίος τοποθέτησε σύστημα e-gas από Ιταλία. Μόνο αυτοί κατάφεραν να εγγυηθούν τοποθέτηση άνευ μετατροπών στο Fiat. Έτσι έβαλα και στο Toyota.

                    Είμαι πεισμένος πως τα υγραέρια στην Ελλάδα είναι πολύ φτωχά σε σύγκριση με της Βουλγαρίας μιας και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ καλύτερη σε όλα, ειδικά όταν βάζω το Blue Force της Βουλγαρικής Petrol και της Αυστριακής OMV. Στην Ελλάδα πρώτα να κονομάμε και η ηθική στην ποιότητα ... κάπου παίζει τάβλι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bmarko last edited by

                      .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bmarko last edited by

                        Ο χρήστης tgi έγραψε:
                        Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
                        Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
                        Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..

                        Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
                        Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..

                        σαν συνεργείο :respect:

                        Η συμπεριφορά τους ήταν άψογη, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά τι να το κάνω ρε παιδιά; Πήγα το αυτοκίνητο χωρίς υπερβολή τουλάχιστον 20 φορές για να βρουν το πρόβλημα και ακόμα το ίδιο πρόβλημα έχω. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητο δεν μπορείς να λες ότι με το υγραέριο είμαστε οκ και το πρόβλημα είναι στο υπόλοιπο αυτοκίνητο (μπουζί, πολλαπλασιαστές κλπ) αλλά να μη το φτιάχνεις. Στο κάτω κάτω δεν μου είπαν ότι πρέπει να πειράξουμε το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να δουλέψει σωστά με το υγραέριο. Ποιός μου λέει εμένα ότι βάζοντας διαφορετικά μπουζί (έχω βάλει άλλα εργοστασιακά) δεν θα έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο στην βενζίνη; Αλλά και έτσι να είναι ας τα αλλάξουν και να αναλάβουν και την ευθύνη. Ο σωστός επαγγελματίας όταν πουλάει κάτι και δεν λειτουργεί σωστά ή το αλλάζει ή το φτιάχνει ή σου δίνει τα λεφτά σου πίσω. Έτσι ξέρω εγω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dlag last edited by

                          Ο χρήστης Michael1924 έγραψε:

                          Και εγώ δεν έχω δει κάποιο πρόβλημα (ακόμα τουλάχιστον) μετά από 2.000χλμ (σε κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες).
                          Φτύστε με να μην αβασκαθώ
                          Έχω 4ης γενιάς από τον Σπάθη (Συνεργάτης του Θεοδόρου).

                          Πόσο καταναλώνεις με βενζίνη ?
                          τι κατανάλωση έχεις τώρα μέ το υγραέριο ?

                          Πως μπορεί κάποιος να εξασφαλίζει ότι κάθε φορά που θα πηγαίνει για ανεφοδιασμό στο πρατήριο θα βάζει LPG ώστε η δεξαμενή να έχει συνολικά το μέγιστο ως 80% της χωρητικό
                          τητάς της; Μήπως πρώτα πριν ανεφοδιαστούμε να αφήνουμε να αδειάζει εντελως;( αυτό το καταλαβαίνουμε με κάποιο από τα λαμπάκια;)ή ο πρατηριούχος βάζοντας υγραέριο καταλαβαίνει από τη πίεση της αντλίας ή το ρυθμό εισόδου του αερίου ότι έχει φτάσει στη μέγιστη χωρητικότητα; Ερωτώ όλα αυτά γιατι λένε ότι είναι θέμα ασφάλειας το 80%.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            djoannid last edited by

                            Ο χρήστης bmarko έγραψε:

                            Στον Μπίρμπο πήγα και εγώ...
                            Όμως έχω να πω ένα πράγμα : αντιμετώπισα πολλά προβλήματα και εγώ. όμως σε όλα βρήκε λύση και αγόγγυστα αγανάκτηση καθόταν και με άκουγε και έλυσε πολλά προβλήματα όπως ανέφερα και σε προηγούμενο post. Όλες τις φορές που πήγα προσπάθησε να λύση πολλές φορές με επιτυχία το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου.
                            Αυτό το βρίσκεις σε λίγα συνεργεία..

