-
Νταξ πάντως η σύγκριση του Ιορδάνη μεταξύ 1400 ατμόσφαιρα και 1300 turbo-diesel είναι όλα τα λεφτά Πίστευα ότι υπάρχει αρκετή λογική εκεί έξω ώστε κανείς να μην κάνει σύγκριση ατμόσφαιρας με turbo-diesel (σε αντίστοιχα κυβικά) αλλά η απύθμενη βλακία ορισμένων έρχεται ξανά και ξανά να με διαψεύσει !
-
Το μόνο ελλάτωμα που έχω βρεί σε diesel πάντως, αν και οδηγώ αυτοκίνητο με βενζίνη, είναι το μικρό φάσμα των στροφών.
Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε, αλλά σε μία γρήγορη προσπέραση θα κάνει την διαφορά.
Θυμάμαι ακόμα τον τραχανά τον σκοπιανό με το xsara, που δεν με άφηνε να προσπεράσω και σε μία
ευθεία καλή που βρήκα μπροστά μου πήρε τα @@@ μου. Μέχρι να αλλάξει ταχύτητα εγώ είχα ήδη φτάσει κόφτη και 6.500 στροφές και τον άφησα να ψάχνει την σκόνη μου(και την Ελληνική σημαία που έχω στην εταζιέρα).
Αν βάλουμε στην εξίσωση και κάποιο αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα θα μείνεις εκτεθειμένος για πολύ παραπάνω χρόνο με τις όποιες συνέπειες. -
Και γιατί να προσπεράσεις? (και ναι, το έχω ακούσει ΚΑΙ αυτό!)
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.Αυτό είναι λάθος. Το ενεργειακό περιεχόμενο επηρεάζει την κατανάλωση και όχι την παροχή ισχύος.
Από εκεί και πέρα, το σωστό είναι να συγκρίνουμε αυτοκίνητα παρόμοιας ισχύος. 9 στις 10 φορές το βενζινοκίνητο είναι ταχύτερο και με λιγότερα κυβικά μάλιστα.
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Θα ενστερνιστώ την αποψη του Jordan1986.
Καθότι και εγώ, το ίδιο έχω διαπιστώσει, καμία σχέση σε επιδόσεις το diesel με ένα ατμοσφαιρικό βενζίνα στα ίδια άλογα πάνω κάτω...καλά σε οικονομία δεν υπάρχει καν μέτρο σύγκρισης.
Τώρα αν συγκρίνουμε turboβενζίνα ,ειδικά κάτι μικρά gti,opc κ.α, με τα diesel των 90 αλόγων είναι αλλού άσχετα αν η ροπή είναι ίδια ή αρκετά κοντά.γενικα το πετρελαιο βγαζει πιο πολυ δυναμη γιατι εχει και πιο πολυ ενεργεια ανα λιτρο.
Προφανώς εννοείτε και οι δύο τα turbo-diesel, γιατί αν συγκρίνετε ατμοσφαιρικά βενζίνης και πετρελαίου θα γελάμε όλοι μαζί. Συγκρίνοντας λοιπόν turbo-diesel με ατμοσφαιρικά βενζίνης -στην ίδια ιπποδύναμη- προφανώς η ροπή θα είναι υπερ του turbo-diesel. Αυτό απλώς μας λέει ότι το turbo-diesel είναι πιο άνετο σε 'μέσες' καθημερινές καταστάσεις, π.χ. εντός πόλης, σε ταξίδια κλπ. Γι'αυτό και χρησιμοποιούνται τέτοιοι κινητήρες για οικογενειακά, αυτοκίνητα πόλης κλπ. Επίσης, λόγω ροπής, κατανάλωσης και άνετου ταξιδιού, χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και γενικά σε μεγάλα οχήματα. Τα θέματα ρύπων τα αφήνω στην άκρη γιατί είναι μια εντελώς διαφορετική συζήτηση (και όχι υπερ των diesel)
Από την άλλη όμως, κανένας -μα κανένας- κατασκευαστής δεν έχει βγει να πει ότι τα δικά του sport αυτοκίνητα θα τα βγάλει σε diesel. Τι έχουμε δει τα τελευταία 40 χρόνια ? Τα Audi R10 και το Golf GTD. Αυτά...ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, ηλεκτρικά μοτέρ ή υβριδικά.
Νομίζω ότι τα ίδια τα χαρακτηριστικά του καυσίμου και των κινητήρων έχουν ήδη κατασταλάξει τους κατασκευαστές και τα μοντέλα τους μετά από 30-40 χρόνια, εμείς γιατί ακόμα το συζητάμε ?
συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ. -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
συγκρινω ατμοσφαιρα με ατμοσφαιρα και τουρμπο με τουρμπο
και βασει φυσικης το πετρελαιο εχει περισσοτερη ενεργεια ανα λιτρο,αυτο ειναι δεδομενο
απλα οι πετρελαιοκινητηρες δεν μπορουν να ανεβασουν πολλες στροφες και γι αυτο δεν εχουν αρκετη ισχυ.Όπως μπορείς εύκολα να δεις με μια απλή έρευνα, οι ατμοσφαιρικοί diesel είναι μια κατηγορία (γέλιου ίσως ) μόνοι τους. Οι normal TD κινητήρες μπορούν να συγκριθούν με ατμοσφαιρικά βενζίνης (από άποψη ροπής, ιπποδύναμης, κατανάλωσης, εξαρτάται τι σε ενδιαφέρει), και οι καλοί TD μπορούν να συγκριθούν με τους normal turbo-βενζίνης. Σε sport αυτοκίνητα ή -ακόμα περισσότερο- σε super/hyper cars, θα βρεις αποκλειστικά μεγάλου κυβισμού βενζίνης ή super duper turbo βενζίνης (ή και υβριδικές καταστάσεις).
Έτσι έχει η πραγματικότητα, εμείς εδώ μπορούμε να συζητήσουμε επί φανταστικών σεναρίων και υποθέσεων όσο θέλουμε....
-
εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοση -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
εγω σου πα για ενεργεια ανα λιτρο...
επισης εχουν πολυ καλυτερη αποδοσηΓια το ενεργειακό ισοδύναμο συμφωνούμε, άλλωστε είναι γνωστό δεδομένο, απλώς οι υπόλοιπες ιδιότητες του πετρελαίου (αντικροτικές, σημεία/αναλογίες κρούσης/ανάφλεξης κλπ), καθώς και οι απαραίτητες τεχνολογίες/τεχνοτροπίες για να μετατρέψεις αυτή τη χημική ενέργεια σε θερμική/κινητική βάζουν συγκεκριμένους περιορισμούς στις αντίστοιχες ΜΕΚ, με αποτέλεσμα αυτά που ανέφερα πιο πριν (και που επίσης είναι γνωστά εδώ και δεκαετίες).
Δηλαδή πρακτικά οι περιορισμοί και οι χρήσεις των αντίστοιχων κινητήρων προέρχονται και βασίζονται κατά κύριο λόγο στις χημικές ιδιότητες των καυσίμων. Αντίστοιχους περιορισμούς ή συγκεκριμένες χρήσεις έχουν άλλες μηχανές που χρησιμοποιούν διαφορετικά καύσιμα, από υδρογόνο μέχρι ρεύμα.
-
Σε ένα φανταστικό κόσμο όπου το χρήμα έρρεε άφθονο το πετρέλαιο θα το συναντούσαμε μόνο σε φορτηγά και ειδικά οχήματα.
Όλα όμως είναι ζήτημα χρημάτων. Στον πραγματικό κόσμο η βενζίνη είναι ΠΟΛΥ ακριβότερη και προσφέρει ελάχιστα πλεονεκτήματα στο 95% των οδηγών που απλά θέλουν να κάνουν και να πάνε στη δουλειά τους.
Οπότε στο value for money το πετρέλαιο υπερέχει αρκετά. Αν κάποιοι μερακλήδες και προτιμούν τη σπιρτάδα της βενζίνης και είναι διατεθειμένοι να πληρώνουν γι' αυτό καλά κάνουν, όλα είναι θέμα γούστου. -
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
-
ενα φιλτρο dpf αν βουλωσει απο βλακια του πετρελαια επιδη θα εχει κανει το θερμανσης πετρελαιο κινησης ειναι ακριβη ζημια η οποια το οποιο οφελος το εξανεμιζει...+οτι αν υπαρχει 2ρο αυτοκινητο και δεν κανει χιλιομετρα εκει ειναι που δεν συμφερει καθολου(για να συμφερει πρεπει να ειναι μοναδικο αυτοκινητο στην περιπτοση που δεν κανει χιλιομετρα)
σημερα απο το πρατηριο που βαζω..1,598 αμολυβδη ,1,299 πετρελαιο..
για εμενα πλεων τερμα η 100αρα...απλη +ρεντεξ ειναι μακραν πιο σιγουρο -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ενα φιλτρο dpf αν βουλωσει απο βλακια του πετρελαια επιδη θα εχει κανει το θερμανσης πετρελαιο κινησης ειναι ακριβη ζημια η οποια το οποιο οφελος το εξανεμιζει...+οτι αν υπαρχει 2ρο αυτοκινητο και δεν κανει χιλιομετρα εκει ειναι που δεν συμφερει καθολου(για να συμφερει πρεπει να ειναι μοναδικο αυτοκινητο στην περιπτοση που δεν κανει χιλιομετρα)σημερα απο το πρατηριο που βαζω..1,598 αμολυβδη ,1,299 πετρελαιο..
για εμενα πλεων τερμα η 100αρα...απλη +ρεντεξ ειναι μακραν πιο σιγουρομε ενα μεσο ορο χρησης 10.000km εχεις γλιτωσει απο την διαφορα τιμης βενζινης - πετρελαιου περισοοσοτερο απο 500€ στην χρηση ενος 1,4 turbo βενζινης και 1,4 turbo diesel.Ενα dpf πχ για το citroen C3 1.6 diesel εχει 500€ περιπου.
η επαρχια χρονια τωρα βαζει μονο πετρελαιο θερμανσης σε κατι τερατα 2500cc...
αυτη η καραμελα με τα dpf μου θυμιζει τους καταλυτες που ηθελαν αλλαγη καθε 80 με 100.000km...
ενταξει στο diesel εχω 110.000km...στα 200.000km ας αλλαξη και ενα dpf αν δεν το καταργησω πρωτα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
μικρο ρεζερβουαρ δεν εχω 55lt περιπου. βαζω κατερινη γιατι θα βρω φθηνα και εχω κανει ηδη 450km μεχρι εκει απο αθηνα.μετα να βαλω με ποια τιμη στην εθνικη αμολυβδη?1,72€ οταν κατερινη βρισκεις πολυ φθηνοτερα?
για ποια αποσβεση μιλας σε ενα β χερι diesel με 11,500€ που αγορασα? Επισης η λεξη αποσβεση σε ευτοκινητο δεν υπαρχει.
δεν παιρνεις ενα αυτοκινητο για το κανεις αποσσβεση.Οταν αποσβεστει ενα παγιο η αξια του ειναι μηδεν.ποιος περνει αυτοκινητο οπου μετα απο 5 χρονια θα συμφωνησει να εχει αξια μηδεν?επισης πως μπορεις να αποσβεσεις ενα αυτοκινητο οπου το πηρες 20.000€ και μεχρι να το πουλησεις ή να το αποσσβεσεις οπως λες εσυ θα εχει φτασει με ασφαλειες,σηματα,service,λαστιχα,αμορτισερ κτλ σε πεντε χρονια 25000€? ανα βαλεις και τα καυσιμα περνας τα 30,000€...στην πενταετια...
στην τελικη το ξαναλεω δεν παιρνουμε ολοι καινουρια αυτοκινητα με διαφορα 2000€ σε βενζινοκινητο με πετρελαιοκινητο.
αλλα και με τετοια διαφορα η χασουρα ευκολα βγαινει... δεν υπαρχει αποσβεση εδω...ειναι λαθος εκφραση τελειως.
πανω απο ολα με μεσες ταχυτητες απο 130 εως 150 που παω εθνικη το πετρελαιο δεν καιει τιποτα.οποιοδηποτε 1,4 ή 1,6 turbo στα 450Km θα παει για ανεφοδιασμο.εκτος αν θελει να βλεπει λαμπακι στα 500κμ kai ψαχνει βενζιναδικο 'η παει εθνικη με 100-120km.
τις προαλλες ανεβηκα με 160km και 180km θεσσαλονικη με αμαξι φιλου (καλο 1,8 audi turbo 20vt) και λογω ζεστης ημέρας,ελειψη φυμέ,αγανακτησα...με 120Km αν πηγαινα ..ακομα δεν θα ειχα φτασει.Δεν ειχε κινηση. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
...για ποια αποσβεση μιλας σε ενα β χερι diesel με 11,500€ που αγορασα? Επισης η λεξη αποσβεση σε ευτοκινητο δεν υπαρχει....δεν παιρνεις ενα αυτοκινητο για το κανεις αποσσβεση....
Απόσβεση της διαφοράς τιμής μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου λέει ο Δίας...
-
Προφανως αυτο και οχι την λογιστικη απομειωση αξιας παγιων η ενεργητικων.
Απο εκει και περα με παλιοτερο βεζινοκινητο με 55 λιτρα ρεζερβουαρ το λαμπακι απο την Θεσσαλονικη αναβει με το που μπαινεις στον Κηφισο, με σταθερα 150-170 στις ευθειες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
τι αμαξι?
εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
-
Focus Mk1 1600.
Αν η τιμη αγορας ειναι ιδια, συμφερει το ντιζελ. Αλλιως πρεπει να κανεις αρκετα χλμ για να ισοσκελισεθς το αρχικο εξοδο.
Δεν ανεφερες τιποτα για επιδοσεις, συμπεριφορα, ποιοτητα λειτουργιας, ηχο κλπ ομως...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τι αμαξι?εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
Υπερβάλεις, αν και προφανώς ξέρεις τα νούμερα. Ας πάρουμε παράδειγμα από το username σου, συγκρίνοντας μοτέρ με ίδια άλογα (και προφανώς καλύτερη ροπή στα diesel), αν και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικά υπέρ της ατμοσφαιρικής βενζίνης.
Astra 1.3CDTi 20100€ (ή το 1.6CDTi ομοίως 21700€)
Μέση κατανάλωση 3.7λτ/100χλμ, άρα με 1,3€/λτ περίπου 4,8€/100χλμAstra 1.4 16500€
Μέση κατανάλωση 5,5λτ/100χλμ, άρα με 1,6€/λτ περίπου 8,8€/100χλμΆρα διαφορά υπέρ του diesel περίπου 4€/100χλμ. Για να αποσβέσεις λοιπόν την διαφορά των περίπου 4000€ (ή 5000€), πρέπει να κάνεις 4000€/(4€/100χλμ) = 100.000χλμ. Άρα πρέπει να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο για 5 χρόνια για βγεις ίσα βάρκα-ίσα νερά...
-
ΑΜΑ Η ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ ΕΝΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΘΕΝΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΤΙΖΕΛ ΕΓΩ ΣΚΙΖΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ....
3500Ε ΚΑΤΑ ΜΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΤΙΣΗς ΕΝΟς ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ.+1 ACE
Βενζίνη ώρα μηδέν!