-
Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?
Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.
Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.
Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ,
-
Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?
Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.
Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.
Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ,
-
Αγαπητοί αναγνώστες, δημοσιογράφοι του περιοδικού.
Είμαι ιδιοκτήτης ενός POLO WOLKSVAGEN 16V (τελευταίο μοντέλο). Το αυτοκίνητο απο την ημέρα που το έχω πάρει φαίνεται να καίει λαδια. Ενημερώθηκα αρχικά απο την KARENTA οτι είναι φυσιολογικό στα πρώτα χιλιόμετρα του κινητήρα. Το φαινόμενο συνεχίστικε μετά τα 15000 Km και ενημερώθηκα εκ νέου οτι αυτό είναι κάτι το οποίο υπάρχει και στο μέλλον. Επιπλέον με παρέπεμψαν στο βιβλίο του αυτοκινήτου στο οποίο αναφερεται ρητά πως το αυτόκίνητο υπάρχει περίπτωση να κάψει μέχρι και 1lt /1000 Km. Τελευταία το αυτόκίνητο παρατήρησα (είμαι αυτή τη στιγμη στα 38000 Km) οτι καταναλώνει λάδια περισσότερο απο ό,τι πρίν. Για να μετρήσω την κατανάλωση περίμενα να μου ανάψει η ένδειξη λαδιού. Ελεγξα τη σταθμη και όντως ήταν στο χαμηλότερο σημείο. Προσθεσα 1lt λάδι. Μετά απο 890 Km μου ξαναάναψε η ένδειξη λαδιού. Έλενξα τη στάθμη λαδιού και όντως ήταν πάλι στο κατώτερο σημείο. Το αυτόκίνητο λοιπόν φαίνεται να καίει λάδια περισσότερο απο 1lt/1000Km. Το πήγα λοιπόν στο συνεργείο και μου είπαν πως είναι φυσιολογικό?!?
Κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως είναι αντιφατικό. Απο την μία να χρησιμοποιούν την συγκεκριμένη οδηγία (οτι το αυτοκίνητο μπορεί να κάψει μέχρι και 1lt/1000km) ώστε να δικαιολογηθεί κατανάλωση λιγότερη απο αυτό το όριο, και απο την άλλη όταν χρησιμοποιώ εγώ την συγκεκριμένη οδηγία για να δηλώσω την συγκεκριμένη δυσλειτουργία ( για κατανάλωση μεγαλύτερη απο το όριο) να προφασίζονται πως το αυτοκίνητο 'works as designed'.
Η εγγύηση του αυτοκινήτου λήγει σε 3 μήνες και είναι κάτι που με απασχολει έντονα. Επιπλεον το αυτοκίνητο παρουσιάζει κάποια άλλα προβληματα (π.χ. διακοπες του κινητήρα κατα την πορεία), για τα οποία 'ο εγκέφαλος δεν έχει καμία ένδειξη οτι κάτι πάει λάθος' οπότε 'το αυτοκίνητο είναι μιά χαρα'.
Ζητώ την συμβουλή σας για το ποιές ενέργειες 8α πρέπει να προβώ ώστε να βρώ το δικιο μου πρίν να λήξει η εγγύηση του αυτοκινήτου. Αυτή την στιγμή έχω απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών αλλα δεν είμαι ιδιέταιρα αισιόδοξος για το αποτέλεσμα.
Ευχαριστώ,
-
Δεν πιστεύω να είναι ο 1.4 με τα 75 άλογα ε;
-
Νομίζω ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι καίει παραπάνω απο 1 λίτρο ανα 1000 χμ τότε δικαιούσαι μέχρι και νεο αυτοκίνητο,αλλα θα έπρεπε να μιλήσεις με ένα δικηγόρο για να σου πει πως να κινηθείς,και πως να κινηθείς γρήγορα.
-
Κοίταξες μήπως έχει διαρροή από την φλάτζα κεφαλής; Έτσι είχα πάθει με ένα Mercedes Sprinter.
-
Πέρνα και ζήτα τη γνώμη και άλλων μηχανικών από 1-2 ακόμα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW.
Δεν είναι καθόλου φυσιολογική τέτοια κατανάλωση λαδιού σε καινούργιο αυτοκίνητο.
Επίσης είναι καλή ιδέα να συμβουλευτείς και κάποιον νομικό για πιθανές ενέργειές σου...
-
Τι να πω. Αυτά πάντως τα προβλήματα φαίνεται να είναι τυπικά πλέον για VW...
Εγώ βάζω στοίχημα ότι κάποια αστοχία στα τσιμουχάκια των βαλβίδων θα είναι. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Νομίζω ότι αν μπορείς να αποδείξεις ότι καίει παραπάνω απο 1 λίτρο ανα 1000 χμ τότε δικαιούσαι μέχρι και νεο αυτοκίνητο,αλλα θα έπρεπε να μιλήσεις με ένα δικηγόρο για να σου πει πως να κινηθείς,και πως να κινηθείς γρήγορα.Αλλαγή αυτοκινήτου με τίποτα, αλλαγή κινητήρα μπορεί να ζητήσει
-
Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο Audi A3 2.0 που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.
-
Δεν καταλαβαίνω πως αφού τους εξήγησες οτι καίει παραπάνω από 1 λίτρο/1000χλμ, σου είπαν οτι είναι φυσιολογικό...
Δοκίμασε και σε άλλα εξουσιοδοτημένα όπως σου πρότειναν ήδη. Υπάρχουν μεγάλες διαφορές στην αντιμετώπιση προβλημάτων, μεταξύ των συνεργείων.
-
Εχω και εγω το τελευταιο polo με τα 100αλογα. Μεχρι τα 10000χλμ μου εκαιγε λαδια αλλα οχι τοσο πολλα, δηλαδη περιπου 1-1,5λτ ανα 5000χλμ. Απο τοτε δεν μου καιει τιποτα σχεδον και του ψιλοπινω το αιμα (ειδικα τωρα που εβαλα και το βαρελακι της bmc..). Γιατι δεν δοκιμαζεις να πας και αλλου οπως ειπαν τα αλλα παιδια...? Παντος δεν ειναι καθολου φυσιολογικο...
-
εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.
Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...
Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...
Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..
Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.
Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...
Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..
Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...
Αν δε κανω λαθος, 10/40 βαζουν στα Ιμπιζα, αλλα κανονικα ενα τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση, σε θα επρεπε να καιει ουτε και με 0/40.
Εσυ αλλαξες τυπο λαδιου και ειδες διαφορα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εγω που εχω το ιδιο μοτερ με τον frogy, δεν εχω παρατηρησει να καιει καθολου λαδια.
Ειναι υπερβολικη η καταναλωση που λες, για να μην πω απαραδεκτη! Το κακο ειναι οτι ο κατασκευαστης καλυπτεται με αυτα που λεει στο βιβλιο του...
Βρες μια καλη αντιπροσωπια και πηγαινε εκει..
Οταν εβαλα το βαρελακι στη seat force στην αμφιθεας τους ειπα οτι το αμαξι μου εκαιγε λαδια στην αρχη. Τους λεω μας βαζουν λαδια 0W40 και γελουσαν . Ε μου λεει το παιδι πως να μην σου τα καει εμεις στα ibiza βαζουμε 5W40 ή 10W40 (δεν θυμαμαι) και δεν ειχαμε τετοια κρουσματα. Αλλα και παλι εσενα ειναι υπερβολικη η καταναλωση...
Αν δε κανω λαθος, 10/40 βαζουν στα Ιμπιζα, αλλα κανονικα ενα τετοιο μοτερ σε καλη κατασταση, σε θα επρεπε να καιει ουτε και με 0/40.
Εσυ αλλαξες τυπο λαδιου και ειδες διαφορα?
Οχι συνεχιζω να βαζω αυτα που 'προτινει' (επιβαλει) η αντιπροσωπεια. Οταν τελειωσει η εγγυηση μαλλον θα παω σε 5W40. Σταματησε να καει λαδι μονο του παντος... Σαν να εστρωσε το αμαξι, και μαλιστα σε αυτα τα χιλιομετρα (που σταματησε να καει) ενιωθα τον κινητηρα πιο δυνατο.
-
ενταξει, δεν ειναι παραξενο να καψει καποια καποια λαδια στην αρχη, αφου σταματησε παντως εχει καλως!
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο Audi A3 2.0 που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.Νομίζω ότι είχα διαβάσει στο ίδιο περιοδικό για την περίπτωση μιας κυρίας που ένα Polo (πάλι) της έκαιγε πολλά λάδια εκτός εγγύησης. Της έκαναν πολύ μεγάλη έκπτωση στην επισκευή ή στην αντικατάσταση κινητήρα, δεν θυμάμαι καλά.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Αν συνεχίσουν να σου λένε οτι 'ειναι φυσιολογικό', στείλε ένα γραμματάκι σε κάνα περιοδικό . Θυμάμαι σε κάποιο τεύχος Autocar που είχε στείλει κάποιος γράμμα για ένα καινούριο **Audi A3 2.0 **που έκαιγε λάδια σαν τρελό και μετά τη δημοσίευση του γράμματος του αλλάχτηκε ο κινητήρας.Ωχ τωρα το ειδα. Παιδια αυτος ειναι ενας φιλος μου ο οποιος εχει κινησει νομικα το θεμα και απαιτησε αντικατασταση. Τελικα του ειπαν για κινητηρα και συμβιβαστηκε. Μιλαμε για πολυ λαδι ομως. Και το χειροτερο ειναι οτι το πηρε λιγο πριν πεσουν οι τιμες 41000€!!!!! Οταν μετα απο λιγο καιρο βγηκε η τιμη του 3.2 και ηταν κοντα στις 41000 χτυπουσε το κεφαλι. Ο φιλος μου εχει ακομα και το παλιο Α3 1.8Τ το οποιο πραγματικα του επινε το αιμα και δεν του εχει βγαλει το παραμικρο!!
Φιλε asdroilas αλλαξε λιγο τον τιτλο γιατι γραφεις 'WOLKSVAGEN PORO'! To σωστο ειναι 'VOLKSWAGEN POLO'
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Οχι συνεχιζω να βαζω αυτα που 'προτινει' (επιβαλει) η αντιπροσωπεια. Οταν τελειωσει η εγγυηση μαλλον θα παω σε 5W40. Σταματησε να καει λαδι μονο του παντος... Σαν να εστρωσε το αμαξι, και μαλιστα σε αυτα τα χιλιομετρα (που σταματησε να καει) ενιωθα τον κινητηρα πιο δυνατο.άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξεις λάδια
Υπερβολική κατανάλωση λαδιού. WOLKSVAGEN PORO 16V.(last ver)