-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Όσο για την ατμόσφαιρα... να 'ναι καλά τα πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα που είναι ατμοσφαιρικά.
Οντως , σαν την Bugatti Veyron, το Koenigsegg CCX κτλ κτλ ... ένα πράμα ...
+Gumpert Apollo
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Διαφωνώ. Όσο καλός και γραμμικός και αν είναι ο Multiair έχει ένα μικρό lag και δεν ξυρίζει στον κόφτη όπως μια παλαιότερη, ατμοσφαιρική Alfa. Όσο για την ατμόσφαιρα... να 'ναι καλά τα πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα που είναι ατμοσφαιρικά.Ο JTS δεν ξυρίζει στον κόφτη, είναι μπάσος σαν κινητήρας γενικά. Στο ενισχυμένο πλαίσιο της GT μπορεί να είναι γρήγορος για αυτοκίνητα 2 λίτρων για πριν και 5 χρόνια και όλο πιο πίσω αλλά σήμερα δεν είναι. Πορωτικός είναι ο 14άρης ΜΑ με τους 170 ίππους. Εξαίσιος γιατί εκτός από τον ωραίο ήχο για turbo κινητήρα πάει κιόλας, και πάει πολύ καλά...
Αν μου έλεγαν να διαλέξω ποιόν από τους 2 170άρηδες κινητήρες θα ήθελα κάτω από το καπό της GT θα ήταν σίγουρα ο ΜΑ και όχι ο JTS. Γεμάτος παντού και γαμάτος παντού επίσηςΠοιά είναι αυτά τα πραγματικά γρήγορα αυτοκίνητα βρε Δία? Δηλαδή η Porsche Turbo ή Turbo S δεν είναι πραγματικά γρήγορο αμάξι? Η ZR-1 με τον κομπρέσορα? Το GT-R? Εκτός κι αν αυτά τα συγκρίνεις με την FXX των 2 μυρίων έουρος....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp
εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..
ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...
Υπόθεση έκαναν απ'ότι είδα και τι νομίζουν..Δεν έγραψαν οτι έτσι είναι και πάει και τελείωσε..
απορώ ποιος νοήμων άνθρωπος διαβάζει αυτά τα περιοδικά...
ιστοσελίδα είναι όχι περιοδικό..
-
Αν και το έχουμε κάνει μπάχαλο, ας απαντήσω.
Ο JTS δεν ξυρίζει σαν το μοτέρ του Honda S2000 φυσικά. Συγκριτικά με τους τούρμπο εννοούσα ότι ξυρίζει. Ποιό ατμοσφαιρικό δίλιτρο σήμερα είναι ταχύτερο από μια GT όμως; Όσο για το ποιό μοτέρ θα προτιμούσα στην GT... τον Busso φυσικά!
Ταχύτατη η 911 Turbo S. Απλά αργότερη από μια 458 (0-200 σε 10.3 vs 9.7).
@ Morpheus & Elteo. Έχω κάτι ταχύτερο σε ατμοσφαιρικό από όσα είπατε... ο Busso το βρήκε βέβαια. Αλλά υπάρχουν και άλλα τέτοια (Caparo T1 ).
-
Δεν κατάλαβες το point μου , σίγουρα υπάρχουν ατμοσφαιρικά. Δεν το αρνήθηκε κανείς. Υπάρχουν όμως και super-turbo-charged exotic cars. Και πολύ καλά μάλιστα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν και το έχουμε κάνει μπάχαλο, ας απαντήσω.Ο JTS δεν ξυρίζει σαν το μοτέρ του Honda S2000 φυσικά. Συγκριτικά με τους τούρμπο εννοούσα ότι ξυρίζει. Ποιό ατμοσφαιρικό δίλιτρο σήμερα είναι ταχύτερο από μια GT όμως; Όσο για το ποιό μοτέρ θα προτιμούσα στην GT... τον Busso φυσικά!
Ταχύτατη η 911 Turbo S. Απλά αργότερη από μια 458 (0-200 σε 10.3 vs 9.7).
@ Morpheus & Elteo. Έχω κάτι ταχύτερο από όσα είπατε... ο Busso το βρήκε βέβαια. Αλλά υπάρχουν και άλλα τέτοια (Caparo T1 ).
στην gt θα ταίριαζε γάντι ο 2,2 jts...
πολύ καλύτερο μοτέρ από ότι αφήνουν τα περιοδικά να εννοηθεί... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
@ Morpheus & Elteo. Έχω κάτι ταχύτερο σε ατμοσφαιρικό από όσα είπατε... ο Busso το βρήκε βέβαια.Καλά, κέρδισες...
ΥΓ: η FXX απ'οσο γνωρίζω δεν είναι street-legal...
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ταχύτατη η 911 Turbo S. Απλά αργότερη από μια 458 (0-200 σε 10.3 vs 9.7).
σορρυ για το ασχετο, αλλα μιας και εισαι supercar expert, το pagani zonda R ειναι υπετρφοδοτουμενο?
(ξερεις μωρε, αυτο που κανει με τα κρεμμυδακια την fxx )
εχω την εντυπωση πώς οχι , αλλα καλου κακου ρωταω
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
η FXX απ'οσο γνωρίζω δεν είναι street-legal...Νομίζεις...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ταχύτατη η 911 Turbo S. Απλά αργότερη από μια 458 (0-200 σε 10.3 vs 9.7).
σορρυ για το ασχετο, αλλα μιας και εισαι supercar expert, το pagani zonda R ειναι υπετρφοδοτουμενο?
(ξερεις μωρε, αυτο που κανει με τα κρεμμυδακια την fxx )
εχω την εντυπωση πώς οχι , αλλα καλου κακου ρωταω
Φυσικά και είναι ατμοσφαιρικό αλλά την FXX ούτε στο δαχτυλάκι δε τη φτάνει. Έχει 780 άλογα έναντι 900 της FXX Evoluzione και με παρόμοιο βάρος. Την 599ΧΧ (που βασίζεται στην 599) κέρδισε στο Ring, οχι την πολύ ταχύτερη FXX (που βασίζεται στην Enzo).
-
και μετα το pagani δεν εριξε σε ολους? αυτο νομιζω ελεγε στο italian job o clarkson
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
η FXX απ'οσο γνωρίζω δεν είναι street-legal...
Νομίζεις...
τι λέγαμε για τη Τζουλιέτα...
σορρυ για τα off-topic... το σκίσαμε... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και μετα το pagani δεν εριξε σε ολους? αυτο νομιζω ελεγε στο italian job o clarksonΠρώτα από όλα το να ενημερώνεσαι από τον Κλάρκσον για αυτοκίνητα είναι σαν να ενημερώνεσαι από τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο για την κατάσταση της χώρας!
Δεύτερον, η FXX ποτέ δεν κατέβηκε στο Ring. Η 599ΧΧ έσπασε το ρεκόρ των 7 λεπτών και μετά το Pagani (το οποίο είναι κεντρομήχανο hypercar και άρα άμεσως αντίπαλος της FXX και όχι της ΠΟΛΥ πιο αδύναμης και βαριάς (σε σχέση με την FXX) προσθιομήχανης 599ΧΧ) έσπασε τον χρόνο της Ferrari.
Τώρα περιμένω τον Bill33...
Morhpeus: Η FXX γίνεται road legal (βάζουν κατάλληλα λάστιχα, φώτα και καθρέπτες ουσιαστικά), και η συγκεκριμένη που ποσταρα κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους.
-
Να πω;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Morhpeus: Η FXX γίνεται road legal (βάζουν κατάλληλα λάστιχα, φώτα και καθρέπτες ουσιαστικά), και η συγκεκριμένη που ποσταρα κυκλοφορεί κανονικά στους δρόμους.
(...και εμπρός παρπρίζ... και σύστημα εξαγωγής... και χειρόφρενο... και και... )
Απο aftermarket οίκους όπως η Edo Competition (πάλι οι Γερμανοί σας έφτιαξαν ) και του παπά τα γένια γίνονται...
Βγάζει η Ferrari την FXX road-legal...?Τέλος τα OT απο μένα.. και πάλι σόρρυ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
γιατι ποια η διαφορα του 1,8/160 με τον 1,4/160; εφαμιλλη δυναμη και ροπη. κοπια πανε τα golf/scirocco/a3 160αρια ολα, ασχετα απο κυβικα
και με 80-180 με αλλαγες να δεις τσοντα. στο λενε ολοι, δεν το καταλαβαινεις. αφου η 120 εχει λιγοτερα αλογα τροχο και ροπη παντου χαμηλοτερη. απο τα 80 ειδικα που το Α3 μπορει να εχει και 2α ενω η 120 τελειωμενη 2α λογω κοντου κιβωτιου, εχει χασει με το καλημερα.
εισαι ικανος να πεις πως η διλιτρη gt ειναι πιο γρηγορη απο τη giulietta 170 (για να ειμαστε και στο θεμα) επειδη ειναι ατμοσφαιρα η πρωτη.
ασε τι κανει το μιτο με τις ελαχιστες διλιτρες 147
Έχοντας οδηγήσει Scirocco 160 και Leon 1.8 Tsi, ο 1800 μου φάνηκε σαφώς ισχυρότερος. Βέβαια δεν είμαι V-Box, αλλά αυτή την αίσθηση μου έδωσε.
Το Α3 1.8 είναι ελαφρώς πιο γρήγορο από 120 καθότι είναι και λίγο ισχυρότερο και πολύ ελαφρύτερο. Όμως δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι χωρίς καν να έχουμε τους αριθμούς.
Η 170άρα Giulietta είναι ταχύτερη από δίλιτρη GT. Όμως το μοτέρ που χαίρεσαι να δουλεύεις περισσότερο είναι το δίλιτρο. Και φυσικά αυτά τα λέω έχοντας οδηγήσει γρήγορα και τα δύο αυτοκίνητα.
τελικα η 120 πρεπει να ειναι το πιο βαρυ μικρομεσαιο. πιο πισω παρεθεσα ενα link, δεν πρεπει να μπηκες καν στον κοπο να το δεις μεχρι τελους. το α3 ειναι 10 ολοκληρα κιλα πιο ελαφρυ... ονομαστικα παντως 160 αλογα δινει και το αλλο 170, αν ειναι μουφα 170 δεν το γνωριζω. το αποτελεσμα μετραει αλλωστε. οπως το αποτελεσμα μετραει και μεταξυ 1,4/1,8 tsi. ασχετως αισθησης, το αποτελεσμα ειναι ιδιο η με ελαχιστες διαφορες
οτι λοιπον συμβαινει με giulietta 170 - gt 165 συμβαινει και με τα υπολοιπα τουρμπατα σε σχεση με τα διλιτρα. δνε μπορεις να δεχεσαι τοσο ευκολα τη giulietta, αλλα οχι τις αλλες μαρκες
-
να κανω καιγω μια απλή ερώτηση....
γιατι ενώ οι επιδόσεις στην 170αρα σε dynamic & normal mode διαφέρουν μεταξύ τους ενώ στην 120αρα είναι ίδιες?
λογικά δε θα έπρεπε....σωστά?έχει αγοράσει κανείς το αυτοκίνητο αυτό ?ας στειλει ενα pm .....
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp
εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..
ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...
Υπόθεση έκαναν απ'ότι είδα και τι νομίζουν..Δεν έγραψαν οτι έτσι είναι και πάει και τελείωσε..
απορώ ποιος νοήμων άνθρωπος διαβάζει αυτά τα περιοδικά...
ιστοσελίδα είναι όχι περιοδικό..
το οτοτριτι ειναι περιοδικο και παραλληλα εχει και ιστοσελιδα!
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/38782_25859.asp
εδω κλαινε η γελανε? οι τυποι δεν παιζονται... οχι μονο μιλανε για μια μαρκα που αυτοι οι ιδιοι απαξιωνουν κιολας, αλλα λενε και για τη μεταπωληση ενος μοντελου που μολις κυκλοφορησε..
ειναι σαν τις περιφημες ερευνες αξιοπιστιας που κανουν, χωρις να αναφερουν την μεθοδο που ακολουθησαν, αλλα το κυριοτερο που την εφαρμοζουν σε μοντελα που μολις κυκλοφορουν...
Υπόθεση έκαναν απ'ότι είδα και τι νομίζουν..Δεν έγραψαν οτι έτσι είναι και πάει και τελείωσε..
απορώ ποιος νοήμων άνθρωπος διαβάζει αυτά τα περιοδικά...
ιστοσελίδα είναι όχι περιοδικό..
το οτοτριτι ειναι περιοδικο και παραλληλα εχει και ιστοσελιδα!
Αλήθεια???? Αποκλείεται.. Μιλάω για το άρθρο στο οποίο αναφερόμαστε..Δεν αγόρασα κανένα περιοδικό..
Alfa Romeo Giulietta