                            Και εγώ σε αυτό στηρίζομαι και βγάζω το σύστημα υγραερίου και δεν πάω σε άλλον εγκαταστάτη...
                            Δεν έχω δει άλλον συνεργείο - εγκαταστάτη να αντιμετωπίζει έτσι τα προβλήματά του αυτοκινήτου μου..

                            σαν συνεργείο :respect:

                            Η συμπεριφορά τους ήταν άψογη, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά τι να το κάνω ρε παιδιά; Πήγα το αυτοκίνητο χωρίς υπερβολή τουλάχιστον 20 φορές για να βρουν το πρόβλημα και ακόμα το ίδιο πρόβλημα έχω. Όταν αναλαμβάνεις να κάνεις εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητο δεν μπορείς να λες ότι με το υγραέριο είμαστε οκ και το πρόβλημα είναι στο υπόλοιπο αυτοκίνητο (μπουζί, πολλαπλασιαστές κλπ) αλλά να μη το φτιάχνεις. Στο κάτω κάτω δεν μου είπαν ότι πρέπει να πειράξουμε το υπόλοιπο αυτοκίνητο για να δουλέψει σωστά με το υγραέριο. Ποιός μου λέει εμένα ότι βάζοντας διαφορετικά μπουζί (έχω βάλει άλλα εργοστασιακά) δεν θα έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο στην βενζίνη; Αλλά και έτσι να είναι ας τα αλλάξουν και να αναλάβουν και την ευθύνη. Ο σωστός επαγγελματίας όταν πουλάει κάτι και δεν λειτουργεί σωστά ή το αλλάζει ή το φτιάχνει ή σου δίνει τα λεφτά σου πίσω. Έτσι ξέρω εγω...

                            Αγαπητοί, το πρόβλημα με το σύστημα της εταιρίας ICOM είναι ότι στην Ελλάδα οι εγκαταστάτες δεν σου λένε από την αρχή την αλήθεια (ειδικά για το ρετάρισμα εν κινήσει). Εγώ πλέον μετά από 5000 km το μόνο που έχω πλέον σαν πρόβλημα είναι τα μικρά κοψίματα που εμφανίζονται τυχαία εν κινήσει. Ευτυχώς μέχρι τώρα το πρόβλημα αυτό δεν έχει εμφανιστεί μέσα σε πόλη (Θεσσαλονίκη, Θάσος, Χρυσούπολη, κτλ). Έχω στείλει επίσημο email στην ICOM για το θέμα αυτό χωρίς απάντηση ακόμη!!!...Θέλει μάλλον να τα γυρίσουμε όλα τα συστήματα πίσω και μετά να δούμε τι θα γίνει. Κατά τα άλλα πάντως έχω 47% μείωση στα έξοδά μου, που ήταν και το ζητούμενο αφού κάνω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά. Όσον αφορά τα χαρτιά της πιστοποίησης για το ΚΤΕΟ, τα έχει πάρει κανείς μέχρι τώρα από τον εγκαταστάτη στο Δερβένι Θεσσαλονίκης. Αν ναί, του έχει κόψει και κανονική απόδειξη/τιμολόγιο από την αρχή ή αφού του δώσει τα χαρτιά. Πρέπει τουλάχιστον να δούμε και αυτό το θέμα της πιστοποίησης από το ΚΤΕΟ πλέον!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xristos1973 last edited by

                              Καλημέρα, έχω το mercedes b class 160 που το αγόρασα φέτος και σκέφτομαι να κάνω την μετατροπή. Σε ένα συνεγείο που πήγα με αναφέρανε ότι εάν βάλω της 4ης γενεάς με λαδωτήρα σε 30 με 35000 χιλ. θα έχω πρόβλημα με τις βαλβίδες, ενώ σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με άλλο συνεργείο ανέφαραν ότι εάν βάλω της 5ης γενεάς δεν θα έχω πρόβλημα κανένα. Ξέρεις κανένας εάν υπάρχει πρόβλημα με τις βαλβίδες με το σύστημα της 5ής γενέας?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xristos1973 last edited by

                                  [quote='johnkyr']το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.[/quotee}

                                  Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα παραθέτω τι μου απαντήσανε τα συνεργεία και τελικά δεν ξέρω τι να κάνω.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    johnkyr last edited by

                                    http://www.vialle-deutschland.com/katalog/Mercedes.pdf

                                    εδώ το Β170, δείχνει να μην έχει πρόβλημα με τις βαλβίδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • X
                                      xristos1973 last edited by

                                      Το είδα αυτό το pdf αλλά ο αριθμός κινητήρα μου ειναι 266920 ενώ στο pdf ανφέρει για 266940 και έχω το B160 και λέει για το Β170 . Έχει διαφορά???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dak-to-indalma last edited by

                                        Την ίδια μαλακία με τα μπουζί μου την είχε πει και εμένα ο Μπίρμος , και μάλιστα μου έκανε επίπληξη γιατί δεν είχα αλλάξει τα μπουζί στα 40.000 χλμ .Μα του λέω είναι ιριδίου και αλλάζονται στις 90.000 ... Οχι αυτός επέμενε και μου άλλαξε τα μπουζί , ίσα ίσα μου λέει για να το δοκιμάσουμε , μετά από 5-10 χλμ το ρετάρισμα εμφανίστηκε και πάλι , λες και ξέκαζε ένας κύλινδρος λιγότερος , και βέβαια μετά την δοκιμή του έδωσα τα μπουζί στο χέρι !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          djoannid last edited by

                                          Ο χρήστης DAK to indalma έγραψε:
                                          Την ίδια μαλακία με τα μπουζί μου την είχε πει και εμένα ο Μπίρμος , και μάλιστα μου έκανε επίπληξη γιατί δεν είχα αλλάξει τα μπουζί στα 40.000 χλμ .Μα του λέω είναι ιριδίου και αλλάζονται στις 90.000 ... Οχι αυτός επέμενε και μου άλλαξε τα μπουζί , ίσα ίσα μου λέει για να το δοκιμάσουμε , μετά από 5-10 χλμ το ρετάρισμα εμφανίστηκε και πάλι , λες και ξέκαζε ένας κύλινδρος λιγότερος , και βέβαια μετά την δοκιμή του έδωσα τα μπουζί στο χέρι !

                                          Πρέπει να πάρουμε επίσημη απάντηση από ICOM ιταλίας για αυτό το θέμα. Λέω να στείλετε και εσείς email icom@icomitalia.it εκεί μπας και δούμε τι φταίει. Ελπίζω να είναι θέμα της εταιρίας και όχι του εγκαταστάτη διαφορετικά δώσαμε τόσα λεφτά (πάνω από 1600 φαντάζομαι όλοι μας) χωρίς να μας έχει ενημερώσει κανείς για τα προβλήματα!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dti last edited by

                                            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                                            το πρόβλημα με τις βαλβίδες, δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το τι γενειάς είναι το σύστημα, αλλά από τον κινητήρα σου. Κάποιοι για να προστατεύσουν τις βαζβίδες ψεκάζουν λάδι, κάποιοι (vialle) ψεκάζει μαζί και βενζίνη.

                                            Η vialle δίνει και κάποιο πρόσθετο βενζίνης στην περίπτωση που επιλεγεί πρόσθετη ασφάλιση κινητήρα (όπως στην περίπτωσή μου). Δεν γνωρίζω αν υπάρχει η δυνατότητα αυτή στην Ελλάδα ακόμη.
                                            Νομίζω ένα email στη vialle στην Ολλανδία σχετικά με τη συμβατότητα του Β160 με το υγραέριο, θα ρίξει φως στην υπόθεση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 40 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr