-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Υπάρχει και άλλο ένα εξάρτημα το οποίο μπορεί να χαλάει τις μετρήσεις κατανάλωσης υγραερίου. Η πολυβαλβίδα της δεξαμενής. Αυτή αλλάζει συμπεριφορά ανάλογα με την πίεση του πρατηρίου, η οποία μεταξύ άλλων εξαρτάται από το μίγμα και τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Τι εννοείς; Κάτι έχεις μπερδέψει η εγώ δεν το κατάλαβα.
Αν πας να φουλάρεις σε πρατήριο με χαμηλή πίεση στην αντλία (έτσι ήταν ο Γεωργιάδης στη Θεσσαλονίκη), θα καταλάβεις.
Δεν ενεργοποιείται η βαλβίδα που διακόπτει το γέμισμα στο 80% και πάνε οι μετρήσεις περίπατο.
Ένα παράδειγμα είναι αυτό.Ναι μπαίνουν παραπάνω λίτρα και ίσος να γεμίζει η δεξαμενή με το 95%. Η ροη του υγραερίου χτυπά το το φλοτέρ και το κράτα κάτω με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιείται η ασφάλεια με τον χαρακτηριστικό θόρυβο …. Κρρρρρρ ίσος προλάβεις να ακούσης ένα …. Στιγμιαίο κρακ και η αντλία του πρατηρίου να έχει σταματήσει σε λίτρα που δεν τα έχεις ξαναδεί ,αυτό είναι συχνό φαινόμενο τον χειμώνα . Και επίσης πεζή ρόλο και η κλήση του αυτοκινήτου όταν σταματάς στο πρατήριο να γεμίσεις , τον τεχνικό που σου πέρασε την εγκατάσταση εάν έδωσε την ανάλογη κλήση- μοίρες στην τοποθέτηση της δεξαμενής και ένα τελευταίο . Το πόσο μάγγας είναι ο εγκαταστάτης σου για να κάνη όχι λαμογιά αλλά ένα μικρό και πολύ έξυπνο κόλπο στο φλοτέρ για να παίρνει λίγα λίτρα (παραπάνω),για το τελευταίο δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, η παλαιή τεχνίτες θα χαμογελάνε μόλις διαβάσουν το τελευταίο
-
gakost » 20/11/11 20:17
«και πριν περάσουν από ΚΤΕΟ αν είναι πολύ χάλια το μοτέρ και να μην βγάζει κάπνα βάζουν και καθαρ'ο (φωτιστικό) πετρέλαιο»
Αυτό πάντα πρωτινά στους πελάτες μου, μα όχι μόνον για το κτεο. Η περιοδική χρήσεις του φωτιστικού, καθαρίζει απίθανα το μοτέρ.
Για βενζίνα δεν μου έχει πει κανένας. Σίγουρα η βενζίνη θα προκαλεί αυταναφλέξεις λόγο μεγάλης πίεσης στους diesel.tommygun » 20/11/11 18:42
«αυριο πρωι θα παρω το 1520 να κανω επωνυμη (τα πρατηρια δεν μαθαινουν τα στοιχεια του καταγγέλοντος) καταγγελια για εναρμονιση τιμων σε ολους πλην του Ρεντη
οποιος θελει ακολουθει.»
Δυστυχώς δεν θα κανείς τίποτα φίλε μου.
Τα καύσιμα κίνησης, δεν υπόκεινται σε πλαφόν, όπως περίπου τα θέρμανσης. Κατά συνέπια η τιμή τιμή δεν έχει,….. και εναπόκειται στην φιλοπατρία των…. πρατηρίων 114!......
Στο χέρι μας είναι να μην τους διαλέγουμε.«¨ Α! Καί κάτι άλλο.Δέν έχω πρατήριο...»
… πλην όμως η ορθολογιστική τους λειτουργία, εξασφαλίζει τον λόγο υπάρξεις της συντεχνίας μας.
Σίγουρα ο λόγος μας προς αυτούς, έχει μεγαλύτερη απήχηση, και σίγουρα δεν χάνω ευκαιρία να τους μιλάω.«tommygun » 20/11/11 18:42
Εγω προσωπικα προτιμω να τα καιω σε χλμ για να κατεβαινω στο Ρεντη με τα 0,799 (και για να τον 'ανταμειψω'),
παρα να τα τσεπωνουν οι απατεωνες αισχροκερδουντες.
στους αλλους παω και λεω: 'βαλε 5Ε, παω αλλου να γεμισω'»
Ο τελειότερος συνδυασμός που διάβασα!!!!.
Εμπεριέχει σθένος, δύναμη μυαλού, και την πρέπουσα επιθετικότητα. Έτσι ειρηνικά μπορούμε να έχουμε επιτυχία.
Με το απλώς να γράφουμε δεν υπάρχει αποτέλεσμα, διότι απλώς μας γράφουν……..
Φιλικά
Α. -
Διάβασα για τον χειμώνα και το καλοκαίρι…
Σίγουρα γνωρίζουμε ότι αγοράζουμε λίτρα, που έχουν τον ίδιο όγκο χειμώνα καλοκαίρι!!.
Το χειμώνα η συμπύκνωση όμως, δημιουργεί σε μικρό ποσοστό έως 3% μια μεγαλύτερη θερμογόνο δύναμη εμπεριεχομένη με σε 1 λίτρο. Έτσι για να πηγαίνουμε σταθερά με 100κμ/ωρα, τον χειμώνα, χρειάζεται να πατάμε λιγότερο το πεντάλ, άρα έχουμε αντίστοιχη οικονομία.
Σίγουρα όπως άλλωστε έγραψε ο ΛΕΟΝΤΑΣ, μόνον εργαστηριακή μέτρηση μπορεί να αποδείξει το κατά τα άλλα γεγονός.
Οπωσδήποτε ο ψυχρός συμπυκνωμένος αέρας + την εποχιακή υγρασία, σε ένα σύστημα σταθερού ψεκασμού, δημιουργεί την προϋπόθεση φτωχού μίγματος, και σε ότι συνεπάγετε αυτό.
Στα βενζινοκίνητα καθώς και στα diesel, στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα, αυτό μνημονεύετε στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Στο αέριο ποσό θα ήταν δυνατόν να μνημονευτεί κάτι τέτοιο?. Και οπωσδήποτε άλλο η εφαρμογή ενός ‘χάρτη’ από το ειδικευμένο team ενός εργοστάσιου, και άλλο από έναν συνάδελφο…. Έστω και άριστο. Οπωσδήποτε όλα τα αυτοκίνητα δεν ρυθμίζοντα ίδια, και έτσι η ειδίκευση αποκλείετε στην μετατροπή.
Μετά σκέπτομαι ότι όντας αλλάζοντας στο εμπόριο την μίξη προπανίου βουτανίου, καθιστούν την όποια ρύθμιση άκαιρη σε 6 μήνες. Και εδώ αναρτιέμαι πόσο έγκυρα είναι τα ελεγκτικά μέρη του κιτ αεριού, διότι στην βενζίνη παίζουν με το 100%.
Ένα άλλο που παρατήρησα είναι ότι δυο πρατήρια στην ευρύτερη περιοχή μου, έχουν εξωτερικές δεξαμενές. Αυτές δέχονται συνεχώς την εξωτερική θερμοκρασία. Όταν λυπών αυτά έχουν 10 βαθμούς εξωτική, και φουλάρεις με το 80% το εσωτερικό τανκ, όντας με θέρμανση μέσα στους 28 βαθμούς, ποιες είναι οι συνέπιες στην διαστολή?.
Μα αναρτιέμαι, πως είναι δυνατόν να οδηγάς ένα αυτοκίνητο έχοντας αναμμένη την λυχνία ότι κάτι δεν πάει καλά, και να είσαι ψύχραιμος στην οδήγηση.
Ευχαριστώ
Α. -
thomas lpg » 24/11/11 11:05
«Ναι μπαίνουν παραπάνω λίτρα και ίσος να γεμίζει η δεξαμενή με το 95%. Η ροη του υγραερίου χτυπά το το φλοτέρ και το κράτα κάτω με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιείται η ασφάλεια με τον χαρακτηριστικό θόρυβο …. Κρρρρρρ ίσος προλάβεις να ακούσης ένα …. Στιγμιαίο κρακ και η αντλία του πρατηρίου να έχει σταματήσει σε λίτρα που δεν τα έχεις ξαναδεί ,αυτό είναι συχνό φαινόμενο τον χειμώνα . Και επίσης πεζή ρόλο και η κλήση του αυτοκινήτου όταν σταματάς στο πρατήριο να γεμίσεις , τον τεχνικό που σου πέρασε την εγκατάσταση εάν έδωσε την ανάλογη κλήση- μοίρες στην τοποθέτηση της δεξαμενής και ένα τελευταίο . Το πόσο μάγγας είναι ο εγκαταστάτης σου για να κάνη όχι λαμογιά αλλά ένα μικρό και πολύ έξυπνο κόλπο στο φλοτέρ για να παίρνει λίγα λίτρα (παραπάνω),για το τελευταίο δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, η παλαιή τεχνίτες θα χαμογελάνε μόλις διαβάσουν το τελευταίο »
Και ορθά γράφεις φίλε μου γιατί συμβαίνουν.
Σίγουρα ποιος ξέρει να μου πει, όταν γεμίσεις με το 95% και θερμοκρασία 15 βαθμούς, και βαρέσει ένας Ήλιος παρκαρισμένο το τανκ, από την βαλβίδα ανακούφισης πόσα λύτρα θα εξαερωθούν στην άσφαλτο και για πόση ώρα?. Και εάν πετάξει ένας ασυνείδητος ένα τσιγάρο?.
Πως θα χαρακτήριζες έναν τέτοιο εγκαταστάτη, που κάνει τέτοιες παρεμβολές?. Σίγουρα όχι «μάγκα»…..
Σαν παλαιός εγκαταστάτης δεν χαμογελάω, απλά ανατριχιάζω…...
Α. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
καποτε σου ελεγαν βαλε ενα τελικο καζανακι ή φρενα που μπαιναν bolt on απο το μεγαλυτερο μοντελο και ελεγες εγω δεν το πειραζω....θα χαλασει....
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
αφου πουληθηκαν τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων αναρωτιεστε γιατι καιγονται βαλβιδες,λαμπακια κτλ...
δεν απευθυνομαι προσωπικα σε καποιον απλα σχολιαζω την προχειροτητα και την γελοιοτητα που αντιμετωπιζει το μοτερ ο κλασικος πανασχετος και πανικοβλημενος νεοελληνας..
Για να καταλάβω, πειράζει
- Το αεριο σε υγρη μορφη στα πιστόνια ή
- Τα πρωτα σκαρτα κιτ χωρις λαδιερα σε μοτερ με υπολειματα στις βαλβιδες απο χρηση 100.000+ χιλιομετρων ?
Γιατί αν εξασφαλίσουμε την τοποθέτηση ενός καλού κίτ, δεν μας σώζει το 1 (σύμφωνα με τα λεγόμενα σου)
αυτο που πειραζει ειναι οι καθε λογης ασχετοι μηχανικοι οι οποιοι χωρις την απαιτουμενη τεχνογνωσια τοποθετουν ή κανουν αν θελεις βελτιωση σε ενα μοτερ το οποιο δεν εξασφαλιζει αξιοπιστη λειτουργεια.
αν διαβασεις σελιδες πισω και αν βαλεις την λογικη σου,η βενζινη,λιπαινει ψυχη κτλ...
το υγραεριο δεν προφυλασει αρκετα τον θαλαμο καυσης απο θερμοκρασιες κτλ...
αν δεις τι επικαθησεις εχει ενα καπακι κινητηρα σε ενα μοτερ με 60.000km για παραδειγμα το οποιο αλλαζει λαδια καθε 15.000km της πλακας,με καυσιμα β διαλογης που μας πουλανε τα 2 τελευταια ετη,το τελευταιο που θα εβαζες σαν βελτιωση στο μοτερ σου ειναι ενα κιτ χωρις λαδιερα...αν δε αλλαζεις μπουζι καθε 40.000km θα δεις ενα πιστονακι να δραπετευει απο τον κορμο του κινητηρα σου...εκει στην προσπεραση με 3η και 6000σαλ..
ξαφνικα βεβαια επεσαν οι τιμες στις τοποθετησεις και ...μαλλον του χρονου θα ανεβει και η τιμη του υγραεριου...τα αρπαχτικα εδρασαν μιας και οι μισοι πανασχετοι μηχανικοι φωναζαν καποιο λαμογιο που ειχε αδεια πιστοποιημενη για εγκριση κιτ υγραεριου προκειμενου να περασουν κτεο κτλ...
γνωμη οποιος θελει και μπορει να περιμενει το ανοιγμα της αγορας πετρελαιοκινησης οπου θα εισαχθουν και μεταχειρισμενα ..καταληγω το υγραεριο ειναι μια αρπαχτη η οποια θα ξεφουσκωσει...
Σε βρίσκω σωστό και συμπληρώνω με το ότι αν οι ταξιτζήδες ήθελαν οικονομία θα παίρναν υβριδικά και θα βάζανε lpg. Παραθέτω και μια μελέτη.
http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdf
**R.K. Mandloi et. al. / International Journal of Engineering Science and Technology **
Vol. 2(10), 2010, 5907-5911
LONG TERM CONTINUOUS USE OF
AUTO- LPG CAUSES THERMAL
PITTING IN AUTOMOTIVE S. I. ENGINE
PARTS
R. K. MANDLOI
Mechanical Engineering Department
Maulana Azad National Institute of Technology, Bhopal.-462051, India
A.REHMAN
Mechanical Engineering Department
Maulana Azad National Institute of Technology, Bhopal.-462051, India -
Ο χρήστης maximosm έγραψε:
http://www.ijest.info/docs/IJEST10-02-10-063.pdfΕπιτέλους, μια μελέτη!
Δεν απαντά όμως στο ερώτημα πως θα προστατέψεις τον κινητήρα σου...
Δε νομίζω πως είναι απλά θέμα ψύξης πάντως... οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πολύ καλά συστήματα ψύξης με μεγάλα περιθώρια. Μάλλον το ότι η καύση του αερίου είναι πολύ πιο γρήγορη, άρα και το θερμικό σοκ πιο έντονο είναι αυτό που καταστρέφει τα μέταλλα. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επιτέλους, μια μελέτη!
Δεν απαντά όμως στο ερώτημα πως θα προστατέψεις τον κινητήρα σου...
Δε νομίζω πως είναι απλά θέμα ψύξης πάντως... οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πολύ καλά συστήματα ψύξης με μεγάλα περιθώρια. Μάλλον το ότι η καύση του αερίου είναι πολύ πιο γρήγορη, άρα και το θερμικό σοκ πιο έντονο είναι αυτό που καταστρέφει τα μέταλλα.Οτιδήποτε μέταλλο και να είναι dimiourgrei hot spots σε όλο τον χώρο καύσης αλλα κύριος στην κεφαλή όπου είναι και τα επικίνδυνα.Στον κύλινδρο δεν υπάρχει και τόσο θέμα επειδή το 'νικασιλ' είναι πολύ ανθεκτικό αλλα και πάλι υπάρχει φθορά.
Γιαυτό λέγεται εξάλλου και μετατροπή.Εάν ζητήσετε ανταλλακτικά από mercedes που είναι lpg από το εργοστάσιο η κεφάλι έχει άλλο κωδικό όπως και πολλά αλλα σημεία του μοτέρ. -
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
αθανατε κλασικε νεοελληνα...
και τωρα του πετας τα ματια εξω αναγκαζοντας τα ταπεινα πιστονακια σου να τρεφονται με ....αεριο σε υγρη μορφη και χαιρεσαι...
....καταληγω το υγραεριο ειναι μια αρπαχτη η οποια θα ξεφουσκωσει...Αν κ δεν πιστεύω οτι μπορώ εύκολα να συννενοηθώ* με άνθρωπο που αγόρασε (συνειδητά?) VW Group με tsi, το βελτίωσε και έχει και οικονομία στο 2ο στάδιο....
....πρέπει να ομολογήσω πως με το lpg την έκανα την αρπαχτή μου!
Στα 64 χιλιάδες χιλιόμετρα που έγραψα εδώ κ 16-17 μήνες έκανα απόσβεση την εγκατάσταση κ είχα επιπλέον κέρδος γύρω στα 3 χιλιάδες ευρώ, περίπου το 1/3 της τωρινής αξίας του μίζερου, απαξιωμένου, μή-VW Group αυτοκινήτου μου.
