-
Ο χρήστης dimitriskia έγραψε:
Ειναι σημαντικο το γεγονος οτι εδω κ 3 μερες εχει αναρτηθει στο φορουμ η αυξηση της τιμης του lpg κ οι περισσοτερη ασχοληστε με τις λαδιερες κ τις ξυδιερες , εχω ομως την εντυπωση οτι βλεπετε το δεντρο κ χανετε το δασος, σε λιγο καιρο δεν θα εχει νοημα τη ζημια θα παθει το αμαξι σας απο την χρηση του lpg διοτι πολυ απλα η τιμη του θα εχει πλησιασει τοσο πολυ την τιμη της βενζινης που θα ειναι αδικος κοπος να ψαχνετε ενα βενζιναδικο για lpg θα βαζετε βενζινη κ θα γλυτωσετε κ απο την σκεψη εαν αυτο που παθατε απο που προερχετε . Ειμαστε σε καλο δρομο κ οσο δεν απομακρυνομαστε απο αυτους που δεν εκτιμουν το (λιγο) χρημα που μας εχει μεινει κ τους το δινουμε αγογκυστα τοσο θα αυξανουν την τιμη, καντε τους πιο πλουσιου απο οτι ειναι!!!!!!Κύριοι πράγματι εδώ καί καιρό τίθεται θέμα τιμής τού υγραερίου.Γιατί όμως? σέ όλον τόν κόσμο ή τιμή του κυμαίνεται μεταξύ 40 καί 50 τίς εκατό .πού βρίσκεταί τώρα? ¨Ο άλλος ό αναγνώστης έγραψε κοντά 0,82 άντε καί σέ περιοχές 0,85 .Πόσο έχει ή βενσίνη βρέ παιδιά? Από πού συμπεραίνεται ότι θά φθάσει τήν βενσίνη? Πολύ πιθανό γιατί ούμε στήν Ελλάδα,αλλά άν μιλάμε μέ τόν νόμο τών πιθανοτήτων ,πού δέν θά έπρεπε γιά τέτοια θέματα πάλι οί πιθανότητες είναι μασί μας διότι ακόμη καί σέ χώρες τού δντ ισχείουν όσα ανέφερα πιό πάνω.Καί ΕΧΕΙ νόημα τό τί σημιά έχει πάθει ή ΄θα πάει κάποιος μέ τήν λογική τού νά ψάξει γιά τήν δουλιά του επαγγελματίες καί όχι ευκαιριακούς.Στίς δέ τιμές προσθέσετε μεταφορικά ,λειτουργικά έξοδα εφορίες.σημιές απόσβεση δαπανών κλπ καί έλα εσύ στήν θέση του.Δέν θά ήθελες νά κερδίσεις από τήν επιχείρησή σου?
Μήν τά βλεπουμε τά πράγματα από τήν σκοπιά ενός εργασώμενου μέ ...προοδευτικές αντιλήψεις γιατί έχω δεί πολλούς τέτοιους νά γίνονται οί μεγαλύτεροι κερδοσκόποι όταν ή συνθήκες τούς τό επιτρέπουν.
¨Α! Καί κάτι άλλο.Δέν έχω πρατήριο... -
ο παραπανω φιλος το πηγε ισως λιγο μακρια, αλλα μαλλον για να υπερτονισει την αισχροκερδεια και τον εναρμονισμο τιμων απο την συντριπτικη πλειονοτητα των πρατηριουχων υγραεριου, που εκμεταλλευονται το γεγονος οτι ειναι πολυ λιγοι σε αριθμο.
Ευτυχως υπαρχουν 2-3 που με τις τιμες τους αποδεικνυουν οτι οι αλλοι εναρμονιζουν και αισχροκερδουν.
Στην Πατρα υπηρχε ενας με σταθερη τιμη για μηνες στο 0,84, και οταν ανοιξε και δευτερος με τιμη 0,77, επεσε και πρωτος 7 ολοκληρα λεπτα...
