-
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
-
ενα φιλτρο dpf αν βουλωσει απο βλακια του πετρελαια επιδη θα εχει κανει το θερμανσης πετρελαιο κινησης ειναι ακριβη ζημια η οποια το οποιο οφελος το εξανεμιζει...+οτι αν υπαρχει 2ρο αυτοκινητο και δεν κανει χιλιομετρα εκει ειναι που δεν συμφερει καθολου(για να συμφερει πρεπει να ειναι μοναδικο αυτοκινητο στην περιπτοση που δεν κανει χιλιομετρα)
σημερα απο το πρατηριο που βαζω..1,598 αμολυβδη ,1,299 πετρελαιο..
για εμενα πλεων τερμα η 100αρα...απλη +ρεντεξ ειναι μακραν πιο σιγουρο -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ενα φιλτρο dpf αν βουλωσει απο βλακια του πετρελαια επιδη θα εχει κανει το θερμανσης πετρελαιο κινησης ειναι ακριβη ζημια η οποια το οποιο οφελος το εξανεμιζει...+οτι αν υπαρχει 2ρο αυτοκινητο και δεν κανει χιλιομετρα εκει ειναι που δεν συμφερει καθολου(για να συμφερει πρεπει να ειναι μοναδικο αυτοκινητο στην περιπτοση που δεν κανει χιλιομετρα)σημερα απο το πρατηριο που βαζω..1,598 αμολυβδη ,1,299 πετρελαιο..
για εμενα πλεων τερμα η 100αρα...απλη +ρεντεξ ειναι μακραν πιο σιγουρομε ενα μεσο ορο χρησης 10.000km εχεις γλιτωσει απο την διαφορα τιμης βενζινης - πετρελαιου περισοοσοτερο απο 500€ στην χρηση ενος 1,4 turbo βενζινης και 1,4 turbo diesel.Ενα dpf πχ για το citroen C3 1.6 diesel εχει 500€ περιπου.
η επαρχια χρονια τωρα βαζει μονο πετρελαιο θερμανσης σε κατι τερατα 2500cc...
αυτη η καραμελα με τα dpf μου θυμιζει τους καταλυτες που ηθελαν αλλαγη καθε 80 με 100.000km...
ενταξει στο diesel εχω 110.000km...στα 200.000km ας αλλαξη και ενα dpf αν δεν το καταργησω πρωτα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
μικρο ρεζερβουαρ δεν εχω 55lt περιπου. βαζω κατερινη γιατι θα βρω φθηνα και εχω κανει ηδη 450km μεχρι εκει απο αθηνα.μετα να βαλω με ποια τιμη στην εθνικη αμολυβδη?1,72€ οταν κατερινη βρισκεις πολυ φθηνοτερα?
για ποια αποσβεση μιλας σε ενα β χερι diesel με 11,500€ που αγορασα? Επισης η λεξη αποσβεση σε ευτοκινητο δεν υπαρχει.
δεν παιρνεις ενα αυτοκινητο για το κανεις αποσσβεση.Οταν αποσβεστει ενα παγιο η αξια του ειναι μηδεν.ποιος περνει αυτοκινητο οπου μετα απο 5 χρονια θα συμφωνησει να εχει αξια μηδεν?επισης πως μπορεις να αποσβεσεις ενα αυτοκινητο οπου το πηρες 20.000€ και μεχρι να το πουλησεις ή να το αποσσβεσεις οπως λες εσυ θα εχει φτασει με ασφαλειες,σηματα,service,λαστιχα,αμορτισερ κτλ σε πεντε χρονια 25000€? ανα βαλεις και τα καυσιμα περνας τα 30,000€...στην πενταετια...
στην τελικη το ξαναλεω δεν παιρνουμε ολοι καινουρια αυτοκινητα με διαφορα 2000€ σε βενζινοκινητο με πετρελαιοκινητο.
αλλα και με τετοια διαφορα η χασουρα ευκολα βγαινει... δεν υπαρχει αποσβεση εδω...ειναι λαθος εκφραση τελειως.
πανω απο ολα με μεσες ταχυτητες απο 130 εως 150 που παω εθνικη το πετρελαιο δεν καιει τιποτα.οποιοδηποτε 1,4 ή 1,6 turbo στα 450Km θα παει για ανεφοδιασμο.εκτος αν θελει να βλεπει λαμπακι στα 500κμ kai ψαχνει βενζιναδικο 'η παει εθνικη με 100-120km.
τις προαλλες ανεβηκα με 160km και 180km θεσσαλονικη με αμαξι φιλου (καλο 1,8 audi turbo 20vt) και λογω ζεστης ημέρας,ελειψη φυμέ,αγανακτησα...με 120Km αν πηγαινα ..ακομα δεν θα ειχα φτασει.Δεν ειχε κινηση. -
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
Nα συμπληρωσω σαν κατοχος βενζινη και πετρελαιου στα 1.400cc και τα δυο,turbo, οτι με το πετρελαιο πας και ερχεσαι σχεδον αθηνα-θεσσαλονικη-αθηνα (αναλογα χωριτηκοτητα ρεζερβουαρ) ενω με την βενζινη πας αθηνα-θεσσαλονικη οπου αν πας λιγο πατημενος (140+Km) στην κατερινη βαζεις βενζινη....
οποτε οι θεωριες οτι αν δεν κανεις χιλιομετρα μην παρεις βενζινη με αφηνουν αδιαφορο και μονο γελιο μου προκαλουν.Και 1000km να κανει τον χρονο που λεει ο λογος παλι κερδισμενος εισαι με το πετρελαιο.
Ή έχεις μικρό ρεζερβουάρ, ή κάτι κάνεις λάθος αν θες βενζίνη στην Κατερίνη. Από εκεί και πέρα, όφελος θα έχεις όταν έχεις αποσβέσει την διαφορά αγοράς του πετρελαιοκίνητου και όχι στα 1000 χλμ/χρόνο.
...για ποια αποσβεση μιλας σε ενα β χερι diesel με 11,500€ που αγορασα? Επισης η λεξη αποσβεση σε ευτοκινητο δεν υπαρχει....δεν παιρνεις ενα αυτοκινητο για το κανεις αποσσβεση....
Απόσβεση της διαφοράς τιμής μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου λέει ο Δίας...
-
Προφανως αυτο και οχι την λογιστικη απομειωση αξιας παγιων η ενεργητικων.
Απο εκει και περα με παλιοτερο βεζινοκινητο με 55 λιτρα ρεζερβουαρ το λαμπακι απο την Θεσσαλονικη αναβει με το που μπαινεις στον Κηφισο, με σταθερα 150-170 στις ευθειες.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
τι αμαξι?
εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
-
Focus Mk1 1600.
Αν η τιμη αγορας ειναι ιδια, συμφερει το ντιζελ. Αλλιως πρεπει να κανεις αρκετα χλμ για να ισοσκελισεθς το αρχικο εξοδο.
Δεν ανεφερες τιποτα για επιδοσεις, συμπεριφορα, ποιοτητα λειτουργιας, ηχο κλπ ομως...
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τι αμαξι?εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
Υπερβάλεις, αν και προφανώς ξέρεις τα νούμερα. Ας πάρουμε παράδειγμα από το username σου, συγκρίνοντας μοτέρ με ίδια άλογα (και προφανώς καλύτερη ροπή στα diesel), αν και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικά υπέρ της ατμοσφαιρικής βενζίνης.
Astra 1.3CDTi 20100€ (ή το 1.6CDTi ομοίως 21700€)
Μέση κατανάλωση 3.7λτ/100χλμ, άρα με 1,3€/λτ περίπου 4,8€/100χλμAstra 1.4 16500€
Μέση κατανάλωση 5,5λτ/100χλμ, άρα με 1,6€/λτ περίπου 8,8€/100χλμΆρα διαφορά υπέρ του diesel περίπου 4€/100χλμ. Για να αποσβέσεις λοιπόν την διαφορά των περίπου 4000€ (ή 5000€), πρέπει να κάνεις 4000€/(4€/100χλμ) = 100.000χλμ. Άρα πρέπει να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο για 5 χρόνια για βγεις ίσα βάρκα-ίσα νερά...
-
ΑΜΑ Η ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ ΕΝΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΘΕΝΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΤΙΖΕΛ ΕΓΩ ΣΚΙΖΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ....
3500Ε ΚΑΤΑ ΜΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΤΙΣΗς ΕΝΟς ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ.+1 ACE
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
ΑΜΑ Η ΥΠΟΛΕΙΜΑΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ ΕΝΟΣ ΑΠΟΣΒΕΣΘΕΝΤΟΣ ΠΑΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΤΙΖΕΛ ΕΓΩ ΣΚΙΖΩ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΜΕ ΤΕΛΕΥΤΕΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ....
3500Ε ΚΑΤΑ ΜΣΟ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΤΙΣΗς ΕΝΟς ΝΤΙΖΕΛ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΑ.+1 ACE
δεν παιρνεις ενα αυτοκινητο για το κανεις αποσσβεση.Οταν αποσβεστει ενα παγιο η αξια του ειναι μηδεν.ποιος περνει αυτοκινητο οπου μετα απο 5 χρονια θα συμφωνησει να εχει αξια μηδεν?επισης πως μπορεις να αποσβεσεις ενα αυτοκινητο οπου το πηρες 20.000€ και μεχρι να το πουλησεις ή να το αποσσβεσεις οπως λες εσυ θα εχει φτασει με ασφαλειες,σηματα,service,λαστιχα,αμορτισερ κτλ σε πεντε χρονια 25000€? ανα βαλεις και τα καυσιμα περνας τα 30,000€...στην πενταετια...
δες τι εγραψα πιο πριν.Το αιωνιο κολημα για αγορα καινουριου diesel ή βενζινης γιατι το αναφερετε συνεχεια?
ξερετε υπαρχουν και μεταχειρισμενα diseel στην ελλαδα.αυριο για πχ θελω να αγορασω ενα diesel citroen C4 1,6 του 2011 ή ενα βενζινοκινητο 1.6 opel astra.Μπορει να τα βρεις και τα δυο στην ιδια τιμη.ποιος μιλησε για 3500€ διαφορα...
ειμαι κοντα 15 χρονια στο επαγγελμα του λογιστη...
-
πανω απο ολα με μεσες ταχυτητες απο 130 εως 150 που παω εθνικη το πετρελαιο δεν καιει τιποτα.οποιοδηποτε 1,4 ή 1,6 turbo στα 450Km θα παει για ανεφοδιασμο.εκτος αν θελει να βλεπει λαμπακι στα 500κμ kai ψαχνει βενζιναδικο 'η παει εθνικη με 100-120km.
εχω οδηγησει τεσσερα αυτοκινητα στην εθνικη πετρελαια.opel vectra C 1.9,lancia Y 1.3,citroen c3 1.4 Και renault clio 1.5.
για διαδρομες αθηνα,σερρες,θεσσαλονικη,καβαλα.ολο και κατι ξερω λοιπον απο το κοστος που πληρωσα σε πετρελαιο...και ποσο πληρωνω με το 1,4 tsi σε βενζινη.
αν ξαναγραψει καποιος παλι για διαφορα τιμης,ας δει πρωτα λιγο την κουβεντα και μετα να τοποθετηθει.Μιλαμε για αγορα μεταχειρισμενου diesel euro 5 mont.2010 και μετα με κοστος κατω απο 15.000.Δεν με ενδιαφερουν τα καινουρια και η διαφορα τιμης αντιπροσωπειας βενζινης-πετρελαιου.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
....αν ξαναγραψει καποιος παλι για διαφορα τιμης,ας δει πρωτα λιγο την κουβεντα και μετα να τοποθετηθει.Μιλαμε για αγορα μεταχειρισμενου diesel euro 5 mont.2010 και μετα με κοστος κατω απο 15.000.Δεν με ενδιαφερουν τα καινουρια και η διαφορα τιμης αντιπροσωπειας βενζινης-πετρελαιου.To τι ενδιαφέρει εσένα προσωπικά -και καλώς κάνει και σε ενδιαφέρει- δεν έχει καμία απολύτως επίπτωση στην οικονομοτεχνική ανάλυση του τι θα κοστίσει ένα αυτοκίνητο στον χρονικό ορίζοντα που θα το έχεις στην κατοχή σου. Και τα επίσημα νούμερα λένε αυτό που λέω εγώ (και οι υπόλοιποι που σχολιάσαμε). Δεν είμαστε εγκάθετοι, ούτε πρατηριούχοι που τυχαίνει να πουλάμε μόνο βενζίνη. Την πραγματικότητα αναφέρουμε.
Αν εσύ ενδιαφέρεσαι μόνο για μεταχειρισμένα, μέχρι 15000€, συγκεκριμένης ηλικίας και μάλιστα μπορείς να βρεις στην ίδια τιμή με κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης αντίστοιχων κυβικών και επιδόσεων, τότε μια χαρά κάνεις τις επιλογές σου
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
πανω απο ολα με μεσες ταχυτητες απο 130 εως 150 που παω εθνικη το πετρελαιο δεν καιει τιποτα.οποιοδηποτε 1,4 ή 1,6 turbo στα 450Km θα παει για ανεφοδιασμο.εκτος αν θελει να βλεπει λαμπακι στα 500κμ kai ψαχνει βενζιναδικο 'η παει εθνικη με 100-120km.εχω οδηγησει τεσσερα αυτοκινητα στην εθνικη πετρελαια.opel vectra C 1.9,lancia Y 1.3,citroen c3 1.4 Και renault clio 1.5.
για διαδρομες αθηνα,σερρες,θεσσαλονικη,καβαλα.ολο και κατι ξερω λοιπον απο το κοστος που πληρωσα σε πετρελαιο...και ποσο πληρωνω με το 1,4 tsi σε βενζινη.
αν ξαναγραψει καποιος παλι για διαφορα τιμης,ας δει πρωτα λιγο την κουβεντα και μετα να τοποθετηθει.Μιλαμε για αγορα μεταχειρισμενου diesel euro 5 mont.2010 και μετα με κοστος κατω απο 15.000.Δεν με ενδιαφερουν τα καινουρια και η διαφορα τιμης αντιπροσωπειας βενζινης-πετρελαιου.
εντυπώσεις από το Clio ..??? ήταν το ΙV 5speed 90Hp ?
-
νομιζω οτι ο καθε ενας απο εμας που πηρε αυτοκινητο θα ηταν ψεμα αν δεν πει οτι εβαλε μολύβι και χαρτι και ειδε με βαση της αναγκες του και το ποσα λεφτα διαθέτει,πότε αυτά τα λεφτά θα πιάσουν τοπο.
τα εξοδα χρησης ειναι τελιος διαφορετικο,αφου εισαι λογιστης τι θελεις να τα προσμετρισεις για την αποσβεση της επένδυσης(γιατι επενδυση το βλέπουν και οι εταιρίες και οι ιδιώτες)σαν οικονομολογος θα σε ρωτησω και θα δεις οτι η παραλληλη κατοχη 2ρου αυτοκινητου κανει ακομα πιο ασύμφορη την αγορά ντιζελ.
ποσα ειναι τα παγια εξοδα του βενζινοκινητου για να καθετε στο γκαραζ (αφου θα οδηγεις το πιο 'οικονομικο' ντιζελ)!? για να το δεις απ την πλευρα του κοστους ευκαιριας. -
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
τι αμαξι?
εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
Υπερβάλεις, αν και προφανώς ξέρεις τα νούμερα. Ας πάρουμε παράδειγμα από το username σου, συγκρίνοντας μοτέρ με ίδια άλογα (και προφανώς καλύτερη ροπή στα diesel), αν και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικά υπέρ της ατμοσφαιρικής βενζίνης.
Astra 1.3CDTi 20100€ (ή το 1.6CDTi ομοίως 21700€)
Μέση κατανάλωση 3.7λτ/100χλμ, άρα με 1,3€/λτ περίπου 4,8€/100χλμAstra 1.4 16500€
Μέση κατανάλωση 5,5λτ/100χλμ, άρα με 1,6€/λτ περίπου 8,8€/100χλμΆρα διαφορά υπέρ του diesel περίπου 4€/100χλμ. Για να αποσβέσεις λοιπόν την διαφορά των περίπου 4000€ (ή 5000€), πρέπει να κάνεις 4000€/(4€/100χλμ) = 100.000χλμ. Άρα πρέπει να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο για 5 χρόνια για βγεις ίσα βάρκα-ίσα νερά...
Μέση κατανάλωση 5,5 σε βενζίνη; απλά δεν υπάρχει, μη γράφετε μπαρουφες.
Ούτε σε πετρέλαιο 3,7.
Με προσωπική εμπειρία, φουλαρισμα με φουλαρισμα,
Οι καταναλωσεις που είχα ήταν σε βενζίνη 8 με 9 λίτρα στα 100 και σε πετρέλαιο 5,5 με 6. Πάντα με νορμάλ ταχύτητες, για να πας προς τα κάτω θα πρέπει να οδηγείς με λεξοτανιλΣτάλθηκε από το LG-E975 μου
-
Ο χρήστης nikos333 έγραψε:
τι αμαξι?
εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
επισης προς τα δω ειναι κατηφορα...
οπως και να εχει επειδη εχω ενα 1.4 βενζινη και ενα 1,5 diesel (1461cc) δεν ασχολουμαι με βενζινη αλλο για αυτο και το πουλαω αμεσα το βενζινοκινητο.
Μια βολτα παω και τα 30€ που βαζω καθε φορα βενζινη βγαζω δεν βγαζω 200km...περιπου 9lt/100km.με το diesel στα 30€ εχεις 350km για πλακα.Οποτε τι συζηταμε τωρα αν κανει καποιος χιλιομετρα..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
Υπερβάλεις, αν και προφανώς ξέρεις τα νούμερα. Ας πάρουμε παράδειγμα από το username σου, συγκρίνοντας μοτέρ με ίδια άλογα (και προφανώς καλύτερη ροπή στα diesel), αν και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικά υπέρ της ατμοσφαιρικής βενζίνης.
Astra 1.3CDTi 20100€ (ή το 1.6CDTi ομοίως 21700€)
Μέση κατανάλωση 3.7λτ/100χλμ, άρα με 1,3€/λτ περίπου 4,8€/100χλμAstra 1.4 16500€
Μέση κατανάλωση 5,5λτ/100χλμ, άρα με 1,6€/λτ περίπου 8,8€/100χλμΆρα διαφορά υπέρ του diesel περίπου 4€/100χλμ. Για να αποσβέσεις λοιπόν την διαφορά των περίπου 4000€ (ή 5000€), πρέπει να κάνεις 4000€/(4€/100χλμ) = 100.000χλμ. Άρα πρέπει να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο για 5 χρόνια για βγεις ίσα βάρκα-ίσα νερά...
Μέση κατανάλωση 5,5 σε βενζίνη; απλά δεν υπάρχει, μη γράφετε μπαρουφες.
Ούτε σε πετρέλαιο 3,7.
Με προσωπική εμπειρία, φουλαρισμα με φουλαρισμα,
Οι καταναλωσεις που είχα ήταν σε βενζίνη 8 με 9 λίτρα στα 100 και σε πετρέλαιο 5,5 με 6. Πάντα με νορμάλ ταχύτητες, για να πας προς τα κάτω θα πρέπει να οδηγείς με λεξοτανιλΣτάλθηκε από το LG-E975 μου
Επίσημα στοιχεία από την Opel, προφανώς θα πρέπει να απευθυνθείς είτε στον Έλληνα αντιπρόσωπο είτε στη Opel AG για να τους πεις να σταματήσουν να γράφουν μπαρούφες. Μην ξαναρχίσουμε τα ίδια με τις επίσημες καταναλώσεις, αυτές δίνουν τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα, αυτές παίρνουμε ως δεδομένα, με αυτές κάνουμε τους υπολογισμούς μας. Προσωπικές εμπειρίες, απόψεις, γνώμες, μετρήσεις κλπ είναι ακριβώς αυτό: προσωπικές.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τι αμαξι?εμενα ειναι 1500kg (χωρις επιβατες με ρεζερβουαρ στο 50%) στο κτεο μετρημενο με 18 αρες 225/40/18,φρενα 345mm απο Leon cupra,vw Jetta 1.4 tsi.Αρα με την οικογενεια μεσα φτανω κοντα 1750 kg.
18άρα σε 1.4 tsi ... καλή φάση!
..το ξαναλεω και 1000Km να κανεις τον χρονο κερδος εχεις και παλι με το πετρελαιο.
Αν υπολογίζεις έτσι και τα λογιστικά των πελατών σου ... κλάφτα Χαράλαμπε. Όλοι βάζουν (και εγώ πριν 6 μήνες που έψαχνα για αυτοκίνητο) μολύβι και χαρτί και υπολογίζουν. Κανένας υπολογισμός δεν θα σου βγάλει ότι με 1000χλμ το χρόνο συμφέρει το ντιζελ
Δεν ανεφερες τιποτα για επιδοσεις, συμπεριφορα, ποιοτητα λειτουργιας, ηχο κλπ ομως...
Τυχαίο? Δε νομίζω ...
Για να αποσβέσεις λοιπόν την διαφορά των περίπου 4000€ (ή 5000€), πρέπει να κάνεις 4000€/(4€/100χλμ) = 100.000χλμ. Άρα πρέπει να κάνεις 20.000χλμ το χρόνο για 5 χρόνια για βγεις ίσα βάρκα-ίσα νερά...
Γιατί κάθεσαι και κάνεις τέτοιους πολύπλοκους υπολογισμούς? Αφού και 1000χλμ το χρόνο να κάνεις σε συμφέρει λέμε ... γιατί ΈΤΣΙ!
Επίσημα στοιχεία από την Opel, προφανώς θα πρέπει να απευθυνθείς είτε στον Έλληνα αντιπρόσωπο είτε στη Opel AG για να τους πεις να σταματήσουν να γράφουν μπαρούφες. Μην ξαναρχίσουμε τα ίδια με τις επίσημες καταναλώσεις, αυτές δίνουν τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα, αυτές παίρνουμε ως δεδομένα, με αυτές κάνουμε τους υπολογισμούς μας. Προσωπικές εμπειρίες, απόψεις, γνώμες, μετρήσεις κλπ είναι ακριβώς αυτό: προσωπικές.
Το τι σου δείχνει το trip computer είναι 'προσωπική άποψη'? Η σωστή μέτρηση αν σου βγάζει 8 λίτρα εκεί που το εργοστάσιο σου λέει 5, είναι αποριπτέα επειδή την έκανες εσύ ... προσωπικά?
-
Στην εξίσωση θεωρώ πως καλό είναι να λαμβάνεται υπόψη και η μεταπωλητική αξία των οχημάτων και όχι μόνο τα στοιχεία από την κατανάλωση ή τις επιδόσεις,ακόμα και αν κάποιος/α αγοράζει αυτοκίνητο με ορίζοντα δεκαετίας ή και περισσότερο.Στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία τα περισσότερα πετρελαιοκίνητα διατηρούν υψηλά την αξία τους.Ωστόσο με τη γενικότερη ρευστότητα που υπάρχει στη χώρα μας,δε θα πέσει κανείς από τα σύννεφα αν σε 2 ή 3 χρόνια εξισωθούν οι τιμές diesel και βενζίνης.
Επιπλέον,ως υποψήφιος αγοραστής ενός πετρελαιοκίνητου οχήματος,σκέφτομαι και κάτι ακόμα όσον αφορά τη συγκεκριμένη κουβέντα/δίλημμα που ακούγεται παντού τα τελευταία χρόνια:πώς μπορεί κανείς να υπολογίσει με ακρίβεια τα χιλιόμετρα που θα κάνει μέσα σε ένα ή δύο χρόνια;Εγώ ας πούμε δεν μπορώ και εξηγούμαι:στην παρούσα φάση,σκέφτομαι δύο και τρεις φορές το ενδεχόμενο να πάω κάπου ένα ΣΚ διότι θεωρώ κοροϊδία να πληρώνω περισσότερα λεφτά για τη βενζίνη παρά για τη διαμονή μου.Σε περίπτωση όμως που είχα πετρελαιοκίνητο όχημα,σίγουρα οι εξορμήσεις μου(όχι μόνο εκτός αλλά και εντός πόλης)θα ήταν περισσότερες...πόσο περισσότερες δεν ξέρω αλλά σε καμία περίπτωση δε θα σκεφτόμουν τόσο πολύ την όποια μετακίνηση.
Βενζίνη ώρα μηδέν!