-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
ωπα και αλλος ψευτης!!!!!!
που εισαι ρε φιλε μου !!!!! τωρα θα σου γραψουν οτι πρεπει να καις 25% παραπανω δηλαδη 14.125λτ/100χλμ!!!! επειδη
αυτοι καινε τοσο παραπανω!!! θα σου πουν οτι δεν ξερεις να μετρας καλα,στην μεθοδο των τριων και γενικοτερα στα μαθηματικα ησουν σκραπας, αντεγραφες στο σχολειο , αν εχεις πτυχιο πανεπιστημιου δεν θα το πιστευουν και το μονο που
μενει ειναι πιστοποιητικο κοινωνικων φρονηματων!!!!!
ερχεται η δικαιωση, σιγα σιγα μολις γινουν καλα set up στα συστηματα θα δουμε τετοιες καταναλωσεις.....
σας το ειπα το υγραεριο με τις σωστες εφαρμογες του θα αποδειχθει ευλογημενο καυσιμο ,καπου πηρε το ματι μου οτι ξεκινα
επιδοτηση στην ιταλια, porca miseria greca!!!!!!
για να δω τι θα απαντησουν astrag1.6jtg,asteris κλπΈχεις καθόλου γνώση από θεωρία μηχανών εσωτερικής καύσης, για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε την κουβέντα? Ξέρεις καθόλου τι μίγματα θέλει να δουλεύψει ένας κινητήρας για περάσει ρύπους, να κρατάει μιά καλή ροπή όσο γίνεται και να μην δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες θαλάμου όλη την ώρα? Όλοι τα εργοστάσια που δίνουν προεγκατεστημένα συστήματα υγραερίου, δηλώνουν 20-25% πάνω κατανάλωση, γιατί τόση θερμογόνος δύναμη λείπει από το υγραέριο. Αν δεν ρίξουν αυτό το παραπάνω καύσιμο, υποβαθμίζουν ρύπους και αντοχή των μετάλλων. Δεν νομίζω να θέλουν από βίτσιο να πουλάνε αμάξια με 25% παραπάνω κατανάλωση από ότι αυτά που φτιάχνει η Prins, ούτε ότι οι μηχανολόγοι πχ της Fiat που κάνουν και κάτι εκατοντάδες χιλιόμετρα εξέλιξης στα αμάξια πριν τα βγάλουν στην αγορά, έχουν λιγότερες γνώσεις από αυτούς της Prins...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Οπ τι έχουμε εδώ
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1267945/Έχουμε αμάξι με εγκατάσταση αερίου που θέλει αλλαγή κινητήρα!!!
Είδατε που αν ψάξετε θα βρείτε αυτά που σας έλεγα περί μετάλλων του κινητήρα, που είναι διαφορετικά από αυτά των εργοστασιακών lpg ?
μόνο απο εσένα το έχουμε ακουσει αυτό, εσύ από που το άκουσες?
- Κοινή λογική. Διαφορετικές θερμοκρασίες = διαφορετικά μέταλλα
- Σχολή οδηγών που έβαλε σε 2 αυτοκινητα υγραέριο σε γνωστό εγκαταστάτη, κάηκαν οι μηχανές.
- Στο συνεργείο που πηγαίνω
- Σε ρεκτιφιέ
Για να μην παρεξηγούμαστε, λέω ναι 100%:
- Στην αγορά εργοστασιακού lpg
- Στην εγκατάσταση σε παλαιό όχημα, που ούτως ή άλλως δεν έχει υψηλή μεταπωλητική αξία.
- Στον εγκαταστάτη που θα παραδεχθεί τα πραγματικά μειονεκτήματα του υγραερίου (τουλάχιστον +25% κατανάλωση για σωστή λειτουργία) και θα μου πει όλη την αλήθεια για το ρίσκο και τους κινδύνους.
Έως τώρα 1 μου μίλησε σταράτα - μου είπε ότι αν θες να μην πάθει τίποτα το αμάξι θα πηγαίνεις 2 φορές την εβδομάδα μόνο με βενζίνη. Έτσι κάνουν οι ταξιτζήδες στην Αυστραλία.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
προς ολους.
βρηκα αυτη την διευθυνση http://www.jlmlubricants.com και μετα να πατε στο valve -saver-fluid εχει αναλυση απο πανεπιστημιο
για φθορα βαλβιδων εισαγωγης -εξαγωγης και εδρων σε αυτοκινητο με lpg πανω απο 10000χλμ χωρις valve care ,αλλα και
με valve care που διαφημιζει βεβαια. για ριχτε μια ματια και τα ξαναλεμε.......Dear gasdino,
Θα ερχομουν σε μεγαλη εκπληξη αν μάθαινα οτι το πανεπιστήμιο του 'Hochschule für Technik und Wirtschaft des Saarlandes - University of Applied Sciences' το ειχε χρηματοδοτήσει η JML lubricants για την ανωτερω ερευνα...(πρωτότυπο ε???)
Παραξενο επίσης ειναι το γεγονος οτι μετα απο 14.000χλμ (και αλλοι με πολλα περισσοτερα)δεν εχω παρει τις βαλβιδες,εδρες κτλ στα χερια, μιας και δεν χρησιμοποιώ jml λιπαντικά (ουτε άλλα)και τυχερος αφου **απο τα πρωτα 1000χλμ με lpg **ειδαν φθορα στις βαλβιδες εξαγωγης !!!!!!!!!!!Άσε που σηκώσαν και την συμπίεση του κινητήρα στο υγραέριο όπως λένε για το τεστ. Και τι κάνει η μεγαλύτερη συμπίεση σε ένα μοτέρ? Χαμηλώνει την θερμοκρασία των καυσαερίων εξαγωγής, τον πρώτο λόγο κατ'εμέ φθοράς των βαλβίδων εξαγωγής. Ρίξαν την θερμοκρασία καυσαερίων σε αντίστοιχες τιμές με αυτές της βενζίνης και κατά τα άλλα την δουλειά την έκανε το ζουμί...
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς ολους.
βρηκα αυτη την διευθυνση http://www.jlmlubricants.com και μετα να πατε στο valve -saver-fluid εχει αναλυση απο πανεπιστημιο
για φθορα βαλβιδων εισαγωγης -εξαγωγης και εδρων σε αυτοκινητο με lpg πανω απο 10000χλμ χωρις valve care ,αλλα και
με valve care που διαφημιζει βεβαια. για ριχτε μια ματια και τα ξαναλεμε.......Διόρθωσε με αν κάνω λάθος:
Ένα Γερμανικό Πανεπιστήμιο (το οποίο δεν έχω προσωπικά ξανακούσει χωρίς να σημαίνει κάτι αυτό) έκανε μια έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας που παράγει το συγκεκριμένο πρόσθετο και χρησιμοποιείσε ένα μόνο δείγμα, (του πιστεύω ότι όχι και τόσο διαδεδομένο λόγο κυβισμού για χρήση LPG) το τρικίλυνδρο Peugeot 107 1.0 (ίδιο μοτέρ με Toyota AYGO και Citroen C1) και βρήκε ότι με την χρήση του προϊόντος η φθορά των βαλβίδων εξαγωγής είναι σημαντικά μικρότερη.
Στην (όχι και τόσο) αναλυτική παρουσίαση στην σελίδα
http://www.jlmlubricants.com/valve-save ... works.html
Αναφέρει φθορά στις βαλβίδες εξαγωγής και αναφέρει τίποτα για τις εισαγωγής ή για τις έδρες. Αντίθετα στο διαφημιστικό PDF
http://www.jlmlubricants.com/images/sto ... er_ENG.pdf
αναφέρει ότι προστατεύει και τις βαλβίδες εισαγωγής και τις έδρες χωρίς να τεκμηριώνεται κάπου αυτό.
Να σημειώσω εδώ ότι το test όλες οι μετρήσεις έγιναν στο ίδιο αυτοκίνητο το οποίο οδηγήθηκε στην αρχή μόνο με την χρήση LPG και αργότερα προσέθεσαν την λαδιέρα και συνέχισαν τις μετρήσεις. Δεν αναφέρετε πουθενά τι σύστημα υγραεριοκίνησης εγκαταστάθηκε. Επίσης αναφέρει η ροή του προσθέτου ρυθμίστηκε στο 1ml προσθέτου ανά 1 λίτρο υγραερίου και αυτό έγινε ρυθμίζοντας μια ροή 12 σταγόνες το λεπτό στο ρελαντί (στο βίντεο εγκατάστασης αναφέρει 15 σταγόνες). Ρωτάω τώρα εγώ με το λίγο μου μυαλό αν είμαι στην κίνηση κολλημένος η δοσολογία είναι αυτή αλλά αν ανεβαίνω τον Μαρτίνο με το 1000αρακι με 100 χλμ και τετάρτη και 4000+ σ.α.λ. και τέρμα γκάζι δεν θα έπρεπε να άλλαζε η δοσολογία του προσθέτου; Αυτά όσον αφορά αυτά που αναφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία που εμένα προσωπικά δεν με πείθουν.
Τώρα κάποιοι προβληματισμοί μου για πράγματα που δεν αναφέρει. Δεν γίνετε καμιά μέτρηση και σύγκριση σε σχέση με την βενζίνη. Μπορεί η φθορά συγκριτικά να είναι ίδια και απλά το πρόσθετο να βοηθάει τις βαλβίδες ούτως ή άλλος. Αν ισχύει κάτι τέτοιο (η φθορά είναι ίδια) τότε μάλλον δεν χρειάζεται κάποιο είδους πρόσθετο/προστατευτικό γενικά. Δεν γίνετε καμιά αναφορά ή έλεγχος στην λειτουργία του καταλύτη. Όπως φημολογείται ότι οι λαδιέρες βοηθάνε και χρειάζονται έτσι φημολογείται ότι προκαλούν βλάβες στον καταλύτη. Τέλος δεν έχω δει καμιά άλλη έρευνα που να βασίζεται σε ένα μόνο δείγμα. Μάλιστα αν το δείγμα είναι μικρό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος του στατιστικού λάθους. Τέλος το site που αναφέρεσαι φαίνεται προχειροφτιαγμένο και δεν με πείθει ότι είναι από πίσω μια σοβαρή εταιρεία και παραθέτω:First the vehicle was first driven 12,500 km without a protective additive and the valve clearance was checked.
Το οποίο αν όχι λάθος είναι τουλάχιστον αδόκιμο. Σε παρακάτω σημείο η παράγραφος ξεκινάει με μαύρη γραμματοσειρά και στην μέση μιας λέξης αλλάζει και συνεχίζει μέχρι το τέλος με μπλε.
Επίσης η έρευνα έγινε τον Αύγουστο του 2010. Η εταιρεία ασχολείται με τα προστατευτικά βαλβίδων για 11 χρόνια από όσα λέει. Τόσα χρόνια δεν έκανε κάποια έρευνα για την αποτελεσματικότητα των προϊόντων της ή τα πουλούσε επειδή πίστευε ότι κάνουν δουλειά; Που είναι οι έρευνες με τα αποτελέσματα αυτού του καταπληκτικού πρόσθετου τόσα χρόνια.
Και για να κλείσω μια απορία που είχα πάντα. Αφού είναι τόσο σημαντικό και απαραίτητο και κάνει τόσο δουλειά αυτό το πρόσθετο γιατί δεν το παράγουν μεγάλες εταιρείες που παράγουν λιπαντικά και καύσιμα όπως Shell Castrol κλπ και το βγάζουν μόνο κάποιες μικρές και είναι τόσο δυσεύρετο. Η αγορά του LPG μπορεί να είναι μικρή στην Ελλάδα αλλά σε άλλες χώρες (Ιταλία, Ιαπωνία και κυρίως Αυστραλία ) ο στόλος είναι μεγάλος και μάλλον αξίζει η επένδυση και το κόστος ανάπτυξης το οποίο στο κάτω δεν πιστεύω ότι είναι μεγάλο αφού το έχουν αναπτύξει μικρές ήδη εταιρείες όπως αυτή που αναφέρεις.
Εγώ προσωπικά δεν πείθομαι για τέτοια προϊόντα αλλά ούτε και την αναγκαιότητα τους γενικά. Όταν ακούω ότι εγκαταστάτες λένε στον πελάτη 'αν θέλεις λαδιέρα + τόσα' με κάνει να μην το πιστεύω περισσότερο. Ή είναι αναγκαία για την σωστή λειτουργία του κινητήρα και την βάζεις στην τιμή ή δεν είναι και δεν την εγκαθιστάς. Το να βάλεις τον πελάτη να διαλέξει αν θέλει τι νόημα έχει; Άρα δεν είναι και απαραίτητη αφού δέχεσαι και να μην την εγκαταστήσεις! Έχει ο πελάτης τις γνώσεις να αποφασίσει; Δεν είναι το χρώμα του αυτοκινήτου να πει θέλω κόκκινο, μαύρο κλπ ανάλογα με το γούστο του. Είναι καθαρά τεχνικό θέμα.
Αυτά και ελπίζω να μην σας κούρασα.
ΥΓ ξέχασα το σημαντικότερο επιχείρημα 'άκου που σου λέω, ξέρω, το διάβασα στο ίντερνετ'
-
Γιατι τοσο μεγαλες αποκλισεις στις τιμες μεταξυ πρατηριων??? Μιλαμε για +15 λεπτα σχεδον!
-
Υπάρχουν πολλά πρόσθετα LRP και σχεδόν όλα δουλεύουν, άλλα καλύτερα και άλλα όχι τόσο καλά.
Το πρόβλημα της δοσολογίας το επισήμανες, ίδια δόση στο ρελαντί και ίδια στο ταξίδι. Λίγο δύσκολο να πιστοποιήσεις κινητήρες Euro5 με τέτοια απλά συστήματα.
Οι εταιρείες που έχουν διυληστήρια και παράγουν βενζίνη δεν διαθέτουν βενζίνη με πρόσθετα ή έχουν μια βενζίνη LRP με ελάχιστα πρόσθετα. Λένε ότι η φθορά που προκαλείται είναι μικρή για την συνήθη χρήση των αυτοκινήτων που απαιτούν βενζίνη LRP και ότι τα χιλιόμετρα που διανύουν συνήθως είναι τόσο λίγα που η φθορά στις βαλβίδες είναι ελάχιστη.
Το ίδιο ισχύει και για το υγραέριο. Αν ο κινητήρας σου δεν είναι σε κάποια μαύρη λίστα κινητήρων (που εμφανίζουν φθορές σε λιγότερο από 100.000 χλμ) τότε οι φθορές θα εμφανισθούν σε τόσο πολλά χιλιόμετρα που μάλλον θα χρειάζεται αντικατάσταση και η φλάντζα κεφαλής.
Τα έξοδα για την αποκατάσταση της φθοράς των βαλβίδων θα είναι τότε πολύ λίγα και σίγουρα θα έχουν αποσβεσθεί πολλαπλάσια από την οικονομία καυσίμου λόγω υγραεριοκίνησης. -
το θεμα ειναι απλο
οποιος πιστευει οτι το αυτοκινητο του θελει valve care βαζει 'λαδιερα' οποιος οχι δεν βαζει....
το ποιος εχει δικαιο η οχι μπορει να μην θα αποδειχθει ποτε για διαφορους λογους. εγω και για ψυχολογικους λογους εβαλα μιας και εχω turbo και αναπτυσω αλλες θερμοκρασιες.....
astrag1.6jtg κανε κανενα σχολιο για τον dim 63 γιατι ζηλευω!!!!!!
ξερετε τι με ενοχλει σε αυτην την συζητηση; σε διαφορα θεματα(συστηματων,τιμων,καταναλωσεων κτλ) ο τροπος αντιπαραθεσης
μου θυμιζει αγωνα παο-οσφπ. εδω ειπαμε να αναπτυξουμε τις εμπειριες μας απο την χρηση υγραεριου ετσι ωστε ολοι να αποφυγουμε παγιδες,κινδυνους και στο φιναλε να μας μεινει κανενα ευρω στην τσεπη και οχι να επιβαλουμε οπαδικα ουτε το συστημα υγραεριου,ουτε τον εγκαταστατη μας,αλλα μονο αυτο δεν συμβαινει...... -
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
εγω και για ψυχολογικους λογους εβαλα μιας και εχω turbo και αναπτυσω αλλες θερμοκρασιες.....Έχεις μετρήσει με πυρόμετρο τί θερμοκρασίες είχες με βενζίνη και τί έχεις τώρα με το υγραέριο;
Γιατί υπάρχουν αναφορές (π.χ. http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?p=523 ) από αυτοκίνητα turbo με εγκατεστημένο πυρόμετρο που λειτουργούν μια χαρά με υγραέριο και οι θερμοκρασίες που αναπτύσσουν, πολλές φορές, είναι χαμηλότερες σε σχέση με τη βενζίνη. -
προς dti
αυτο ακριβως ψαχνω τωρα, ενα καλο πυρομετρο και ηλεκτρολογο-εξατμισα να το βαλει. αν ξερει κανεις καμμια μαρκα ,εχω
ακουσει για prosport καλα λογια(δεν μιλαμε για blitz,apexi γιατι ξεφευγουμε σε κοστος) θα βοηθουσε.... -
(χιουμορ mode on) αν εχετε μοτερ που ψιλοτσιμπαει λαδακι, ε τοτε εχετε αυτοματη λιπανση βαλβιδων (χιουμορ mode off)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
@gakost
Οι εταιρείες που έχουν διυληστήρια και παράγουν βενζίνη δεν διαθέτουν βενζίνη με πρόσθετα ή έχουν μια βενζίνη LRP με ελάχιστα πρόσθετα. Λένε ότι η φθορά που προκαλείται είναι μικρή για την συνήθη χρήση των αυτοκινήτων που απαιτούν βενζίνη LRP και ότι τα χιλιόμετρα που διανύουν συνήθως είναι τόσο λίγα που η φθορά στις βαλβίδες είναι ελάχιστη.Τώρα ανοίγεις και ένα άλλο μεγάλο θέμα για το αν έχει διαφορά ή αν κάνει ότι υπόσχεται η βενζίνη με τα πρόσθετα. Απλά να σου πω ότι σε κάποιες χώρες του εξωτερικού τα πρατήρια έχουν 2 τύπους καυσίμων. Πετρέλαιο και αμόλυβδη 95. Βάζεις βενζίνη στο cinquecento στην αντλία και μετά έρχεται και γεμίζει το ίδιο καύσιμο το τουρπάτο θηρίο των 2000+ CC. Στην Ελλάδα έχουμε την κλασική Super (που τώρα από όσο ξέρω δεν έχει μόλυβδο αλλά κάποιο άλλο πρόσθετο) για τα μη καταλυτικά, την αμόλυβδη 95, την αμόλυβδη 95 με πρόσθετα και την 100αρα με πρόσθετα. Διαλέχτε!!! βέβαια εκεί δεν παίζει ούτε νοθεία ούτε κλέψιμο (τουλάχιστον στον βαθμό που γίνετε στην .Ελλάδα). Τώρα για το υγραέριο, δεν έχω δει καμία σοβαρή έρευνα για την φθορά των βαλβίδων και την αναγκαιότητα της λαδιέρας,ούτε κάποια στατιστική με αξιόλογο δείγμα. Επίσης όπως έγραψα τα ερωτηματικά μου παραμένουν σχετικά με το 'λαδιέρα + τόσο' αν θες, και το γεγονός ότι μεγάλες εταιρείες δεν έχουν κάποιο προϊόν. Άλλωστε στις λίστες που έχω δει κατά καιρούς τα μοντέλα που είναι στην μαύρη λίστα είναι πολλά και μάλλον αξίζει το κόστος ανάπτυξης.
@gakost
Το ίδιο ισχύει και για το υγραέριο. Αν ο κινητήρας σου δεν είναι σε κάποια μαύρη λίστα κινητήρων (που εμφανίζουν φθορές σε λιγότερο από 100.000 χλμ) τότε οι φθορές θα εμφανισθούν σε τόσο πολλά χιλιόμετρα που μάλλον θα χρειάζεται αντικατάσταση και η φλάντζα κεφαλής.
Τα έξοδα για την αποκατάσταση της φθοράς των βαλβίδων θα είναι τότε πολύ λίγα και σίγουρα θα έχουν αποσβεσθεί πολλαπλάσια από την οικονομία καυσίμου λόγω υγραεριοκίνησης.Μακάρι αυτό θέλω να πιστεύω και εγώ μέχρι τώρα πάντως πάμε καλά όσον αφορά τουλάχιστον την οικονομία.
[quote='gasdino']
οποιος πιστευει οτι το αυτοκινητο του θελει valve care βαζει 'λαδιερα' οποιος οχι δεν βαζει....
[quote]Συμφωνώ γι αυτό και εγώ δεν έβαλα!
[quote='gasdino']
εγω και για ψυχολογικους λογους εβαλα
[quote]Όπως ανέφερα εγώ έχω ακούσει ότι τέτοιου είδους πρόσθετα κάνουν ζημιά στον καταλύτη. Όχι ότι συμμερίζομαι αυτή την άποψη αλλά λέω ΑΝ έχουν δίκιο; ΑΝ σου χαλάσει ο καταλύτης ποια θα είναι η ψυχολογία σου; Θα έχουμε και οι δυο μια σοβαρή ζημιά εσύ καταλύτη και εγώ βαλβίδες. Δεν είμαι μηχανικός να ξέρω ποια είναι πιο ακριβή (και ούτε θέλω να μάθω προσωπικά όπως και κανένας άλλος ) αλλά εσύ θα έχεις πληρώσει κάτι τις παραπάνω για το πρόσθετο, θα έχει μπει στην διαδικασία να ψάχνεις να το αγοράσεις τσέκαρε την στάθμη τακτικά κλπ και αν σε έχω καταλάβει καλά από αυτά που γράφεις αν τύχει και ξεμείνεις για κάποιο λόγο είσαι ικανός να μην κουνήσεις το αυτοκίνητο μην τυχόν και πάθουν κάτι οι βαλβίδες. Αυτό το τελευταίο στο λέω με μια μεγάλη δόση χιούμορ μην παρεξηγηθείς και μην το πάρεις προσωπικά
-
Ο χρήστης georgenew έγραψε:
λοιπόν, κάποιες ερωτήσεις... αντιλαμβάνομαι ότι το χειρότερο που μπορεί να προκύψει από την χρήση υγραερίου είναι βλάβη στις βαλβίδες εξαγωγής. Επειδή με τα μηχανολογικά είμαι ψιλοάσχετος μπορεί κάποιος να μου πει τα συμπτώματα αυτής της βλάβης? Δεν τραβάει το αμάξι? Σε αφήνει στην μέση του δρόμου? Κάνει κάποιον θόρυβο? Τι ακριβώς ? Εάν πάθεις αυτή την ζημιά πιο είναι το κόστος επισκευής? Υπάρχει περίπτωση λόγω της βλάβης των βαλβίδων να προκληθεί μια πιο εκτεταμένη ζημιά στον κινητήρα?...Παθών ο ίδιος ( πριν 4 χρόνια έβαλα αέριο στο αυτοκίνητό μου, μετά από 60000 χλμ πριν 2 χρόνια το χάρισα αφού πρώτα πλήρωσα 1200 ευρώ σε επισκευές λόγω 2 καμμένων βαλβίδων εξαγωγής , παρά τη χρήση flashlube) σου απαντώ συνοπτικά ως προς τα συμπτώματα όταν αρχίζει η φθορά στις βαλβίδες :
- Το αυτοκίνητο δεν εκκινεί αμέσως χρειάζονται πολλές μιζιές για να πάρει (εννοείτε πως μιλάμε για αμάξι που πριν ήταν 'τσακμάκι'). Διάγνωση χαμηλή συμπίεση.
- Αυτοκίνητο που δεν έχει προϊστορία με προβληματικούς πολλαπλασιαστές αρχίζει να τους καίει με ανησυχητικούς ρυθμούς.
Ύποπτο ,πάλι η χαμηλή συμπίεση σε κάποιον κύλινδρο-ους κάνει τι ζημιά. - check engine. Αχ αυτό το λαμπάκι ,τι το βάλανε αυτές οι πολυεθνικές και τα κακόμοιρα τα παιδιά (οι εγκαταστάτες ντε ) τσακώνονται με τους πελάτες τους . Μόνο που τη τελευταία φορά που το έλεγξα στην αντιπροσωπεία έβγαλε και άλλους κωδικούς ,ένας αντιστοιχούσε σε 'μηχανικό πρόβλημα στο σύστημα των βαλβίδων'. Γιαυτό μη το σβήνετε απλώς, ψάξτε και τους κωδικούς σε τι δυσλειτουργία αντιστοιχούν.
- Στο δρόμο δε μένεις αλλά νιώθεις σίγουρα απώλεια ισχύος ,εγώ μια φορά την εβδομάδα το δοκίμαζα σε ευθεία πηγαίνοντας στη δουλειά μου νωρίς το πρωί ,εκεί που 200άριζε άνετα στην αρχή, στο τέλος 160 με το ζόρι (αφού είχε καταντήσει τρικύλινδρο )
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
προς dti
αυτο ακριβως ψαχνω τωρα, ενα καλο πυρομετρο και ηλεκτρολογο-εξατμισα να το βαλει. αν ξερει κανεις καμμια μαρκα ,εχω
ακουσει για prosport καλα λογια(δεν μιλαμε για blitz,apexi γιατι ξεφευγουμε σε κοστος) θα βοηθουσε....καλημερα, εγω εχω της auto meter που ειναι αμερικανικο (μη μπερδευτεις με auto gauge).ειναι αξιοπιστο και εχει σχετικα καλη τιμη.το πηρα απο αμερικη αλλα μετραει σε φαρεναιτ.μπορεις να κανεις βεβαια την αντιστοιχια.εδω κοστιζει περι τα 200 ευρω και απο εξω το πηρα 110.οι τιμες που μου δινει το υγραεριο σε σχεση με την βενζινη ειναι παρομοιες και λιγο πιο χαμηλες ποτε πιο ψηλες.τουλαχιστον σε οσες μετρησεις εχω κανει μεχρι τωρα.
-
Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
λοιπόν, κάποιες ερωτήσεις... αντιλαμβάνομαι ότι το χειρότερο που μπορεί να προκύψει από την χρήση υγραερίου είναι βλάβη στις βαλβίδες εξαγωγής. Επειδή με τα μηχανολογικά είμαι ψιλοάσχετος μπορεί κάποιος να μου πει τα συμπτώματα αυτής της βλάβης? Δεν τραβάει το αμάξι? Σε αφήνει στην μέση του δρόμου? Κάνει κάποιον θόρυβο? Τι ακριβώς ? Εάν πάθεις αυτή την ζημιά πιο είναι το κόστος επισκευής? Υπάρχει περίπτωση λόγω της βλάβης των βαλβίδων να προκληθεί μια πιο εκτεταμένη ζημιά στον κινητήρα?...
Παθών ο ίδιος ( πριν 4 χρόνια έβαλα αέριο στο αυτοκίνητό μου, μετά από 60000 χλμ πριν 2 χρόνια το χάρισα αφού πρώτα πλήρωσα 1200 ευρώ σε επισκευές λόγω 2 καμμένων βαλβίδων εξαγωγής , παρά τη χρήση flashlube) σου απαντώ συνοπτικά ως προς τα συμπτώματα όταν αρχίζει η φθορά στις βαλβίδες :
- Το αυτοκίνητο δεν εκκινεί αμέσως χρειάζονται πολλές μιζιές για να πάρει (εννοείτε πως μιλάμε για αμάξι που πριν ήταν 'τσακμάκι'). Διάγνωση χαμηλή συμπίεση.
- Αυτοκίνητο που δεν έχει προϊστορία με προβληματικούς πολλαπλασιαστές αρχίζει να τους καίει με ανησυχητικούς ρυθμούς.
Ύποπτο ,πάλι η χαμηλή συμπίεση σε κάποιον κύλινδρο-ους κάνει τι ζημιά. - check engine. Αχ αυτό το λαμπάκι ,τι το βάλανε αυτές οι πολυεθνικές και τα κακόμοιρα τα παιδιά (οι εγκαταστάτες ντε ) τσακώνονται με τους πελάτες τους . Μόνο που τη τελευταία φορά που το έλεγξα στην αντιπροσωπεία έβγαλε και άλλους κωδικούς ,ένας αντιστοιχούσε σε 'μηχανικό πρόβλημα στο σύστημα των βαλβίδων'. Γιαυτό μη το σβήνετε απλώς, ψάξτε και τους κωδικούς σε τι δυσλειτουργία αντιστοιχούν.
- Στο δρόμο δε μένεις αλλά νιώθεις σίγουρα απώλεια ισχύος ,εγώ μια φορά την εβδομάδα το δοκίμαζα σε ευθεία πηγαίνοντας στη δουλειά μου νωρίς το πρωί ,εκεί που 200άριζε άνετα στην αρχή, στο τέλος 160 με το ζόρι (αφού είχε καταντήσει τρικύλινδρο )
Αφού το κακομοίρικο το αυτοκινητάκι σου σε προειδοποιούσε συνέχεια φτωχό μείγμα και δεν έκανες κάτι γι αυτό τι να σου κάνει; Όπως έχουν πει άλλοι στο φόρουμ φτωχό μείγμα = υψηλές θερμοκρασίες = φθορά βαλβίδων. Τώρα για τον εγκαταστάτη τι να πω; Καθένας κάνει τα δικά του σχόλια. Μήπως όμως φταίς κι εσύ λίγο που ενώ πλήρωνες ένα σκασμό λεφτά σε βλάβες δεν πήγες να ρωτήσεις και κανέναν άλλο εγκαταστάτη;
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
το θεμα ειναι απλο
οποιος πιστευει οτι το αυτοκινητο του θελει valve care βαζει 'λαδιερα' οποιος οχι δεν βαζει....
το ποιος εχει δικαιο η οχι μπορει να μην θα αποδειχθει ποτε για διαφορους λογους. εγω και για ψυχολογικους λογους εβαλα μιας και εχω turbo και αναπτυσω αλλες θερμοκρασιες.....
astrag1.6jtg κανε κανενα σχολιο για τον dim 63 γιατι ζηλευω!!!!!!
ξερετε τι με ενοχλει σε αυτην την συζητηση; σε διαφορα θεματα(συστηματων,τιμων,καταναλωσεων κτλ) ο τροπος αντιπαραθεσης
μου θυμιζει αγωνα παο-οσφπ. εδω ειπαμε να αναπτυξουμε τις εμπειριες μας απο την χρηση υγραεριου ετσι ωστε ολοι να αποφυγουμε παγιδες,κινδυνους και στο φιναλε να μας μεινει κανενα ευρω στην τσεπη και οχι να επιβαλουμε οπαδικα ουτε το συστημα υγραεριου,ουτε τον εγκαταστατη μας,αλλα μονο αυτο δεν συμβαινει......Για να πάρεις μιά απόφαση και να είναι προς την σωστή κατεύθυνση, πρέπει να έχεις ένα τεχνικό υπόβαθρο να καταλάβεις τις πληροφορίες που λαμβάνεις και μετά να πιστέψεις τι είναι σωστό. Για αυτό συζητάμε εδώ. Αλλιώς μιά ζωή θα ακούς με κλειστά μάτια τους μηχανικούς σαν αυτόν του MONMAN, που από την μία έχουνε κάνει λάθος χάρτη και βγάζουνε συνεχώς λαμπάκια και από την άλλη σου ρίχνουνε flashlube να διωρθώσουνε τα αδιόρθωτα. Και αυτά που σου λέω εδώ μέσα, δεν είναι για να πας να βάλεις το Α σύστημα ή το Β, αλλά για να καταλαβαίνεις και να αποφεύγεις τους αλμπάνηδες μηχανικούς...
Η Autometer πάντως έχει κανονικά και πυρόμετρα με κλίμακα σε Κελσίου
-
gakost
Πριν τέσσερα χρόνια ; όταν έβαζα αέριο με 50 λεπτά; Άσε ρε φίλε παθών ,μαθών είμαι και ναι πήγα και σε άλλους εγκαταστάτες οι οποίοι μου έλεγαν τα ίδια. Άλλωστε μετά από τόσα χρόνια δε βλέπω να έχει αλλάξει κάτι ,απο τις δημοσιεύσεις των περισσοτέρων εδώ μέσα βλέπω ότι πρώτα θα κάψουν το λαμπάκι του check engine και μετά τις βαλβίδες τους! -
Ο χρήστης MONMAN έγραψε:
gakost
Πριν τέσσερα χρόνια ; όταν έβαζα αέριο με 50 λεπτά; Άσε ρε φίλε παθών ,μαθών είμαι και ναι πήγα και σε άλλους εγκαταστάτες οι οποίοι μου έλεγαν τα ίδια. Άλλωστε μετά από τόσα χρόνια δε βλέπω να έχει αλλάξει κάτι ,απο τις δημοσιεύσεις των περισσοτέρων εδώ μέσα βλέπω ότι πρώτα θα κάψουν το λαμπάκι του check engine και μετά τις βαλβίδες τους!Τι να πω ... κρίμα το χρήμα και την ταλαιπωρία σου. . Πάντως δεν είναι έτσι γι όλους εμένα προσωπικά δεν μου έχει ανάψει λαμπάκι για φτωχό μείγμα στα 10.000 με χρήση LPG εκτός από μια φορά στα πολύ αρχικά τέστ κατά την εγκατάσταση το οποίο διορθώθηκε άμεσα. Τώρα αν κάποιος κυκλοφορεί με αναμμένο λαμπάκι τι να πω.... κακό του κινητήρα του και της τσέπης του (όχι του κεφαλιού του).
-
Τι αυτοκίνητο είχε ο φίλος που ανέφερε την βλάβη τι σύστημα υγραερίου; που το έβαλε; και τι χρήση έκανε;(δηλαδή αν το τέντωνε το μοτέρ).
Αυτά τα ερωτήματα δεν απαντήθηκαν, μήπως είναι βαλτός; -
οταν ειπα στο μηχανικο μου οτι σκεφτομαι να βαλω υγραεριο[βμw 318 e46] εκανε σαν τρελλος,μου ειπε θα χαλασεις το αμαξι θα σου βαρεσει βαλβιδες,δεν θα πηγαινει μια,και τελος παντων δεν συμφωνουσε.εγω τον αγνοησα,πηγα εβαλα κιτ υγραεριου και μετα απο δυο μηνες περιπου του πηγα το αμαξι για servis[λαδια,φρενα,μπουζι,φιλτρα],οταν ειδε την ολη εγκατασταση εκει να δεις τι χολη εβγαλε ,[οτι τον εγκεφαλο του υγραεριου επρεπε να στον βαζανε αλλου ,τα μπεκ διαφορετικα,το υγραεριομετρο ,αλλου ,και αλλα],μετα απο κανενα δημηνο οταν περασα παλι απο το συνεργειο του[να αλλαξω μια λαμπα]αρχισε να με ρωταει πως παει το αμαξι,για την καταναλωση,για το κοστος της εγκαταστασης,το συνεργειο που την εκανα,και γενικα τον ειδα απο ξερολας που ηταν πιο μαλακομενος.να μην τα πολυλεω ο μηχανικος αυτος πηγε το αμαξι της γυναικας του στο ιδιο συνεργειο και του εβαλε υγραεριο,και τωρα οχι μονο δεν το κατακρινει αλλα πενευεται κιολας.
-
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Τι αυτοκίνητο είχε ο φίλος που ανέφερε την βλάβη τι σύστημα υγραερίου; που το έβαλε; και τι χρήση έκανε;(δηλαδή αν το τέντωνε το μοτέρ).
Αυτά τα ερωτήματα δεν απαντήθηκαν, μήπως είναι βαλτός;Τα έχει πει (γράψει) τουλάχιστον 2 φορές μέχρι τώρα, αλλά σε αρκετά παλιότερες σελίδες...
Αν θυμάμαι καλά ήταν σε Mondeo 1800, σύστημα ecogas. Περισσότερα για τη χρήση ας γράψει ο ίδιος.
Υγραεριοκίνηση!