Στην Αθηνα ολοι πουλανε στο 0,85-0,86 και ενας εχει σπασει το καρτελ και πουλαει 0,799
Στα Γιαννινα και στη Βορεια Ελλαδα το ιδιο.Και παρακαλω παρατηρηστε τις εικονες και τα link που εχω ποσταρει απο τη Γενικη Γραμματεια Εμποριου στη σελιδα 537.
Η Τιμη Διυλιστηριου επεσε απο τα 740Ε στα 650Ε χωρις κανενας απο τους συμμετεχοντες στο καρτελ να μειωσει ουτε 1 λεπτο την τιμη στην αντλια. (σταθερα στο 0.835 την ειχαν)Τωρα που ξανανεβηκε ως τα 723 και ξαναεπεσε αμεσως στα 707 (αμφοτερες οι τιμες χαμηλοτερες απο το προηγουμενο υψηλο των 734), οι του καρτελ αυξησαν την τιμη στα 0,855 !!!
ειναι ή δεν ειναι λογος αυτος για καταγγελιες?
Εγω προσωπικα προτιμω να τα καιω σε χλμ για να κατεβαινω στο Ρεντη με τα 0,799 (και για να τον 'ανταμειψω'),
παρα να τα τσεπωνουν οι απατεωνες αισχροκερδουντες.
στους αλλους παω και λεω: 'βαλε 5Ε, παω αλλου να γεμισω'αυριο πρωι θα παρω το 1520 να κανω επωνυμη (τα πρατηρια δεν μαθαινουν τα στοιχεια του καταγγέλοντος) καταγγελια για εναρμονιση τιμων σε ολους πλην του Ρεντη
οποιος θελει ακολουθει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα συμφωνήσω, κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε.
Και μια ερώτηση κυρ Αντώνη. Το κόλπο με το λάδι στο καύσιμο μήπως το κάνουνε και οι ταξιτζήδες;
Το λαδι στο ντιζελ το βαζουν για να μην χτυπαει (ακουγεται) η αντλια .
Σαφως και το κανουν ,για τον καθαρισμο των μπεκ ομως.
Για καθαρισμο μπεκ βαζουν 10% βενζινη .
και πριν περάσουν από ΚΤΕΟ αν είναι πολύ χάλια το μοτέρ και να μην βγάζει κάπνα βάζουν και καθαρ'ο (φωτιστικό) πετρέλαιο
-
Αυτήν την θεωρία 'θα φτάσει το 1 € ' την ακούω πάνω από 1 χρόνο τώρα. Όταν και ΑΝ φτάσει θα δούμε τι θα κάνουμε τότε και θα είναι σε συνάρτηση με πόσο θα έχει τότε η βενζίνη, τι μισθό θα πέρνουμε, αν θα μπορούμε να συντηρούμε αυτοκίητο, σε τι νόμισμα θα είμαστε κλπ κλπ κλπ. Μέχρι τότε απολαμβάνουμε φθηνά χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Θα συμφωνήσω, κάλλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε.
Και μια ερώτηση κυρ Αντώνη. Το κόλπο με το λάδι στο καύσιμο μήπως το κάνουνε και οι ταξιτζήδες;
Το λαδι στο ντιζελ το βαζουν για να μην χτυπαει (ακουγεται) η αντλια .
Σαφως και το κανουν ,για τον καθαρισμο των μπεκ ομως.
Για καθαρισμο μπεκ βαζουν 10% βενζινη .
και πριν περάσουν από ΚΤΕΟ αν είναι πολύ χάλια το μοτέρ και να μην βγάζει κάπνα βάζουν και καθαρ'ο (φωτιστικό) πετρέλαιο
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.
-
πηγαινοντας για αλλαγη λαδιων ειδα στο ραφι του καταστηματος λαδι Motul 10-40 CNG/LPG. Τα λαδια που συνηθως βαζουμε στο αυτοκινητο δεν κανουν για τα υγραεριοκίνητα ή βρηκαν οι εταιριες τροπο να βγαλουν επιπλέον χρήματα? (τα συγκεκριμενα ειχαν 60 ευρω τα 5 λιτρα οταν το αντιστοιχο 10-40 της ιδιας εταιριας ειχε 40 ευρω τα 4 λιτρα).Επισης, στην αλλαγη μπουζι ειναι σκοπιμο να βαλουμε τα ''ειδικα'' για lpg ( ειδα καποια NGK) ή χρησιμοποιούμε αυτα που προτεινει (ή τα αντίστοιχα) η αντιπροσωπεία?
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
ο παραπανω φιλος το πηγε ισως λιγο μακρια, αλλα μαλλον για να υπερτονισει την αισχροκερδεια και τον εναρμονισμο τιμων απο την συντριπτικη πλειονοτητα των πρατηριουχων υγραεριου, που εκμεταλλευονται το γεγονος οτι ειναι πολυ λιγοι σε αριθμο.Ευτυχως υπαρχουν 2-3 που με τις τιμες τους αποδεικνυουν οτι οι αλλοι εναρμονιζουν και αισχροκερδουν.
Στην Πατρα υπηρχε ενας με σταθερη τιμη για μηνες στο 0,84, και οταν ανοιξε και δευτερος με τιμη 0,77, επεσε και πρωτος 7 ολοκληρα λεπτα...
Στην Αθηνα ολοι πουλανε στο 0,85-0,86 και ενας εχει σπασει το καρτελ και πουλαει 0,799
Στα Γιαννινα και στη Βορεια Ελλαδα το ιδιο.Και παρακαλω παρατηρηστε τις εικονες και τα link που εχω ποσταρει απο τη Γενικη Γραμματεια Εμποριου στη σελιδα 537.
Η Τιμη Διυλιστηριου επεσε απο τα 740Ε στα 650Ε χωρις κανενας απο τους συμμετεχοντες στο καρτελ να μειωσει ουτε 1 λεπτο την τιμη στην αντλια. (σταθερα στο 0.835 την ειχαν)Τωρα που ξανανεβηκε ως τα 723 και ξαναεπεσε αμεσως στα 707 (αμφοτερες οι τιμες χαμηλοτερες απο το προηγουμενο υψηλο των 734), οι του καρτελ αυξησαν την τιμη στα 0,855 !!!
ειναι ή δεν ειναι λογος αυτος για καταγγελιες?
Εγω προσωπικα προτιμω να τα καιω σε χλμ για να κατεβαινω στο Ρεντη με τα 0,799 (και για να τον 'ανταμειψω'),
παρα να τα τσεπωνουν οι απατεωνες αισχροκερδουντες.
στους αλλους παω και λεω: 'βαλε 5Ε, παω αλλου να γεμισω'αυριο πρωι θα παρω το 1520 να κανω επωνυμη (τα πρατηρια δεν μαθαινουν τα στοιχεια του καταγγέλοντος) καταγγελια για εναρμονιση τιμων σε ολους πλην του Ρεντη
οποιος θελει ακολουθει.Άρχισε και στην Πάτρα σιγά σιγά η συννενόηση μεταξύ των δύο πρατηρίων. 0,79 χθές ο Κολοκυθάς στην Παραλία Πατρών τσουπ 0,79 και το πρατήριο στο Θεριανό Αχαίας. Έχε χάρη που εξαιτίας του τελευταίου το πληρώνουμε έστω και έτσι αρκετά χαμηλά. Που θα πάει δεν θα ανοίξει και ο Θωμάς στην ΝΕΟ Πατρών Αθηνών... Άντε γιατί εκεί που έλεγα τα καλύτερα για το Θεριανό δεν το έχω σε πολύ να μην ξαναπατήσω.
-
Κώστα Βάτσο να σου κάνω μια ερώτηση μιας και τοποθετείς Vialle?
Εδώ Θεσσαλονίκη όσοι βάλλαμε vialle παρατηρούμε ότι όταν αλλάζει από βενζίνη σε υγραέριο κάνει ένα στιγμιαίο κλώτσημα το αυτοκίνητο το οποίο μάλιστα στην περίπτωσή μου είναι αρκετά δυνατό και ενοχλητικό.Ο εγκαταστάτης μας λέει ότι είναι φυσιολογικό διότι τα μπέκ του υγραερίου είναι πιο πίσω από αυτά της βενζίνης και υπάρχει κενό καυσίμου κατά την εναλλαγή.Είναι λογικό αυτό? -
Εάν είναι μακριά από τίς βαλβίδες τό ακροφύσιο καί μακριά τά σωλινάκια τροφοδότησης πού συνδέωνται στά μπέκ θά τό κάνει.Θά μπωρούσε νά μή τό κάνει(κανονικά δέν τό κάνει) αλλά πέρα από τό ενοχλητικό δέν έχει άλλο πρόβλημα,εκτός καί είναι πολύ μακριά καί δημιουργεί κόμπιασμα στήν ανάπτυξη...
-
Σε ευχαριστώ πολύ,το τελευταίο ήθελα κυρίως.Πάντως κάνει και αυτό που πριν λίγο καιρό ανέφερες,ότι δηλαδή όταν πατάω γκάζι κάνει για λίγο(ελάχιστο) ένα στιγμιαίο κόμπιασμα(γονάτισμα) και μετά αμέσως επιταχύνει.Αυτό δεν γίνεται με την βενζίνη και φαντάζομαι ο λόγος είναι ο ίδιος.Να είσαι καλά για την άμεση απόκρισή σου.
-
Ο χρήστης subarakis έγραψε:
πηγαινοντας για αλλαγη λαδιων ειδα στο ραφι του καταστηματος λαδι Motul 10-40 CNG/LPG. Τα λαδια που συνηθως βαζουμε στο αυτοκινητο δεν κανουν για τα υγραεριοκίνητα ή βρηκαν οι εταιριες τροπο να βγαλουν επιπλέον χρήματα? (τα συγκεκριμενα ειχαν 60 ευρω τα 5 λιτρα οταν το αντιστοιχο 10-40 της ιδιας εταιριας ειχε 40 ευρω τα 4 λιτρα).Επισης, στην αλλαγη μπουζι ειναι σκοπιμο να βαλουμε τα ''ειδικα'' για lpg ( ειδα καποια NGK) ή χρησιμοποιούμε αυτα που προτεινει (ή τα αντίστοιχα) η αντιπροσωπεία?Τά λιπαντικά όχι μόνο δέν αλλιώνονται παραπάνω μέ τήν χρήση LPG/CNG αλλά διατηρούνται πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα παραλάνω αναλοίωτα .Γιά όποιον αναρωτηθεί σχετικά μέ τήν διαφορά θερμοκρασιών άς σημειώσει ότι είναι ελάχιστη καί δισδιάκριτη.Μέ σωστές ρυθμήσεις όμως....Τά συμπεράσματα δικά σου καί όσων υποστηρίσουν πώς ότι βγάσουν οί εταιρίες είναι γιά τό καλό μας καί δέν άπτωνται τών συγκυριών προκειμένου νά οφεληθούν πουλώντας μας κάτι πού δέν χρειασώμαστε.
Τά μπουσί όντως δίνουν δυνατότερο σπινθήρα σέ μεγαλήτερο διάκενο,κάτι πού επιτρέπει περισότερα μόρια οξυγόνου καί καυσίμου νά βρεθούν στό ενδιάμεσο μεταξύ ηλεκτροδίου καί γειώσεως.Αποτέλεσμα καλύτερη ανάφλεξη καλύτερη καύση.
Καί κρατούν περισότερο... -
Δηλαδή Κ. Βατσο προτείνετε να βάλουμε ειδικά για lpg και τι να προσέξουμε κατά την αντικατάσταση; (χαρακτηριστικα κλπ). Επίσης αν αλλάξουμε τύπο μπουζί θέλει΄επαναρύθμιση το σύστημα;
-
Tελικά η οδήγηση με lpg για διαδρομή στην Εγνατία σταθερά με 3000-4000 στροφές για 1 ώρα έχει πρόβλημα?
Κάπου γράφτηκε, αλλά το έχασα. -
Οχι σε μια ώρα αλλά σε μια συνεχόμενη διαδρομή 4-5 ωρών (πχ Θεσ/νίκη-Αθήνα).
-
Αυτό το συμπέρασμα πως βγήκε τώρα ρε παιδιά; Από που προκύπτει;
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Ειναι σημαντικο το γεγονος οτι εδω κ 3 μερες εχει αναρτηθει στο φορουμ η αυξηση της τιμης του lpg κ οι περισσοτερη ασχοληστε με τις λαδιερες κ τις ξυδιερες , εχω ομως την εντυπωση οτι βλεπετε το δεντρο κ χανετε το δασος, σε λιγο καιρο δεν θα εχει νοημα τη ζημια θα παθει το αμαξι σας απο την χρηση του lpg διοτι πολυ απλα η τιμη του θα εχει πλησιασει τοσο πολυ την τιμη της βενζινης που θα ειναι αδικος κοπος να ψαχνετε ενα βενζιναδικο για lpg θα βαζετε βενζινη κ θα γλυτωσετε κ απο την σκεψη εαν αυτο που παθατε απο που προερχετε . Ειμαστε σε καλο δρομο κ οσο δεν απομακρυνομαστε απο αυτους που δεν εκτιμουν το (λιγο) χρημα που μας εχει μεινει κ τους το δινουμε αγογκυστα τοσο θα αυξανουν την τιμη, καντε τους πιο πλουσιου απο οτι ειναι!!!!!!
Κύριοι πράγματι εδώ καί καιρό τίθεται θέμα τιμής τού υγραερίου.Γιατί όμως? σέ όλον τόν κόσμο ή τιμή του κυμαίνεται μεταξύ 40 καί 50 τίς εκατό .πού βρίσκεταί τώρα? ¨Ο άλλος ό αναγνώστης έγραψε κοντά 0,82 άντε καί σέ περιοχές 0,85 .Πόσο έχει ή βενσίνη βρέ παιδιά? Από πού συμπεραίνεται ότι θά φθάσει τήν βενσίνη? Πολύ πιθανό γιατί ούμε στήν Ελλάδα,αλλά άν μιλάμε μέ τόν νόμο τών πιθανοτήτων ,πού δέν θά έπρεπε γιά τέτοια θέματα πάλι οί πιθανότητες είναι μασί μας διότι ακόμη καί σέ χώρες τού δντ ισχείουν όσα ανέφερα πιό πάνω.Καί ΕΧΕΙ νόημα τό τί σημιά έχει πάθει ή ΄θα πάει κάποιος μέ τήν λογική τού νά ψάξει γιά τήν δουλιά του επαγγελματίες καί όχι ευκαιριακούς.Στίς δέ τιμές προσθέσετε μεταφορικά ,λειτουργικά έξοδα εφορίες.σημιές απόσβεση δαπανών κλπ καί έλα εσύ στήν θέση του.Δέν θά ήθελες νά κερδίσεις από τήν επιχείρησή σου?
Μήν τά βλεπουμε τά πράγματα από τήν σκοπιά ενός εργασώμενου μέ ...προοδευτικές αντιλήψεις γιατί έχω δεί πολλούς τέτοιους νά γίνονται οί μεγαλύτεροι κερδοσκόποι όταν ή συνθήκες τούς τό επιτρέπουν.
