-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
210 με το Sei όταν ήταν 1.1Τ, 290 με το Ninja...εξηγούνται πολλά τελικά
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
Και πόσα έπιασες? Έλα έλα εδώ μπορείς να το εκμηστηρευτείς άφοβαΒασικά ήμουν πολυτεχνειούπολη, πάνω απο 80 δεν πήγα Πάντως η ροπή του είναι απίστευτη (30χλγ)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
210 με το Sei όταν ήταν 1.1Τ, 290 με το Ninja...
εξηγούνται πολλά τελικά
Ναι, ότι το γκολφ 4 1.6 που ήθελε να κάνει τον σπουδαίο δεν μπόρεσε να βγάλει την παρατεταμένη στην Εγνατία με 210 και έκανε στην άκρη. Αλλά ξέρω, αυτός δικαιούται να πάει τόσο γιατί είναι μελετημένος από το εργοστάσιο ενώ εγώ όχι ε?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
E, ναι το 175 είναι αδύνατον.
Μ' αρέσει που είσαι σίγουρος.
Επιπλέον όταν λέμε 'μπαίνω με τόσα σε μια στροφή' αναφέρουμε την ελάχιστη και όχι τη μέγιστη ταχύτητα που πετύχαμε μέσα στη στροφή.
Ο καθένας αναφέρει ότι του κατέβει. Επαναλαμβάνω, ότι στη συγκεκριμένη στροφή, αν μπεις με 175, σωστές γραμμές, και με ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι θα 'μείνεις' στο γκάζι, αφού αν φρενάρεις ή αφήσεις θα μετρήσεις τούμπες, έχουμε δύο πιθανές καταλήξεις:
α) βγαίνεις με ΠΟΛΥ περισσότερα (θέλει καλό αυτοκίνητο και χέρια)
β) ΔΕΝ βγαίνεις, έχεις σκοτωθει στον τοίχο.Με 140 οριακά μπορείς να κρατηθείς στην αριστερή λωρίδα.
Θεωρητικά θα έλεγα 160 αν είσαι killer και εκμεταλευτείς όλο το πλάτος του δρόμου.Έκανα bold τη λέξη κλειδί στο ποστ σου: Θεωρητικά. Γιατί, άλλα τα όρια τα δικά σου, άλλα τα δικά μου, άλλα του Σταύρου, κοκ. Ομοίως, άλλα τα όρια του αυτοκινήτου σου, άλλα του δικού μου, άλλα του Σταύρου, κοκ.
Over and out.-
Eφόσον μιλάμε για προσθιοκίνητο με νορμάλ ελαστικά, είμαι βέβαιος ότι με 175 υπάρχει μόνο μια πιθανότητα...το να βγεις από τη στροφή οριζοντιωμένος.
Επαναλαμβάνω ότι στρίβω με 'Χ' χιλιόμετρα το αντιλαμβάνομαι ως την ελάχιστη ταχύτητα εντός της στροφής. Το να έχεις έξοδο από τη στροφή αυτή με 175 είναι κάτι που γίνεται, θα έχεις όμως μπει με ~160.
Σε μια τέτοια ανοικτή στροφή, με καλή άσφαλτο ο ανθρώπινος παράγοντας από πλευράς ικανότητας παίζει μικρό ρόλο (αρκεί να ακολουθήσεις την ιδανική γραμμή).
-
Θα είχε καλό μπλοκέ μάλλον
Πάντως θα πρέπει να ανοίξετε ένα τόπικ με 'έννοιες'.
Γιατί αυτό που λέει ο Νίκολας πρώτη φορά το ακούω (που δε σημαίνει ότι είναι λάθος ε).
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
210 με το Sei όταν ήταν 1.1Τ, 290 με το Ninja...
εξηγούνται πολλά τελικά
Ναι, ότι το γκολφ 4 1.6 που ήθελε να κάνει τον σπουδαίο δεν μπόρεσε να βγάλει την παρατεταμένη στην Εγνατία με 210 και έκανε στην άκρη. Αλλά ξέρω, αυτός δικαιούται να πάει τόσο γιατί είναι μελετημένος από το εργοστάσιο ενώ εγώ όχι ε?
Ό,τι και να έχεις κάνει σε ένα Seicento είναι σχεδόν σίγουρο ότι το Golf θα είναι πολύ πιο ασφαλές και πολύ πιο σταθερό από το Seicento στα 210 χλμ/ώρα, θεωρώντας φυσικά ότι και τα δύο είναι σωστά συντηρημένα. Αντίστοιχα, λογικά θα σταματάει και πολύυυυ πιο γρήγορα από αυτά τα χιλιόμετρα. Οπότε ναι, το ότι αυτός είναι μελετημένος και εσύ όχι νομίζω ότι δε σηκώνει συζήτηση. Όπως και να το κάνουμε το Seicento είναι κοντό, με μικρό μεταξόνιο, στενό και κάπως ψηλό αναλογικά με τις υπόλοιπες διαστάσεις του. Προσωπικά δε θα ένοιωθα και πολύ άνετα σε Seicento που θα πήγαινε με 210 χλμ/ώρα ό,τι ανάρτηση και αν φόραγε, ό,τι λάστιχα και αν είχε.
Το turbo βοηθάει να πιάσεις τα 210 χλμ/ώρα, μεγαλύτερη σημασία όμως έχει για μένα το πώς πας με αυτά... Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες dragster.Αναφέρω πάντα την προσωπική μου άποψη.
-
Και γω σε μαμά Sei δεν θα ένιωθα καλά στα 210, αλλά δεν μιλάμε για τέτοιο, οπότε επειδή ο Ikar πάλι για flame το πάει, προσπεράστε...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ό,τι και να έχεις κάνει σε ένα Seicento είναι σχεδόν σίγουρο ότι το Golf θα είναι πολύ πιο ασφαλές και πολύ πιο σταθερό από το Seicento στα 210 χλμ/ώρα, θεωρώντας φυσικά ότι και τα δύο είναι σωστά συντηρημένα.Ε, ναι βέβαια, το Γκολφ είναι πιο βαρύ...
Αντίστοιχα, λογικά θα σταματάει και πολύυυυ πιο γρήγορα από αυτά τα χιλιόμετρα.
Όοοοο,τι φρένα και να φοράς? Αλλά είπαμε, το Γκολφ είναι πιο βαρύ και κάθεται καλύτερα...
Οπότε ναι, το ότι αυτός είναι μελετημένος και εσύ όχι νομίζω ότι δε σηκώνει συζήτηση. Όπως και να το κάνουμε το Seicento είναι κοντό, με μικρό μεταξόνιο, στενό και κάπως ψηλό αναλογικά με τις υπόλοιπες διαστάσεις του. Προσωπικά δε θα ένοιωθα και πολύ άνετα σε Seicento που θα πήγαινε με 210 χλμ/ώρα ό,τι ανάρτηση και αν φόραγε, ό,τι λάστιχα και αν είχε.
Ούτε και εγω σε 'μαμά' Γκολφ 4 1.6 (αλήθεια, αυτό ταμπούρα δεν είχε πίσω ή κάνω λάθος? )
Το turbo βοηθάει να πιάσεις τα 210 χλμ/ώρα, μεγαλύτερη σημασία όμως έχει για μένα το πώς πας με αυτά... Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες dragster.
Αναφέρω πάντα την προσωπική μου άποψη.
Σεβαστή η προσωπική σου άποψη... Αλλά γιατί να μην είναι για ένα Σέι και να είναι για ένα Γκολφ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ό,τι και να έχεις κάνει σε ένα Seicento είναι σχεδόν σίγουρο ότι το Golf θα είναι πολύ πιο ασφαλές και πολύ πιο σταθερό από το Seicento στα 210 χλμ/ώρα, θεωρώντας φυσικά ότι και τα δύο είναι σωστά συντηρημένα.
Ε, ναι βέβαια, το Γκολφ είναι πιο βαρύ...
Πρώτα απ' όλα δεν καταλαβαίνω το ειρωνικό του ύφους σου
Από κει και πέρα τα περισσότερα Golf 4 1.6 φοράνε λάστιχα 205/55-16, ένα σημαντικό προσόν στο πάτημα του αυτοκινήτου και σίγουρα έχουν πιο καλά μελετημένη ανάρτηση από το Seicento, μιας και από τη μάνα τους τους δίνεται η δυνατότητα να δουν 210 χλμ/ώρα κοντερίσια (ή τέλος πάντων να τα πλησιάσουν πολύ)Αντίστοιχα, λογικά θα σταματάει και πολύυυυ πιο γρήγορα από αυτά τα χιλιόμετρα.
Όοοοο,τι φρένα και να φοράς? Αλλά είπαμε, το Γκολφ είναι πιο βαρύ και κάθεται καλύτερα...
Έχεις κινηθεί ποτέ με Golf ή το λες απλά υποθετικά. Σε Golf 4 με εργοστασιακά φρένα έχω ζήσει πάμπολες φορές (μερικές από αυτές δοκιμαστικά) φρεναρίσματα 160-0 και στο εγγυώμαι ότι το αυτοκίνητο κόβει πάρα πολύ γρήγορα και πολύ σταθερά. Σ' αυτό σίγουρα μεγάλη σημασία παίζουν τα λάστιχα που φοράει (Pirelli P-zero Rosso) και η ανάρτηση (Kayaba AGX ρυθμιζόμενη), εδώ όμως κρίνουμε την αποδοτικότητα των φρένων, έτσι δεν είναι;
Οπότε ναι, το ότι αυτός είναι μελετημένος και εσύ όχι νομίζω ότι δε σηκώνει συζήτηση. Όπως και να το κάνουμε το Seicento είναι κοντό, με μικρό μεταξόνιο, στενό και κάπως ψηλό αναλογικά με τις υπόλοιπες διαστάσεις του. Προσωπικά δε θα ένοιωθα και πολύ άνετα σε Seicento που θα πήγαινε με 210 χλμ/ώρα ό,τι ανάρτηση και αν φόραγε, ό,τι λάστιχα και αν είχε.
Ούτε και εγω σε 'μαμά' Γκολφ 4 1.6 (αλήθεια, αυτό ταμπούρα δεν είχε πίσω ή κάνω λάθος? )
Συμπληρώνοντας στο προηγούμενο σχόλιό σου περί της αποδοτικότητας των φρένων του Golf 4 να σου πω ότι ακόμα και το 1.4 από την 1η στιγμή που βγήκε από το εργοστάσιο μέχρι να σταματήσει η παραγωγή του φόραγε δισκόφρενα και στους 4 τροχούς. Απλά ενημερωτικά στην εποχή του ήταν ένα από τα λίγα (αν όχι το μοναδικό) μικρομεσαίο αυτοκίνητο που φόραγε 4 δισκόφρενα ακόμα και στη βασική έκδοση
Το turbo βοηθάει να πιάσεις τα 210 χλμ/ώρα, μεγαλύτερη σημασία όμως έχει για μένα το πώς πας με αυτά... Οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες dragster.
Αναφέρω πάντα την προσωπική μου άποψη.
Σεβαστή η προσωπική σου άποψη... Αλλά γιατί να μην είναι για ένα Σέι και να είναι για ένα Γκολφ?
Αυτό δεν το έπιασα... Θεωρείς ότι τίθεται θέμα σύγκρισης μεταξύ Seicento και Golf 4;
Προς θεού δεν έχω κάτι με τα Seicento, μη συγκρίνουμε όμως ασύγκριτα πράγματα -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Και γω σε μαμά Sei δεν θα ένιωθα καλά στα 210, αλλά δεν μιλάμε για τέτοιο, οπότε επειδή ο Ikar πάλι για flame το πάει, προσπεράστε...Με τι; με Sei;
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει περί τίνος πρόκειται και δεν έχει καμία σχέση με το αυτοκίνητο, αλλά με το τι κάνεις στο αυτοκίνητο και τι λες.
Για 210 πραγματική τελική σε hatchback θες 150 περίπου άλογα. Εκτός κι αν τα είδες στο κοντέρ
Όπως επίσης και τα 340 πραγματικά με 420 άλογα είναι ΑΚΥΡΑ στην προηγούμενη σελίδα. (μια ματιά στις ιπποδυνάμεις αυτοκινήτων με 340 πραγματική τελική αρκεί) To RS4 πχ με 420 άλογα αν βγει ο εγκέφαλος μετά βίας ξεπερνά τα 290 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.
Βέβαια είναι απόλυτα φυσιο-λογικό σε αυτοκίνητα που έχουν σχεδιαστεί για 60 ίππους και 140 τελικής να τουρμπίζονται για '210'
'Με τα τρια ΟΑΚΑ που έβαλα, έφτασα 350 άλογα στο GTI, πάτησα 3 Μ3, 2 911 και πήγαινα καρμπόν με μια 430 στην ΑΟ και με πέρασε μόνο μετά τα 320'
Φυσικά αυτό δεν θα προκαλούσε κανένα σχόλιο
@taurus: Θέμα αυτοκινήτου είναι τελικά και... πίσω δισκοφρένων -που έχει-; αν ήταν Focus; Astra; Eίναι το ίδιο μια Μ3 στα 200+ και το ίδιο αντίστοιχα ένα Atos Turbo;
Ένα πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί για 60 ίππους είναι το ίδιο με ένα άλλο που έχει προδιαγραφές -με τροποποιήσεις- για 75-250 ίππους;
-
Ιkar
α) Saxo Vts, 120 άτια, 900 και κάτι κιλά, 208 πραγματική τελίκή.
Γιατί όχι ένα τουρμπισμένο Σέι με 100-110 άλογα και -100 κιλά?
β) Και εσύ πού ξέρεις τι τροποποιήσεις μπορεί να έχει αυτό το έρμο πλαίσιο του Σέι? Και όπως είπες και εσύ,
Ένα πλαίσιο που έχει σχεδιαστεί για 60 ίππους είναι το ίδιο με ένα άλλο που έχει προδιαγραφές -με τροποποιήσεις- για 75-250 ίππους;
Η 'μαμά' προδιαγραφή του πλαισίου του 1.6 δε νομίζω ότι έχει καμιά επαφή με του R32, πόσο μάλλον με της Μ3...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ιkarα) Saxo Vts, 120 άτια, 900 και κάτι κιλά, 208 πραγματική τελίκή.
Γιατί όχι ένα τουρμπισμένο Σέι με 100-110 άλογα και -100 κιλά?
β) Και εσύ πού ξέρεις τι τροποποιήσεις μπορεί να έχει αυτό το έρμο πλαίσιο του Σέι? Και όπως είπες και εσύ,
Γιατί η τελική ταχύτητα, όπως έχει αναλυθεί, δεν έχει σχέση με το βάρος Μην ξαναγράφουμε τα ίδια
Η 'μαμά' προδιαγραφή του πλαισίου του 1.6 δε νομίζω ότι έχει καμιά επαφή με του R32, πόσο μάλλον με της Μ3...
Το βασικό πλαίσιο δεν διαφέρει. Οι τροποποιήσεις αφορούν αναρτήσεις, γεωμετρία, προσθήκη Haldex -με άλλη ανάρτηση στο IV- διαφορετικά μετατρόχια, αντιστρεπτικές κλπ
Λες να συμφέρει να έχεις 6-7 διαφορετικά πλαίσια ανάλογα με την κάθε έκδοση;
Αντιφάσεις πάντως... από τη μία το ένα πλαίσιο δεν έχει καμία σχέση -316, Μ3- από την άλλη το Atos Turbo που δεν έχει ΚΑΜΙΑ απολύτως προδιαγραφή για 90 έστω άλογα πως είναι 'σωστό';
Για να το λήξουμε, θεωρείς σωστό ένα αυτοκίνητο πόλης να πάει από τα 50 στα 100 άλογα από έναν ιδιώτη;
Ξεκάθαρη ερώτηση, να περιμένω και ξεκάθαρη απάντηση με ναι ή όχι; κι ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του
-
Kαι βέβαια το θεωρώ, αν και εφόσον γίνει ολοκληρωμένη δουλειά.
Αντιστρέφω την ερώτηση... Εσύ δλδ θεωρείς σωστό να μετατρέπεται ένα Γκολφ από 1.6 σε 2λιτρο τούρμπο ή VR6 (άπειρα τα παραδείγματα) από ιδιώτη? Το πρόβλημά σου κατά πώς φαίνεται δεν είναι η κατακόρυφη αύξηση της ιπποδύναμης, αλλά το ότι έγινε σε ένα αυτοκίνητο πόλης, σωστά?
Πέρα από αυτό, μίλησες για χάτσμπακ 150+ ίππων και εγώ απλά σου παράθεσα ένα των 120 που πιάνει αυτή τη τελική. Το βάρος το ανέφερα μόνο για παραλληλισμό, καθώς έχουμε 2 χατς με παρόμοια χαρακτηριστικά ιπποδύναμης και βάρους. Αφού τα καταφέρνει το ένα, γιατί όχι το άλλο?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Kαι βέβαια το θεωρώ, αν και εφόσον γίνει ολοκληρωμένη δουλειά.Αντιστρέφω την ερώτηση... Εσύ δλδ θεωρείς σωστό να μετατρέπεται ένα Γκολφ από 1.6 σε 2λιτρο τούρμπο ή VR6 (άπειρα τα παραδείγματα) από ιδιώτη? Το πρόβλημά σου κατά πώς φαίνεται δεν είναι η κατακόρυφη αύξηση της ιπποδύναμης, αλλά το ότι έγινε σε ένα αυτοκίνητο πόλης, σωστά?
Πέρα από αυτό, μίλησες για χάτσμπακ 150+ ίππων και εγώ απλά σου παράθεσα ένα των 120 που πιάνει αυτή τη τελική. Το βάρος το ανέφερα μόνο για παραλληλισμό, καθώς έχουμε 2 χατς με παρόμοια χαρακτηριστικά ιπποδύναμης και βάρους. Αφού τα καταφέρνει το ένα, γιατί όχι το άλλο?
Καλά λέω ότι δεν έχετε καταλάβει ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΗ ΑΥΞΗΣΗ ΙΣΧΥΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥΤο ίδιο θα λέγα -όπως έχω κάνει σε αλήστου μνήμης θέματα- και γι' άλλες 'βελτιώσεις'
Κοίτα και την τελική του Fiesta ST με τα 150 και αντίστοιχα τις -εργοστασιακές- τελικές αυτοκινήτων 140-170 ίππων
-
Θεωρώ τραγικό να απορρίπτουμε a priori όλες τις βελτιώσεις απο τη στιγμή που (σε άλλες χώρες κυρίως) κάποιοι ιδιώτες φτιάχνουν αυτοκίνητα απο το μηδέν στην αυλή του σπιτιού τους και τα κυκλοφορούν νομιμότατα.
Λές και τα εργοστάσια δέν κάνουν χοντρές βλακείες. Έχεις δεί Matiz απο κάτω? Τα ψαλίδια του είναι ένα κομμάτι λεπτής λαμαρίνας που του έχουν κολήσει με ηλεκτροκόληση το μπαλάκι. Γι αυτό μετά απο κάποια χιλιόμετρα αλλού στρίβεις και αλλού πάει. Οποιοσδήποτε μάστορας που ασχολείται με σιδεροδουλειές θα μπορούσε να φτιάξει κάτι πιό ανθεκτικό.
-
Στις άλλες χώρες επιτρέπονται οι 'βελτιώσεις'; Θα σε αποζημιώσει η ασφαλιστική αν εμπλακείς σε ατύχημα έχοντας κάνει αδήλωτη μετατροπή; θα περάσεις ΚΤΕΟ;
Αφού όπως λες το Matiz είναι όπως είναι, ε να το πάμε από 45 στα 90 άλογα δεν θα το επηρεάσει καθόλου;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στις άλλες χώρες επιτρέπονται οι 'βελτιώσεις'; Θα σε αποζημιώσει η ασφαλιστική αν εμπλακείς σε ατύχημα έχοντας κάνει αδήλωτη μετατροπή; θα περάσεις ΚΤΕΟ;Αφού όπως λες το Matiz είναι όπως είναι, ε να το πάμε από 45 στα 90 άλογα δεν θα το επηρεάσει καθόλου;
+1
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στις άλλες χώρες επιτρέπονται οι 'βελτιώσεις'; Θα σε αποζημιώσει η ασφαλιστική αν εμπλακείς σε ατύχημα έχοντας κάνει αδήλωτη μετατροπή; θα περάσεις ΚΤΕΟ;Αφού όπως λες το Matiz είναι όπως είναι, ε να το πάμε από 45 στα 90 άλογα δεν θα το επηρεάσει καθόλου;
+1 ακόμα!
Για να μιλήσουμε για άλλες χώρες, έμαθα πρόσφατα ότι στη Γερμανία δεν αφήνουν να βάλει κανείς carbon καπώ, από συνφορουμίτη (σε άλλο φόρουμ) που ήθελε να το κάνει. Επίσης ξέρω ότι σε πολλές χώρες απαγορεύεται η αλλαγή ελαστικών με κάποια που να είναι εκτός των διαστάσεων που προτείνει ο κατασκευαστής. Λέτε εκεί να αφήσουν να κυκλοφορήσει νόμιμα Sei με τα διπλά άλογα; Χλωμό... Πολύ χλωμό... -
έχω την εντύπωση οτι και στην ιταλία η μόνη μετατροπή που επιτρέπεται είναι να βάλεις στο αυτοκίνητό σου τετρακίνηση
-
260 km-h με subaru impreza sti 330hp ενος φιλου....
Α ρε Subaru.....
Το πιο δυνατό? Με πόσα? (Δρακο-φιδο-βαρωνο-thread!!!)