πηγα σημερα στον γεωργιαδη(στροφη αεροδρομιου) και του ειπα για την corolla vvti μου.Αρχικα μου ειπε πως πρεπει να βαλω 5ης γενιας κιτ.Μετα μου ειπε πως θα εχει πνευμονα και θα μου βαλει και λαδιερα γιατι στη λιστα της prins το αυτοκινητο μου ειναι στην black list.Οταν του ειπα πως της 5ης γενιας δεν εχουν πνευμονα και δεν χρειαζεται λαδιερα μου ειπε πως αυτα τα συστηματ χωρις πνευμονα και λαδιερα δεν εχουν ελεγχει και δεν τα εμπιστευεται,Νομιζω οτι δεν τα ξερει και δεν τα εχει δουλεψει.Μου ζητησε 1400 ευρω(landirenzo).
Εστειλα e-mail στο δερβενι-γκας και μου ειπανε πως μπορω να βαλω 4ης γενιας OMVL(1300 EURO) η GFI(ολλανδικη-1400 euro)Θα εχω αυξηση καταναλωσης κατα 20%.Εαν βαλω 5ης γενιας JTG icom θα εχω αυξηση καταναλωσης 5% και αυξηση επιδοσεων.Η τιμη βεβαια εκτοξευεται στα 1900 ευρω.
Μπορω να ακουσα τις αποψεις σας οσο αφορα τον γεωργιαδη και τα προβληματα που αναφερεται για της 5ης γενιας το κιτ?
Latest posts made by snake3
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
καλησπερα.εγινε μελος αυτου του φορουμ γιατι ενδιαφερομαι να βαλω αεριο στο αυτοκινητο μου.προκειται για μια corolla 1.6 vvti 2003.εχει 190.000 χλμ και κανω καθε χρονο περιπου 30.000 χλμ.
εχω 2 ερωτησεις.Πρωτον γινεται μετατροπη του vvti και αν εχει καποιος προσωπικη εμπειρια?Δευτερον ειναι καλυτερα της 4ης η της 5ης γενιας τα κιτ?
εχω διαβασει αρκετες απο τις 285 σελιδες αλλα δεν καταφερα να πεσω σε καποιον κορολακια.διαβασα και την λιστα της prins αλλα δεν εβγαλα ακρη γιατι αναφερεται απο καποιον πελατη της, οτι ειχε προβλημα με τις βαλβιδες ακομα και με λαδιερα χωρις ομως να αναφερει σε ποσα corolla vvti και ποσα απο αυτα ειχαν προβλημα.
Βεβαιως σε 2-3 μηχανικους που ρωτησα μου ειπανε πως δεν υπαρχει προβλημα.λογικο γιατι θελουν να πουλησουν.