-
Το θέμα είναι η delta. Εάν είναι να αναλύσουμε όλη τη γκάμα της lancia είτε ανοίξτε άλλο θέμα είτε χρησιμοποιήστε κάποιο που υπάρχει για lancia γενικά (εάν υπάρχει).
-
εγω θεωρω oτι η delta ειναι ασχημο αμαξι περιμενα πολλα περισσοτερα απο τον απογονο του HGT αν και υπαροχν φημες για μια σπορ εκδοση της καποια στιγμη
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
εγω θεωρω oτι η delta ειναι ασχημο αμαξιπερί ορέξεως... εγώ θα σου πω ότι είναι πανέμορφη. Δεν βγαίνει άκρη..... σίγουρα πάντως είναι διαφορετική.
περιμενα πολλα περισσοτερα απο τον απογονο του HGT
ξέρω μόνο το punto HGT με το οποίο η δ δεν έχει σχέση (εκτός εάν θέλεις να πεις delta HF).
-
HF ήταν και όχι HGT. Αλλά τι σχέση έχει το HF με το σχήμα ?????????????
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
εγω θεωρω oτι η delta ειναι ασχημο αμαξι περιμενα πολλα περισσοτερα απο τον απογονο του HGT αν και υπαροχν φημες για μια σπορ εκδοση της καποια στιγμηΜήπως λέω μήπως, μπερδεύονται οι επιδόσεις - εκδόσεις - με το σχήμα .
Αν δε είναι και η Delta ομορφη με φινέτσα τότε τι να πούν τα υπόλοιπα κουτιά .
-
Ο χρήστης pkontos1970 έγραψε:
ξέρω μόνο το punto HGT με το οποίο η δ δεν έχει σχέση (εκτός εάν θέλεις να πεις delta HF).
φιλε εχεισ δικιο την HF εννοουσα αλλα μπερδευτηκα.σιγουρα η ομορφια ενος οχηματος ειναι υποκειμενικη
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
HF ήταν και όχι HGT. Αλλά τι σχέση έχει το HF με το σχήμα ?????????????εγω θεωρω oτι η delta ειναι ασχημο αμαξι περιμενα πολλα περισσοτερα απο τον απογονο του HGT αν και υπαροχν φημες για μια σπορ εκδοση της καποια στιγμη
Μήπως λέω μήπως, μπερδεύονται οι επιδόσεις - εκδόσεις - με το σχήμα .
Αν δε είναι και η Delta ομορφη με φινέτσα τότε τι να πούν τα υπόλοιπα κουτιά .
Eμενα σαν κατοχο μιας Δ, θα πω οτι η επαφη μου μαζι της με εχει ενθουσιασει!
ειμουν καποτε ενας φανατικος γερμανοφιλος αλλα τα προβληματα που προκυπτουν σε αυτα με ξενερωσανε....
κατα την επιλογη αυτοκινητου κατεληξα σε 2 : Δ και Auris...(για την αξιοπιστια του μονο) το απεριψα γιατι ειναι ασχημο,κανει πολυ θορυβο ο κινητηρας , εχει αθλια ηχομονωση,και εμπρος δεν εχει χωρους ειναι ολα στριμογμενα...
η πρωτη επαφη με ιταλικο ειναι απολυτα θετικη, και αν προκυψουν προβληματα ΔΕΝ θα με πειραξει καθολου διοτι δεν αγορασα ενα ΚΑΙ ΚΑΛΑ ποιοτικο αυτοκινητο ... -
H συγκεκριμένη είναι HPE (High Perfomance Estate).H Lancia αρχικά είχε παράδοση στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων.
Τη δεκαετία του 70 και του 80 έβγαλε κάποια σπορ μοντέλα που έγραψαν ιστορία στα ράλυ.Μακάρι να ξαναβγάλει κάποιες σπορ εκδόσεις και να μην μετατραπεί μόνο στην πολυτελή έκφραση του Gruppo.To ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Απλά φοβούνται το κανιβαλισμό με την AR γι΄ αυτό θέλουν να τις ξεχωρίσουν σα προτάσεις.Κάπου εδώ χρειάζεται να αντιγράψουν τους Γερμανούς. -
η ποιοτητα κυλησης ειναι κορυφαια για την κατηγορια και τα χρηματα που κοστιζει...(ισως το golf 5.5 να ειναι ελαφρος καλυτερο)
δεν νομιζο οτι πρεπει να αντιγραψει κατι
εμενα μου αρεσει μια χαρα οπως ειναι -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
κατα την επιλογη αυτοκινητου κατεληξα σε 2 : Δ και Auris...(για την αξιοπιστια του μονο) το απεριψα γιατι ειναι ασχημο,κανει πολυ θορυβο ο κινητηρας , εχει αθλια ηχομονωση,και εμπρος δεν εχει χωρους ειναι ολα στριμογμενα...
η πρωτη επαφη με ιταλικο ειναι απολυτα θετικη, και αν προκυψουν προβληματα ΔΕΝ θα με πειραξει καθολου διοτι δεν αγορασα ενα ΚΑΙ ΚΑΛΑ ποιοτικο αυτοκινητο ...Είναι ποιοτικό αυτοκίνητο αλλά σου βγάζει ένα συναίσθημα που ποτέ δε θα σου έβγαζε κάποιο Golf , Auris oπότε δέχεσαι και κάποια ελαττώματα του. Προσωπικά δε νομίζω να βγάλει κανένα παραπάνω πρόβλημα από αυτά που βγάζουν και τα υπόλοιπα.Δείχνει αρκετά προσεγμένο. Αν και νομίζω ότι όλα τα καινούρια μοντέλα έχουν ημερομηνία λήξης.Πάνε οι εποχές που έβλεπες κάτι Fiat και Lada να κυκλοφορούν πάνω από 20 χρόνια.Συνέχεια βγαίνουν νέες τεχνολογίες.
-
ε πως να πουλησουν νεα αυτοκινητα?
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
η ποιοτητα κυλησης ειναι κορυφαια για την κατηγορια και τα χρηματα που κοστιζει...(ισως το golf 5.5 να ειναι ελαφρος καλυτερο)
δεν νομιζο οτι πρεπει να αντιγραψει κατι
εμενα μου αρεσει μια χαρα οπως ειναιΔεν εννοώ να αντιγράψει κάτι όσον αφορά τα οδικά χαρακτηριστικά αλλά την ικανότητα που έχουν οι Γερμανοί να σου πλασάρουν ένα προιόν , την after sales εξυπηρέτηση και κυρίως την ικανοτήτα να δημιουργούν διαφορετικές προτάσεις με την ίδια βάση χωρίς να το καταλαβαίνει ο μέσος αγοραστής
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
H συγκεκριμένη είναι HPE (High Perfomance Estate).H Lancia αρχικά είχε παράδοση στην κατασκευή πολυτελών αυτοκινήτων.
Τη δεκαετία του 70 και του 80 έβγαλε κάποια σπορ μοντέλα που έγραψαν ιστορία στα ράλυ.Μακάρι να ξαναβγάλει κάποιες σπορ εκδόσεις και να μην μετατραπεί μόνο στην πολυτελή έκφραση του Gruppo.To ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Απλά φοβούνται το κανιβαλισμό με την AR γι΄ αυτό θέλουν να τις ξεχωρίσουν σα προτάσεις.Κάπου εδώ χρειάζεται να αντιγράψουν τους Γερμανούς.Δεν είναι ακριβώς έτσι.Η είσοδος και οι μεγάλες επιτυχίες της επίσημης Lancia στους αγώνες έγινε τη δεκαετία του 50 (1952-1956),υπό το ιδιοκτησιακό καθεστώς του Monsu (Gianni Lancia),που είχε στο πλάι του τον Vittorio Jano.D20,D23,D24,D50 (LeMans,Mille Miglia,Carrera Panamericana,κατάκτηση των παγκοσμιών τίτλων GP του 56 από τη Ferrari ,με το μονοθέσιο D50 που της πούλησε η Lancia και πάει λέγοντας).
Η περίοδος αυτή μάλιστα θεωρείται από τους taleban lancisti ως η σπουδαιότερη,αυθεντικότερη και πλέον ανόθευτη για τη φιλοσοφία της φίρμας. -
Συμφωνώ ότι στο γιο άρεσαν περισσότερο οι αγώνες απο ότι στο Bιτσέντζο που αρχικά τις πρώτες δεκαετίες τα μοντέλα είχαν περισσότερο πολυτελή χαρακτήρα .Μπορεί η Ferrari να πήρε το πρωτάθλημα στην F1 το 56 χάρη στην ομάδα της Lancia αλλά η ιστορία έγραψε Ferrari.Aυτά που έμειναν ως τίτλοι είναι το 70 με τη Stratos και το 80 με τη Delta.
Tέλοσπαντων δεν είναι εκεί το θέμα.
Γνώμη μου είναι ότι πρέπει να βγάλει και σπορ μοντέλα , όπως κάνει και η Mercedes και η BMW. -
εγω θεωρω αδικη την δικαιλογια οτι δεν ειναι ομορφη η Δ επειδι δεν ειναι σαν την Δ του 90...
οι εποχες αλλαζουν οπως και οι αναγκες. εδω mercedes και bmw αλλαζουν τον γενικο σχεδιασμο των αυτοκινητων τους και χωρις να αρεσουν ιδιαιτερα τα αγοραζουν απλα για το status symbol που προσφερουν -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
εγω θεωρω αδικη την δικαιλογια οτι δεν ειναι ομορφη η Δ επειδι δεν ειναι σαν την Δ του 90...
οι εποχες αλλαζουν οπως και οι αναγκες. εδω mercedes και bmw αλλαζουν τον γενικο σχεδιασμο των αυτοκινητων τους και χωρις να αρεσουν ιδιαιτερα τα αγοραζουν απλα για το status symbol που προσφερουνειναι συμπτωση δηλαδη οτι ειναι μαλλον και τα καλυτερα στη κατηγορια τους?
-
Η περίοδος αυτή μάλιστα θεωρείται από τους taleban lancisti ως η σπουδαιότερη,αυθεντικότερη και πλέον ανόθευτη για τη φιλοσοφία της φίρμας.
Aυτά που έμειναν ως τίτλοι είναι το 70 με τη Stratos και το 80 με τη Delta.
Οι μεγάλοι τίτλοι που πήρε η Lancia στα ράλλυ δεν ήταν μόνο με τις Stratos και δ.Πριν από αυτές ήταν η Fulvia και ενδιάμεσα η 037. Συνολικά μια εικοσαετία και βάλε παρουσίας με 11 πρωταθλήματα κατασκευαστών και κάμποσα σε οδηγούς της.
Αυτή η παρουσία είναι χωρίς προηγούμενο στο χώρο και δεν μπορώ να φανταστώ πως την επισκιάζει η εποχή της F1 όπου η παρουσία της ήταν σχετικώς ισχνή και χωρίς κάποιο βαρύ στέμμα. Ομοίως και με τα Group 4, 6 και C που έμπλεξε αργότερα, αλλά σκόνταψε στην Porsche που τα είχε πάρει εργολαβία. -
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
HF ήταν και όχι HGT. Αλλά τι σχέση έχει το HF με το σχήμα ?????????????
εγω θεωρω oτι η delta ειναι ασχημο αμαξι περιμενα πολλα περισσοτερα απο τον απογονο του HGT αν και υπαροχν φημες για μια σπορ εκδοση της καποια στιγμη
Μήπως λέω μήπως, μπερδεύονται οι επιδόσεις - εκδόσεις - με το σχήμα .
Αν δε είναι και η Delta ομορφη με φινέτσα τότε τι να πούν τα υπόλοιπα κουτιά .
Eμενα σαν κατοχο μιας Δ, θα πω οτι η επαφη μου μαζι της με εχει ενθουσιασει!
ειμουν καποτε ενας φανατικος γερμανοφιλος αλλα τα προβληματα που προκυπτουν σε αυτα με ξενερωσανε....
κατα την επιλογη αυτοκινητου κατεληξα σε 2 : Δ και Auris...(για την αξιοπιστια του μονο) το απεριψα γιατι ειναι ασχημο,κανει πολυ θορυβο ο κινητηρας , εχει αθλια ηχομονωση,και εμπρος δεν εχει χωρους ειναι ολα στριμογμενα...
η πρωτη επαφη με ιταλικο ειναι απολυτα θετικη, και αν προκυψουν προβληματα ΔΕΝ θα με πειραξει καθολου διοτι δεν αγορασα ενα ΚΑΙ ΚΑΛΑ ποιοτικο αυτοκινητο ...limited_one συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενά σου για αυτό και γράφω.
Οδήγησα την ίδια μέρα Auris και Δελτα και έπαθα πλάκα... Μιλάμε για χάος. Δεν μπορούσα να διαθέσω χρήματα στο Auris.
Η επαφή με το αυτοκίνητο συνεχίζει να είναι θετική. Οπτικά όλοι μα όλοι εντυπωσιάζονται απο την διαφορετικότητά της. Το δε Golf 5.5 δεν είχε βγεί όταν έδωσα την παραγγελία αλλά την προηγούμενη εβδομάδα που το είδα ακόμη αναριωτιέμαι αν είδα το σωστό αυτοκίνητο.Το αυτοκίνητο τα έχει όλα - συνεχίζει να μου λείπει ένα καλό αυτόματο .
Έχεις κανείς πληροφόρηση για την αναμενόμενη άφιξή του εν Ελλάδι?Πείτε μου κάποιο site για Lancia news.
-
δεν γνωριζω ποτε θα τοποθετησουν το αυτοματο στις εκδοσεις turbo jet ...και εγω αυτοματο ηθελα αλλα και το manual καλο ειναι...
lancisti.gr -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ειναι συμπτωση δηλαδη οτι ειναι μαλλον και τα καλυτερα στη κατηγορια τους?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω θεωρω αδικη την δικαιλογια οτι δεν ειναι ομορφη η Δ επειδι δεν ειναι σαν την Δ του 90...
οι εποχες αλλαζουν οπως και οι αναγκες. εδω mercedes και bmw αλλαζουν τον γενικο σχεδιασμο των αυτοκινητων τους και χωρις να αρεσουν ιδιαιτερα τα αγοραζουν απλα για το status symbol που προσφερουνειναι συμπτωση δηλαδη οτι ειναι μαλλον και τα καλυτερα στη κατηγορια τους?
επειδή μαλλον δε συναστρέφεσαι με κατόχους ΜΒ (κ κοιτα τη σύμπτωσις! ουτε καν τους διαβαζεις) οι C & E class της εποχής 2000-2005+ ηταν για τα μπάζα (απο αποψη αξιοπιστείας).
αρα ηταν οπως το λεει ο λίμιτεντ.
και ναι τι ειρωνία, σε κανένα εντυπο 'η σε καμια... 'επισημη' έρευνα δεν εμφανιζεται αυτο.
ΜΑΝΤΕΨΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
Lancia Delta 2008