Όπως καταλαβαίνεις φίλε ASTRAKITCAR, είναι θέμα ανάγκης. Αν έχεις δώσει 22700e για δίλιτρο υδροπνευματικό που το παντρεύεσαι κάνοντας πολλά χιλιόμετρα το χρόνο, δεν το λυπάσαι το κωλοάμαξο.
Αν όμως διάβαζα autoΤρίτη και είχα κάνει τη σωστή επιλογή παίρνοντας στα ίδια περίπου χρήματα το μύθο golf με δέρματα/ζάντες και το διαμάντι των 1400κυβικών κάτω από το καπό, έ όπως κ να το κάνουμε δε θα τολμούσα να επέμβω στο θαύμα της γερμανικής μηχανολογίας.
Αν έριχνα χρήματα μετά την αγορά-επένδυση, θα πήγαιναν σε βελτιώσεις και λάδια.Για την ακρίβεια, ελάχιστοι το τόλμησαν το lpg σε tsi και ακόμα λιγότεροι το πέτυχαν μέχρι στιγμής....
*ίσως φταίει που είμαι ανισόρροπος και τα τελευταία 20 χρόνια αγοράζω και οδηγώ μόνο citroen.
προσεξε....εγω κανω 10.000km το χρονο με το 1.8 tsi και αλλα 10.000 χμ με μοτοσυκλετα...
αν εσυ κανεις 50000 χμ ενοειται βγαζεις κερδος και αποσβενεις την βελτιωση σου...
ΟΜΩΣ δεν ειναι ολοι εγω και εσυ...απλα μιλαω για τα λαμογια που καθαριζαν ψυγεια στα συνεργεια του και το εριξαν στην τοποθετηση κιτ..μιλαω για τον φρενα που πλεον βαζει κιτ υγραεριου κτλ...ερχεται μετα ο κλασικος λαλακας ελληναρας,ο οποιος θεωρει οτι στο ταπεινο 1,2 αρακι του βαζοντας το κιτ θα σωσει την παρτιδα του....
πριν 2 χρονια στον ιδιο κλασικο λαλακα ελληναρα αμα του ελεγες βαλε φρενα απο το 1,6 για να σωσεις την παρτη σου...την κακια στιγμη θα σου ελεγε...εγω δεν το πειραζω....τωρα που του πεταει τα ματια εξω μια ωρα αρχιτερα ομως...αυτος ξερει..
ΟΛΕΣ σχεδον οι εταιρεις APR,GIAC που φοραω REVO κτλ υποσχονται και δινουν λιγοτερη καταναλωση σε χαμηλα φορτια τουρμπινας,πεταλουδας κτλ...
επειδη εχω ασχοληθει παρα πολυ με προγραμματα κτλ...και επειδη εχω το κοντρολακι της GIAC με το οποιο αλλαζω σε 2 δευτερα εργοστασιακο προγραμμα σε βελτιωμενο κτλ...σε βεβαιωνω 1000% οτι το βελτιωμενο εχει χαμηλοτερη καταναλωση στα χαμηλα φορτια απο οτι το εργοστασιακο...φιλε μου μην συγκρινεις το καλυτερο ισως εμπορικο μοτερ αυτη την στιγμη απο αποψη καταναλωσης αντοχης βελτιωσης 1,8 και 2,0 tsi... καλα τα γαλλικα αλλα το αιθαλες 1.8 20 Vt οταν ζωγραφιζε στον κοσμο της βελτιωσης παγκοσμια απο το 1998 οι γαλοι πολεμαγαν απο 2.000 cc να βγαλουν 165 αλογα και να ρυθμιζουν βαλβιδες...
επισης με μια τουρμπινα και τα συνοδευτικα (εξατμιση,εισαγωγη) απο Golf IV βγαζω 310 αλογα και 47 kg ροπη απο ενα 1.8 ...tsi και καιω λιγοτερο απο ενα grande punto 1.4 των 180 ιππων...
αυτα τα λιγα ..με το υγραεριο...
οσοι αποσβεσατε αποσβεσατε...μονο μην δειτε του χρονου κανα ειδικο τελος...σε αυτη την χωρα ολοι χαιρομαστε τον πρωτο χρονο..τον δευτερο κλαιμε...βλεπε αποδειξεις,αφορολογητα κτλ... -
Καλα εμένα αυτη η σύγκριση στην κατανάλωση golf punto με έπεισε.
