-
Ενημερωτικά...
Η 2η Διεθνής Έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ 2011, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή, 11 έως και την Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2011, στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Η μεγάλη επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης (Σταθμός Μετρό Σύνταγμα- Μάιος 2011) αλλά και η ολοένα αυξανόμενη τάση του κοινού για μεταστροφή σε φθηνότερα και αξιόπιστα, εναλλακτικά της βενζίνης καύσιμα, με την παράλληλη κινητοποίηση των επαγγελματιών του χώρου για ενημέρωση και εξειδίκευση πάνω στα συστήματα υγραεριοκίνησης, με σκοπό την κάλυψη αυτής της ανάγκης, οδηγούν στην πραγματοποίηση της 2ης Διεθνούς Έκθεσης ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ.
Η 2η Διεθνής Έκθεση ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ, ενισχύεται σημαντικά με την διοργάνωση της στους μεγαλύτερους –εντός πόλης- εκθεσιακούς χώρους, με τον διεθνή χαρακτήρα της που απορρέει από τις συμμετοχές εταιριών και από το εξωτερικό, με την εκθεσιακή συμμετοχή των leader της αγοράς, τόσο από τον χώρο των αυτοκινητοβιομηχανιών όσο και από των χώρο των εμπόρων & εγκαταστατών συστημάτων υγραεριοκίνησης και τέλος με την δυναμική διαφημιστική της καμπάνια, που διαρκεί 5 μήνες και θα περιλαμβάνει την προβολή της έκθεσης μέσω κάποιων εκ των κορυφαίων ΜΜΕ.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για τους επισκέπτες (καταναλωτές και επαγγελματίες) που θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν κάθε λύση που προσφέρει η αγορά, πάνω στο LPG/ υγραέριο κίνησης, τα συστήματα υγραεριοκίνησης και τα υγραεριοκίνητα μοντέλα που διατίθενται από τους εισαγωγείς αυτοκινήτων.
Διοργάνωση:
AIR Media Communications
Tηλ. 210 41 17 040
Fax. 210 40 23 324
E-mail: info@airmedia.gr
http://www.airmedia.gr
http://www.facebook.com/#!/event.php?ei ... 8274848785Χορηγός Επικοινωνίας:
Τετρακίνηση Mag
Tηλ/Fax: 2106149119
E-mail: master@tetrakinisimag.gr
http://www.tetrakinisimag.gr -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Ότι κάποιος που έχει βάλει απλώς πρόγραμμα (χωρίς κάποια άλλη βελτίωση) δεν μπορεί να βάλει κιτ υγραερίου, μήπως κάτι μας λέει? (δεν το έχω ψάξει - το έγραψε κάποιος πιο πίσω)
Τέλοσπάντων.
Από κει και πέρα ο νοών νοήτο.Αν κάποιος θέλει σόνι και ντε να κάνει την συγκεκριμένη μετατροπή, τότε εθελοτυφλεί (ενσυνείδητα ή ασυνείδητα) όταν κοιτάει τα αρνητικά στοιχεία της κίνησης του (είτε αυτό λέγεται υγραεριοκίνηση είτε οτιδήποτε άλλο).
Αγαπητέ 'Κάβουρα',
Θά ' πρεπε να τα πιάνεις λίγο καλύτερα τα πράγματα... (όχι τίποτε άλλο άλλα είναι ...κρίμα για το nickname που χρησιμοποιείς!)
...έρχεσαι, ύστερα από 500+ σελίδες όπου επανειλημένα έχουμε γράψει και ξαναγράψει οτι μια χαρά γίνεται η εγκατάσταση σωστού συστήματος υγραεριοκίνησης σε 'βελτιωμένο' αυτοκίνητο (αρκεί να 'ξέρει' ο εγκαταστάτης), και μας μεταφέρεις τα συμπεράσματά σου, λόγω κάποιας αρλούμπας που έγραψε κάποιος...
Δεν είναι λίγο ως πολύ, αυθαίρετο αυτό;
Κάτσε και διάβασε λοιπόν τουλάχιστον τις 300 τελευταίες σελίδες για να μη γελάμε με όσα έγραψες.
Και είμαστε αρκετοί έως πολλοί που έχουμε και βελτιωμένα αυτοκίνητα και κάποιοι έως πολύ πειραγμένα. Εννοείται κάποιοι μόνο με πρόγραμμα και κάποιοι με όλο το πακέτο σε διάφορα stages...
Φαντάζομαι επίσης οτι δεν θα μπορούσες ποτέ να διανοηθείς οτι υπάρχει και αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει κερδίσει σε αγώνες του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, με σύστημα υγραεριοκίνησης της Prins...Εχει και η BRC αγωνιστικα αυτοκινητα (μπορει να δει καποιος το site της) αλλα δεν πιστευω οτι ειναι και οι μονες.
Εμεις εδω ειμαστε ακομα σε αρχικη φαση γι'αυο δεν υπαρχει και σωστη πληροφορηση. -
σιγουρα θα βρεθει λυση για καινουριο passat.αν εχεις παλιο ομως 18αρι χωρις τουρμπο που εβαλε ενας φιλος,δεν πηγαινε μια.εχασε πολυ δυναμη και ολο παραπονιεται.λεω για μοντελο 97-98 με 125 ps
-
Ο χρήστης bmw316 έγραψε:
σιγουρα θα βρεθει λυση για καινουριο passat.αν εχεις παλιο ομως 18αρι χωρις τουρμπο που εβαλε ενας φιλος,δεν πηγαινε μια.εχασε πολυ δυναμη και ολο παραπονιεται.λεω για μοντελο 97-98 με 125 psPassat cc 1.8 tsi. Μάλλον ο φίλος σου έπεσε θύμα. Ξέρω πολλούς με ατμοσφαιρικά αμάξια που βάλαν υγραέριο και πάνε μια χαρά. Απλά θέλει προσοχη στον μάστορα...
-
Ο χρήστης gerodimos k έγραψε:
Καλημέρα σας.
Έχω το golf 3 του 92. Χιλιόμετρα 353.000 έως σήμερα. Το αγόρασα καινούριο και ακόμη το έχω σε καλή κατάσταση. Κινητήρας δεν έχει ανοίξει έως τώρα. Λαδάκι βέβαια καίει ελαφρώς.
Έβαλα LOVATO ψεξασμού μονού σημείου με πνεύμονα και εγκέφαλο. Πάει μια χαρά. Είμαι πάνω στην ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα, θα το πάω την δευτέρα. Το μόνο πρόβλημα που έχει είναι ότι στο απότομο φρενάρισμα π.χ σε φανάρι στο ρελαντί καθώς πέφτουν οι στροφές του βυθίζονται στιγμιαία και επανέρχονται.
Λαδιέρα γιοκ. Μου είπε ότι δεν χρειάζεται καν λαδιέρα αυτό το μοντέλο.
Βέβαια με το λαδάκι που καίει η μηχανή του, δεν πιστεύω και εγώ ότι θα έχω πρόβλημα.Έχω διαβάσει όλες τις 385 σελίδες του θέματος έως να πάρω την απόφαση να βάλω υγραέριο.
Το θέμα το παρακολουθώ τον τελευταίο μήνα που έκανα την μετετροπή.ΕΊδωμεν. Στην πορεία τα νεώτερα.
Έγινε και η ρύθμιση στα 3000 χιλιόμετρα και όλα πάνε ρολόι.
Είδωμεν την συνέχεια του έργου.11000 χιλ πλέον με υγραέριο και συνολικά αυτοκινήτου 361000 χιλ και όλα πάνε ρολόι.
Ότι πρόβλημα αρχικό έχει λυθεί και η συμπεριφορά του υποδειγματική. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Αγαπητέ 'Κάβουρα',
Θά ' πρεπε να τα πιάνεις λίγο καλύτερα τα πράγματα... (όχι τίποτε άλλο άλλα είναι ...κρίμα για το nickname που χρησιμοποιείς!)
...έρχεσαι, ύστερα από 500+ σελίδες όπου επανειλημένα έχουμε γράψει και ξαναγράψει οτι μια χαρά γίνεται η εγκατάσταση σωστού συστήματος υγραεριοκίνησης σε 'βελτιωμένο' αυτοκίνητο (αρκεί να 'ξέρει' ο εγκαταστάτης), και μας μεταφέρεις τα συμπεράσματά σου, λόγω κάποιας αρλούμπας που έγραψε κάποιος...
Δεν είναι λίγο ως πολύ, αυθαίρετο αυτό;
Κάτσε και διάβασε λοιπόν τουλάχιστον τις 300 τελευταίες σελίδες για να μη γελάμε με όσα έγραψες.
Και είμαστε αρκετοί έως πολλοί που έχουμε και βελτιωμένα αυτοκίνητα και κάποιοι έως πολύ πειραγμένα. Εννοείται κάποιοι μόνο με πρόγραμμα και κάποιοι με όλο το πακέτο σε διάφορα stages...
Φαντάζομαι επίσης οτι δεν θα μπορούσες ποτέ να διανοηθείς οτι υπάρχει και αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει κερδίσει σε αγώνες του Βρετανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού, με σύστημα υγραεριοκίνησης της Prins...Καταρχάς αυτό για τις 500+ σελίδες, καταλαβαίνεις ότι είναι επιχείρημα ... ας μην το γράψω καλύτερα...
Προφανώς οφείλω να πω συγνώμη που δεν έχω τον προσωπικό χρόνο να διαβάσω 500+ σελίδες που γράψατε μέσα σε ένα χρόνο (ή αλλιώς 505/365 = περίπου 1,3 σελίδες κάθε μέρα μόνο σε αυτό το topic! ). Έχω ξέρεις και κανονική ζωή και δουλειά και δεν κάθομαι μπροστά από έναν υπολογιστή να διαβάζω τι έγραψε ο ένας, ο άλλος, τι απάντησε ο τρίτος (λες και δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω έτσι? ).Ούτε να κάθομαι να διαβάζω τον έναν και τον άλλο που εκθειάζουν την επιλογή τους χωρίς να αναφέρουν ούτε ένα μειονέκτημα αυτής τους της επιλογής εκτός από το χρηματικό ποσό που καταβάλεις στην αρχή κατά την εγκατάσταση (που είναι το προφανές).Προσπερνώντας λοιπόν τα ειρωνικά σου σχόλια και προσπαθώντας να απαντήσω πολιτισμένα στα υπόλοιπα,θα σου πω πως εκεί που ήθελα να καταλήξω γράφοντας το προηγούμενο post μου, αλλά μάλλον προσπέρασες για δικούς σου λόγους(?), είναι ότι όταν κατασκευάζεται και σχεδιάζεται ένας κινητήρας, λαμβάνονται κάποια στάνταρ υπόψην και ΠΑΝΩ σε αυτά στηρίζονται οι σχεδιαστές και επιλέγουν και σχεδιάζουν τα όποια εξαρτήματα, βάζοντας ταυτόχρονα κάποιους παραμέτρους που οριοθετούν την γκάμα των προϊόντων και υλικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, τι ανοχές θα πάρουν κτλ-κτλ.
Δεν ξέρω το επίπεδο γνώση σου (αν και θα ήταν ενδιαφέρον να μας έλεγες και το τι έχεις σπουδάσει και τι δουλειά κάνεις, μιας και είσαι τόσο σίγουρος για όσα λες ), αλλά νομίζω ότι όλα αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους (ασχέτως αν κάποιοι-πολλοί ξεχνάνε για δικούς τους λόγους από που ξεκίνησε αυτή η μηχανή -για ποιό λόγο κατασκευάστηκε- και που θέλουν αυτοί να την 'καταλήξουν').
Προφανώς μία παράμετρος (από τις πολλές) είναι τι καύσιμο θα καίει, η οποία είναι ίσως και η πιο σημαντική μιας και μπορεί να αλλάξει όλη η φιλοσοφία του σχεδιασμού.Τι θέλω να πω?
Το ότι μία μηχανή εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ. όπως λες, μιας και σου αρέσει να χρησιμοποιείς τα αρκτικόλεξα) που έχει κατασκευαστεί για να καίει βενζίνη, μπορεί να κάψει και υγραέριο (γιατί είναι πολύ κοντά αυτά τα δύο ως καύσιμα), δε σημαίνει κάτι αυτό.
Βάζεις τα κατάλληλα μπεκ και αντλία (πολύ απλοϊκά) και να μια χαρά τα καίει και τα δύο καύσιμα.Αυτό όμως είναι τελείως κοντόφθαλμο.Όπως όταν αλλάζεις μία ανοξείδωτη βίδα με μία απλή σιδερένια. Και οι δύο έχουν τα ίδια σπειρώματα και το ίδιο μήκος και το ίδιο 'κεφάλι'. Όμως η μία είναι ανοξείδωτη και έχει κάποια Χ χαρακτηριστικά (καλά και κακά), τα οποία είναι διαφορετικά από την σιδερένια.
Και οι δύο βιδώνουν πάνω στο ίδιο σπείρωμα, στην ίδια τρύπα. Και οι δύο είναι πολύ κοντά στο να έχουν τον ίδιο ρόλο, ΟΜΩΣ προφανώς δεν κάνουν και οι δύο (βίδες στο παράδειγμά μου) την ίδια δουλειά το ίδιο αποτελεσματικά αν αυτή η βίδα είναι μέσα σε νερό. (προφανές νομίζω το γιατί)
Και είναι προφανές ότι αυτό το αποτέλεσμα της αλλαγής (του να βάλεις σιδερένια και όχι ανοξείδωτη βίδα) δεν είναι κάτι που θα το δεις άμεσα αλλά μετά από αρκετό καιρό.Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν Μ.Ε.Κ. που καίνε υγραέριο και έχουν κερδίσει και πρωτάθλημα, ΑΛΛΑ είναι κατασκευασμένοι εξαρχής για να καίνε αυτό το καύσιμο (υγραέριο), επιλέγοντας τα σωστά υλικά σε όλη τη μηχανή και όχι μόνο πχ στις φλάτζες.
Αυτό αν σκεφτείς και μόνο, θα καταλαβαίνεις τι θέλω να πω, χωρίς ΚΑΝ να χρειαστεί να μπούμε σε τεχνικές λεπτομέρειες (όπου και οι περισσότεροι δε θα μπορούν να ακολουθήσουν τη συζήτηση).
Αν πάλι δεν καταλαβαίνεις τι λέω, προσωπικά πιστεύω ότι απλά δεν θες να καταλάβεις γιατί (να το πω απλοϊκά) 'γουστάρεις' που τώρα πληρώνεις λιγότερα (απλώς γιατί η τιμή του καυσίμου είναι μικρότερη και όχι γιατί το αμάξι καίει λιγότερο καύσιμο - έχω απορία να δω τι θα γίνει ότι ανέβει η τιμή του υγραερίου και μπουν και οι φόροι όπως στη βενζίνη-πετρέλαιο κίνησης ) και εθελοτυφλείς γιατί δε θες να δεις το πρόβλημα που με το οποίο θα έρθεις αντιμέτωπος αργά ή γρήγορα.
Αυτά και πάντα εντελώς φιλικά (άλλωστε δεν έχουμε κάτι να χωρίσουμε - όπως το βλέπω εγώ τουλάχιστον).ΥΓ: φυσικά και δεν κατακρίνω την μετατροπή του 'υγραερίου' σαν μετατροπή, όμως να μην λέμε μόνο τα καλά, αλλά και τα κακά. Όπως πχ να γράψουμε κάποια στιγμή (δεν είναι ντροπή ξέρεις! ) ότι εν γνώση σου ξέρεις πως κάνοντας αυτή τη μετατροπή ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ (όπως και με οποιαδήποτε μετατροπή - πχ βάζοντας 'πρόγραμμα' για αύξηση ιπποδύναμης). Το αν μετά εσύ κάνεις ασφάλιση στον κινητήρα σου είναι άλλο θέμα και σίγουρα είναι κάτι που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε είτε έχει εργοστασιακή εγγύηση είτε όχι. Κανείς δεν είπε ότι βάζοντας νίτρο, κράτησε την εργοστασιακή εγγύηση ή ότι είναι 100% ασφαλές για τον κινητήρα χωρίς κανένα σύμπτωμα για τον κινητήρα γιατί...βρήκε αντιπροσωπεία που του το τοποθέτησε ή βρήκε ότι η εταιρία που πουλάει το κιτ δίνει και στην χ-ψ-ω κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων. (χρησιμοποιώ το παράδειγμα του 'νίτρο' γιατί απλώς είναι ακραίο και εύκολα αντιληπτό)
ΥΓ2: αυτό που δε μου αρέσει είναι ότι αναφέρετε την υγραεριοκίνηση σα να είναι η λύση για να 'καις λιγότερο' και χωρίς να έχει αρνητικά αποτελέσματα και παρενέργειες (πχ μειωμένη διάρκεια ζωής κινητήρα). Είναι ντροπή άραγε να κάνεις μία επιλογή που έχει και αρνητικές επιπτώσεις? -
Φίλε κάβουρα εγώ έβαλα εν πλήρη γνωση και αυτων που γράφεις σε σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο 2ετιας με 35.000 χλμ 1,8 ατμοσφαιρικό OPEL INSIGNIA έχασα την 6ετη εγγυηση (2 ετη σε όλα και αλλα 4 σε ορισμένα, μούφα δηλαδή) και ο λόγος ηταν αυτός που γράφεις, για φτηνότερο κάυσιμο λόγω μεγάλης κατανάλωσης και αφού κατάλαβα ότι το παντρεύτηκα (γιατί δεν πουλιέται τετοια εποχή αυτό το αυτοκίνητο σε αξιοπρεπή τιμή αλλά όυτε είμαι σε θέση να πληρώνω την βενζίνη που αποδεδειγμένα καιει παραπάνω). Αν βγάλει πρόβλημα σε συγκεκριμένα μέρη του κινητηρα σε πχ 100.000 χλμ ή 6 χρόνια (σε λίγότερα σίγουρα όχι και δεν θέλω να συζητησω για αυτό γιατί θα το θεωρήσω προσβολή της νοημοσύνης μου) τα λεφτά που θα έχω εξοικονομήσει θα είναι πολύ περισσότερα και από αυτά που θα χρειαζόνται για αγορά-τοποθέτηση ενός μεταχειρισμένου κινητήρα ή πχ κάποιων μερών βαλβίδων κυλινδροκεφαλών. Σου γράφω το σκεπτικό μου για να καταλάβεις ότι ξέρουμε τι βάλαμε και γιατί το βάλαμε τουλάχιστον εγω και δεν ονειροβατώ αλλά ούτε θεωρω τον εαυτό μου κοροιδο και Κώτσο που τσίμπησα απο την συγκυρία. Το αμάξι μου ειτε όταν είχε βενζίνη είτε υγραέριο δεν έχει πάει πάνω απο τις 5.000 στροφές και αυτες μετρημένες στα δάχτυλα λόγω του ότι είμαι συντηρητικός οδηγός. Από εκεί και πέρα και δεν μας λες εσύ το ίδιο ρίσκο δεν παίρνεις και εσύ με τα φτιαξίματα; Ποιος μου λεει ότι ο κινητήρας δεν θα μου έβγαζε προβλήματα με την βενζίνη (ή από κακό κάυσιμο η από μ....κια μάστορα ή από αστοχία υλικού ή αν θες και από ένα τροχαίο σε 3 χρόνια από τωρα ) όπως το προηγούμενο μου αυτοκίνητο μου OPEL ASTRA 1,4 που με ταλαιπώρησε αρκετά όπως και παρα πολλών εδω μέσα; Άρα αυτό που θέλω να σου πώ όπως και με το πολύ ωραίο φτιαγμένο αυτοκίνητο σου (χωρίς υγραεριο) όλα είναι σχετικά και αφού μπορεί να συμβεί σε εμάς λόγω αλλαγής καυσίμου μπορεί να συμβεί και στο δικό σου λόγω αλλαγής συνθηκών λειτουργίας λόγω παρέμβασης στο λογισμικό ή κινητήρα του, κάτι που δεν μας λες ( ή αποφευγεις) σε αυτά που γράφεις. Φυσικά και οι ειρωνίες και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε τη συζητηση και όπως διαπίστωσες δεν έχω καμμία τετοια διάθεση αλλά να ξέρεις ότι το 80% όσων έβαλαν υγραεριο ( εξαιρούνται οι Ελληνάρες - ξερόλες - εγωισταροι - εφετζήδες) γνωρίζουν και έχουν ζυγισει όλες τις παραμέτρους για να προχωρήσουν στην μετατροπή μετά απο πολύ σκέψη και ψάξιμο και βάζοντας στη ζυγαριά τα υπερ και τα κατά.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Φίλε κάβουρα εγώ έβαλα εν πλήρη γνωση και αυτων που γράφεις σε σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο 2ετιας (...)
Σου γράφω το σκεπτικό μου για να καταλάβεις ότι ξέρουμε τι βάλαμε και γιατί το βάλαμε τουλάχιστον εγω και δεν ονειροβατώ αλλά ούτε θεωρω τον εαυτό μου κοροιδο και Κώτσο που τσίμπησα απο την συγκυρία.
(...)
Το αμάξι μου ειτε όταν είχε βενζίνη είτε υγραέριο δεν έχει πάει πάνω απο τις 5.000 στροφές και αυτες μετρημένες στα δάχτυλα λόγω του ότι είμαι συντηρητικός οδηγός.
Από εκεί και πέρα και δεν μας λες εσύ το ίδιο ρίσκο δεν παίρνεις και εσύ με τα φτιαξίματα;
(...)
Φυσικά και οι ειρωνίες και προσωπικές επιθέσεις δεν βοηθάνε τη συζητηση και όπως διαπίστωσες δεν έχω καμμία τετοια διάθεση αλλά να ξέρεις ότι το 80% όσων έβαλαν υγραεριο ( εξαιρούνται οι Ελληνάρες - ξερόλες - εγωισταροι - εφετζήδες) γνωρίζουν και έχουν ζυγισει όλες τις παραμέτρους για να προχωρήσουν στην μετατροπή μετά απο πολύ σκέψη και ψάξιμο και βάζοντας στη ζυγαριά τα υπερ και τα κατά.καταρχήν φίλε m@evius χαίρομαι που μιλάω μαζί σου, μιας και ειλικρινά ελάχιστες φορές μπορεί να κάνει κάποιος πολιτισμένη συζήτηση σε ένα forum.
Απομονώνοντας κάποιες γραμμές από το post σου, θα σου πω ότι συμφωνώ* με τα όσα γράφεις και ειδικά από τη στιγμή που συνειδητοποιημένα επέλεξες την λύση αυτή, όπως ο άλλος επιλέγει να βάλει πρόγραμμα στο αμάξι του ή να προχωρήσει την βελτίωση περαιτέρω.
Αν όντως κάνεις τόσα km που σε συμφέρει να κάνεις αυτή τη μετατροπή, πραγματικά χαίρομαι για σένα.
Όμως θα ήθελα να πω εδώ τη γνώμη μου (σχετικά με αυτό το 80% που ενσυνείδητα επιλέγουν την επιλογή της υγραεριοκίνησης) ότι πραγματικά ελάχιστοι είναι αυτοί (μέσα στη μάζα) που κάνουν κάποια κίνηση/επιλογή έχοντας πλήρη επίγνωση του τι πραγματικά επιλέγουν. Πόσοι είναι αυτοί που μετανιώνουν την επιλογή τους αργότερα?
Μην κρίνεις μόνο από τον κύκλο σου.Γι΄ αυτό και ένιωσα την εσωτερική ( ) ανάγκη να παρέμβω στα όσα γράφονται εδώ για την υγραεριοκίνηση, κυρίως γιατί πολλές φορές και για δικούς του λόγους ο καθένας (ενθουσιασμό, υστεροβουλία, άγνοια κτλ) αποφεύγονται να γράφονται τα αρνητικά της επιλογής.
Ίσως ακουστεί αστείο αλλά αυτό που λέω και στους πελάτες μου αλλά και στους συναδέλφους μου είναι:
Μη με ρωτάς πρώτα τι προτερήματα έχει το Χ προϊόν αλλά τι ελαττώματα έχει. Τα θετικά χαρακτηριστικά είναι πάντα ευπρόσδεκτα.*άλλωστε νομίζω πουθενά δεν έγραψα ότι διαφωνώ με καμία μετατροπή, αρκεί ο ιδιοκτήτης να γνωρίζει τις όποιες επιπτώσεις
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
επισης να ρωτησω οτι μερικες φορες οταν κινουμε ειτε με υγραεριο η με βενζινη σε χαμηλες στροφες μου σβηνει ακομα και εν κινησει οχι μονο σταματημενος!τη να ειναι ?
Πιθανόν να χρειάζεται κάποια ρύθμιση. Στα πλαίσια της εγγύησης, ο εγκαταστάτης σου πρέπει να λύσει το πρόβλημα γιατί αν σου σβήσει όταν κινείσαι με κάποια ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο τα πράγματα μπορεί να είναι επικίνδυνα...
Τι να φτιάξει με ρύθμιση, εδώ σβήνει και με βενζίνη.
Έχει κάποια βλάβη, μπορεί να είναι ανάφλεξη, διαρροή υποπίεσης, οτιδήποτε.
Σωστά, δίκιο έχεις, αφού το κάνει και με τη βενζίνη, ξεκίνα να το φτιάξεις πρώτα εκεί...
Μπας και υπάρχει πάλι κάποιο πρόβλημα με την αντλία της βενζίνης που αντικατέστησες πρόσφατα; -
Ο χρήστης cjgeorgio έγραψε:
...Επειδή δεν μπορώ να διαβάζω και της 500 σελίδες μήπως θα μπορούσες να με καθοδιγήσεις για το που μπορώ να βάλω υγραέριο στο βελτιωμένο αμάξι μου. Πήρα σε πολλούς τηλέφωνο και μόνο που άκουγαν ότι είναι βελτιωμένο το αμάξι μου μου λέγαν και μόνο πρόγραμμα να φόρουσες πάλι όχι.... Πες μου 1 εγκαταστάτη που να ξέρει για εμένα... 1.8 tsi euro 5. Ευχαριστώ....Τα έχουμε γράψει και πει κι εδώ και στο άλλο forum (που σου έδωσα links για να μιλήσεις με τη Vialle και τεχνικούς της απευθείας στην Ολλανδία), αλλά και με άλλους κατόχους αυτοκινήτων του group VAG, με πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα που έχουν βάλει συστήματα υγρού ψεκασμού της Vialle και της icom. Μπορεί να μην έχουν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με εσένα, αλλά οι εμπειρίες τους είναι πάντα χρήσιμες (ο ένας μάλιστα είναι και εγκαταστάτης). Φυσικά υπάρχει και ο εγκαταστάτης στην Αλεξανδρούπολη που το έχει κάνει στο αυτοκίνητό του. Μίλα και με τον Φαρμάκη στα Γιάννινα για το Liquid Max της Prins.
Τώρα το αν δεν προχωράς γιατί οι τιμές σου φαίνονται αλμυρές, πρέπει να το πάρεις απόφαση οτι το κόστος σου θα είναι γύρω στα 3000 ευρώ τουλάχιστον. Όσο πλήρωσες ένα πρόγραμμα, τόσο παραπάνω (κατ' ελάχιστον) πρέπει να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις κάποιον γνώστη εγκαταστάτη που θα ασχοληθεί μέρες με το αυτοκίνητό σου.
Και ο σκύλος χορτάτος και το καρβέλι ολόκληρο, δεν γίνεται, ειδικά αν ο σκύλος είναι 'ράτσας' και το καρβέλι από ακριβό φούρνο με ποιοτικά υλικά. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Καταρχάς αυτό για τις 500+ σελίδες, καταλαβαίνεις ότι είναι επιχείρημα ... ας μην το γράψω καλύτερα...
Προφανώς οφείλω να πω συγνώμη που δεν έχω τον προσωπικό χρόνο να διαβάσω 500+ σελίδες που γράψατε μέσα σε ένα χρόνο (ή αλλιώς 505/365 = περίπου 1,3 σελίδες κάθε μέρα μόνο σε αυτό το topic! ). Έχω ξέρεις και κανονική ζωή και δουλειά και δεν κάθομαι μπροστά από έναν υπολογιστή να διαβάζω τι έγραψε ο ένας, ο άλλος, τι απάντησε ο τρίτος (λες και δεν έχω άλλη δουλειά να κάνω έτσι? ).Ούτε να κάθομαι να διαβάζω τον έναν και τον άλλο που εκθειάζουν την επιλογή τους χωρίς να αναφέρουν ούτε ένα μειονέκτημα αυτής τους της επιλογής εκτός από το χρηματικό ποσό που καταβάλεις στην αρχή κατά την εγκατάσταση (που είναι το προφανές).Καταρχή να πω οτι βαριέμαι αφάνταστα τόσο μεγάλα posts, ειδικά από όσους λένε οτι τους είναι αδύνατον να διαβάσουν τις 500+ σελίδες. Κι εμείς δεν τις διαβάσαμε μονοκοπανιά, ούτε συμμετείχαμε από την πρώτη στιγμή. Όταν κάτι μας ενδιαφέρει και θέλουμε να έχουμε άποψη, συνηθίζεται στα forums, πρώτα να διαβάζουμε, να κάνουμε και λίγο χρήση της αναζήτησης και ύστερα να γράφουμε τις απόψεις μας, ειδικά όταν αυτές ενδεχομένως να δημιουργήσουν ανησυχία ή κάποιες (αρνητικές) εντυπώσεις, για κάτι που φαίνεται οτι ενδιαφέρει πολλούς.
Προσπερνώντας λοιπόν τα ειρωνικά σου σχόλια και προσπαθώντας να απαντήσω πολιτισμένα στα υπόλοιπα,θα σου πω πως εκεί που ήθελα να καταλήξω γράφοντας το προηγούμενο post μου, αλλά μάλλον προσπέρασες για δικούς σου λόγους(?), είναι ότι όταν κατασκευάζεται και σχεδιάζεται ένας κινητήρας, λαμβάνονται κάποια στάνταρ υπόψην και ΠΑΝΩ σε αυτά στηρίζονται οι σχεδιαστές και επιλέγουν και σχεδιάζουν τα όποια εξαρτήματα, βάζοντας ταυτόχρονα κάποιους παραμέτρους που οριοθετούν την γκάμα των προϊόντων και υλικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, τι ανοχές θα πάρουν κτλ-κτλ.
Δεν ξέρω το επίπεδο γνώση σου (αν και θα ήταν ενδιαφέρον να μας έλεγες και το τι έχεις σπουδάσει και τι δουλειά κάνεις, μιας και είσαι τόσο σίγουρος για όσα λες ), αλλά νομίζω ότι όλα αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά σε όλους (ασχέτως αν κάποιοι-πολλοί ξεχνάνε για δικούς τους λόγους από που ξεκίνησε αυτή η μηχανή -για ποιό λόγο κατασκευάστηκε- και που θέλουν αυτοί να την 'καταλήξουν').
Προφανώς μία παράμετρος (από τις πολλές) είναι τι καύσιμο θα καίει, η οποία είναι ίσως και η πιο σημαντική μιας και μπορεί να αλλάξει όλη η φιλοσοφία του σχεδιασμού.Αν το ύφος μου ήταν ειρωνικό, ζητώ συγγνώμη, αλλά νομίζω οτι με τον τρόπο που έπεσες σαν αλεξιπτωτιστής στη συγκεκριμένη συζήτηση, έχοντας και μάλιστα συγκεκριμένη άποψη, κάπως μου φάνηκε.
Να συμπληρώσω επίσης οτι δεν έχω κάποια επαγγελματική σχέση, ούτε με τις μετατροπές, ούτε με συνεργεία, ούτε με αντιπροσωπείες. Μου κάνει εντύπωση πάντως που δεν είσαι ο πρώτος που με ρωτά τί επάγγελμα κάνω... Σήμερα δηλαδή μετράνε οι απόψεις μόνο των 'επαγγελματιών'; Νόμιζα οτι είμαστε σε forum χρηστών βασικά και όχι σε κάποιο εξειδικευμένο forum που άποψη πρέπει να έχουν μόνο όσοι είναι επαγγελματίες.Το ότι μία μηχανή εσωτερικής καύσης (Μ.Ε.Κ. όπως λες, μιας και σου αρέσει να χρησιμοποιείς τα αρκτικόλεξα)
Άλλος χρησιμοποιεί τέτοια αρκτικόλεξα, όχι εγώ...
Σίγουρα λοιπόν υπάρχουν Μ.Ε.Κ. που καίνε υγραέριο και έχουν κερδίσει και πρωτάθλημα, ΑΛΛΑ είναι κατασκευασμένοι εξαρχής για να καίνε αυτό το καύσιμο (υγραέριο), επιλέγοντας τα σωστά υλικά σε όλη τη μηχανή και όχι μόνο πχ στις φλάτζες.
Δες καταρχήν σχετικά άρθρα εδώ κι εδώ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι μετατροπές μπορεί να έχουν γίνει σε κάποιον κινητήρα, αλλά έχω την εντύπωση οτι αυτές που επιτρέπονται στα πλαίσια των αγώνων αυτοκινήτων τουρισμού, είναι πολύ συγκεκριμένες.
Δέχομαι πάντως οτι σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, ο σπόνσοράς του μπορεί να ρίχνει τόσο χρήμα που πρακτικά να βάζει καινούργιο κινητήρα σε κάθε αγώνα, οπότε εκεί δεν μπορούμε να δούμε με ασφάλεια την μακροζωία του κινητήρα. Ίσως μόνο τις επιδόσεις με τη χρήση του συγκεκριμένου καυσίμου (με πολύ περισσότερα οκτάνια από τη βενζίνη) στον turbo κινητήρα σε συνδυασμό με ένα αξιόπιστο σύστημα υγραεριοκίνησης.έχω απορία να δω τι θα γίνει ότι ανέβει η τιμή του υγραερίου και μπουν και οι φόροι όπως στη βενζίνη-πετρέλαιο κίνησης ) και εθελοτυφλείς γιατί δε θες να δεις το πρόβλημα που με το οποίο θα έρθεις αντιμέτωπος αργά ή γρήγορα.
Να είσαι σίγουρος οτι θα μείνεις με την απορία. Τα ίδια έχουν γράψει και άλλοι 'κομήτες' του συγκεκριμένου topic και είναι χαρακτηριστικός ο τρόπος που γράφετε όλοι εσείς την ίδια άποψη πάνω από 1,5 χρόνο τώρα. Στο μεταξύ όμως πιθανότερο είναι να μας έχουν 'χρεωκοπήσει' όλους από δεκάδες άλλες μεριές, πριν καν ασχοληθούν με το κάθε υγραέριο. Αν κάποια στιγμή του χρόνου, στην 7η δόση του δανείου, μπει κι ένα ακόμη οριζόντιο χαράτσι 1000 ευρώ ('τέλος αυτοκινήτων'), σε όλους τους κατόχους αυτοκινήτων, με την ίδια ακριβώς γελοία δικαιολογία με εκείνη του τέλους των ιδιοκτητών ακινήτων ('ελάχιστο ασφάλιστρο κινδύνου' έναντι της πιθανότητας χρεωκοπείας), να δούμε πόσο θα ασχολούμαστε αν ο ειδικός φόρος κατανάλωσης του υγραερίου κίνησης θα παραμείνει στα 200 ευρώ/μετρικό τόνο ή θα εξισωθεί με εκείνον της βενζίνης...
Μπορεί εσύ να τη γλύτωσες φέτος που δεν πλήρωσες ειδική εισφορά μια και ο κινητήρας σου δεν είναι πάνω από 1929cc αλλά πώς θα σου φαινόταν αν του χρόνου η ειδική εισφορά έμπαινε με κριτήριο την εργοστασιακή τιμή του αυτοκινήτου; (...που μεταξύ μας θα ήταν πολύ δικαιότερο!)ΥΓ: φυσικά και δεν κατακρίνω την μετατροπή του 'υγραερίου' σαν μετατροπή, όμως να μην λέμε μόνο τα καλά, αλλά και τα κακά. Όπως πχ να γράψουμε κάποια στιγμή (δεν είναι ντροπή ξέρεις! ) ότι εν γνώση σου ξέρεις πως κάνοντας αυτή τη μετατροπή ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ (όπως και με οποιαδήποτε μετατροπή - πχ βάζοντας 'πρόγραμμα' για αύξηση ιπποδύναμης). Το αν μετά εσύ κάνεις ασφάλιση στον κινητήρα σου είναι άλλο θέμα και σίγουρα είναι κάτι που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε είτε έχει εργοστασιακή εγγύηση είτε όχι. Κανείς δεν είπε ότι βάζοντας νίτρο, κράτησε την εργοστασιακή εγγύηση ή ότι είναι 100% ασφαλές για τον κινητήρα χωρίς κανένα σύμπτωμα για τον κινητήρα γιατί...βρήκε αντιπροσωπεία που του το τοποθέτησε ή βρήκε ότι η εταιρία που πουλάει το κιτ δίνει και στην χ-ψ-ω κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων. (χρησιμοποιώ το παράδειγμα του 'νίτρο' γιατί απλώς είναι ακραίο και εύκολα αντιληπτό)
ΥΓ2: αυτό που δε μου αρέσει είναι ότι αναφέρετε την υγραεριοκίνηση σα να είναι η λύση για να 'καις λιγότερο' και χωρίς να έχει αρνητικά αποτελέσματα και παρενέργειες (πχ μειωμένη διάρκεια ζωής κινητήρα). Είναι ντροπή άραγε να κάνεις μία επιλογή που έχει και αρνητικές επιπτώσεις?Τα λες αυτά γιατί προφανώς δεν έχεις διαβάσει παλιότερα μηνύματά μου σχετικά με τα προβλήματα που εγώ αντιμετώπισα, από την εγκατάσταση που έκανα, όχι εδώ, αλλά σε έμπειρο εγκαταστάτη του εξωτερικού, επίσημο αντιπρόσωπο του κατασκευαστή του κινητήρα που φοράω και εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο του συστήματος υγραεριοκίνησης που έβαλα.
Όχι μόνο δεν τα έκρυψα, αλλά φρόντισα να παρουσιάσω αναλυτικά (με μεγαλύτερα σε μέγεθος μηνύματα από το δικό σου) με λεπτομέρειες τα πάντα, προκειμένου να γνωρίζουν πολλοί τα προβλήματα που ενδεχομένως παρουσιαστούν, ειδικά σε βελτιωμένα αυτοκίνητα. Τα ίδια θα μπορούσαν να είχαν γίνει και με όποια επιμέρους βελτίωση είχα κάνει στο παρελθόν. Δεν έτυχε εκεί και έτυχε στο υγραέριο. Αλλά λύθηκαν κι εκεί τα προβλήματα, με τις απαραίτητες αλλαγές μπεκ και νέο λογισμικό. Λύσεις υπάρχουν, αλλά χρειάζεται γνώση από αυτούς που εμπιστευόμαστε και χρόνος & χρήμα από μας. Και πάλι κάτι δεν είναι 100% εγγυημένο και η αξιοπιστία κάθε κατασκευαστή συστήματος υγραεριοκίνησης δοκιμάζεται μέρα με τη μέρα συνεχώς και κάποιοι ξεχωρίζουν, όπως ακριβώς γίνεται και με διάφορους βελτιωτικούς οίκους.
Για την εργοστασιακή εγγύηση, έχω γράψει παραπάνω οτι δεν ισχύει πάντα αυτό που λες. Σίγουρα παίζει ρόλο και η γεωγραφική κάλυψη της όποιας εγγύησης προσφέρει το εργοστάσιο, ο αντιπρόσωπος, ο εγκαταστάτης, η ασφαλιστική εταιρεία, κλπ. Καλό είναι να μην γενικεύουμε γιατί υπάρχουν πολλές εναλλακτικές και πολλά ψιλά γράμματα. Επίσης στην πράξη φαίνεται οτι η Ελλάδα δεν υπολογίζεται οτι είναι στην Ευρώπη και ανεξάρτητα τι λένε κάποια prospectus, εδώ μπορεί να ισχύουν άλλα. Όχι πάντα, αλλά κάποιες χρονικές περιόδους, από κάποιους από τους αντιπροσώπους ειδικά εκείνους των συστημάτων υγραεριοκίνησης.
Τελειώνω γράφοντας οτι υπάρχουν αρκετές αναφορές από χρήστες υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα στον κινητήρα τους. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
...Επειδή δεν μπορώ να διαβάζω και της 500 σελίδες μήπως θα μπορούσες να με καθοδιγήσεις για το που μπορώ να βάλω υγραέριο στο βελτιωμένο αμάξι μου. Πήρα σε πολλούς τηλέφωνο και μόνο που άκουγαν ότι είναι βελτιωμένο το αμάξι μου μου λέγαν και μόνο πρόγραμμα να φόρουσες πάλι όχι.... Πες μου 1 εγκαταστάτη που να ξέρει για εμένα... 1.8 tsi euro 5. Ευχαριστώ....
Τα έχουμε γράψει και πει κι εδώ και στο άλλο forum (που σου έδωσα links για να μιλήσεις με τη Vialle και τεχνικούς της απευθείας στην Ολλανδία), αλλά και με άλλους κατόχους αυτοκινήτων του group VAG, με πολύ βελτιωμένα αυτοκίνητα που έχουν βάλει συστήματα υγρού ψεκασμού της Vialle και της icom. Μπορεί να μην έχουν τον ίδιο ακριβώς κινητήρα με εσένα, αλλά οι εμπειρίες τους είναι πάντα χρήσιμες (ο ένας μάλιστα είναι και εγκαταστάτης). Φυσικά υπάρχει και ο εγκαταστάτης στην Αλεξανδρούπολη που το έχει κάνει στο αυτοκίνητό του. Μίλα και με τον Φαρμάκη στα Γιάννινα για το Liquid Max της Prins.
Τώρα το αν δεν προχωράς γιατί οι τιμές σου φαίνονται αλμυρές, πρέπει να το πάρεις απόφαση οτι το κόστος σου θα είναι γύρω στα 3000 ευρώ τουλάχιστον. Όσο πλήρωσες ένα πρόγραμμα, τόσο παραπάνω (κατ' ελάχιστον) πρέπει να είσαι διατεθιμένος να πληρώσεις κάποιον γνώστη εγκαταστάτη που θα ασχοληθεί μέρες με το αυτοκίνητό σου.
Και ο σκύλος χορτάτος και το καρβέλι ολόκληρο, δεν γίνεται, ειδικά αν ο σκύλος είναι 'ράτσας' και το καρβέλι από ακριβό φούρνο με ποιοτικά υλικά.Θέλω να βάλω κάτι καλό και αξιόπιστο στο αυτοκίνητο μου. Αερίου ψεκασμού σε βελτιωμένα vag έχει στην Αλεξανδρούπολη το octavia 5 1.8 tsi και στην Αθήνα ο μπουλέκος golf v gti. Και με τους 2 που μίλησα με είπαν ότι δεν έχουν κάτι για τον δικό μου κινητήρα επειδή είναι euro 5. Δεν έστειλα email στην ολλανδία στην μαμά vialle αλλα ρώτησα 2 αντιπροσώπους εδώ. Και οι 2 μου είπαν σε βελτιωμένο δεν έχουν βάλει. Πήρα τηλέφωνο και στον αντηπρόσοπω της prins στον νέο κόσμο Αθήνα και ο ίδιος πάλη μου είπε δεν έχει κάποιο κιτ για βελτιωμένο αμάξι. Σε όποιον πήρα τηλέφωνο είναι απο link που μου έδωσες εσύ και άλλοι. Το ψάχνω το θέμα. Τα αμάξια που είδα είναι με αερίου ψεκασμού. Υγρού ψεκασμού όσο και να έψαξα δεν είδα (μιλάμε και για βελτιωμένα). Άμα ήταν εύκολο ένα link με κάποιον που έχει βγάλει 1 αμάξι euro 5 tsi βελτιωμένο και μη κιτ υγρού ψεκασμού θα το εκτιμούσα. Ευχαριστώ.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
επισης να ρωτησω οτι μερικες φορες οταν κινουμε ειτε με υγραεριο η με βενζινη σε χαμηλες στροφες μου σβηνει ακομα και εν κινησει οχι μονο σταματημενος!τη να ειναι ?
Πιθανόν να χρειάζεται κάποια ρύθμιση. Στα πλαίσια της εγγύησης, ο εγκαταστάτης σου πρέπει να λύσει το πρόβλημα γιατί αν σου σβήσει όταν κινείσαι με κάποια ταχύτητα σε αυτοκινητόδρομο τα πράγματα μπορεί να είναι επικίνδυνα...
Τι να φτιάξει με ρύθμιση, εδώ σβήνει και με βενζίνη.
Έχει κάποια βλάβη, μπορεί να είναι ανάφλεξη, διαρροή υποπίεσης, οτιδήποτε.
Σωστά, δίκιο έχεις, αφού το κάνει και με τη βενζίνη, ξεκίνα να το φτιάξεις πρώτα εκεί...
Μπας και υπάρχει πάλι κάποιο πρόβλημα με την αντλία της βενζίνης που αντικατέστησες πρόσφατα;Καλησπέρα, να πω βρε παιδιά και εγώ την γνώμη μου Ος εμπειροτέχνης και όχι Ος τεχνικός .
Πρώτα απ’ όλα ο εγκαταστάτης σου είναι και ο μηχανικός σου; Για τη θα τους χρειαστείς και τους 2. Ξεκίνα πρώτα από τον μηχανικό σου και πέστον να Βάλη το διαγνωστικό, γιατί είμαι σίγουρος πώς ένας η οι δύο κύλινδροι δεν δουλεύουν σωστά από διαρροή ρεύματος –αλλαγή 4αρων μπουζοκαλοδύων ,ίσως και μπουζί. Δεν ξέρω πόσα χλιο. Έχεις κάνη συνολικά με το αυτοκίνητο σου!. Εάν έχεις κάνη παραπάνω από 70.000 -100.000 και κάπου ενδιάμεσα έβαλες συσκευή υγραερίου ,είναι πολύ πιθανό να σου έχει κόλληση κάποιο μπέκ της βενζίνας , να κατουράει και όχι να ψεκάζει. Αυτό θα σου το δήξουνε ο αναλυτής καυσίμου με το διαγνωστικό.-Καθάρισμα ,όχι απαραίτητα αλλαγή μπέκ ,πρώτα καθάρισμα-έλεγχο .Ο μηχανικός σου θα το αφήσει να δούλεψη στην βενζίνα θα το μέτρηση και μετά στο υγραέριο. Τώρα εάν ο εγκαταστάτης σου έχει όλα τα μηχανήματα πας μόνο σε αυτόν και καθάρισες χωρίς να τρέχεις μία στον έναν και μια στον άλλο.
Κάνε αυτά και γράψε τα αποτελέσματα -
Τι σχεση εχουν αυτα που εβαλες με το θεμα μας;Μετα γκρινιάζετε οτι γραφονται ασχετα πραγματα στο φορουμ της υγραεριοκινησης .[mod]
-
καλα ντε μην με μαλόνης μου κοπήκανε τα πόδια όταν το ανακήνωσε,μόλης είχα έρθη στο σπίτη απο τήν δουλιά έγραφα το επάνω post και το άκουσα σστης ειδήσης
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Τι σχεση εχουν αυτα που εβαλες με το θεμα μας;Μετα γκρινιάζετε οτι γραφονται ασχετα πραγματα στο φορουμ της υγραεριοκινησης .[mod]Δεν νομίζεις ότι αυτό είναι πιο επικρατέστερο από το κυρίως θέμα μας ; Βλέπεις που εδώ και ώρες είμαστε μόνοι στη σελίδα; Ρε παιδιά που είστε;
-
Ο χρήστης thomas lpg έγραψε:
Τι σχεση εχουν αυτα που εβαλες με το θεμα μας;Μετα γκρινιάζετε οτι γραφονται ασχετα πραγματα στο φορουμ της υγραεριοκινησης .[mod]
Δεν νομίζεις ότι αυτό είναι πιο επικρατέστερο από το κυρίως θέμα μας ; Βλέπεις που εδώ και ώρες είμαστε μόνοι στη σελίδα; Ρε παιδιά που είστε;
Εδω το θεμα ειναι η υγραεριοκινηση και οχι εκεινα που ειχες βαλει.Αν ειχες ριξει μια ματια στο υπολοιπο φορουμ θα εβλεπες οτι υπαρχουν θεματα που συζητουνται εκεινα που ποσταρες.Αν δεν καταλαβαινεις πως δουλευει ενα φορουμ εγω δεν φταιω.Διαβασε τον κανονισμο rules.html
και τις οδηγιες χρησης guide.htmlτου φορουμ και ακολουθησε τα .Θα κανεις ευκολοτερη την δικια σου παρουσια εδω αλλα και των υπολοιπων.
-
Συγκεντρώνω σε μια λίστα όλα τα μοντέλα που μπορεί ο καταναλωτής να αγοράσει και είναι εξ αρχής κατασκευαμένα να καταναλώνουν και βενζίνη και υγραέριο.
FIAT PANDA 1.2 LPG 1,2 69 PS από 12.800 €
FIAT PUNTO EVO 1.4 LPG από 14.900 €
NEO KIA PICANTO 1.0 LPG από 11.390 €
Peugeot 207 1.4 75 PS LPG από 14.330 €
Renault Clio 1.2 75 PS 16V από 13.990
SEAT LEON 1.6 LPG από 16.990 €
SEAT ALTEA 1.6 LPG από 17.490 €πολλά άλλα αναμένονται σύντομα..
Αν έχει κανείς κάτι άλλο υπ'όψη του ας ενημερώσει.. -
Εύγε, καλή πρωτοβουλία, έως και ξεχωριστό νήμα θα της άξιζε για να τα εντοπίζουμε εύκολα.
-
Η BRC ετοιμάζει κιτ υγρού ψεκασμού.... Αλλά Ιανουάριο.....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Υγραεριοκίνηση!