-
Οι Hondakides πως κ δεν πηραν χαμπαρι αυτο το ποστ???
-
Ο χρήστης toliskkk έγραψε:
iperodige
μαλλον γνωριζομαστε καλα
απο που συμπερανες οτι θελω να πουλαω μουρη?
απο την ερωτηση για την ποιοτητα των υλικων ή απο την ερωτηση αν για καθημερινη χρηση θελει τα ματια μου 14?
αν μπορειτε να με συμβουλευσετε επειδη ξερετε καλοδεχουμενη η συμβουλη
αν θες να με κανεις ψυχογραφιμα ας ερθω στο γραφειο σου με ραντεβουTolikkk μεταξυ σοβαρου και αστειου ειπα οτι θελεις να πουλας μουρη....!ολοι μας αγοραζουμε ενα αυτοκινητο που αρεσει σε εμας αλλα και στους φιλους μας (γιατι ρωταμε την γνωμη τους)..βεβαια παιρνουμε αυτο που θελουμε οι ιδιοι...ετσι λοιπον μετεφερα χαριτολογωντας την γνωση επιχειρηματια φιλου μου που εκτος απο ενα ραλι 106,Μερσεντες 200 κομπρεσορ,Μπεεμβε 320, ενα Τσεροκι 4.0,πηρε ενα Ες 2000 και μετα απο 6 μηνες το εδωσε γιατι ειπε ηταν ενα πολυ ευχαριστο, μοναδικο σαν F1 στον δρομο ,αυτοκινητο αλλα χωρις κανενα συστημα ασφαλειας παρα ενα καλο μπλοκε πισω, αρα για μη καλο οδηγο δυσκολο και επικινδυνο και πηρε ενα Τζαγκουαρ (το γρηγορο)Στον γιο του που οδηγουσε το Ραλι και ενα ΤΤ τετρακινητο δεν το ειχε δωσει ποτε!!
Τωρα απο το γραφειο μου 10 το πρωι ως 21 το βραδι αλλα μονο εσπρεσο καταπληκτικο εχει το μαγαζι,νερο εμφιαλωμενο και αναψυκτικα σε ποτηρι απο γιαλι και το ποτο απο μπουκαλι, παντα
δωρεαν!, ,,,,, -
ti akribos poulate? spitia?
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
iperodige
μαλλον γνωριζομαστε καλα
απο που συμπερανες οτι θελω να πουλαω μουρη?
απο την ερωτηση για την ποιοτητα των υλικων ή απο την ερωτηση αν για καθημερινη χρηση θελει τα ματια μου 14?
αν μπορειτε να με συμβουλευσετε επειδη ξερετε καλοδεχουμενη η συμβουλη
αν θες να με κανεις ψυχογραφιμα ας ερθω στο γραφειο σου με ραντεβουTolikkk μεταξυ σοβαρου και αστειου ειπα οτι θελεις να πουλας μουρη....!ολοι μας αγοραζουμε ενα αυτοκινητο που αρεσει σε εμας αλλα και στους φιλους μας (γιατι ρωταμε την γνωμη τους)..βεβαια παιρνουμε αυτο που θελουμε οι ιδιοι...ετσι λοιπον μετεφερα χαριτολογωντας την γνωση επιχειρηματια φιλου μου που εκτος απο ενα ραλι 106,Μερσεντες 200 κομπρεσορ,Μπεεμβε 320, ενα Τσεροκι 4.0,πηρε ενα Ες 2000 και μετα απο 6 μηνες το εδωσε γιατι ειπε ηταν ενα πολυ ευχαριστο, μοναδικο σαν F1 στον δρομο ,αυτοκινητο αλλα χωρις κανενα συστημα ασφαλειας παρα ενα καλο μπλοκε πισω, αρα για μη καλο οδηγο δυσκολο και επικινδυνο και πηρε ενα Τζαγκουαρ (το γρηγορο)Στον γιο του που οδηγουσε το Ραλι και ενα ΤΤ τετρακινητο δεν το ειχε δωσει ποτε!!
Τωρα απο το γραφειο μου 10 το πρωι ως 21 το βραδι αλλα μονο εσπρεσο καταπληκτικο εχει το μαγαζι,νερο εμφιαλωμενο και αναψυκτικα σε ποτηρι απο γιαλι και το ποτο απο μπουκαλι, παντα
δωρεαν!, ,,,,,ti akribos poulate? spitia?
Ne,alla min vgume ektos thematos.
Me hara mas na exipiretisume. -
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Παρε ενα μεταχειρισμενο Ιμπρεζα WRX 2002 με 30000ευρω και ασε αλλον να βγαλει απο την δυσκολη θεση αυτον που την πατησε αγοραζοντας αυτο το αποτυχημενο μοντελο!
Παρε 6944313070 δινουν ενα καμπριο Μερσεντες CLK ΜΕ 192 ΑΛΟΓΑ με 33.000ευρω!!Αποτυχημένο το S2000? Γιατί?
Μιλω για τον αριθμο πωλησεων (μικρος αριθμος πωλησεων και αν διαβασεις στα μεταχειρισμενα πολυ μεγαλος αυτων που ειναι για πωληση!)
Βεβαια οταν βλεπεις TO FAST TO FIURIOUS τοτε τρεχεις να το αγορασεις!!στις χώρες που πωλείται στην πραγματική του αξία, το s2000 πάει πολύ καλά. Καλά πήγε και εδώ για ρόουντστερ αξίας 50000 ευρώ. Η αναφορά στο F&F είναι ατόπημα, με την ίδια λογική ο κόσμος αγόραζε Ζ3 όταν το έβλεπε στο 007: Goldeneye. Επίσης το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα που είναι πολύ καλή, το s2000 κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής του NSX. Oι αδυναμίες του είναι γνωστές, και οι συγκρίσεις που έγιναν άστοχες, με κριτήριο μόνο την τιμή.
Το s2000 είναι συνειδητοποιημένη αγορά. Δεν είναι εύκολο ούτε άνετο, θέλει σεβασμό, προσοχή και ικανότητες. Ας μην σχολιάσω την έως τώρα παρουσία του iperodigos στο τόπικ, αλλά ελπίζω να σταματήσει το αστείο εδώ. Το chat γίνεται και μέσω pm.
-
Ασχετο αλλα εκεινο το s2000 γιατι τουμπαρε στο s στην πιστα των μεγαρων?Οσο για την z3 δεν θα την οδηγουσα ακομα και αν με πληρωναν.Εχει δυο στις δυο εξοδους σε κλειστες στροφες στην εθνικη οδο πατρων-πυργου εκ των οποιων η μια θανατηφορα..
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ασχετο αλλα εκεινο το s2000 γιατι τουμπαρε στο s στην πιστα των μεγαρων?fantzomai giati mpike sto s pio grigora apo oti eprepe...
oti kai na odigas einai kalo na 3ereis ta oria tou
-
Ο χρήστης toliskkk έγραψε:
καλησπέρα,ενδιαφερομαι να αγορασω ενα honda s 2000 μεταχειρισμένο
εχω διαβασει αρκετα για το αυτοκινητο στον ειδικο τυπο
αλλα εχω καποιους ενδιασμους οσον αφορα την ασφαλεια στην καθημερινη χρηση (θελει τοσο πολυ προσοχη?)
επισης αλλο ενα που με απασχολει ειναι η ποιοτητα κατασκευης των υλικων για ενα αυτοκινητο 30 με 35 χιλιαδες ευρω καπου διαβασα οτι οταν κλεινεις την πορτα νομιζεις οτι κλεινεις την πορτα απο το σιβικ σενταν του γειτονα
επισης τι διαφορες εχει το facelift με το προηγουμενο και αν αυξηθηκε τελικα ο κυβισμος σε 2200 οπως παλι ειχα διαβασει
Αξιζει??? εχετε καμια αλλη αντιστοιχη προταση? (εκτος mx-5)
Ευχαριστω συγνωμη αν σας ζαλισα.Υ.Γ
το Ζ4 και η boxster ειναι η καψουρα μου αλλα δυστυχως δεν φτανω
και παλι ευχαριστω για τον χρονο σαςΑποστολος
-
Γράψου στα φόρουμς των http://www.redliners.gr & http://www.hondaclub.gr . Εκεί θα σου δοθεί η ευκαιρία να αντλήσεις πληροφορίες από ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ του αυτοκινήτου και ανθρώπους που το έχουν ζήσει επί μακρόν.
-
Ζήτησε από μάντρα που πουλάει μεταχειρισμένα να κάνεις ένα σοβαρό test drive σε ένα S2000.
-
Πήγαινε σε κάποιο καθιερωμένο meeting των redliners (αφού μιλήσετε στο φόρουμ τους) και μίλησε προσωπικά με ιδιοκτήτες του S2000 (άν είσαι τυχερός ίσως σε πάνε και βόλτα
-
Μην αποδέχεσαι άκριτα την μαλακία του καθενός, είτε αυτή διατυπώνεται εδώ είτε αλλού, και έχε υπόψη σου ότι ο χώρος βρίθει από γραφικούς και άσχετους ....
-
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Παλι επεσε λογοκρισια ε??Κρίνοντας από username, υπογραφή, προφίλ και σε μια ελάχιστη παρουσία στο φόρουμ ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες δημοσιεύσεις που (φαντάζομαι για την ώρα) δεν έχουν διαγραφεί, όχι λογοκρισία, αλλά λουκέτο πρέπει να εφαρμοστεί...
-
Από τα λίγα εναπομείναντα 'καθαρόαιμα'.Αν ξέρεις τι κάνεις,πάρτο με κλειστά μάτια.
Προσοχή με τη στεγανότητα της οροφής όταν βρέχει,κλασσικό πρόβλημα σε πάρα πολλά S2000. -
Μια χαρά είναι το S2000, αρκεί όπως είπαν κι άλλοι να ξέρεις τι κάνεις. Μην το πάρεις και γίνεις δημόσιος κίνδυνος, αρκετούς χάρους έχουμε στους δρόμους. Προκειται για ένα δυνατό πισωκίνητο ροντστερ. Αυτό τα λέει όλα. Τα καλα, και τους απαραίτητους συμβιβασμούς, που θα πρέπει να κάνεις. Στα μείον -για μένα ότι θα το πάρεις μεταχειρισμένο. Έχει αλουμινένιο μπλοκ να ξέρεις ότι δεν πολυσηκώνει μετατροπές. Δεν έχω ακούσει αρνητικά για το αυτοκίνητο.. Στα παλιά το πλαστικό στην κουκούλα πιθανότατα θα θελει αλλαγή μετά απο κανα δυο χρονια. Αν ρωτάς αν θέλει προσοχή, ΝΑΙ, θέλει, και θέλει και γνώσεις. Η.. πολλή δύναμη πάντως βγαίνει ψηλά, και σε χαλαρούς ρυθμούς δε νομίζω να σε προβληματίσει.
Έχεις σκεφτεί το MR2; Αν θέλεις αναγκαστικά ρόντστερ, στα ίδια λεφτά ή πιο φτηνά θα το πάρεις καινούργιο! Βέβαια, εκεί οι περιορισμοί στους χώρους είναι περισσότεροι. Και αν σου φύγει δύσκολα το μαζεύεις.. Επίσεις, εμένα μου αρέσει πολύ και η Άλφα σπάιντερ, αν ξεπεράσεις το γεγονός ότι είναι προσθιοκίνητη... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Παλι επεσε λογοκρισια ε??
Κρίνοντας από username, υπογραφή, προφίλ και σε μια ελάχιστη παρουσία στο φόρουμ ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες δημοσιεύσεις που (φαντάζομαι για την ώρα) δεν έχουν διαγραφεί, όχι λογοκρισία, αλλά λουκέτο πρέπει να εφαρμοστεί...
Το ξερω...Πλάκα εκανα...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
η Άλφα σπάιντερ, αν ξεπεράσεις το γεγονός ότι είναι προσθιοκίνητη...μου αρεσουν οι αλφα και ειδικα η gt αλλα ως πρωην κατοχος μχ5 1,6 και 318 ακομα παλαιοτερα ηθελα πισωκινητο εχω γνωση πισω κινησης (δεν ειμαι και ο σουμαχερ βεβαια) αλλα ηθελα κατι πιο γρηγορο χωρις να δεσμευομαι μονο για ροουντσερ, απλα το s2000 φανταζομαι πως θα ικανοποιουσε τις απαιτησεις μου. (καλα τα impreza αλλα δεν ειναι του γουστου μου τετοιου ειδους σενταν σχεδιαστικα)
Αποστολος
-
Εγώ είμαι 21χρονών.
Πήρα μεταχειρησμένο S2000,το έχω 11 μήνες και το πουλάω.
Όλο αυτόν τον καιρό είχα 1 τετακέ σε αντίθεση με Saxo Vts που σε δύο χρόνια είχα γύρω στα 20 τετακέ.
Βέβαια είναι και πιο ακριβό το S2000 και πρόσεχα περισσότερα αλλά σίγουρα έκανα άπειρες καφρίλες...
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι οτι αν ξέρεις τι κάνεις,το S2000 δε θα σε προδώσει ποτέ.Αν όμως δεν ξέρεις όταν ξεπεράσεις τις 6500 στροφές σίγουρα θα σκοτωθείς.Επίσης μπορείς πολύ εύκολα και με ασφάλεια να κινηθείς κυριλέ,όχι όμως και τόσο ξεκούραστα.Τώρα γιατί το πουλάω είναι άλλο θέμα.Πάντως σε γλυστερούς δρόμους δεν έχει και την καλύτερη συμπεριφορά. Είναι πολύ υποστροφικό στην είσοδο της στροφής και στη συνέχεια γίνεται υπερστροφικό.Επίσης το βάρος του σε δυσκολεύει να το τοποθετήσεις πριν την στροφή με μεταφορά βάρους όπως θα έκανες στο Saxo.
Σε καλή άσφαλτο όμως είναι υποδειγματικό.
Ο κινητήρας είναι απολαυστικός πάνω απο 6-6500στρ,ενώ το κιβώτιο επίσης απολαυστικό.Αν ενδιαφέρεσαι πάντως πουλάω το δικό μου.Είναι κάπου στις αγγελίες.
-
παντως επειδη βλεπω οτι οι αποψεις ειναι μοιρασμενες μαλλον με προβληματιζει γιατι πολλοι βλεπω εχουν τις επιφυλαξεις τους
PG220 σου εστειλα pm
-
Τα περί ESP μετακινήθηκαν σε αυτό το θέμα: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 332#211332
-
Φίλε kyan, αν προσέξεις λίγο το αρχικό μου post δεν αναφέρεται στο ESP, αλλά στο s2000. Απλά αναφέρω ότι υπάρχει after market antispin γι'αυτό.
Το πήρε και αυτό η μπόρα? -
Θεώρησα ότι είναι σχετικό με την ύπαρξη σταθεροποιητικών ηλεκτρονικών σε S2000 και μάλιστα από αυτό ξεκίνησε η κουβέντα για τα ESP. Δεν μπορώ να το φέρω πίσω (δεν το επιτρέπει το engine του φόρουμ), οπότε αν επιμένεις κάνε απλά ένα copy-paste.
-
ΟΚ λοιπόν, ορίστε τι είχα γράψει σχετικά με το S για όποιον ενδιαφέρεται:
To s2000 που είχε τουμπάρει στα Μέγαρα είναι επειδή ειχε μπει με το πλαι στα χώματα και έκανε μοχλό. Με αυτό τον τρόπο έχω δει να τουμπάρει και Formula3 , οπότε δεν φταιει το αμάξι γι' αυτό.
Επιπλέον υπάρχει σαν after market antispin για το s (με lauch control μαλιστα) και πριν προλάβετε να μιλήσετε για ιεροσυλία, θα σας πω ότι σε περίπτωση βροχής, γλίτσας ή αν βαριέμαι να παλεύω με το αμάξι μου ή απλά είμαι κουρασμένος και με χαμηλές αντιδράσεις , δε θα με χάλαγε καθόλου αυτό το κουμπάκι...
Όσο για το s σαν αμάξι, επειδή έχω φίλο που είχε (δυστυχώς τράκαρε με αυτό, ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα) και είχα μπει μέσα, η αίσθησή του ήταν απίστευτη. Μόλις έμπαινε το vtec έτρωγες μια βαρβάτη κλωτσιά στον πισινό και κόλλαγε το κεφάλι σου πίσω . Μάλιστα μπορώ να πω ότι σαν αίσθηση ήταν πιο έντονο από 7άρι Έβο που έχω μπει(Προσοχή, μόνο σαν αίσθηση λέω και είναι τελείως προσωπική άποψη, να μην έχουμε και αντιδικίες,έτσι? )
Όσο για την συμπεριφορά του, σίγουρα ήθελε προσοχή, αν όμως το σεβόσουν μπορούσες να κινηθείς αρκετά γρήγορα, ακουμπώντας σε πλαίσιο-αναρτήσεις. Εξάλλου μιλάμε για απρόβλεπτο και δύσκολο αυτοκίνητο? Εσείς θεωρείτε ότι είναι πιο απρόβλεπτο από ένα τουμπανιασμένο Punto 300 αλόγων με τρελό lag σε γνήσια ελληνική άσφαλτο?
-
Στην πράξη
Πριν ακόμα μπούμε σε λεπτομέρειες και σε οποιαδήποτε ανάλυση, πρέπει να ξεκινήσουμε από τη διαπίστωση ότι το S2000 αποδεικνύεται από την πρώτη κιόλας επαφή διαφορετικό απ' ό,τι θα περίμενε κανείς από τις θεωρητικές προδιαγραφές. Με κύριο χαρακτηριστικό την πίσω κίνηση (που φαντάζει εξωτική έως και τρομακτική για πολλούς οδηγούς της νεότερης γενιάς που μεγάλωσαν με τα προσθιοκίνητα), θα περίμενε κανείς ότι με τόσο μεγάλη ιπποδύναμη και, μάλιστα, με την πλήρη απουσία ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου, το αυτοκίνητο «δε θα ισιώνει ποτέ» και θα απαιτεί ιδιαίτερη ικανότητα για να οδηγηθεί. Καμία σχέση όμως δεν έχει η υποθετική αυτή πρώτη εκτίμηση με την πραγματικότητα. Το Χόντα S2000 διαθέτει τόσο κράτημα (σε απόλυτη πρόσφυση όσο και σε ζύγισμα και προοδευτικότητα, όταν τελικά ξεπεραστούν τα όρια των ελαστικών) που κρύβει με επιτυχία οποιαδήποτε «παραξενιά» της πίσω κίνησης, κρατώντας μόνο τα θετικά στοιχεία. Θυμίζουμε εδώ ότι ο βασικός λόγος για να επιλέξει κάποιος κατασκευαστής την πίσω κίνηση σε ένα ισχυρό αυτοκίνητο, ΔΕΝ είναι για να δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να κάνει... «παντιλίκια», αλλά για να καταφέρνει να περνάει με τον πιο ισορροπημένο τρόπο τη μεγάλη ιπποδύναμη στο δρόμο. Αυτό είναι που εκμεταλλεύονται π.χ. οι Γερμανοί κατασκευαστές στους αγώνες με Αυτοκίνητα Τουρισμού, ενώ το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα μονοθέσια στους αγώνες πίστας: η πίσω κίνηση δε χρησιμοποιείται για να δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να στρίβει με «ανάποδο τιμόνι» (και να... χάνει χρόνο γλιστρώντας), αλλά για να ζυγίζεται καλύτερα το δυνατό αυτοκίνητο, με τους πίσω τροχούς να σπρώχνουν και τους εμπρός να στρίβουν, έχοντας στόχο πάντα την ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Αυτό ακριβώς είναι που έχουν πετύχει οι μηχανικοί της Χόντα, με μοναδική ίσως εξαίρεση την ελαφρά αποκομμένη αίσθηση