-
από antonis-team » 24/11/11 17:54
Σίγουρα ποιος ξέρει να μου πει, όταν γεμίσεις με το 95% και θερμοκρασία 15 βαθμούς, και βαρέσει ένας Ήλιος παρκαρισμένο το τανκ, από την βαλβίδα ανακούφισης πόσα λύτρα θα εξαερωθούν στην άσφαλτο και για πόση ώρα?. Και εάν πετάξει ένας ασυνείδητος ένα τσιγάρο?.Προσωπικά έχω κάνη πολλά πειράματα με το υγραέριο πάντα όμως με τον φόβο του ατυχήματος ,παίρνοντας αρκετές προφύλαξης και έχω καταλάβει αρκετά πράγματα για το πώς συμπεριφέρεται το υγραέριο σε ακραίες συνθήκες. Δεξαμενή με προπάνιο 1750 λίτρα βαλβίδα ανακούφισης (ασφαλιστικό ) ανοίγει στα 17,65 bar πλήρωση της δεξαμενής 100% , δεξαμενή αυτοκινήτου σε σχήμα ρεζέρβας 47 λίτρα πλήρωση της δεξαμενής 98 με 99% εδώ το ασφαλιστικό- βαλβίδα ανακούφισης ανοίγει τα 25 η28 bar, (δεν θυμάμαι καλά) εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος 45-48 βαθμοί, μέσα στο αυτοκίνητο η θερμοκρασία μπορεί να ήτανε και 50 με55 βαθμούς , ας μην ξεχνάμε τους στραβούς στυλούς τα παραμορφωμένα cd και τους σκασμένους αναπτήρες, τα άφησα 48 ώρες . Όχι μόνο δεν άνοιξε ασφαλιστικό αλλά δεν χάσανε γραμμάριο υγραέριο. Για να ανοίξω τις βαλβίδες αναγκάστηκα να ρίξω μέσα στης δεξαμενές άζωτο ,η συμπεριφορά τους; Ανοίξανε 2 η3 φορές για 2 ίσως και 3 δευτερόλεπτα χάσανε γραμμάρια υγραέριο εκτονώθηκαν η δεξαμενές και η βαλβίδες ξανάκλεισαν σαν να μην συνέβη τίποτα. Για να υπάρξει δε ανάφλεξη σε ανοιχτό χώρο το ποσοστό του υγραερίου πρέπει να είναι 80 με 85% l.p.g και το υπόλοιπο αέρας .
Και εάν πετάξει ένας ασυνείδητος ένα τσιγάρο?..................................................!!!!!!!!
Έχεις προσπαθήσει ποτέ σου να ανάψεις με την καύτρα από το τσιγάρο σου το γκαζάκι του καφέ; Τα κατάφερες; Γιατί εγώ προσπαθώ εδώ και 13 χρόνια και δεν έχω καταφέρει τίποτα μέχρι και τώρα.
Ας μην τρομάζουμε τον κόσμο με χαζομάρες…..
Περισσότερες πιθανότητες να πάρει φωτιά το γκαζάκι εάν φοράς μάλλινη μπλούζα και τρίψεις τα μανίκια σου κοντά στο γκαζάκι, λόγο στατικού ηλεκτρισμού θα ύπαρξη ανάφλεξη.
Για όλα τα παραπάνω που τα γνωρίζουνε η παλαιή εγκαταστάτες τους βγάζω το καπέλο και τους αποκαλώ μάγκες.Σαν παλαιός εγκαταστάτης δεν χαμογελάω, απλά ανατριχιάζω…...
Α.Και καλά κάνης ο φόβος φυλά τα έρμα αλά από την αμάθεια τι;;;….
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
[..ΟΛΕΣ σχεδον οι εταιρεις APR,GIAC που φοραω REVO κτλ υποσχονται και δινουν λιγοτερη καταναλωση σε χαμηλα φορτια τουρμπινας,πεταλουδας κτλ...
επειδη εχω ασχοληθει παρα πολυ με προγραμματα κτλ...και επειδη εχω το κοντρολακι της GIAC με το οποιο αλλαζω σε 2 δευτερα εργοστασιακο προγραμμα σε βελτιωμενο κτλ...σε βεβαιωνω 1000% οτι το βελτιωμενο εχει χαμηλοτερη καταναλωση στα χαμηλα φορτια απο οτι το εργοστασιακο...φιλε μου μην συγκρινεις το καλυτερο ισως εμπορικο μοτερ αυτη την στιγμη απο αποψη καταναλωσης αντοχης βελτιωσης 1,8 και 2,0 tsi... καλα τα γαλλικα αλλα το αιθαλες 1.8 20 Vt οταν ζωγραφιζε στον κοσμο της βελτιωσης παγκοσμια απο το 1998 οι γαλοι πολεμαγαν απο 2.000 cc να βγαλουν 165 αλογα και να ρυθμιζουν βαλβιδες...
επισης με μια τουρμπινα και τα συνοδευτικα (εξατμιση,εισαγωγη) απο Golf IV βγαζω 310 αλογα και 47 kg ροπη απο ενα 1.8 ...tsi και καιω λιγοτερο απο ενα grande punto 1.4 των 180 ιππων...
αυτα τα λιγα ..με το υγραεριο...
οσοι αποσβεσατε αποσβεσατε...μονο μην δειτε του χρονου κανα ειδικο τελος...σε αυτη την χωρα ολοι χαιρομαστε τον πρωτο χρονο..τον δευτερο κλαιμε...βλεπε αποδειξεις,αφορολογητα κτλ...Φιλε astrakitcar,
με ολο το συμπαθειο, αυτα που λες τα πιστευεις η ετσι τα λες για κουβεντα να γινεται?
Το τι υποσχονται οι εταιριες (πιστεψε με τις εχω δοκιμασει ολες εκτος Giac) και το τι πραγματικα ισχυει ειναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικη υποθεση. Και αναφερομαι συγκεκριμενα στην καταναλωση.
Οσο πιο πολλα ατια τοσο πιο πολυ ταισμα. Αυτος ειναι ο κανονας θερμοδυναμικης και κανενας μεχρι τωρα στον κοσμο επι αιωνες δεν εχει καταφερει να τον ανατρεψει και οπως φαινεται ουτε προκειται. Aπο κει κα περα παιζει ρολο και το ποσο βαρυ ειναι το ποδι του καθενος.
Αν θελεις να πιστεψουμε οτι ενα tsi η οτιδηποτε αλλο (εδω σε εχασα οταν μου λες για Golf 4 και tsi 1.8, μαλλον μιλας για μετατροπη αν ειναι ετσι, οποτε φυσιολογικα και κιβωτιο, εγκεφαλοι και πολλα αλλα που αν συμβαινει ουτε θελω να ξερω το ποσο βγαινει σαν κοστος) 310 αλογων καιει λιγωτερο απο ενα 180αρι grande punto (που εχει και λιγωτερα κιλα) , παντα υπο ιδιες συνθηκες βεβαια, θα πρεπει να εχεις ανατρεψει ολα τα αξιωματα και κανονες της Φυσικης.
Αυτα λοιπον απλα δεν ισχυουν και αν θελουμε να γινομαστε πιστευτοι μεταξυ των συνομιλητων καλο θα ειναι να μην εξαντλουμε τα ορια της υπερβολης.
Ο 1.8 tsi ακομα και μαμα δεν θεωρειται απο τους οικονομικους σε καταναλωση κινητηρες και το ξερω απο πρωτο χερι.
Εχω ασχοληθει αρκετο καιρο με βελτιωσεις, αρχιζοντας απο απο το 1991 με το Corrado g60 μου και ειδικα τα τελευταια 5 χρονια με 2 tsi που ειχα αλλα και με ενα του αδερφου μου, σαν το δικο σου. Και δεν το εκανα απο καυ.. οπως οι περισσοτεροι νεαροι που παιρνουν ενα βελτιωσιμο αυτοκινητο στα χερια τους (εγω εξ'αλλου εχω παψει προ πολλου να ειμαι νεαρος) αλλα επειδη με ενδιαφερει η βελτιωση, οπου παιρνει και οχι αδιακριτως, καθοτι λιγο ανησυχος σαν ιδιοσυγκρασια.
Ουτε ημουν ποτε του καννιβαλισμου. Εξεταζα παντα τα ορια ασφαλειας πολυ πριν προχωρησω και παντα δεν τα εξαντλουσα σε καμμια περιπτωση. Γι'αυτο και ΠΟΤΕ δεν ειχα κανενα μη επανορθωσιμο προβλημα και το οποιο θα εβλαπτε την υγεια του κινητηρα κατα κυριο λογο και πιστεψε με ΠΟΤΕ δεν ειχα οφελος στην καταναλωση και μιλαω για βελτιωσεις κοντα στο 40% επιπλεον και οχι 100% οπως της δικης σου. Γιατι αραγε η Revo πρωτη αλλα και η APR και αλλες μετα εβγαλαν τα διακοπτακια επιλογης προγραμματων?
Εκτος αυτου, οταν σε ενα 1.8 tsi απο τα 160 αλογα που δινει η μαμα εσυ διπλασιαζεις και αλογα αλλα προπαντων ροπη, αυτοματα θετεις σε αμφισβητηση και την ζωη του κινητηρα αλλα και των περιφερειακων, για να μην μιλησω για κιβωτια, ημιαξονια και γενικως την μεταδοση που και αυτα θα υποφερουν αποπ το πρωτο χιλιομετρο.
Καλα οσο για καταναλωση, ουτε θελω να σκεφτομαι οτι πιστευεις οτι εχεις και οικονομικοτερο αυτοκινητο, εκτος και αν πατας το γκαζι οσο παταει και η γατα η ειναι παντα παρκαρισμενο.
Μακαρι να ειναι παντα καλα αυτη η μετατροπη αλλα οι πιθανοτητες δεν ειναι υπερ σου.
Σιγουρα ειναι ενας καλος κινητηρας, αν και αρχικα ιδιως στα Leon ειχε τα προβληματακια του, ειναι υποκυβισμενος 2λιτρος tsi το οποιο εχει πολλα θετικα, οπως λες και ειναι αληθεια σχετικα με τεχνολογια/αντοχες/βελτιωσεις και συγκριτικα λογικη καταναλωση, αλλα εχει και τα ορια του.
Τελος παντων ειμαστε ηδη εκτος θεματος.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να μιλας για οικονομια σε ενα κινητηρα 310 αλογων οπως και να το κοιταξεις,
και απο την αλλη να επικρινεις την χρηση υγραεριου.
Η χρηση υγραεριου εχει κερδος απο το πρωτο χιλιομετρο και οσο πιο πολλα τοσο καλυτερο. Και ειδικο τελος να υπαρξει (αν και δεν λεγεται τιποτα τελευταια) παλι πιο οικονομικο απο την βενζινη θα ειναι. Οσο για την αξιοπιστια σε σχεση με τον κινητηρα, η οποια ζημια, αν βγει, γιατι μονο λιγες εχουν αναφερθει και αυτες κυριως οφειλονται σε προβλημα εγκαταστασης, δεν εχει ουτε κατα προσεγγιση το κοστος μιας αναλογης απο βελτιωσεις/μετατροπες τυπου διπλης ιπποδυναμης/ροπης που ειναι και κατα πολυ συχνοτερες και κατα παρα πολυ πιο ακριβες.