¨Α! Καί κάτι άλλο.Δέν έχω πρατήριο...Καλησπέρα σε όλους . Λόγο τις πολύωρης ενασχόλησης μου με την δουλειά που Κάνο έχω λήψη αρκετό διάστημα από την σελίδα, αλλά την παρακολουθώ στενά χωρίς να έχω τον χρόνο να γράφω.
Κ. Κώστα εάν έδινα εξετάσεις την Δευτέρα για την άδεια εγκαταστάτη μετά τελευταία σας post που διάβασα θα την είχα πάρει με κλειστά τα μάτια
Θέλω με την σειρά μου να γράψω ορισμένα πράγματα που τα βλέπω σε καθημερινή βάση και μου κάθονται στον λαιμό μου σαν κόμπος. Η περισσότερη από εσάς γνωρίζουν την δουλειά μου, εν ολίγοις είμαι ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ καταναλωτή και προμηθευτή και πρέπει να προσέχω πάρα πολύ τη λέω και τι γράφω. Με το κράτος και τις εταιρίες δεν τα βάζεις, αλλά έρχομαι καθημερινά σε αντιπαράθεση με τους αγανακτισμένους καταναλωτές και αρχίζει να μου γυαλίζει το μάτι μου. Εδώ και ενάμιση μήνα παρατηρώ πώς τα γεμίσματα στης δεξαμενές των καταναλωτών στο υγραέριο, μίγμα– μίγμα κίνησης δεν έχει την ίδια απόδοση σε χιλιόμετρα και την λειτουργία των κινητήρων. Μετρημένο στα 47 λίτρα 80 με 85 χιλιόμετρα λιγότερα, τα λαμπάκια του tsek!!!!!!! Ο βήχας στους κινητήρες!!!!!!!! Και τα παράπονα ……………… εάν πω πολλά θα είναι λίγα. Ο πελάτης τα βάζει με τον πρατηριούχο, ο πρατηριούχος πετά το μπαλάκι στον μάστορα ο μάστορας τραβά τις τρίχες από τα μαλλιά του γιατί δεν βρίσκει βλάβη , ένα μπάχαλο. Κατά την προσωπική μου άποψη τα διυλιστήρια έχουν διυλίσει μάπα υγραέριο, και δεν φτάνει μόνο αυτό η τιμή αγοράς του μίγματος ήτανε πάντα πιο φτηνή από το προπάνιο , φέτος το έχει ξεπεράσει και δεν φταίνε τα ιδιωτικά καρτέλ.
Υ.Γ Στα 13 χρόνια που είμαι στα υγραέρια , ποτέ το υγραέριο δεν ξεπέρασε την τιμή τις βενζίνης πάντα κυμαίνονταν από 40 μέχρι και 60% πιο κάτω ανά λίτρο, όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά παγκοσμίως
Και κύριε Κώστα όχι και πρατηριούχος εσείς!!!!!! -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Οχι σε μια ώρα αλλά σε μια συνεχόμενη διαδρομή 4-5 ωρών (πχ Θεσ/νίκη-Αθήνα).να δω τι αλλο θα ακουσουμε.εγω εχω κανει 33000 χλμ με υγραεριο εκ των οποιων 2 ταξιδια στο εξωτερικο και με οδηγηση παραπανω απο 4-5 ωρες εθνικης τις περισσοτερες φορες και με ταχυτητα 140-150 .τα υπολοιπα χλμ ειναι ταξιδια παλι εντος ελλαδας γιατι εχω μοτοσυκλετα για την πολη..θα μου σπασει οπου να ναι?συγγνωμη αλλα δεν συμμεριζομαι τετοιες αποψεις.οποιος πιστευει κατι τετοιο καλυτερα να μην κανει καθολου την μετατροπη.το αγχος δεν συγκρινεται με την εξοικονομηση χρηματων.ειναι η προσωπικη μου αποψη παντα
