-
Ζητάω βοήθεια για να πάρω μία απόφαση!!
Να πάρω FORESTER 2.0XT η για ένα πιο extreme οικονομικά LAND CRUISER?? -
Ζητάω βοήθεια για να πάρω μία απόφαση!!
Να πάρω FORESTER 2.0XT η για ένα πιο extreme οικονομικά LAND CRUISER?? -
Ζητάω βοήθεια για να πάρω μία απόφαση!!
Να πάρω FORESTER 2.0XT η για ένα πιο extreme οικονομικά LAND CRUISER?? -
Ανάλογα τι το θες. Και τα δύο είναι πολύ καλά αλλά έχουν διαφορές στα σημεία.
-
Ποιά σημεία? Σημεία μπορείς να βρείς σε ένα MAVERICK και ένα TRIBUTE.
Οχι ανάμεσα σε ένα FORESTER και ένα LC.
Εδώ μιλάμε για το μαλ..... Ελληνικό γόητρο.
Ρωτάω, τι θα μπορούσε να μου δώσει ένα LC, που δεν έχει το FORESTER.
Και ξέρουμε όλοι τι χρήση κάνουμε στο αυτοκίνητο.
90% ΟΝ και 10% OFF. -
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Ποιά σημεία? Σημεία μπορείς να βρείς σε ένα MAVERICK και ένα TRIBUTE.
Οχι ανάμεσα σε ένα FORESTER και ένα LC.
Εδώ μιλάμε για το μαλ..... Ελληνικό γόητρο.
Ρωτάω, τι θα μπορούσε να μου δώσει ένα LC, που δεν έχει το FORESTER.
Και ξέρουμε όλοι τι χρήση κάνουμε στο αυτοκίνητο.
90% ΟΝ και 10% OFF.Όλοι ξέρουμε τι χρήση κάνουμε εμείς! Εσύ δεν ξέραμε τι χρήση κάνεις μέχρι που μας το είπες
-
το forester einai πιο φθηνο και πιο σβελτο και αμα λαχει σε παει και σε χωματοδρομους και σε καπως εκτος δρομου. ειναι καπως λακονικο σε σχεση με το LC αλλα δεν του λειπει κατι 'απαραιτητο' Σημειωση : ειναι σβελτο σε εκνευριστικο βαθμο για κατοχους γρηγορων gt kai gti αυτοκινητων!
το LC ειναι πιο μαουνα, για πιο εκτος δρομου διαδρομες ειναι πιο ογκωδες. Πρεπει να εχει απειρα καλουδια και λοιπα που τις περισσοτερες φορες ειναι αχρηστα και απλα τα εκτιμας μονο για την αποφαση αγορας. ε ειναι και toyota me 7 xronia εγγυηση.
Εγω παντως το forester θα επαιρνα. (οταν τελειωσω τοπογραφος αυτο θα παρω ) και θα ζητησω απο τον boxer2000 συμβουλες για βελτιωση
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Ποιά σημεία? Σημεία μπορείς να βρείς σε ένα MAVERICK και ένα TRIBUTE.
Οχι ανάμεσα σε ένα FORESTER και ένα LC.
Εδώ μιλάμε για το μαλ..... Ελληνικό γόητρο.
Ρωτάω, τι θα μπορούσε να μου δώσει ένα LC, που δεν έχει το FORESTER.
Και ξέρουμε όλοι τι χρήση κάνουμε στο αυτοκίνητο.
90% ΟΝ και 10% OFF.Όλοι ξέρουμε τι χρήση κάνουμε εμείς! Εσύ δεν ξέραμε τι χρήση κάνεις μέχρι που μας το είπες
Ακριβώς αυτό φίλε leonardo. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια
Με αυτό το δεδομένο Forester.
-
Φίλε leonardo έχεις ή δεν έχεις ερώτημα????
Περί ορέξεων...............
Εγώ πάντως ακόμα και για 90 - 10 χρήση ίσως είμαι ο μοναδικός που θα προτιμούσα το LC......
Στα 20,000 χλμ τον χρόνο αν κάνεις 2,000 χλμ off road είσαι θεός!!!!!
Σ΄αυτά τα 2,000 θα προτιμούσα σίγουρα LC γιατί θα ήμουν πιο άνετος και θα ένιωθα μεγαλύτερη σιγουριά!!!!Τα on road γκάζια τα έχω βαρεθεί πλέον οπότε δεν μου ταιριάζει το Suba...γι αυτό το παίρνουν φαντάζομαι οι πιο πολλοί.....
Πιστεύω ότι στην πράξη με το Suba θα έχεις θέμα!!! Δεν μπορείς να θέλεις να πηγαίνεις με 200 στην Κατερίνη και μετά να ανέβεις στον Όλυμπο.... θα έχεις πρόβλημα με τα λάστιχα !!!!!!
Με το LC ξεχνάς την ταχύτητα 120 (in law) και βγαίνεις άνετα στο βουνό!!! -
Φίλε cpp νομίζω ότι εχεις απόλυτο δίκιο...
μίλησες στην καρδιά μου. Η ταχύτητα και το νεύρο δεν είναι αυτό που ζητάω. Θέλω να οργώσω όσο μπορώ πιο πολύ τα βουνά μας και ταυτόχρονα να ταξιδεύω στην εθνική με 150 στις 2800 στροφές/λεπτό (Βασιλιάς). Πιστεώ ότι θα πάω προς το LC.
ΟΚ, θα χάσω την ευελιξία του SUBARU, αλλά στην ζωή δεν μπορεί να τα έχεις όλα... -
To LC υστερεί σε επιδόσεις και σε αμεσότητα στην άσφαλτο αλλα υπερτερεί σε όλα τα άλλα (εκτός απο κόστος ασφάλειας, τέλη και ΙΣΩΣ κατανάλωση).
Είναι πολύ πιο άνετο, έχει πολύ καλύτερο εσωτερικό, πολύ μεγαλύτερους χώρους, είναι καλύτερο εκτός δρόμου και πιστευω θα το ευχαριστηθείς περισσότερο.
Εγω το LC θα αγόραζα.
-
Όντως μας λες για 10% αλλά αν αυτό το ποσοστό περιλαμβάνει διαδρομές πραγματικά ΕΚΤΟΣ δρόμου με χαντάκια, χαράκια κ.λ.π. τότε να επιλέξεις το Land Cruiser. Αν απλά θέλεις να πηγαίνεις σε χωματόδρομους το forester θα σε καλύψει καλύτερα είναι φθηνότερο και οικονομικότερο δεν προκαλείς και για αυτούς που ξέρουν, ξεχωρίζεις από τη μάζα...
-
Για την αμεσότητα και ταχύτητα σίγουρα Forester…αλλά δεν αργείς να συνηθίσεις το LC. Ίσα-ίσα μετά τη εξοικείωση που δεν αργεί να έρθει κινείσαι σε πολύ γρήγορους ρυθμούς, τόσο στο εθνικό δίκτυο όσο και στη πόλη. Έχει πολύ καλό ρεπρίζ, κράτημα τρένου-τηρουμένων των αναλογιών- παρά τις κλείσεις (αυτό πρέπει να συνηθίσεις). Όταν τρέχω ...κοντέρ 195km/h, στροφόμετρο στις 3500… Έχεις την αίσθηση ότι πας με πολύ λιγότερα. Για αποφυγή παρεξηγήσεων δεν τρέχω σαν τρελός- απλά όταν καμία φορά το πατήσω, άλλωστε δεν το πήρα για αυτό. Επειδή έχω σαν άμεσο μέτρο σύγκρισης και το Allroad μου, το LC μπορεί να το απολαύσεις και για οn-rοad διαδρομές. Για εκτός......
-
Φίλε Kning,
Ποιό μοντέλο έχεις?
Είμαστε και γείτονες...
Είναι πολύ ενδιαφέρον να έχω την άποψη κάποιου ιδιοκτήτη.
Απο διαστάσεις, παρκάρισμα, τι λές? -
ÔÉ ËÅÔÅ ÑÅ ÐÁÉÄÉÁ ÈÁ ÌÁÓ ÔÑÅËÁÍÅÔÅ?Ï ÅÍÁÓ ÐÁÅÉ ÌÅ 2500 ÓÔÑÏÖÅÓ ÊÁÉ 150ÊÌ (ÔÉ? Å×ÅÉ ÊÁÉ 6ç ÔÁ×ÕÔÇÔÁ)? ÊÁÉ Ï ÁËËÏÓ ÌÅ 3500 ÓÔÑÏÖÅÓ ÊÁÉ 195ÊÌ (ÔÉ? Å×ÅÉ ÊÁÉ 7ç)?
ÅÔÓÉ ÃÉÁ ÍÁ ÅÍÇÌÅÑÙÍÏÌÁÉ!!
Ç ÓÕÃÊÑÉÓÇ ÈÁ ÅËÅÃÁ ÏÔÉ ÅÉÍÁÉ ÁÍÅÐÉÔÕ×ÇÓ ÁÖÏÕ ÓÅ ÁËËÇ ÊÁÔÇÃÏÑÉÁ ÊÉÍÅÉÔÁÉ ÔÏ LC KAI ÁËËÇ ÔÏ SUBARU.