Ελπιζω να μην ερθεις ποτε σε τετοια θεση γιατι οσο πανε καλα τα πραγματα λεμε, κανουμε κλπ, οταν αρχισουν να στραβωνουν ερχεται η πικρα και κοιταμε που να κρυφτουμε. -
ο φιλος astrakitkar εχει εν μερει δικιο οσον αφορα την καταναλωση αν και δεν ειμαι σιγουρος για το θεμα της πιο χαμηλης τιμης.εγω εχω τον παλιο 20vt και οταν εκανα την μετατροπη σε συνθηκες υποπιεσης της τουρμπινας και σε ρυθμους ταξιδιου (περιπου 140) ειχα την ιδια καταναλωση σε συγκριση με την εργοστασιακη.οι εργοστασιακες τουρμπινες σ αυτα τα αυτοκινητα μπαινουν γρηγορα στο παιχνιδι ενω μια μεγαλη τουρμπινα εχει το φαινομενο της υστερησης οποτε αν εισαι μετρημενος με το δεξι πενταλ μπορεις να κανεις αρκετη οικονομια τηρουμενων των αναλογιων.αυτο που πρεπει να καταλαβεις φιλε ASTRAKIT KAR ειναι οτι ολοι εμεις που καναμε αυτην την κινηση ειχαμε στο νου μας να μπορεσουμε να χαμηλωσουμε τα εξοδα κινησης κρατωντας το αυτοκινητο μας, μιας και ειναι δυσκολη εποχη για τους περισσοτερους η αγορα ενος νεου. υπο αυτο το πρισμα λοιπον μην ενοχοποιεις την μετατροπη γιατι καθε μετατροπη εχει τα ρισκα της.ποσα πιστονακια εχουν σπασει με βενζινη!!!!.αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο θα επαιρνα πετρελαιο και θα ξεχνουσα και τα γκαζια.πιστευω οτι και οι περισσοτεροι το ιδιο θα επρατταν.μεχρι να ερθει αυτη η στιγμη αρκουμαστε στο ρισκο της μετατροπης με οποιο κοστος.αλλα ειναι ασχημο να βγαινετε σε φορουμ με καταστροφολογιες καθε τυπου.καλημερα
-
Τι λέτε ωρέ μαστόρια .... Θα βγάλω μαλλιά !!!!
Επειδή ειδικά σε αυτή τη γωνιά του πλανήτη τα έχουμε μπερδέψει τα πράγματα, με όλο τον σεβασμό ...Τεχνίτης : ο επαγγελματίας που ασκεί μια τέχνη, συνήθως ένα χειρωνακτικό επάγγελμα, ή έχει μια ειδική τεχνική εκπαίδευση
http://el.wiktionary.org/wiki/τ� ... E%B7%CF%82
Με δικά μου λόγια αυτός : Αυτός που εφαρμόζει την γνώση .-Ποιός την παράγει τη γνώση ?
Αυτός : http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... E%B1%CF%82
Χρησιμοποιώντας αυτό : http://el.wikipedia.org/wiki/Ε�% ... E%BF%CF%82
Οπότε ούτε τα όρια των κινητήρων ξέρετε ή μπορείτε να διερευνήσετε, ούτε 'πειράματα' είστε σε θέση να κάνετε !!!
Θέτετε σε κίνδυνο και τον εαυτό σας και τους άλλους.
-
Φιλε jim4,
δικιο εχεις οσον αφορα σε ειδικες συνθηκες οπου η καταναλωση μπορει, λεω μπορει οχι οτι πρεπει να ισχυει κιολας, να ειναι ιδια με αυτη πριν την μετατροπη και για μαξιμουμ αυτες τις ταχυτητες και στροφες, η μαλλον για να το πω και πιο ειδικα μεχρι να παρει μπρος η τουρμπινα. Οσο κρατας την τουρμπινα σε ληθαργο φυσιολογικα δεν εχεις αισθητη διαφορα στην καταναλωση εκτος και αν εχεις παιξει στοιχειομετρικα με το μειγμα (εννοω βενζινη/αερα) μεχρι τις στροφες που αρχιζει να δουλευει η τουρμπινα. Το παρτυ της καταναλωσης αρχιζει κυριως οταν ξυπναει η τουρμπινα.
Το καλο παντως ειναι να μην βαζεις χερι σ'αυτη τη περιοχη (χαμηλα) γιατι συνηθως απο το εργοστασιο ειναι ηδη ρυθμισμενο να ειναι πιο φτωχο στα χαμηλα/ρελαντι κυριως για ρυπους/καταναλωση σε συνθηκες πολης δηλαδη σταματηματα και χαμηλες ταχυτητες, και αν το πειραξεις ωστε θεωρητικα αλλα και πρακτικα εκει να εχεις μικροτερη καταναλωση, δηλαδη φτωχαινοντας το περισσοτερο, παιζεις με τις θερμοκρασιες θαλαμου καυσης και οτι αυτο συνεπαγεται.
Αν ειναι να βελτιωνεις αυτοκινητα, με τους συμβατους μεχρι τωρα τροπους, και συγχρονως να θελεις να εχεις και καλυτερη καταναλωση, κατι που συνεπαγεται φτωχοτερο μειγμα σε οτι ευρος αυτο γινεται, τοτε μαλλον κατι πρεπει να αναθεωρησουμε σχετικα με τα θελω μας και τα πρεπει μας.
Για να επανελθω στα πιο πανω περι ειδικων συνθηκων οδηγησης, το θεμα ειναι οτι δεν κανεις την μετατροπη για να οδηγεις με ειδικες συνθηκες αλλα για να 'μαστιγωνεις' τα επιπλεον αλογακια που πληρωσες για να εχεις και συγχρονως να εξασφαλιζεται και το κατα δυνατον η ασφαλεια του κινητηρα και των περιφερειακων.
Υπο ακριβως τις ιδιες 'ειδικες' συνθηκες πιστευεις οτι το 180αρι Punto θα καιει περισσοτερο??
Αυτο θελω να τονισω, οτι δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ δυο αυτοκινητων/κινητηρων σχετικα τελευταιας τεχνολογιας απο τα οποια το ενα και βαρυτερο αλλα και κατα 70% περισσοτερη ιπποδυναμη να εχει λιγωτερη καταναλωση.
Για να μην υπαρχει παρεξηγηση φυσικα μιλαμε για 2 συμβατικα βενζινοκινητα μεσαια αυτοκινητα.Παλι ομως ξεφυγαμε, η μαλλον ξεφυγα, απο το θεμα μας.
-
«Σε βρίσκω σωστό και συμπληρώνω με το ότι αν οι ταξιτζήδες ήθελαν οικονομία θα παίρναν υβριδικά και θα βάζανε lpg. Παραθέτω και μια μελέτη.»
Οι ταξιτζήδες γνωρίζουν από τα παθήματα τους, πολύ περισσότερα από τον κάθε έστω και επαγγελματία οδηγό!!!!...
Αυτοί βάζουν diesel, για πολλά χιλιόμετρα και ήσυχο το κεφάλι τους. Οπωσδήποτε και για οικονομία.
Α. -
Μήπως Αstrakitcar, έχεις τελικά Αstra με kit lpg?
-
«…..υπο αυτο το πρισμα λοιπον μην ενοχοποιεις την μετατροπη γιατι καθε μετατροπη εχει τα ρισκα της.ποσα πιστονακια εχουν σπασει με βενζινη!!!!.αν αγοραζα τωρα αυτοκινητο θα επαιρνα πετρελαιο και θα ξεχνουσα και τα γκαζια.πιστευω οτι και οι περισσοτεροι το ιδιο θα επρατταν.μεχρι να ερθει αυτη η στιγμη αρκουμαστε στο ρισκο της μετατροπης με οποιο κοστος.αλλα ειναι ασχημο να βγαινετε σε φορουμ με καταστροφολογιες καθε τυπου.καλημερα »
Επίτρεψε μου φίλε που σου υπογράμμισα στο κείμενο σου.
Αναμφίβολα φίλε μου από παλιά, έγραφα
Και έγραφα ‘φεταααααα’ διότι γνώριζα την εξέλιξη της χώρας μας στην πετρελαιοκίνηση.
Μα για να μην είμαι of topic, σταματώ εδώ για το θέμα.
Σαν λύση μη ενστερνιζόμενη από εμένα, είναι το αέριο. Μα .
1)Η σωστή επιλογή συσκευής.
2)Ο σωστός καταξιωμένος πτυχιούχος τεχνίτης.
3) Σε ποιο αυτοκίνητο θα μπει.
4)Η σωστή χρήση έξτρα λιπαντικών.
5)Η συντηρητική οδήγηση.
Περιορισμοί που στον diesel δεν υπάρχουν.
Από την άλλη πελάτες με αέριο, τηρούντες με ευλάβεια τους 5 κανόνες που εγώ οριοθετώ, και που δανείστηκα από της συμβουλές ιδικών στο εξωτερικό, (από οπού και η τεχνογνωσία του αντικειμένου!), έχουν κάνει πάμπολλα χιλιόμετρα, χωρίς αρκετά προβλήματα.
Σίγουρα μετά της 543 σελίδες οπού παρατέθηκαν όλες οι μορφές δημοσίας συζήτησης…. δεν ψάχνουμε για το αυγό του Κολόμβου. ‘Φάτσα πόστα’ ευρίσκετε, είναι θέμα απόφασης!!!.
Και σίγουρα θα υπάρξουν κατά τον ένα η άλλο τρόπο οι αρνητές, μα μήπως ερεθίζονται και από τους παπαγάλους?……
Και οι αρνητές συνήθως δεν έχουν συμφέρον, μα οι παπαγάλοι?. Αρνητές - παπαγάλοι 1 – 0!.
Καλό βράδυ
Α. -
Σε Ευρώπη, Τουρκία, και ορισμένες πρώην σοβιετίες κυκλοφορούν πάμπολλα ταξί υγραερίου. Είναι θέμα συσχετισμού τιμών καυσίμων.
-
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Μήπως Αstrakitcar, έχεις τελικά Αstra με kit lpg?θα απαντησω σε καθενα ξεχωριστα μιας και πολλοι θα διαβασουν λιγοι θα πειστουνε..
ειχα ενα astra G ατμοσφαιρα που απο 95 στροφαλο στις 6100 σλα και 12,5kg στις 4300σαλ εβγαλε 142 στροφαλο και 14,5kg το ετος 2005 , το οποιο εχει δημοσιευθει και μετρηθει με το ιδιο καυσιμο και διαφορας 24 ωρων σε δυο διαφορετικα dyno και εβγαλε τα παραπανω...πως και τι αν θελετε σε αλλο post μιας και θεωρω την παρτη μου απολυτο γνωστη αυτου που οδηγαγα για 105.000km και βελτιωσα με την βοηθεια 3 ανθρωπων...ατμοσφαιρικο μοτερακι με κοφτη 7300σαλ,συμπιεση 11,3 και καταναλωση 8lt ανα 100 km σε ταξιδι μεχρι 140km εθνικη οδο...
φρενα 280mm εμπρος,265mm πισω,αναρτηση coilover κτλ...ενα αξιοπιστο αμαξι ποθ το χαιρεται γνωστος και γνωστης εως σημερα απο το 2001 που το ειχα παρει..περα απο λαμπακια,και αναλωσιμα τιποτα αλλο!!!
οχι δεν εχω πλεον astra ουτε γκαζι φιλε μου..
αν ψαξεις η αν θες δυναμομετρησεις ,περιοδικα κτλ στην διαθεση του οποιοδηποτε..το ιδιο και τι να κανει καποιος ή μη σε ατμοσφαιρικα μοτερ αν θελει συμβουλες..παμε στον επομενο φιλο τωρα...
Υγραεριοκίνηση!