Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπερβολική κατανάλωση λαδιού. WOLKSVAGEN PORO 16V.(last ver)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υπερβολική κατανάλωση λαδιού. WOLKSVAGEN PORO 16V.(last ver)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    27
    260
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      asdrolias last edited by

      Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.

      Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?

      Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.

      Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.

      Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.

      Ευχαριστώ,

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        asdrolias last edited by

        Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.

        Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?

        Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.

        Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.

        Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.

        Ευχαριστώ,

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          asdrolias last edited by

          Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.

          Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?

          Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.

          Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.

          Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.

          Ευχαριστώ,

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            Δεν πιστεύω να είναι ο 1.4 με τα 75 άλογα ε;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              tiger last edited by

              Νομίζω ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι καίει παραπάνω απο 1 λίτρο ανα 1000 χμ τότε δικαιούσαι μέχρι και νεο αυτοκίνητο,αλλα θα έπρεπε να μιλήσεις με ένα δικηγόρο για να σου πει πως να κινηθείς,και πως να κινηθείς γρήγορα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • J
                jimpap last edited by

                Κοίταξες μήπως έχει διαρροή από την φλάτζα κεφαλής; Έτσι είχα πάθει με ένα Mercedes Sprinter.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasgti last edited by

                  Πέρνα και ζήτα τη γνώμη και άλλων μηχανικών από 1-2 ακόμα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW.

                  Δεν είναι καθόλου φυσιολογική τέτοια κατανάλωση λαδιού σε καινούργιο αυτοκίνητο.

                  Επίσης είναι καλή ιδέα να συμβουλευτείς και κάποιον νομικό για πιθανές ενέργειές σου...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kpsig moderator last edited by

                    Τι να πω. Αυτά πάντως τα προβλήματα φαίνεται να είναι τυπικά πλέον για VW...
                    Εγώ βάζω στοίχημα ότι κάποια αστοχία στα τσιμουχάκια των βαλβίδων θα είναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                      Νομίζω ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι καίει παραπάνω απο 1 λίτρο ανα 1000 χμ τότε δικαιούσαι μέχρι και νεο αυτοκίνητο,αλλα θα έπρεπε να μιλήσεις με ένα δικηγόρο για να σου πει πως να κινηθείς,και πως να κινηθείς γρήγορα.

                      Αλλαγή αυτοκινήτου με τίποτα, αλλαγή κινητήρα μπορεί να ζητήσει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        silencer51 last edited by

                        Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο Audi A3 2.0 που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgex last edited by

                          Δεν καταλαβαίνω πως αφού τους εξήγησες οτι καίει παραπάνω από 1 λίτρο/1000χλμ, σου είπαν οτι είναι φυσιολογικό...

                          Δοκίμασε και σε άλλα εξουσιοδοτημένα όπως σου πρότειναν ήδη. Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην αντιμετώπιση προβλημάτων, μεταξύ των συνεργείων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • F
                            frogy last edited by

                            Εχω και εγω το τελευταιο polo με τα 100αλογα. Μεχρι τα 10000χλμ μου εκαιγε λαδια αλλα οχι τοσο πολλα, δηλαδη περιπου 1-1,5λτ ανα 5000χλμ. Απο τοτε δεν μου καιει τιποτα σχεδον και του ψιλοπινω το αιμα (ειδικα τωρα που εβαλα και το βαρελακι της bmc..). Γιατι δεν δοκιμαζεις να πας και αλλου οπως ειπαν τα αλλα παιδια...? Παντος δεν ειναι καθολου φυσιολογικο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              spiros last edited by

                              εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.

                              Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...

                              Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • F
                                frogy last edited by

                                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.

                                Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...

                                Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..

                                Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης frogy έγραψε:

                                  εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.

                                  Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...

                                  Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..

                                  Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...

                                  Αν δε κανω λαθος, 10/40 βαζουν στα Ιμπιζα, αλλα κανονικα ενα τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση, σε θα επρεπε να καιει ουτε και με 0/40.

                                  Εσυ αλλαξες τυπο λαδιου και ειδες διαφορα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    frogy last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.

                                    Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...

                                    Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..

                                    Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...

                                    Αν δε κανω λαθος, 10/40 βαζουν στα Ιμπιζα, αλλα κανονικα ενα τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση, σε θα επρεπε να καιει ουτε και με 0/40.

                                    Εσυ αλλαξες τυπο λαδιου και ειδες διαφορα?

                                    Οχι συνεχιζω να βαζω αυτα που 'προτινει' (επιβαλει) η αντιπροσωπεια. Οταν τελειωσει η εγγυηση μαλλον θα παω σε 5W40. Σταματησε να καει λαδι μονο του παντος... Σαν να εστρωσε το αμαξι, και μαλιστα σε αυτα τα χιλιομετρα (που σταματησε να καει) ενιωθα τον κινητηρα πιο δυνατο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      ενταξει, δεν ειναι παραξενο να καψει καποια καποια λαδια στην αρχη, αφου σταματησε παντως εχει καλως!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                        Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο Audi A3 2.0 που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.

                                        Νομίζω ότι είχα διαβάσει στο ίδιο περιοδικό για την περίπτωση μιας κυρίας που ένα Polo (πάλι) της έκαιγε πολλά λάδια εκτός εγγύησης. Της έκαναν πολύ μεγάλη έκπτωση στην επισκευή ή στην αντικατάσταση κινητήρα, δεν θυμάμαι καλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • F
                                          frogy last edited by

                                          Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                          Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο **Audi A3 2.0 **που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.

                                          Ωχ τωρα το ειδα. Παιδια αυτος ειναι ενας φιλος μου ο οποιος εχει κινησει νομικα το θεμα και απαιτησε αντικατασταση. Τελικα του ειπαν για κινητηρα και συμβιβαστηκε. Μιλαμε για πολυ λαδι ομως. Και το χειροτερο ειναι οτι το πηρε λιγο πριν πεσουν οι τιμες 41000€!!!!! Οταν μετα απο λιγο καιρο βγηκε η τιμη του 3.2 και ηταν κοντα στις 41000 χτυπουσε το κεφαλι. Ο φιλος μου εχει ακομα και το παλιο Α3 1.8Τ το οποιο πραγματικα του επινε το αιμα και δεν του εχει βγαλει το παραμικρο!!

                                          Φιλε asdroilas αλλαξε λιγο τον τιτλο γιατι γραφεις 'WOLKSVAGEN PORO'! To σωστο ειναι 'VOLKSWAGEN POLO'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            georgex last edited by

                                            Ο χρήστης frogy έγραψε:
                                            Οχι συνεχιζω να βαζω αυτα που 'προτινει' (επιβαλει) η αντιπροσωπεια. Οταν τελειωσει η εγγυηση μαλλον θα παω σε 5W40. Σταματησε να καει λαδι μονο του παντος... Σαν να εστρωσε το αμαξι, και μαλιστα σε αυτα τα χιλιομετρα (που σταματησε να καει) ενιωθα τον κινητηρα πιο δυνατο.

                                            άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις λάδια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr