-
Αν είσαι φορτωμένος από εκκίνηση που αλλάζεις ταχύτητα? Σε τι στροφές? Αν πούμε ότι έχει κόφτη στις 4,000 στροφές πρέπει να αλλάξεις στις 3,900 για να ξεκινήσει το σύστημα..... η μπορείς και αλλάζεις και στις δυομισι χωρίς να κρεμάσει το σύστημα......
Τους λένε για τα turbo ότι και σε εμάς τους ΙΧήδες..... να ζεσταθεί, άστο να κρυώσει πριν σβήσεις και τέτοια... μετά τα πόσα χλμ πας για αλλαγή τουρμπίνας???? -
ουπς, λάθος! Το ανανεωμένο Magnum έχει μόνο το μηχανικό κιβώτιο από
την ZF, το αυτοματοποιημένο (Optidriver II) το παίρνει πλέον από τη
Volvo (και όχι πια από την ZF, που ποτέ δεν έχει 4 όπισθεν στα κιβώτιά
της) που παραδοσιακά έχει 4 όπισθεν στα κιβώτια (όταν έχουν πάνω από
10 ταχύτητες). Συγγνώμη. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν είσαι φορτωμένος από εκκίνηση που αλλάζεις ταχύτητα? Σε τι στροφές? Αν πούμε ότι έχει κόφτη στις 4,000 στροφές πρέπει να αλλάξεις στις 3,900 για να ξεκινήσει το σύστημα..... η μπορείς και αλλάζεις και στις δυομισι χωρίς να κρεμάσει το σύστημα......
Τους λένε για τα turbo ότι και σε εμάς τους ΙΧήδες..... να ζεσταθεί, άστο να κρυώσει πριν σβήσεις και τέτοια... μετά τα πόσα χλμ πας για αλλαγή τουρμπίνας????Θα απαντήσω με λεπτομέρεια αύριο, δεν προλαβαίνω τώρα! Τα μεγάλα φορτηγά και λεωφορεία έχουν μέγιστη ισχύ στις 2000 περίπου στροφές
και ροπή στις 1000-1500 στροφές (χοντρικά). Άλλα μεγέθη...
Χρειάζονται (τουλάχιστον τα πιο παλιά) προθέρμανση, ξεκινούν με πολύ
δυνατές ταχύτητες (πολύ κοντές εννοώ, η 1η είναι γύρω στο 14:1,
εξαρτάται από το κιβώτιο) κλπ -
Ένας τράκτορας χτες στο φανάρι επιτάχυνε από στάση αρκετά γρήγορα. Το παλιό αυτοκίνητο του πατέρα μου δεν μπόρεσε να το φτάσει, παρόλη την φιλότιμη προσπάθεια που έκανε παραξενεμένος από την επίδοσή του. Παλιότερα με είχε προσπεράσει λεωφορείο, ενώ πήγαινα με 100-110 χλμ/ώρα.
Τι ξέρετε για λεωφορεία, φορτηγά, νταλίκες, βανάκια (Hi Ace κλπ);
Πως στρίβουν, φρενάρουν, τι γκάζια έχουν; Πως είναι να τα οδηγείς;
Ζουν ανάμεσά μας, αλλά ξέρουμε λίγα γι’ αυτά. Έχει ενδιαφέρον νομίζω, όπως και αυτά που διάβασα παραπάνω.
Jacob
-
Εκείνο που ξέρω εγώ είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να τα βάζεις με τράκτορα που ο οδηγός του έχει όρεξη για παιχνίδια (κοινώς κ@@λες)...
Εκτός και αν οδηγείς κάτι πολύ πολύ δυνατό...
-
Δεν πρέπει να τα βάζεις γενικά με άλλα οχήματα σε δημόσιους δρόμους. Αν θέλεις να το κάνεις αυτό, υπάρχουν οι αγώνες και οι πίστες.
Δεν τα έβαλα με τον τράκτορα. Απλά μένοντας αρκετά πίσω του μας εντυπωσίασε η επιτάχυνσή του.
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Δεν πρέπει να τα βάζεις γενικά με άλλα οχήματα σε δημόσιους δρόμους. Αν θέλεις να το κάνεις αυτό, υπάρχουν οι αγώνες και οι πίστες.Δεν τα έβαλα με τον τράκτορα. Απλά μένοντας αρκετά πίσω του μας εντυπωσίασε η επιτάχυνσή του.
Jacob
Καταρχήν δεν αναφερόμουν σε εσένα αγαπητέ...
Κατά δεύτερον νομίζω ότι το σχόλιο μου γίνεται κατανοητό σε τί αναφέρεται και ότι έχει περισσότερο χιουμοριστικό χαρακτήρα.
Ευχαριστώ πάντως για την νουθεσία σου, ελπίζω, να την τηρείς και εσύ κατά γράμμα...
-
Tο χιουμοριστικό το έπιασα, με όλες τις γελαστές φάτσες. Απλά επεξήγηση έκανα.
Η πρώτη πρόταση δεν είναι νουθεσία και ούτε την τηρώ κατά γράμμα. Δεν είμαι άγιος.
Φιλικά,
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Tο χιουμοριστικό το έπιασα, με όλες τις γελαστές φάτσες. Απλά επεξήγηση έκανα.Η πρώτη πρόταση δεν είναι νουθεσία και ούτε την τηρώ κατά γράμμα. Δεν είμαι άγιος.
Φιλικά,
Jacob
Νο problem...
-
No problem, too.
Για το θέμα δεν υπάρχει ενδιαφέρον;
Jacob
-
Οι τράκτορες έχουν μερικές εκατοντάδες ίππους σε συνδυασμό με πολλά κιλά ροπής για να μπορούν να σύρουν ότι τους κοτσάρεις από πίσω. Καταλαβαίνεις ότι όταν λύπη το συρόμενο η αναλογία κιλών ανά ίππο πέφτει δραματικά. Άσε τις κοντές πρώτες σχέσεις που απαιτούνται για φορτωμένα ξεκινήματα και είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί επιταχύνει τόσο πολύ. Αν μελετήσεις τους σύγχρονους τράκτορες συχνά εκπλήσσεσαι από την τεχνολογία που κουβαλάνε.
-
Εχει κανεις να καταθεσει την αποψη του;
Ας πω εγω αυτα που ξερω.Setra: Γερμανικη φιρμα τρομερα ανεβασμενη στην Ελλαδα. Για οσους δεν ξερουν τα μηχανικα μερη ειναι 100% Mercedes.
Mercedes: Δειχνει να χανει σε πωλησεις. Ισως να ειναι συγκριτικα ακριβα, να εχει χασει απο την αξιοπιστια της, αλλα αυτο που νομιζω εγω ειναι οτι χανει λογω Setra. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι συνεχιζει μια συνεργασια με μια εταιρια που κυριολεκτικα της κλεβει τα λεφτα απο τη τσεπη. Σιγουρα τους κινητηρες δεν τους δανιζει τσαμπα αλλα...
Neoplan: Εδω δεν ξερω και πολλα. Μου μυριζουν Ελληνικα χερια συναρμολογισης.
Για Volvo, Bova δεν ξερω τιποτα.
Αυτα τα λεωφορια τα 'Hino' τί λενε;
Αλλες μαρκες;
-
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Αυτα τα λεωφορια τα 'Hino' τί λενε;
Ρουμάνικά ή από κάποια χώρα του πρώην Ανατολικού Μπλοκ, αν δεν κάνω λάθος...
-
Γιαπωνέζικα....HINO από την Ιαπωνία!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Γιαπωνέζικα....HINO από την Ιαπωνία!!!Σωστός Νίκο.
Πολύ καλά λεωφορεία. Έχω καλές εμπειρίες από αυτά που έχει προμηθευτεί η ΠΑ. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Γιαπωνέζικα....HINO από την Ιαπωνία!!!
Σωστός Νίκο.
Πολύ καλά λεωφορεία. Έχω καλές εμπειρίες από αυτά που έχει προμηθευτεί η ΠΑ.Και το ναυτικό, και ο στρατός. Οδηγούσα ένα Hino και ένα Ford 600 στη Σχολή Πυροβολικού. (83-84...)
Το ναυτικό είχε όλες τις εκδόσεις, όλα τα μεγέθη...Όσο για τα νέα μοντέλα της Mercedes και τις χαμηλές τους πωλήσεις, μήπως παίζει ρόλο η αποκλειστική κατασκευή τους στην Τουρκία, (Travego, Tourismo κλπ);
-
Hino με τα κλειδιά στο χέρι.
-
Τα Hino ουσιαστικά είναι Toyota πλέον
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Hino με τα κλειδιά στο χέρι.Βγάλε το καπέλο μην το λερώσεις!!! ---->
Λεωφορεία - Νταλίκες