ÁËËÁ ÁÖÏÕ ÊÁÍÅÉÓ ×ÑÇÓÇ 90-10 ÐÁÑÅ SUBARU. -
Φίλε kbabousis, έχεις οδηγήσει LC 4000κυβ.??
Ερχόμουν απο Αράχωβα πριν μία εβδομάδα, και πήγαινα στην εθνική με 150 και 2750 στροφές...
Το LC είναι αυτοκίνητο ζωής... -
Ο χρήστης kbaboysis έγραψε:
ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ?Ο ΕΝΑΣ ΠΑΕΙ ΜΕ 2500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ 150ΚΜ (ΤΙ? ΕΧΕΙ ΚΑΙ 6η ΤΑΧΥΤΗΤΑ)? ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ 3500 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ 195ΚΜ (ΤΙ? ΕΧΕΙ ΚΑΙ 7η)?ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ!!
Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΥΧΗΣ ΑΦΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΤΟ LC KAI ΑΛΛΗ ΤΟ SUBARU.
ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΗΣΗ 90-10 ΠΑΡΕ SUBARU.για αυτοκίνητο με τέτοια ροπάκλα, δεν είναι καθόλου περίεργο η 5η να βγάζει 40+χαω/1000 σαλ
-
Ο χρήστης Leonardo έγραψε:
Ößëå kbabousis, Ý÷åéò ïäçãÞóåé LC 4000êõâ.??
Åñ÷üìïõí áðï ÁñÜ÷ùâá ðñéí ìßá åâäïìÜäá, êáé ðÞãáéíá óôçí åèíéêÞ ìå 150 êáé 2750 óôñïöÝò...
Ôï LC åßíáé áõôïêßíçôï æùÞò...ÖÉËÅ LEONARNTO, E×Ù 4000êõâ ÐÅÔÑÅËÁÉÏ JEEP KAI AYTO MOY ÄÉÍÅÉ 150ÊÌ ÌÅ 2500÷éë ÓÔÑÏÖÅÓ.(ËÏÃÉÊÏ)
ÔÙÑÁ ÃÉÁ ÍÁ ÔÏ ËÅÓ ÅÓÕ ÐÏÕ ÔÏ ÏÄÇÃÇÓÅÓ ÔÏ LC
ÊÁÔÉ ÐÁÑÁÐÁÍÙ ÈÁ ÎÅÑÅÉÓ?
KATI AKOMA:ÇÔÁÍ ÁÕÔÏÌÁÔÏ?ÔÅËÉÊÁ ÔÏ ÐÇÑÅÓ? Ç ÏÄÇÃÏÕÓÅÓ ÊÁÐÉÏÕ ÁËËÏÕ.
ÁÍ ÔÏ ÐÇÑÅÓ ÊÁËÏÑÉÆÉÊÏ ÊÁÉ ÊÁËÏÔÁÎÉÄÏ ÓÔÉÓ ÅÊÔÏÓ ÄÑÏÌÏÕ ÄÉÁÄÑÏÌÅÓ -
Λοιπόν μου φαίνεται τρελαθήκαμε . Συγκρίνουμε δύο αυτοκίνητα των οποίων οι ακριβές εκδόσεις κοστίζουν 37000Ε και 63500Ε Για σοβαρευτείτε . Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο Το φόρεστερ είναι για πολύ πιο ήρεμη εκτός δρόμου χρήση. Φίλε αν έχεις τα λεφτά θα πάρεις LC αλλοιώς φορεστερ και θα εισαι πολύ ευχαριστημένος
-
Φίλε kbaboysis το LC που οδηγούσα ήταν φίλου, βενζίνη, αυτόματο 4ταχυτο, ήταν απόλαυση... φαντάσου το καινούργιο που έχει 5άρι σασμάν (πάντα αυτόματο) θα είναι καλύτερο.
Να σε ρωτήσω κάτι... πώς οδηγείς πετρέλαιο στην Αθήνα?
Δεν έχεις πρόβλημα?
Φαντάζομαι το αυτοκίνητο σου να είναι το CHEROKEE το diesel η το ROVER?Φίλε Απόστολε, απο την στιγμή που έχεις καταλήξει στα δύο καλύτερα της αγοράς και μπορείς να αγοράσεις (ΟΚ το LC με λίγο στρίμωγμα (54.000 και όχι 64.000)), τότε το σκέφτεσαι. Δεν είναι θέμα σύγκρισης... απλώς νοιώθω ότι το LC είναι αυτοκίνητο που μπορείς να το κρατήσεις τουλάχιστον 10 χρόνια, ενώ το SUBARU (λόγω ομορφιάς η ασχήμιας) πιστεύω οτι στα 3-4 χρόνια θα το βαρεθώ.
FORESTER 2.0XT η LAND CRUISER??