-
καλησπερα.εγινε μελος αυτου του φορουμ γιατι ενδιαφερομαι να βαλω αεριο στο αυτοκινητο μου.προκειται για μια corolla 1.6 vvti 2003.εχει 190.000 χλμ και κανω καθε χρονο περιπου 30.000 χλμ.
εχω 2 ερωτησεις.Πρωτον γινεται μετατροπη του vvti και αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?Δευτερον ειναι καλυτερα της 4ης η της 5ης γενιας τα κιτ?
εχω διαβασει αρκετες απο τις 285 σελιδες αλλα δεν καταφερα να πεσω σε καποιον κορολακια.διαβασα και την λιστα της prins αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι αναφερεται απο καποιον πελατη της, οτι ειχε προβλημα με τις βαλβιδες ακομα και με λαδιερα χωρις ομως να αναφερει σε ποσα corolla vvti και ποσα απο αυτα ειχαν προβλημα.
Βεβαιως σε 2-3 μηχανικους που ρωτησα μου ειπανε πως δεν υπαρχει προβλημα.λογικο γιατι θελουν να πουλησουν. -
Ο χρήστης snake3 έγραψε:
καλησπερα.εγινε μελος αυτου του φορουμ γιατι ενδιαφερομαι να βαλω αεριο στο αυτοκινητο μου.προκειται για μια corolla 1.6 vvti 2003.εχει 190.000 χλμ και κανω καθε χρονο περιπου 30.000 χλμ.
εχω 2 ερωτησεις.Πρωτον γινεται μετατροπη του vvti και αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?Δευτερον ειναι καλυτερα της 4ης η της 5ης γενιας τα κιτ?
εχω διαβασει αρκετες απο τις 285 σελιδες αλλα δεν καταφερα να πεσω σε καποιον κορολακια.διαβασα και την λιστα της prins αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι αναφερεται απο καποιον πελατη της, οτι ειχε προβλημα με τις βαλβιδες ακομα και με λαδιερα χωρις ομως να αναφερει σε ποσα corolla vvti και ποσα απο αυτα ειχαν προβλημα.
Βεβαιως σε 2-3 μηχανικους που ρωτησα μου ειπανε πως δεν υπαρχει προβλημα.λογικο γιατι θελουν να πουλησουν.To 'vvti' σε παραπέμπει σε μονόδρομο που οδηγεί στα 5ης γενιάς. Νομίζω οτιδήποτε άλλο θα σε τοποθετούσε στην ομάδα 'υψηλού κινδύνου'. Τουλάχισον προσωπικά έως τώρα, δεν γνωρίζω περιστατικό βλάβης σε κινητήρα με 5ης, ενώ αντίθετα ξέρω άλλες περιπτώσεις με 4ης στις οποίες καταγράφησαν ζημίες στις βαλβίδες.
Διάβασε στις προηγούμενες σελίδες αυτά που αναγράφονται για χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης (Αstrag 1.6jtg κ.α.)'lyggas' SUZUKI GV (icom jtg)
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Καλησπέρα.Μιας που έχω αρχίσει κι εγώ να σκέφτομαι σοβαρά την εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος στο opel astra H 1.6 που έχω πήρα μπορώ να πω αρκετά μεγάλη βοήθεια από εδώ.
Το τελευταίο ποστ δε,μου κατέρριψε την θεωρία που είχα από έναν γνωστό ο οποίος είναι λαμαρινάς σε εξουσιοδοτημένο οπελ συνεργείο και όλο και κάτι θα έχει ακούσει.
Αυτός λοιπόν,όντας αρνητικός,μου είπε πως το αέριο αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση του οπότε αν δεν το πηγαίνεις και πολύ ήρεμα,θα έχεις πρόβλημα με τα μέταλλα του κινητήρα.
Μου είπε επίσης,πως όσα περισσότερα ηλεκτρονικά έχει ο κινητήρας,τόσο πιο επικίνδυνη είναι η χρήση του από άποψη προβλημάτων.
Ένας άλλος γνωστός μου είπε για πτώση απόδοσης 10% τουλάχιστον.
Υπάρχει εδώ κάποιος που να έχει το ίδιο μοτέρ με'μένα και να έχει τοποθετήσει ανάλογο σύστημα??Υπο ορισμενες συνθηκες ναι, αναπτύσσεται μεγαλύτερη θερμοκρασια. Αναφερεται και στο παραπανω ποστ αλλα ενας ακομα λογος ειναι π.χ. λαθος ρύθμιση στην αναλογια ψεκασμου lpg φτωχο-πλουσιο (και λιγο πολυ, σχεδον ολοι αντιμετωπισαν-ζουν αντιστοιχα προβληματα). Και οντως, απο μετρήσεις που εχουν κανει αρκετοι, φαίνεται (και ειναι λογικο) οτι σε χαμηλες στροφες οι θερμοκρασιες ειναι νορμαλ-ικανοποιητικες. Ειδικα στον υγρο ψεκασμο, οι θερμοκρασιες ειναι ελαφρώς χαμηλοτερες απο την βενζινη. Στις υψηλες δε, αλλαζουν τα πραγματα άρδην...
Για τα ηλεκτρονικα, και αυτο ισχύει. Κατα βαση απο την αποψη εμπειριας του τεχνικου, που πρεπει να εχει καλες ηλεκτρολογικές γνωσεις. Και αν παρακολουθεις τι αναφερεται εδω αλλα και σε αλλα cite θα δεις οτι γινεται ψιλοχαμος : απο λαθος ένδειξη του δεικτη βενζινης - μεχρι τα γνωστα ''check engine''...
Οσο για την πτωση απόδοσης, ειναι αναλογα την ποιοτητα της εγκαταστασης και το συστημα που τοποθετεις π.χ. αεριου ή υγρου αλλα και στην χειροτερη ακομα, με οποιοδηποτε συστημα αν η τοποθετηση ειναι σωστη, η πτωση ειναι αμελητέα.Εχω astra g 1,6 με κωδικο κινητηρα z16xe. Eσυ τι κωδικο εχεις και τι συστημα σκεφτεσαι ?
z16xep έχω εγώ..
Τώρα για το σύστημα και για τον εγκαταστάτη το σκέφτομαι..
Έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια.. -
Εκεί που έλεγα στους φίλους μου ότι θα βάλω Lpg και τους φαινόταν κάπως, τώρα έχουν βάλει 3 από αυτούς!
Παρόλη την 25-30% αύξηση σε κατανάλωση του lpg, η διαφορά τιμής lpg vs βενζίνης τελικά είναι τοσο μεγάλη που συμφέρει.
Antonis team, με τέοιες τιμές, δεν νομίζα να προσφέρεται μόνο σε οδηγούς που κάνουν > 30000 χλμ/ετος, όπως είχες γράψει κάποτε. -
- κρίνεται σκόπιμο, μαζί με την μετατροπή να βάλουμε κι ένα πυρόμετρο να βλέπουμε τι γίνεται με τις θερμοκρασίες ?
- την όποια φθορά στις βαλβίδες, θα μπορούσαμε να τη δούμε μετά από ανάλυση λαδιών συγκρινόμενη για το ίδιο μοτέρ όταν έκαιγε μόνο βενζίνη ?
thanks
-
Aπαραίτητο είναι να μπει ένας μετρητής όγκου της δεξαμενής του υγραερίου, για να βλέπουμε αν μας κλέβουνε στα λίτρα. Αλήθεια πώς και δεν το έχουνε κάνει μέχρι τώρα και για τα ντεπόζιτα της βενζίνης?
Εδώ μέχρι και μετρητή για τον αέρα στα ελαστικά έχουν ορισμένα αυτοκίνητα. -
Ο χρήστης antonis NO1 έγραψε:
Στην 282 σελιδα εγραψα για μια ενδιαφερουσα προσφορα στο http://www.mastergas.gr που βρηκα στο zougla.gr που ανατρεπει ολα οσα αναφερουν οι εγκαταστατες του topik περι εγγυησης μηχανης και δεν ειδα καποιους να ενδιαφερονται φιλικα ΑΝΤΩΝΗΣΟ χρήστης antonis NO1 έγραψε:
Στην 282 σελιδα εγραψα για μια ενδιαφερουσα προσφορα στο http://www.mastergas.gr που βρηκα στο zougla.gr που ανατρεπει ολα οσα αναφερουν οι εγκαταστατες του topik περι εγγυησης μηχανης και δεν ειδα καποιους να ενδιαφερονται φιλικα ΑΝΤΩΝΗΣΣου παραθέτω απάντηση σε e-mail μου από την LPG AUTO CONVERSIONS στην Αγγλία (Χιλιάδες εγκαταστάσεις)
Hi Nick as far as i know only gas injection is available as an after market fit cost of conversion using the latest multipoint injection system from Zavoli would be £ 1250.00 plus VAT this comes with a 3 year or 60000 mile warranty many thanks Steve
On Jan 2, 2011, redeingel wrote:
¨I have Renault Megane 1400cc 16v multipoint injection model year 2000. What type of LPG System you recommend as more compatible: 1.. LPG gas injection or 2. LPG liquid injection? Sincerely Nick ................
========================================================================================
Εντυπωσιάστηκα και εγώ με την εγγύηση που δίνουν για 60000 Μίλια, καμιά 100.000 χιλιόμετρα , που για ελληνικά δεδομένα φαντάζει εξωπραγματικό.
Τώρα για το MasterGas αν δεν βρούμε τι σύστημα τοποθετούν και τι καλύπτει ή εγγύηση δεν μπορούμε να έχουμε εκτίμηση.
Τέλος κάνω μια εικασία, αν μια εταιρία κάνει πολλές μετατροπές μπορεί να αναλάβει το κόστος των (1000 Ευρώ το πολύ) αντικατάστασης βαλβίδων σε έναν κινητήρα που λόγο οδηγικής συμπεριφοράς ή
μετάλλου βαλβίδων παρουσιάσει πρόβλημα. Εξάλλου η εγγύηση δεν σημαίνει ότι δεν θα συμβεί αστοχία αλλά ότι θα αποκατασταθεί χωρίς κόστος συνήθως. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
- κρίνεται σκόπιμο, μαζί με την μετατροπή να βάλουμε κι ένα πυρόμετρο να βλέπουμε τι γίνεται με τις θερμοκρασίες ?
- την όποια φθορά στις βαλβίδες, θα μπορούσαμε να τη δούμε μετά από ανάλυση λαδιών συγκρινόμενη για το ίδιο μοτέρ όταν έκαιγε μόνο βενζίνη ?
thanks
H ECU βγάζει σήμα θερμοκρασίας αερίου στην μπεκιέρα, στο Calibration το δείχνει ο υπολογιστής, το έχω σκεφθεί και εγώ για ένδειξη.
Τη φθορά των βαλβίδων την αντιλαμβάνεσαι με την πτώση συμπίεσης στον κινητήρα και αυξημένες θερμοκρασίες εξαγωγής καυσαερίων. -
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Καλησπέρα.Μιας που έχω αρχίσει κι εγώ να σκέφτομαι σοβαρά την εγκατάσταση ενός τέτοιου συστήματος στο opel astra H 1.6 που έχω πήρα μπορώ να πω αρκετά μεγάλη βοήθεια από εδώ.
Το τελευταίο ποστ δε,μου κατέρριψε την θεωρία που είχα από έναν γνωστό ο οποίος είναι λαμαρινάς σε εξουσιοδοτημένο οπελ συνεργείο και όλο και κάτι θα έχει ακούσει.
Αυτός λοιπόν,όντας αρνητικός,μου είπε πως το αέριο αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες κατά την καύση του οπότε αν δεν το πηγαίνεις και πολύ ήρεμα,θα έχεις πρόβλημα με τα μέταλλα του κινητήρα.
Μου είπε επίσης,πως όσα περισσότερα ηλεκτρονικά έχει ο κινητήρας,τόσο πιο επικίνδυνη είναι η χρήση του από άποψη προβλημάτων.
Ένας άλλος γνωστός μου είπε για πτώση απόδοσης 10% τουλάχιστον.
Υπάρχει εδώ κάποιος που να έχει το ίδιο μοτέρ με'μένα και να έχει τοποθετήσει ανάλογο σύστημα??Υπο ορισμενες συνθηκες ναι, αναπτύσσεται μεγαλύτερη θερμοκρασια. Αναφερεται και στο παραπανω ποστ αλλα ενας ακομα λογος ειναι π.χ. λαθος ρύθμιση στην αναλογια ψεκασμου lpg φτωχο-πλουσιο (και λιγο πολυ, σχεδον ολοι αντιμετωπισαν-ζουν αντιστοιχα προβληματα). Και οντως, απο μετρήσεις που εχουν κανει αρκετοι, φαίνεται (και ειναι λογικο) οτι σε χαμηλες στροφες οι θερμοκρασιες ειναι νορμαλ-ικανοποιητικες. Ειδικα στον υγρο ψεκασμο, οι θερμοκρασιες ειναι ελαφρώς χαμηλοτερες απο την βενζινη. Στις υψηλες δε, αλλαζουν τα πραγματα άρδην...
Για τα ηλεκτρονικα, και αυτο ισχύει. Κατα βαση απο την αποψη εμπειριας του τεχνικου, που πρεπει να εχει καλες ηλεκτρολογικές γνωσεις. Και αν παρακολουθεις τι αναφερεται εδω αλλα και σε αλλα cite θα δεις οτι γινεται ψιλοχαμος : απο λαθος ένδειξη του δεικτη βενζινης - μεχρι τα γνωστα ''check engine''...
Οσο για την πτωση απόδοσης, ειναι αναλογα την ποιοτητα της εγκαταστασης και το συστημα που τοποθετεις π.χ. αεριου ή υγρου αλλα και στην χειροτερη ακομα, με οποιοδηποτε συστημα αν η τοποθετηση ειναι σωστη, η πτωση ειναι αμελητέα.Εχω astra g 1,6 με κωδικο κινητηρα z16xe. Eσυ τι κωδικο εχεις και τι συστημα σκεφτεσαι ?
z16xep έχω εγώ..
Τώρα για το σύστημα και για τον εγκαταστάτη το σκέφτομαι..
Έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια..καλησπερα και απο εμενα, εχω opel astra h z16xep και αποφασισα να βάλω υγραεριο , εκανα μια σχετικη ερευνα σε περιοχες της βορειας Ελλαδας (κοζανη-βεροια-γρεβενα-θεσσαλονικη-κατερινη-γιαννιτσα-φλωρινα) και πηρα πολλες προσφορες για διαφορα συστηματα υγραεριου, ο κυριος προβληματισμος μου ειναι αν θα παρουσιαστει μελλοντικα προβλημα στον κινητηρα. Ολοι οι εγκαταστατες με διαβεβαιωσαν πως δεν θα υπαρξει προβλημα εκτος απο εναν ο οποιος τυγχανει και μακρινος μου συγγενεις μου ο οποιος στο συγκεκριμενο opel astra h z16 xep ηταν αρνητικος γιατι η BRC που δουλευει αυτος εχει απαγορευτικο για το συγκεκριμενο κινητηρα.Επισης σε δυο αντιπροσωπειες οπελ που ρωτησα ητανε αρνητικοι και αυτοι.Οπως ειναι φυσικο παγωσα την εγκατασταση γιατι δεν ξερω τι να πιστεψω, Αν μπορει καποιος να βοηθησει και να με διαφωτισει καπως θα του ειμαι ευγνωμων.
-
Ο χρήστης gasdino έγραψε:
υστερα απο πολυ διαβασμα και μετα απο τις αυξησεις της τιμης της βενζινης το πηρα αποφαση και εβαλα στην οctavia 1.8 tsi
stage 1 revo υγραεριο της prinsautogas με flaslube συστημα ψεκασμου βαλβιδων. το εχω μια εβδομαδα ,εχω κανει 350κμ και εχω τα εξης να πω. κατ αρχας το συστημα ειναι για 160hp ενω το δικο μου ειναι 215+hp.εχω αλλαξει 2 τελικα εξατμισης πιο ελευθερα
εχω φιλτροαερος aftermarket,και επισης μπουζι denso ik22 iridium. το προβλημα που εχει εμφανιστει ως τωρα ειναι οτι κυριως
οταν ειναι κρυο,ανεβοκατεβαινει το ρελαντι απο 600-1100στροφες και καποιες φορες σβηνει χωρις να γυριζει σε βενζινη. απο
1000-6000 στροφες δεν εχει κοψιματα παρα αν αφησεις το γκαζι αποτομα μετα 140-160 κμ ταχυτητας και αυτο στιγμιαια .
αυτο το περιεργο που παρατηρησα ειναι οτι οι στροφες επισης ανεβοκατεβαινουν οταν ανοιγω τον διακοπτη που ξεθολωνει το
πισω παρμπριζ,ισως γιατι εχω ενισχυτες,sub και μεγαλα ηχεια πισω. την δευτερα παω για την πρωτη ρυθμιση αν και μου ειχαν
πει να καψω 2 τεποζιτα . το donut υγραεριου ειναι 58lt ,εβαλα πρωτη φορα 43lt εχω κανει 350κμ και απο τα 4 led εχω 2 με 3
δεν ξερω που θα φθασω μεχρι ρεζερβα αλλα μου φαινεται και οικονομικοτερο απο βενζινη. το κοστος ηταν 2300ε κομπλεΓια octavia έβαλες το υγρού ψεκασμού ? με τα καλά μπεκ ? τι ενοεις για 160 αλογα είναι το σύστημα το δικό μου της prins είναι για 400 αλλά έχω μόνο 272 πες λεπτομεροιες εγκαταστασης , εγκαταστατη αν θες πάντως εγω στο 59 ρι ντονατ που είχα εβαζα 53 τώρα την άλλαξα με μια 69 και βάζω 63 με φυσικά γνώση μου για το 10 % αντι του 20 % πλήρωσης
Φιλικά
-
Ο χρήστης anastasis1 έγραψε:
Καλημέρα σε όλους! Μια ερώτηση παιδιά. Γνωρίζετε τίποτα σχετικά με κάποιο πρατήριο που ήταν να ανοίξει στη Ναύπακτο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Τα έχει όλα έτοιμα απο ότι μου είπε εμένα ένας κοινός φίλος ντόπιος αλλα τον έφαγε η γραφεικρατια έχει δεξαμενη 10000 λίτρων επωνυμία fgas μηχανολογικα ολα ετοιμα , αλλα κόλλησε στην πυροσβεστική όπου ενω η τοπική πυροσβεστική δεν ' ξερει ' το νόμο και αφού τον έλαβε απο την αθηνα τον επεξεργαζετε ο υποδιοικητής να δει αν είναι ωραίος αφού του τον έδωσε ο διοικητης με εντολη να προχωρήσει την άδεια γιατί πληρεί όλες τις προϊποθέσεις.
-
Ο χρήστης agogeo29 έγραψε:
καλησπερα και απο εμενα, εχω opel astra h z16xep και αποφασισα να βάλω υγραεριο , εκανα μια σχετικη ερευνα σε περιοχες της βορειας Ελλαδας (κοζανη-βεροια-γρεβενα-θεσσαλονικη-κατερινη-γιαννιτσα-φλωρινα) και πηρα πολλες προσφορες για διαφορα συστηματα υγραεριου, ο κυριος προβληματισμος μου ειναι αν θα παρουσιαστει μελλοντικα προβλημα στον κινητηρα. Ολοι οι εγκαταστατες με διαβεβαιωσαν πως δεν θα υπαρξει προβλημα εκτος απο εναν ο οποιος τυγχανει και μακρινος μου συγγενεις μου ο οποιος στο συγκεκριμενο opel astra h z16 xep ηταν αρνητικος γιατι η BRC που δουλευει αυτος εχει απαγορευτικο για το συγκεκριμενο κινητηρα.Επισης σε δυο αντιπροσωπειες οπελ που ρωτησα ητανε αρνητικοι και αυτοι.Οπως ειναι φυσικο παγωσα την εγκατασταση γιατι δεν ξερω τι να πιστεψω, Αν μπορει καποιος να βοηθησει και να με διαφωτισει καπως θα του ειμαι ευγνωμων.
Θα σου πω επιγραμματικά πως πηρα την δικη μου αποφαση, μηπως βοηθησω. 1ον) Το αμαξι ειναι ηδη 8 χρονό, με 120.000χλμ, δεν μπορουσα να παρω αλλο οικονομικο και δεν μπορουσα να το κινησω με την παρουσα τιμη βενζινης-αποφαση: Αν ειναι να τριγυρνω με κανα 1000αρι, φερετρο με ροδες, με την οικογενοια μου...αστο καλητερα,δε λεει. Αρα υγραεριο .
2ον) Αφου ειναι να βαλω υγραεριο σκεφτηκα, και μιας και ο κινητηρας μου ειναι black list, ας βαλω απο τα καλύτερα συστηματα (υγρου ψεκασμου) που υπαρχει και η πιθανότης να μη βγαλει(εστω νωρις...)ζημια και θα εχω και την καλύτερη οικονομια απο τα συστηματα υγραεριου της αγορας και αποδοση ιδια με βενζινη στα γκαζια.
3ον)Αν ειναι να μου βγαλει ζημια,αν δεν ειμαι γκαντεμης του κερατά(που ειμαι...), δεν θα μου βγαλει πριν τα 70.000-100.000χλμ τουλαχιστον(οι πιο πολλοι κανουν τουλαχιστον τοσα), και μεχρι τοτε θα εχω αποσβεσει οχι μονο το συστημα μου αλλα και οποιαδηποτε αλλη ζημια,απο μερη του κινητηρα(βαλβιδες-εδρανα) μεχρι και να αντικαταστησω 2 κινητηρες.....τοσο κερδος εχεις...(αν βεβαια υπαρχει μια σεβαστη διαφορα lpg-βενζινης)(ξαναλεω δικη μου αποψη). Τελος, αυτο που κανω ειναι να οδηγω νορμαλ και να μη το δουλευω κοκκινα οχι γιατι δεν παει, αλλα γιατι δεν ειναι και το καλύτερο που θα μπορουσες να κανεις με lpg καθως και γιατι το βαζεις για οικονομια και οχι σαν ενα ακομα tuning...Στην τελικη δεν το μετανιωσα στιγμη και θα το εβαζα κι ας ειχα καινουριο αμαξι του κουτιου(εκτος κι αν περισσεύαν λεφτα για βενζινα ).Ασε τον ψυχολογικό παράγοντα βενζινη.''ποσο πηγε''----''ανεβηκε κι αλλο''?----''θα κατεβει''--- ''ω γ@μω την τρελα μου, ουτε στη δουλεια δεν μπορω να παω'' κτλ...
-
Ο χρήστης lyggas έγραψε:
καλησπερα.εγινε μελος αυτου του φορουμ γιατι ενδιαφερομαι να βαλω αεριο στο αυτοκινητο μου.προκειται για μια corolla 1.6 vvti 2003.εχει 190.000 χλμ και κανω καθε χρονο περιπου 30.000 χλμ.
εχω 2 ερωτησεις.Πρωτον γινεται μετατροπη του vvti και αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?Δευτερον ειναι καλυτερα της 4ης η της 5ης γενιας τα κιτ?
εχω διαβασει αρκετες απο τις 285 σελιδες αλλα δεν καταφερα να πεσω σε καποιον κορολακια.διαβασα και την λιστα της prins αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι αναφερεται απο καποιον πελατη της, οτι ειχε προβλημα με τις βαλβιδες ακομα και με λαδιερα χωρις ομως να αναφερει σε ποσα corolla vvti και ποσα απο αυτα ειχαν προβλημα.
Βεβαιως σε 2-3 μηχανικους που ρωτησα μου ειπανε πως δεν υπαρχει προβλημα.λογικο γιατι θελουν να πουλησουν.To 'vvti' σε παραπέμπει σε μονόδρομο που οδηγεί στα 5ης γενιάς. Νομίζω οτιδήποτε άλλο θα σε τοποθετούσε στην ομάδα 'υψηλού κινδύνου'. Τουλάχισον προσωπικά έως τώρα, δεν γνωρίζω περιστατικό βλάβης σε κινητήρα με 5ης, ενώ αντίθετα ξέρω άλλες περιπτώσεις με 4ης στις οποίες καταγράφησαν ζημίες στις βαλβίδες.
Διάβασε στις προηγούμενες σελίδες αυτά που αναγράφονται για χαμηλότερες θερμοκρασίες καύσης (Αstrag 1.6jtg κ.α.)'lyggas' SUZUKI GV (icom jtg)
Έχω toyota corolla 2006 με το ολλανδικό σύστημα prins τέταρτης γενιάς εδώ και 16.000 χλμ.
Το παραμικρό πρόβλημα μέχρι στιγμής...Κέρδος 100-120 ευρώ το μήνα σε σχέση με τη βενζίνη που πλήρωνα πέρυσι... -
Διαβάζω τελευταία για ενοχλητικό θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα από την αντλία (από το πορτμπαγκαζ) στα 5ης γεννιάς συστήματα. Ισχύει αυτό; Ποια η εμπειρία σας;
-
Ισχύει εν μέρει αυτό που λες για το θόρυβο της αντλίας, ειδικά αν δεν απομονώνεται ο χώρος αποσκευών από την καμπίνα των επιβατών.
Σε περίπτωση που υπάρχει κάλυμμα της δεξαμενής, ο όποιος θόρυβος εξαλείφεται και δεν είναι ενοχλητικός. -
Ο χρήστης huskarl έγραψε:
Διαβάζω τελευταία για ενοχλητικό θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα από την αντλία (από το πορτμπαγκαζ) στα 5ης γεννιάς συστήματα. Ισχύει αυτό; Ποια η εμπειρία σας;Eγώ έχω την δεξαμενή μέσα στην καμπίνα (suzuki gv). Στην αρχή η αντλία ακουγόταν πολύ έντονα. Για αυτό κατασκεύασα ένα κάλυμα ξύλινο, το οποίο επένδυσα εσωτερικά με κετσέ και εξωτερικά με ταπετσαρία όμοια με αυτή του αυτοκινήτου. Αφού κάλυψα με αυτό την δεξαμενή, ο θόρυβος εξαφανίστηκε. Πιστεύω ότι οι δεξαμενές που είναι στο χώρο αποσκευών ή ακόμα καλύτερα στο χώρο της ρεζέρβας, δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα.
'lyggas' SUZUKI GV (icom jtg)
-
Ο χρήστης huskarl έγραψε:
Διαβάζω τελευταία για ενοχλητικό θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα από την αντλία (από το πορτμπαγκαζ) στα 5ης γεννιάς συστήματα. Ισχύει αυτό; Ποια η εμπειρία σας;Δεν αλλαξε κατι τωρα τελευταια. Ισχύει οτι ισχυε παντα. Δηλαδη, οποιο συστημα χρησημοποιει αντλια, οσο να'ναι θα ακουγεται λιγο-πολυ. Ειδικα αν εχεις ''παρει αγκαλια'' την αντλια, ειναι δυνατον να μην ακουγεται. Ειναι μερικα αυτοκινητα που τη ρεζεβα την εχουν κυριολεκτικα μεσα στην καμπινα των επιβατων, χωρις να ξεχωριζει ο χωρος των αποσκευων. Παραδειγμα: Πηγα με ενα φιλο που ειχε Vitara ενα ταξιδι μιάμιση ωρα και βλαστημησα..... Σε μενα(αστρα), που η ρεζερβα ειναι τυπου ντονατ, κατω απο τη μοκετα, στο χωρο αποσκευων, δεν ακουγεται τιποτα(δεν κανω πλακα, ουτε το παραμικρο). Η γυναικα μου που καθεται πισω με το μικρο, δεν καταλαβαινει τιποτα. Η αληθεια ειναι οτι αντλια απο αντλια διαφερει, και υπαρχει περιπτωση να ακουγεται λιγο παραπανω. Υπαρχει δε, και η περιπτωση η εξης: Βαζω εδω και 1 χρονο στο πρατηριο στην πρεβεζα και ολα ο.κ. . Ανοιξε ομως ενα κοντα στην Αρτα και 1 μερα μιας και ηταν στο δρομο μου σταματησα και φουλαρα απο αδειος. Επαθα πλακα με την αντλια γιατι ηταν καινουρια και γέμισα σε χρονο μηδεν(κρατηστε το αυτο...). Με το που βαζω μπροστα για να φυγω, καταλαβαινω οτι κατι ακουγεται υπερβολικα, αφου και η γυναικα μου λεει''τι ειναι αυτο που ακουγεται''ξαφνιασμενη. Σας λεω οτι για καμια 200ρια χλμ μας ειχε παρει τ'αυτια. Ευτυχως μεχρι να κανω 400χλμ σταματησε και λυτρωθηκα. Κατα πασα πιθανοτητα πρεπει να οφείλονταν στην αυξημενη πιεση της μανικας.... Φυσικα μετα απο αυτο δεν ξαναπαω εκει, ασε που απο 0,75 το πηγε 0,78...
-
Μάλιστα.
Στο δικό μου η ρεζέρβα είναι κάτω από 'ψευδοπάτωμα' στο χώρο του πορτμπαγκάζ το οποίο δεν έχει οπτική επαφή με την καμπίνα παρα μόνο αν πέσουν τα καθίσματα ή βγάλω την 'ψευδοοροφή' (mitsubishi lancer sportback - http://3.bp.blogspot.com/_FoXyvaPSnVk/S ... back-4.jpg). Προβληματίζομαι λίγο γιατί η ψευδοροφή δεν δρα ηχομονωτικά. πχ αν έχω μερικά γυάλινα μπουκάλια στο πορτμπαγκαζ τα ακούω πολύ άνετα όταν χτυπάνε μεταξύ τους.
Επίσης επειδή η μπουκάλα-ντόνατ ίσα ίσα που χωράει κάτω από το ψευδοπάτωμα, μάλλον δεν παίζει να μπει εκεί επιπλέον ηχομόνωση.
Προβληματίζομαι λίγο... -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Άνοιξε το πρατήριο στη Χαλκίδα! Τιμή 0,81 ευρώ/λίτρο . Άντε να υπάρξει και λίγος ανταγωνισμός στην ευρύτερη περιοχή γιατί το άλλο πρατήριο στο δρόμο προς τη Θήβα είχε πάντα ακριβή τιμή...Αντιγράφω από το lpgforum.gr :
Περνωντας την παλια γεφυρα της Χαλκιδας , ακολουθουμε το δρομο προς Θηβα . Μετα από μερικες εκατονταδες μετρα υπαρχει διχαλο , δεξια προς Δροσια και αριστερα προς Θηβα. Βρισκουμε το πρατήριο στην αριστερη μερια .
Ερχομενοι από Αθήνα , πριν περασουμε τη κρεμαστη γεφυρα , βγαινουμε δεξια , προς παλαια γεφυρα , υπαρχουν πινακιδες . Μολις φτασουμε στο εργστασιο ELBISCO στριβουμε αριστερα προς Θηβα και ΑΜΕΣΩΣ δεξια . Στην επομενη διασταυρωση παλι δεξια και μετα από 300 μετρα , δεξια , ειναι το Autogas.
28ης Οκτωβρίου 22Α
Τηλ. 2221023355τώρα (Δευτέρα 28/2/2011 και ώρα 16:00) που τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι θα ανοίξει σε καμιά 10 αριά μέρες!!!
και το τηλέφωνό του είναι 22210 21736 ή 22210 86288 -
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Άνοιξε το πρατήριο στη Χαλκίδα! Τιμή 0,81 ευρώ/λίτρο . Άντε να υπάρξει και λίγος ανταγωνισμός στην ευρύτερη περιοχή γιατί το άλλο πρατήριο στο δρόμο προς τη Θήβα είχε πάντα ακριβή τιμή...
Αντιγράφω από το lpgforum.gr :
Περνωντας την παλια γεφυρα της Χαλκιδας , ακολουθουμε το δρομο προς Θηβα . Μετα από μερικες εκατονταδες μετρα υπαρχει διχαλο , δεξια προς Δροσια και αριστερα προς Θηβα. Βρισκουμε το πρατήριο στην αριστερη μερια .
Ερχομενοι από Αθήνα , πριν περασουμε τη κρεμαστη γεφυρα , βγαινουμε δεξια , προς παλαια γεφυρα , υπαρχουν πινακιδες . Μολις φτασουμε στο εργστασιο ELBISCO στριβουμε αριστερα προς Θηβα και ΑΜΕΣΩΣ δεξια . Στην επομενη διασταυρωση παλι δεξια και μετα από 300 μετρα , δεξια , ειναι το Autogas.
28ης Οκτωβρίου 22Α
Τηλ. 2221023355τώρα (Δευτέρα 28/2/2011 και ώρα 16:00) που τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι θα ανοίξει σε καμιά 10 αριά μέρες!!!
και το τηλέφωνό του είναι 22210 21736 ή 22210 86288Eπιτελους!!!! Τι ηταν αυτο το πραμα με την Ευβοια? Εντελως αποκομμενη!
Υγραεριοκίνηση!