από το (ηλεκτρικά και όχι υδραυλικά) υποβοηθούμενο τιμόνι. Θα μπορούσαμε να τους δώσουμε βαθμό «άριστα» σε έναν τομέα που παραδοσιακά ανήκει σε Eυρωπαίους κατασκευαστές. Το τεχνικά αξιοθαύμαστο αυτό αυτοκίνητο φέρνει στα χέρια του έμπειρου οδηγού την αίσθηση και την ακρίβεια, στην οδική συμπεριφορά, που έχει ένα καλοστημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο πίστας, χωρίς, όμως, σε καμία περίπτωση να τρομάζει ή να απειλεί τον άπειρο οδηγό που θα το χρησιμοποιήσει απλώς για να μετακινηθεί. Είναι ταυτόχρονα το πιο εύκολο και εύχρηστο ισχυρό πισωκίνητο που έχουμε οδηγήσει ποτέ και μαζί ένα από τα πιο ικανά, με κριτήριο την κίνηση σε όλων των ειδών τους δρόμους, με ταχύτητες και ρυθμούς που πραγματικά αντιστοιχούν σε ένα αυτοκίνητο 240 ίππων.Αντικειμενικά αλλά και υποκειμενικά
Αντικειμενικά, τα είπαμε. Το S2000 καταφέρνει να συνδυάζει εξαιρετική ικανότητα με πρωτοφανή (για την κατηγορία) ευχρηστία και ευκολία οδήγησης και, μάλιστα, χωρίς τη χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου και προστασίας. Είναι μια μοναδική περίπτωση πραγματικού καθαρόαιμου σπορ αυτοκινήτου χωρίς συμβιβασμούς, που όμως είναι και τόσο εύκολο να δαμαστεί από οποιονδήποτε επιθυμεί απλώς να μετακινείται γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς να ρισκάρει και να ψάχνει τα (ούτως ή άλλως πολύ υψηλά) όρια. Υποκειμενικά, ενδέχεται κάποιοι να απογοητευτούν από την έλλειψη διασκεδαστικών πισωκίνητων χαρακτηριστικών, επιμένουμε όμως ότι δεν είναι αυτό το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας και κόστους. Το S2000 είναι ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο (το οποίο απλώς τυχαίνει να είναι κάμπριο, χωρίς όμως να επηρεάζεται σε τίποτα ο σπορ χαρακτήρας του), που θα εκτιμηθεί κυρίως από τους παραδοσιακούς φίλους της ιαπωνικής εταιρίας, καθώς και από τους εραστές της οδήγησης και της υψηλής τεχνολογίας. Οι υπόλοιποι, οι οπαδοί της «πάντας», αλλά και οι ακόμα περισσότεροι οπαδοί της «μούρης», του «ίματζ» σε πιο... επιστημονική ορολογία, έχουν αρκετές ακόμα επιλογές να στραφούν και να ξοδέψουν τα χρήματά τους. Το Χόντα S2000 είναι αυτοκίνητο για λίγους._4ΤΠηγή: 4τροχοι
-
παιδια εκανα test drive, το αυτοκινητο παει κομματια, απιστευτη ροπη δεν εχω ξανανιωσει τετοια δυναμη (και ηχο!!) εγω προσωπικα.
παντως ειναι πολυ αβολο για καθημερινες μετακινησεις πολυ περισσοτερο τουλαχιστον απο το μιατα το γκαζι σε σταματα ξεκινα και απο πρωτη δευτερα θελη πολυ παρα πολυ ζυγισμα ακομα και σε κατηφορικο δρομο και μπορω να πω πως αυτο με απομακρυνει ,δεν κινουμε πολυ εκτος πολης, παντως τα 5,6 χλμ που οδηγησα ειδικα στη βουλιαγμενης το μοτερ δερνει αλλα......μαλλον παω για αλλα κριμαευχαριστω για τις συμβουλες
Αποστολος
S 2000