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Θέλω με την σειρά μου να γράψω ορισμένα πράγματα που τα βλέπω σε καθημερινή βάση και μου κάθονται στον λαιμό μου σαν κόμπος. Η περισσότερη από εσάς γνωρίζουν την δουλειά μου, εν ολίγοις είμαι ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ καταναλωτή και προμηθευτή και πρέπει να προσέχω πάρα πολύ τη λέω και τι γράφω. Με το κράτος και τις εταιρίες δεν τα βάζεις, αλλά έρχομαι καθημερινά σε αντιπαράθεση με τους αγανακτισμένους καταναλωτές και αρχίζει να μου γυαλίζει το μάτι μου. Εδώ και ενάμιση μήνα παρατηρώ πώς τα γεμίσματα στης δεξαμενές των καταναλωτών στο υγραέριο, μίγμα– μίγμα κίνησης δεν έχει την ίδια απόδοση σε χιλιόμετρα και την λειτουργία των κινητήρων. Μετρημένο στα 47 λίτρα 80 με 85 χιλιόμετρα λιγότερα, τα λαμπάκια του tsek!!!!!!! Ο βήχας στους κινητήρες!!!!!!!! Και τα παράπονα ……………… εάν πω πολλά θα είναι λίγα. Ο πελάτης τα βάζει με τον πρατηριούχο, ο πρατηριούχος πετά το μπαλάκι στον μάστορα ο μάστορας τραβά τις τρίχες από τα μαλλιά του γιατί δεν βρίσκει βλάβη , ένα μπάχαλο. Κατά την προσωπική μου άποψη τα διυλιστήρια έχουν διυλίσει μάπα υγραέριο, και δεν φτάνει μόνο αυτό η τιμή αγοράς του μίγματος ήτανε πάντα πιο φτηνή από το προπάνιο , φέτος το έχει ξεπεράσει και δεν φταίνε τα ιδιωτικά καρτέλ.
πεστα βρε φιλε, 2 μηνες τωρα τα επισημαινω αυτα και ειχα και αμφιβολιες μηπως ειναι η φαντασια μου, μηπως εχω καποια βλαβη...
για τις τιμες τι εχεις να μας πεις ομως?
γιατι οι τιμες διυλιστηριου εχουν τετοιες μεγαλες μεταβολες και ο καταναλωτης δεν βλεπει ποτε μειωσεις, παρα μονο αυξησεις? -
Ειδικα στο υγραεριο δεν συνηθιζεται να υπαρχει νοθεια απο το διυλιστηριο. Και στις περιπτωσεις που εχει γινει δεν λεγεται νοθεια, που σημαινει εκουσια παρεμβαση, αλλα contamination (μολυνση/διαφοροποιηση) και ειναι ακουσια ειτε απο οχι τοσο καλο πρωτογενες υλικο (αργο πετρελαιο) ειτε απο εισαγωγη τελικου προιοντος (υγραεριο) το οποιο και αυτο να ειναι καποιας κατωτερης ποιοτητας η contaminated οπως λεγεται. Αυτες οι περιπτωσεις ομως ειναι σπανιες γιατι υπαρχει ποιοτικος ελεγχος και υπογραφες δεν μπαινουν απροσκοπτα. Μιλαμε για ποσα εκατομμυριων ευρω και υπαρχουν αρκετες περιπτωσεις που φορτια δεν ξεφορτωθηκαν/φορτωθηκαν για αυτο το λογο με τεραστιες ζημιες για τον πωλητη εφοσον δεν γινεται αμεσος συμβιβασμος σε κατωτερη τιμη και αφου φυσικα το προιον μπορει να γινει εκμεταλλευσιμο με ολες τις συνιστωσες ασφαλων προδιαγραφων (μεσω αναμειξεων με πολυ ποιο καθαρο προιον η προσθετων).
Δεν θελω να το αναλυσω περαιτερω αλλα πιστευω καταλαβαινει καποιος πως λειτουργει το συστημα μεχρι και την εξοδο απο τα διυλιστηρια.
Τα δε Ελληνικα Πετρελαια (Ασπροπυργος) διαθετουν απο τις πλεον συγχρονες εγκαταστασεις και λιγο πιο πισω βρισκεται και ο Βαρδινογιαννης (Αγ. Θεοδωροι) και υπαρχει και συνεχης αναβαθμιση.
Η περιπτωση δηλαδη νοθειας απο τα διυλιστηρια ειναι σπανια εως αδυνατη πλεον αλλα και εστω περιστασιακα να γινει δεν γινεται επι τουτου αλλα απο συγκυριες. Εξ'αλλου ο ανταγωνισμος δεν το επιτρεπει ευκολα. Ειναι και καλο που τα ΕΛΠΕ ειναι υπο κρατικο ελεγχο (κοστιζει κατι παραπανω βεβαια!!) και ετσι δεν ευνοειται η υπαρξη καρτελ.
Τελος παντων, αυτο που θελω να πω ειναι οτι αν υπαρχει κακης ποιοτητας υγραεριο αυτο οφειλεται στην αλυσιδα μετα τα διυλιστηρια και παλι δεν εχει να κανει με εκ των πραγματων νοθεια (δεν υπαρχει φθηνο προιον που να αξιζει τον κοπο να αναμιχθει) αλλα ειτε με κακης ποιοτητας/συντηρησης δεξαμενες σταθερς των πρατηριων η κινουμενες των βυτιων(δηλ νερο/σκουρια/λασπη) ειτε απο παραεισαγωγες παρανομες και αγνωστου ποιοτητας.
Εγω προσωπικα 10 μηνες τωρα δεν μου εχει τυχει να πεσω σε σκαρτο προιον και εχω κανει πανω απο 15000 χλμ.
Ουτε φυσικα υπαρχει αυξομειωση αποδοσης και διαφορετικη συμπεριφορα και χιλιομετρικη καλυψη απο εποχη σε εποχη εκτος αν το ελαχιστο το κανουμε κανονα.
Αν πραγματικα ειχα τετοιο θεμα πρωτα θα πηγαινα στον εγκαταστατη και θα τσεκαρα την λειτουργια του ολου συστηματος γιατι εκει θα βρισκεται το οποιο προβλημα. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
...
Εγω προσωπικα 10 μηνες τωρα δεν μου εχει τυχει να πεσω σε σκαρτο προιον και εχω κανει πανω απο 15000 χλμ.
Ουτε φυσικα υπαρχει αυξομειωση αποδοσης και διαφορετικη συμπεριφορα και χιλιομετρικη καλυψη απο εποχη σε εποχη εκτος αν το ελαχιστο το κανουμε κανονα.
Αν πραγματικα ειχα τετοιο θεμα πρωτα θα πηγαινα στον εγκαταστατη και θα τσεκαρα την λειτουργια του ολου συστηματος γιατι εκει θα βρισκεται το οποιο προβλημα.μυλος...
παλι τρελλοι θα βγουμε.εγω φιλε μου να σε πιστεψω οτι δε φταιει ο ενας και φταιει ο αλλος,
αλλα στον εγκαταστατη μου να τρεξω και να του πω τι?
οτι με τα γεμισματα που εκανα Σεπτεμβριο και Οκτωβριο μειωθηκαν τα χλμ μου, αλλα απο Νοεμβριο ξαναυξηθηκαν εκει που ηταν παλια?
οτι με ενα τελευταιο γεμισμα τελος Οκτωβριου αρχισε στο ενα αμαξι 'βηχας' απο στιγμιαια μικροκοψιματακια, αλλα στο αμεσως επομενο γεμισμα που εκανα απο το ιδιο ακριβως πρατηριο, αυτα εξαφανιστηκαν?ναι, μαλλον οι (2 διαφορετικοι) εγκαταστατες μου θα εχουν κανει καποια μλκια ....
Υγραεριοκίνηση!