-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όταν το μάτι παιδιά έχει συνηθίσει στο μαύρο-γκρί-μπέζ είναι δύσκολο να δεχθεί κάτι άλλο...σαν συνδυασμοί είναι υπέροχοι...
Τι να σου πω. Ο καθένας έχει τις απόψεις του.
Αντικειμενικά όμως δε νομίζω ότι είναι ωραίοι συνδυασμοί οι παραπάνω.Ο Συνδιασμός κλασσικό μαυρό με μπέζ είναι για παπούδες άνω των 70.
Tι χρώμα είναι το εσωτερικό της Lancia σου;;;
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Όταν το μάτι παιδιά έχει συνηθίσει στο μαύρο-γκρί-μπέζ είναι δύσκολο να δεχθεί κάτι άλλο...σαν συνδυασμοί είναι υπέροχοι...
Τι να σου πω. Ο καθένας έχει τις απόψεις του.
Αντικειμενικά όμως δε νομίζω ότι είναι ωραίοι συνδυασμοί οι παραπάνω.Ο Συνδιασμός κλασσικό μαυρό με μπέζ είναι για παπούδες άνω των 70.
Tι χρώμα είναι το εσωτερικό της Lancia σου;;;
Μα.. Μαυρό με μπέζ
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Όταν το μάτι παιδιά έχει συνηθίσει στο μαύρο-γκρί-μπέζ είναι δύσκολο να δεχθεί κάτι άλλο...σαν συνδυασμοί είναι υπέροχοι...
Τι να σου πω. Ο καθένας έχει τις απόψεις του.
Αντικειμενικά όμως δε νομίζω ότι είναι ωραίοι συνδυασμοί οι παραπάνω.Ο Συνδιασμός κλασσικό μαυρό με μπέζ είναι για παπούδες άνω των 70.
Tι χρώμα είναι το εσωτερικό της Lancia σου;;;
Μα.. Μαυρό με μπέζ
ετών ?
-
Δεν ξερω τι λετε αλλα εμενα η brera δεν μου αρεσει το πισω μερος. Ολο το αυτοκινητο μου κανει κατι σε 3πορτο Signum. Για κουπε το πισω μερος της οροφης ειναι πολυ υψηλο, και ο κωλος της μου κανει περισσοτερο για χατσμπακ. Νομιζω οτι περισσοτερο ειναι απο αυτα τα μαρκετινιστικα κολπα που κανουν οι εταιριες οτι και καλα οριστε το νεο μας σχημα που κανεις αλλος δεν το προβλεψε. Την ειδα και στην εκθεση αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτο το οχημα κατατασεται στα κουπε.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Δεν ξερω τι λετε αλλα εμενα η brera δεν μου αρεσει το πισω μερος. Ολο το αυτοκινητο μου κανει κατι σε 3πορτο Signum. Για κουπε το πισω μερος της οροφης ειναι πολυ υψηλο, και ο κωλος της μου κανει περισσοτερο για χατσμπακ. Νομιζω οτι περισσοτερο ειναι απο αυτα τα μαρκετινιστικα κολπα που κανουν οι εταιριες οτι και καλα οριστε το νεο μας σχημα που κανεις αλλος δεν το προβλεψε. Την ειδα και στην εκθεση αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι αυτο το οχημα κατατασεται στα κουπε.Είναι από την νέα γενιά coupe που εκτός από όμορφα ειναι πια και χρηστικά.
Δες και το Audi Shooting Brake να δείς οτι προς εκεί το πάνε η εταιρίες.Ωραία π.χ. η παλία GTV ή το MR2 η h Boxter αλλά με το ζόρι χωράνε 1 μπουκάλι Coca-cola
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Υπήρχε πότε περίπτωση ο Ιταλός να βγάλει κάτι κακόγουστο?
-
**Alfa Romeo Brera 3.2 V6 **
**These days, it's getting hard to find a nice, traditional performance coupé. In a world where engineers are building MPVs which drive like sports cars, and roadsters with off-tarmac potential, it's no wonder some experts are claiming the days of the plain and simple sporting GT are over.Fortunately, such nonsense has yet to filter through to Alfa Romeo's design studios! Here, the only brief for a new car is to make it sexy, fast and desirable. The all-new Brera, which replaces the much-loved but ageing GTV, is an Alfa from the old school. Due to hit the UK next April, the powerhouse coupé will top the firm's restructured line-up.**
Two engines will be available from launch: a base 2.2-litre four-cylinder unit and a range-topping 3.2-litre V6, which is linked to a new hi-tech four-wheel-drive system. Both motors are fresh designs, and replace the GTV and Spider's current 2.0 and 3.0-litre offerings. A 200bhp turbodiesel promising even more torque than the V6 will join the range by the end of 2006.
The Brera oozes Italian flair from every panel gap. This is not surprising when you learn that it was styled by the legendary Giorgetto Giugiaro and is bolted together by design house Pininfarina. Although it may lack the 'smack-in-the-face' impact of its GTV forerunner, it's a muscular shape that manages to look fantastic from every angle. You'd have to be miserable not to fall in love at first sight.
But don't get the idea that the Brera is simply a flight of fancy or a designer's ego on wheels. Beneath the seductive lines lies an immaculately engineered car that blows its predecessor into the weeds. It borrows much of its suspension set-up from the 159, although a shorter wheelbase gives a sportier drive.
And it is on the road where the Brera impresses the most. Given the firm's recent track record, it comes as no surprise to find that the newcomer handles beautifully. The steering is direct and nicely weighted, and allows you to** flick **the front end into corners with the merest nudge of the wheel.
What is more of a shock is the refinement. Gone are the jarring ride and wet-weather traction problems that blighted the old GTV. The Brera is positively serene over bumps, and puts its power down with so little fuss that you would swear the tyres were made of treacle.
In addition, the air of refinement filters through to the cabin, which is also well above previous Alfa offerings in terms of quality. Drivers over six feet tall no longer need to adopt the classic Nuvolari seating position, with their knees either side of the steering wheel. The Brera has stacks of adjustment in both the chair and column, which means motorists of all shapes and sizes can, at last, enjoy the Alfa experience in comfort.
Further back you will find a pair of seats, but space is very tight and passengers won't thank you if the journey exceeds a handful of miles. Thankfully, the boot - a pitiful gesture on the old GTV - is a decent size and can even swallow a set of golf clubs if required.
However, our advice would be to forget golf and stick to driving. The firm has hit a sweet spot with the new Brera. It addresses all the failings of the old GTV without losing any of the idiosyncrasies and qualities that make an Alfa so unique. Get in the queue now.
http://www.autoexpress.co.uk/previews/6 ... 32_v6.html
-
-
Βλέπωντας τη προσεχτικά δεν με ξετρελένει.Είναι πολύ ογκώδης.
Δεν είναι και άσχημη βέβαια αλλά δε νιώθω αυτό που είχα νιώσει όταν είχα πρωτοδεί τη GTV. -
OK ειδα και το audi ειδα και κατι spy pics απο mercedes και bmw. Και τι παει να πει αυτο οτι μας πασαρουν πρεπει να το αγοραζουμε; Αυτο ειπα πριν να μην γινουμε σκλαβοι των marketiers Εμεις κουπε κατι αλλο ξεραμε οτι ειναι. Τωρα βλεπω την χατσμακ εκδοση της 159 επιμηκειμενη. Θα προτιμουσα μια αισθητικη απο 8c στο πιο ευρυχωρο και με 3ο ογκο πισω και οχι κατι σαν 'μισοκωλο'.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
OK ειδα και το audi ειδα και κατι spy pics απο mercedes και bmw. Και τι παει να πει αυτο οτι μας πασαρουν πρεπει να το αγοραζουμε; Αυτο ειπα πριν να μην γινουμε σκλαβοι των marketiers Εμεις κουπε κατι αλλο ξεραμε οτι ειναι. Τωρα βλεπω την χατσμακ εκδοση της 159 επιμηκειμενη. Θα προτιμουσα μια αισθητικη απο 8c στο πιο ευρυχωρο και με 3ο ογκο πισω και οχι κατι σαν 'μισοκωλο'.δες δεν τον 'μισοκωλο' και μετα θα τα πουμε...
η brera οπως και ολες οι alfa δεν δειχνουν
στις φωτο την πραγματικη ομορφια τους...η brera δεν ειναι 159 επιμηκειμενη..
η 159 βασiζεται στο πρωτοτυπο brera του Giugiaro !
ισως να δεχτω οτι η 159 ειναι μια brera με oυρα.. -
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
OK ειδα και το audi ειδα και κατι spy pics απο mercedes και bmw. Και τι παει να πει αυτο οτι μας πασαρουν πρεπει να το αγοραζουμε; Αυτο ειπα πριν να μην γινουμε σκλαβοι των marketiers Εμεις κουπε κατι αλλο ξεραμε οτι ειναι. Τωρα βλεπω την χατσμακ εκδοση της 159 επιμηκειμενη. Θα προτιμουσα μια αισθητικη απο 8c στο πιο ευρυχωρο και με 3ο ογκο πισω και οχι κατι σαν 'μισοκωλο'.
δες δεν τον 'μισοκωλο' και μετα θα τα πουμε...
η brera οπως και ολες οι alfa δεν δειχνουν
στις φωτο την πραγματικη ομορφια τους...η brera δεν ειναι 159 επιμηκειμενη..
η 159 βασiζεται στο πρωτοτυπο brera του Giugiaro !
ισως να δεχτω οτι η 159 ειναι μια brera με oυρα..Ακριβώς. Πρώτα βγήκε η brera και μετά οι Ιταλοί θέλησαν να εκμεταλευτούν την απήχηση που είχε μεταφέροντας στοιχεία και στην 159.
-
Ναι ρε παιδια συμφωνω μαζι σας για το εμπρος μερος αλλα σας μιλαω για το πισω. Μου δειχνει οτι θελει καπου να τελειωσει και δεν ξερει πως... Δεν ειναι κουπε αυτο το αμαξωμα με τον ορο που το ξερουμε
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Ναι ρε παιδια συμφωνω μαζι σας για το εμπρος μερος αλλα σας μιλαω για το πισω. Μου δειχνει οτι θελει καπου να τελειωσει και δεν ξερει πως... Δεν ειναι κουπε αυτο το αμαξωμα με τον ορο που το ξερουμεΆρα δεν είμαι ο μόνος που δεν του αρέσει το πίσω μέρος
της Brera.
-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Ναι ρε παιδια συμφωνω μαζι σας για το εμπρος μερος αλλα σας μιλαω για το πισω. Μου δειχνει οτι θελει καπου να τελειωσει και δεν ξερει πως... Δεν ειναι κουπε αυτο το αμαξωμα με τον ορο που το ξερουμεαν η alfa romeo εκανε κατι 'με τον ορο που ξερουμε'
δεν θα ηταν εργο της alfa romeo αλλα καποιας
αλλης εταιριας η alfa παντα ειχε αυτο το κατι στον
σχεδιασμο που την εκανε να ξεχωριζει απο τα αλλα οχηματα.
τις περισσοτερες φορες εκανε κατι το οποιο μετα οι αλλες εταιριες
το αντεγραφαν.τωρα αν καποιο ειναι γερμανοι 'παππουδες' (φιλικα οκ?)
δεν μας απασχολει καθολου...
στην καλυτερη περιπτωση ισως αγορασουν σε 3-4 χρονια την
αντιστοιχη γερμανικη η ιαπωνεζικη αντιγραφη -
-
-
Η Cayman είναι κανονικό σπορ αυτοκίνητο, δεν είναι ανταγωνιστής της Brera
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Cayman είναι κανονικό σπορ αυτοκίνητο, δεν είναι ανταγωνιστής της BreraΠΙΠΕΡΙ!!!! ΝΤΡΟΠΗ ΑΙΣΧΟΣ!!!!
μετά από τόση πλύση εγκεφάλου να τα γράφεις αυτά
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Cayman είναι κανονικό σπορ αυτοκίνητο, δεν είναι ανταγωνιστής της BreraAυτό το προσπέρασα.
Πέρασα κατευθείαν στα οπίσθια.
Αlfa Romeo Brera/Spider