Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις για KLE ANHELO
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Ερωτήσεις για KLE ANHELO
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    6
    10
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrpetr last edited by

      Μήπως γνωρίζει κάποιος, τα παρακάτω για το KLE ANHELO:

      1. Είναι μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο?
      2. Είναι υδρόψυκτο ή αερόψυκτο?
      3. Έχει κανείς πείρα από το συγκεκριμένο μηχανάκι? Είναι γενικά αξιόπιστο? Βγάζει βλάβες?

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      Ανδρέας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrpetr last edited by

        Μήπως γνωρίζει κάποιος, τα παρακάτω για το KLE ANHELO:

        1. Είναι μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο?
        2. Είναι υδρόψυκτο ή αερόψυκτο?
        3. Έχει κανείς πείρα από το συγκεκριμένο μηχανάκι? Είναι γενικά αξιόπιστο? Βγάζει βλάβες?

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        Ανδρέας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrpetr last edited by

          Μήπως γνωρίζει κάποιος, τα παρακάτω για το KLE ANHELO:

          1. Είναι μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο?
          2. Είναι υδρόψυκτο ή αερόψυκτο?
          3. Έχει κανείς πείρα από το συγκεκριμένο μηχανάκι? Είναι γενικά αξιόπιστο? Βγάζει βλάβες?

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          Ανδρέας

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Αν μιλάς για το 250, νομίζω είναι δικύλινδρο υδρόψυκτο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              είναι όντως. ANHELO σημαίνει 250 κ.ε. αποκλειστικά αν δεν κάνω λάθος, και το μοτέρ προέρχεται από το Eliminator, που και αυτό με τη σειρά του το είχε δανεισμένο από κάποιο παλιότερο ΖΖsomething.

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nass last edited by

                Κατά τα λοιπά, απ΄ όσο ξέρω από μία φίλη που το έχει (δεν το έχω οδηγήσει ο ίδιος, οπότε με κάθε επιφύλαξη...), είναι σχετικά βαρύ με λίγη ροπή ιδίως χαμηλά και εν γένει τίποτα το σπουδαίο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  krusenstern last edited by

                  σωστό ΚΑΙ αυτό To πιο ισορροπημένο ΚLE ήταν το 500. To Anhelo πάντως στροφάρει τρελά και ψηλά τραβάει αρκετά καλά, κόκκινο στις 14k αν δεν κάνω λάθος

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    andrpetr last edited by

                    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      babisp last edited by

                      Αν μπορείς να διαθέσεις τα παραπάνω ευρώ για το 500 πάρε το 500. Τα 250 τα ζορίζουνε για να βγάλουν άλογα και δυστυχώς χάνουν σε ροπή. Το 500 είναι ο ιδανικός συνδυασμός για το συγκεγριμένο πλαίσιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        giannis-dimitropoylos last edited by

                        Ο χρήστης andrpetr έγραψε:
                        Μήπως γνωρίζει κάποιος, τα παρακάτω για το KLE ANHELO:

                        1. Είναι μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο?
                        2. Είναι υδρόψυκτο ή αερόψυκτο?
                        3. Έχει κανείς πείρα από το συγκεκριμένο μηχανάκι? Είναι γενικά αξιόπιστο? Βγάζει βλάβες?

                        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                        Ανδρέας

                        Αντρέα έχουμε και λέμε.......

                        1. Είναι δικύλινδρο.
                        2. Υγρόψυκτο
                        3. Χρησιμοποιεί το μοτέρ από το eliminator 250 (αλλά και το ZZR 250) αλλά με πιο ήπιο χρονισμό εκκεντροφόρων (επομένως λιγότερα άλογα ψηλά, λίγο καλύτερη ροπή στης μεσαίες)
                          249cc, 4χρονο, 2κύλινδρο σε σειρά με 2 επικεφαλείς εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες. Διάμετρος Χ Διαδρομή= 62 Χ 41,2 mm

                        Πρόσεξε για περίεργους ήχους από την κεφαλή γιατί αν το μηχανάκι δεν είχε σωστή συντήρηση ίσως να έχει πρόβλημα εκεί.
                        Ακούγεται εύκολα γιατί χτυπάει αρκετά αν έχει 'φάει' κοκκοράκια κ.ο.κ.

                        Προτίμησε το 500άρι.
                        Πρόσεχε γιατί υπάρχουν στην αγορά & 400άρια που εμφανισιακά είναι ΙΔΙΑ με το 500άρι (είχαν εισαχθεί από Ιαπωνία.....) αλλά με -προφανώς- λιγότερα κυβικά!!
                        Αυτά...........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          interland-gr last edited by

                          Μήν πάρεις ούτε 250 ούτε 500. Σύντομα έρχετε το ανανεωμένο και πολύ ομορφότερο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr