-
Γιατί 99 στα 100 (για να μην πώ όλα) Γερμανικα/ VAG αυτοκινητα έχουν διακόπτη στο αριστερο μερους του ταμπλω για τα φώτα και όλα τα άλλα τα έχουν στην κολώνα του τιμονιού;
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατί 99 στα 100 (για να μην πώ όλα) Γερμανικα/ VAG αυτοκινητα έχουν διακόπτη στο αριστερο μερους του ταμπλω για τα φώτα και όλα τα άλλα τα έχουν στην κολώνα του τιμονιού;Γιατί έτσι γουστάρουν
Πέρα από την πλάκα, στα Μερτσέντες τουλάχιστον δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, μιας και έχουν ένα μόνο λεβιέ στην κολώνα του τιμονιού (ΟΚ, κι ένα μικρό για το cruise control), που ελέγχει φλας, καθαριστήρες και μεγάλη σκάλα προβολέων. Περιστρέφοντάς το ανάβουν οι καθαριστήρες, όχι τα φώτα -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατί 99 στα 100 (για να μην πώ όλα) Γερμανικα/ VAG αυτοκινητα έχουν διακόπτη στο αριστερο μερους του ταμπλω για τα φώτα και όλα τα άλλα τα έχουν στην κολώνα του τιμονιού;Τους έχει μείνει από την κατασκευή των στρατιωτικών αυτοκινήτων, μόνο που εδώ δεν έχει ο διακόπτης τις δυο επιλογές για τα φώτα συσκότισης - πολέμου!!!
-
Τα αυτοκίνητα με αεραγωγούς στα καπό,δεν έχουν κίνδυνο να κάνουν ζημιά στον κινητήρα όταν είναι ζεστός και περάσει νερό από βροχή π.χ;
-
Η εργοστασιακή εισαγωγή αέρα έχει διατάξεις που εμποδίζουν το νερό να μπει στον κινητήρα και μπορεί να κυκλοφορεί το αμάξι όταν βρέχει. Αν έχει αφαιρεθεί η εργοστασιακή εισαγωγή και έχει μπει κάποιο κιτ εισαγωγής κρύου αέρα, τότε καλό είναι να μην κυκλοφορεί το αμάξι όταν βρέχει. Λίγο νερό (σταγόνες) θα κάνει το κινητήρα να δουλεύει καλύτερα αλλά αν έχει πολύ νερό (λακκούβες, σπρέι από άλλα αμάξια) τότε μπορεί να σπάσει ο κινητήρας.
(αν ρουφήξει πολύ νερό ο κινητήρας - πολλά νερά και τέρμα γκάζι - το νερό δεν συμπιέζεται καθώς ανεβαίνει το πιστόνι και θα στραβώσει η μπιέλα ή κάτι άλλο θα σπάσει)
-
Ακόμα και να ραγίσει η πολλαπλή εξαγωγής.
Συνέβη σε Evo. Ζεστό, παρκάρησε και λίγο νερό έσταξε πάνω στο 'χταπόδι'. Άμεσο ράγισμα! -
Φαντάζομαι ότι υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για ζημιά από κρύο νερό πάνω σε ΖΕΣΟΥΣ δίσκους φρένων, απ' ότι να πάθει ο κινητήρας...
Μου είχαν 'πάρει' οι μπροστινοί δίσκοι σε Toledo 1M, όταν με ζεστούς δίσκους έπρεπε να περάσω από λιμνάζοντα νερά χειμώνα εποχή.
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Φαντάζομαι ότι υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος για ζημιά από κρύο νερό πάνω σε ΖΕΣΟΥΣ δίσκους φρένων, απ' ότι να πάθει ο κινητήρας...Μου είχαν 'πάρει' οι μπροστινοί δίσκοι σε Toledo 1M, όταν με ζεστούς δίσκους έπρεπε να περάσω από λιμνάζοντα νερά χειμώνα εποχή.
ή ακόμα χειρότερα να πας να το πλύνεις σε πλυντήριο και να παίρνει ο πακιστανός ή ο αλβανός το πιεστικό και να σου πετά νερό με δύναμη στους ζεστούς δίσκους...
-
Πόσο κάνει το Paraflu?
-
Δύο ευρώ.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Δύο ευρώ.Εξαρτάται. Το ορίτζιναλ της ΜΒ κάνει περίπου τα οκταπλάσια
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δύο ευρώ.
Εξαρτάται. Το ορίτζιναλ της ΜΒ κάνει περίπου τα οκταπλάσια
τσίπουρο του βάζουν;
-
Εμ, δεν ξέρουμε για τι αμάξι είναι.
Μπορεί να είναι για ηλιακό θερμοσίφωνο.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Γιατί 99 στα 100 (για να μην πώ όλα) Γερμανικα/ VAG αυτοκινητα έχουν διακόπτη στο αριστερο μερους του ταμπλω για τα φώτα και όλα τα άλλα τα έχουν στην κολώνα του τιμονιού;Θέμα της δικής τους 'σχολής' εργονομίας, όπως η όπισθεν πάνω αριστερά.
Δύο ευρώ.
Εξαρτάται. Το ορίτζιναλ της ΜΒ κάνει περίπου τα οκταπλάσια
τσίπουρο του βάζουν;
Δεν είναι όλα ίδια. Η κυριότερη διαφορά είναι το αντιπηκτικό, αν είναι αιθυλενογλυκόλη ή προπυλενογλυκόλη. Από εκεί και πέρα είναι η συγκέντρωση του διαλύματος (στα έτοιμα υγρά) και το είδος και περιεκτικότητα των αντισκωριακών. Πχ. μερικά δεν κάνουν για αλουμινένιους κινητήρες.
-
Υπάρχει διαφορά στη γλυκόλη αλλά πιο σημαντική είναι η διαφορά στα πρόσθετα, αν είναι ανόργανα ή οργανικά αντιπηκτικά (ΟΑΤ) - δεν πρέπει να τα ανακατέψεις.
-
Τα πιό πολλά γερμανικά θέλουν αντιψυκτικό G12. Το γράφει και πάνω στο καπάκι. Εγώ που στο Toledo του '92 έβαζα απλό παραφλού, έπαιρνα την τρόμπα νερού στο χέρι κάθε 30.000 χιλιόμετρα γιατι άρχιζε να χάνει απο τα καρβουνάκια. Μπορεί βέβαια να έφταιγε και κάτι άλλο.
-
Ξέρουμε τί φοράει ο 1.6 FSI; Καδένα η ιμάντα χρονισμού;
-
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ξέρουμε τί φοράει ο 1.6 FSI; Καδένα η ιμάντα χρονισμού;Δες στο maintenance schedule. Αν έχει ιμάντα, θα προβλέπει αλλαγή στις 60-80K Km.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Ξέρουμε τί φοράει ο 1.6 FSI; Καδένα η ιμάντα χρονισμού;
Δες στο maintenance schedule. Αν έχει ιμάντα, θα προβλέπει αλλαγή στις 60-80K Km.
Αναφέρει για κάποιο ιμάντα(δεν ξεκαθαρίζει αν είναι χρονισμού) μαζί με τεντωτήρα αν θυμάμαι καλά στα 90.000 όμως.
Τι να υποθέσω;;;Μάκη τα φώτα σου....
-
Ότι είναι ιμάντας χρονισμού φυσικά!!!
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο