-
Ουτε εγω τον εχω συνηθησει δυστυχως Με κουραζει.Αναφερομαι μονο στον τροπο που γραφει .
Και διαβαζω 4Τ εδω και 17 χρονια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ουτε εγω τον εχω συνηθησει δυστυχως Με κουραζει.Αναφερομαι μονο στον τροπο που γραφει .
Και διαβαζω 4Τ εδω και 17 χρονια...ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΘΙΓΑΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ
ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΑΕ ΣΧΟΛΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ -
Διαβάζοντας, κατά τύχη, το εν ριπή των τελευταίων 4 τροχών (448) ο Σ.Χ γράφει ότι θέλει να οδηγήσει το Tiguan με τον diesel του Freetrack. Από όσο γνωρίζω οι κινητήρες diesel του Tiguan είναι common rail, σε αντίθεση με των παλιότερο του Freetrack που είναι PDI ή unit injection...είναι λάθος ή όχι?
-
Ο χρήστης morisson έγραψε:
ΔΙΑΒΑΖΩ 4Τ ΑΠΟ ΤΑ 16 ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ 47 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΟΝΤΑ 31 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΤΕ Ο Σ.Χ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ?
ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΕΝΤΟΝΙΑ,ΠΑΥΛΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΥΛΕΣ,ΜΑΣ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΠΑΛΙ Ο ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ
ΠΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ Α8 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ.
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4Τ ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΞΕΝΗΣ ΜΙΞΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥΚαι εγώ συμφωνώ σε αυτό.
-
Ο χρήστης chazlp1989 έγραψε:
ΔΙΑΒΑΖΩ 4Τ ΑΠΟ ΤΑ 16 ΜΟΥ
ΕΙΜΑΙ 47 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΚΟΝΤΑ 31 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΚΤΙΜΩ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ.
ΑΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΟΤΕ Ο Σ.Χ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ?
ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΕΝΤΟΝΙΑ,ΠΑΥΛΕΣ ΣΤΙΣ ΠΑΥΛΕΣ,ΜΑΣ ΞΕΦΟΥΡΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΤΩΧΟΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΠΑΛΙ Ο ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ
ΠΙΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ Α8 ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΟΣ.
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4Τ ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΞΕΝΗΣ ΜΙΞΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥΚαι εγώ συμφωνώ σε αυτό.
Σε τι συμφωνείς. Αν δε μπορείς να τον καταλάβεις (πες μου ότι καταλάβαινες τον Ζουράρη; ) προσπέρνα τη σελίδα και άσε όσους μπορούν να τον καταλάβουν να τον διαβάζουν.
Έτσι γράφει ο άνθρωπος σαράντα χρόνια Τούρκικα, τώρα θα αλλάξει; -
Χα, τι μου θύμισες τώρα , τον Ζουράρι.
Τουλάχιστον στα κείμενα του ΣΧ μπορείς άνετα να καταλάβεις το συγγραφέα δίχως να κοιτάξεις.
Για μένα ήταν κάτι το ξεχωριστό ,ένοιωθα ότι με έβαζε στο κλίμα της δικής του παρέας , κάτι σαν προνόμιο. -
Καλημέρα! Ο Στάθης Σ. ζωγράφισε πάλι στο πρώτο φετινό τεύχος. Υπέροχος...απόλαυσα το κείμενο του...πάντα τέτοια!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Καλημέρα! Ο Στάθης Σ. ζωγράφισε πάλι στο πρώτο φετινό τεύχος. Υπέροχος...απόλαυσα το κείμενο του...πάντα τέτοια!+1
Μονο που εγω δεν το απολαυσα, γιατι οι αληθειες που γραφει ειναι κυριολεκτικα δραματικες... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Καλημέρα! Ο Στάθης Σ. ζωγράφισε πάλι στο πρώτο φετινό τεύχος. Υπέροχος...απόλαυσα το κείμενο του...πάντα τέτοια!
+1
Μονο που εγω δεν το απολαυσα, γιατι οι αληθειες που γραφει ειναι κυριολεκτικα δραματικες...ξέρεις...μου αρέσει η ικανότητα του να περιγράφει σε λίγες αράδες καταστάσεις και πραγματικότητες που άλλοι χρειάζονται σελίδες για να περιγράψουν.
Ειδικά που ο λόγος του παράλληλα είναι απλός και ευκολονόητος. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Μια ερωτηση προς τις Τεχνικες Εκδοσεις.
Με τον δευτερο τομο της ιστοριας απο τον κ. Λιβερη ,τι γινεται;Αργει,πολυ αργει.Και ο τομος και η απαντηση.
-
Ο πατέρας μου είχε κάποτε το 'Οδηγώντας' στην πρώτη του έκδοση. Ένα πλήρες, ωραιότατο βιβλίο (αυτό που είχε λήψη από πίσω από τον δεξιό μπροστινό τροχό μιας μπλε Lancia εν κινήσει)... Αλλά δυστυχώς χάθηκε σε κάποια μετακόμιση.
Η μεταγενέστερη έκδοση (αυτή με την κόκκινη Porsche 959 στο εξώφυλλο), την οποία βρήκα σε πρακτορείο Τύπου το 2001 και αγόρασα, ήταν πολύ πετσοκομμένη, κακοτυπωμένη, ενώ πολύ μεγάλο μέρος της ύλης της παλιάς έκδοσης έλειπε.
Προβλέπεται μια νέα, ολοκληρωμένη, πλήρης επανέκδοση, στο πνεύμα της παλιάς (της αρχικής), με θέματα οδηγικής τεχνικής, τεχνολογίας οχημάτων κλπ; Θα ήθελα πολύ να έχω ένα τέτοιο βιβλίο μαζί μου.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ο πατέρας μου είχε κάποτε το 'Οδηγώντας' στην πρώτη του έκδοση. Ένα πλήρες, ωραιότατο βιβλίο (αυτό που είχε λήψη από πίσω από τον δεξιό μπροστινό τροχό μιας μπλε Lancia εν κινήσει)... Αλλά δυστυχώς χάθηκε σε κάποια μετακόμιση.Η μεταγενέστερη έκδοση (αυτή με την κόκκινη Porsche 959 στο εξώφυλλο), την οποία βρήκα σε πρακτορείο Τύπου το 2001 και αγόρασα, ήταν πολύ πετσοκομμένη, κακοτυπωμένη, ενώ πολύ μεγάλο μέρος της ύλης της παλιάς έκδοσης έλειπε.
Προβλέπεται μια νέα, ολοκληρωμένη, πλήρης επανέκδοση, στο πνεύμα της παλιάς (της αρχικής), με θέματα οδηγικής τεχνικής, τεχνολογίας οχημάτων κλπ; Θα ήθελα πολύ να έχω ένα τέτοιο βιβλίο μαζί μου.
τι μου θυμιζεις τωρα!!!!! αφου διαβασα το εκλεβα το αυτοκινητο του πατερα μου (εna vauxall viva) και πηγαινα σε ενα χωματοδρομο για να δω πως ειναι να φρεναρεις με το αριστερο.κατι σαν ευαγγελιο το ειχα.
-
Ο χρήστης ieron έγραψε:
Μια ερωτηση προς τις Τεχνικες Εκδοσεις.
Με τον δευτερο τομο της ιστοριας απο τον κ. Λιβερη ,τι γινεται;Αργει,πολυ αργει.Και ο τομος και η απαντηση.
Θα πρέπει πρώτα ο κ. Λιβέρης να τελειώσει τη συγγραφή του δεύτερου τόμου, ώστε να μπορέσουν οι Τεχνικές Εκδόσεις να τον προωθήσουν στο ενδιαφερόμενο κοινό. Όπως γνωρίζετε, κανένα βιβλίο δε μπορεί να εκδοθεί αν πρώτα δεν γραφτεί...
Απαντησις εληφθη.Νοημα κατενοηθη.
-
-
Δε ξερω ποσοι το προσεξατε,αλλα στο τελευταιο τευχος παρουσιαζει μεγαλο ενδιαφερον η εκτενης αναφορα στις διαφορες αναμεσα στα service σε εξουσιοδοτημενα και στα ανεξαρτητα συνεργεια.
Πιο συγκεκριμενα αναφερεται στη VW ,η οποια για ενα Polo,ζητησε ενα τρελο ποσο ακομα και για εργασιες οι οποιες δεν χρειαζονταν!!!
Στο εξουσιοδοτημενο VW,ζητησαν για το service μεχρι και 1062 ευρω,ενω στο ανεξαρτητο τελικα χρεωθηκε 300 ευρω.
Για να λεμε και τα καλα ... -
Η αλήθεια είναι ότι το περιοδικό έχει κάνει βήματα μπροστά σε περιεχόμενο τον τελευταίο καιρό, όσο κι αν γκρινιάζουμε.
Ορθώς έχουν γίνει πολλά θέματα σχετικά με τα εξουσιοδοτημένα που έχουν αποκαλύψει 'σημεία και τέρατα'.
Στο τελευταίο τεύχος (σελ 40) υπάρχει, επίσης, μια πολύ ζωντανή περιγραφή του πολυαναμενόμενου Toyota IQ. Πότε επιτέλους κάποιος κατασκευαστής θα βγάλει στην αγορά έναν πραγματικό αντίπαλο του Smart;
-
Με αφορμή κάποιες τελευταίες ενδιαφέρουσες συζητήσεις στις ενότητες:
ΦΩΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ! 1
ΦΩΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕ! 2
και
Δράσεις 4ΤF για να γίνει καλύτερη η οδηγική μας παιδείαΚαθημερινά παρατηρούμε όλοι μας απίστευτα αίσχη στους δρόμους. Άλλοι ξεχνάνε να βάλουν ζώνη/κράνος,άλλοι αφήνουν τα παιδιά να αλωνίζουν μέσα στο αυτοκίνητο ή τα κρατάνε στην αγκαλιά ως crash test dummies, άλλοι δεν γνωρίζουν τη σωστή χρήση φώτων, άλλοι δεν γνωρίζουν σε περίπτωση ανάγκης πως πρέπει να αντιδράσουν, άλλοι δεν γνωρίζουν πως να ρυθμίζουν σωστά τη θέση οδήγησης, πολλοί οδηγοί γύρω μας αγνοούν απλά και στοιχειώδη πράγματα. Ίσως επειδή κανείς δεν τους το έμαθε, ίσως επειδή δεν είχαν κανένα ερέθισμα όλα αυτά τα χρόνια να τους βάλει σε σκέψη μήπως κάτι δεν κάνουν σωστά.
Δεδομένου του γεγονότος ότι δυστυχώς δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ συντονισμένη προσπάθεια, έστω μια σοβαρή καμπάνια ή πρωτοβουλία σε θέματα που αφορούν την Οδική Ασφάλεια (συμβουλευτικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα), είτε από το αρμόδιο Υπουργείο είτε από τα ΜΜΕ, σας προτείνω το εξής:
Οι 4Τ μπορούν μαζί με κάθε τεύχος να έχουν ένα Video-cd (το κόστος του οποίου πιστεύω είναι αμελητέο), το οποίο να δείχνει στην ΠΡΑΞΗ πως είναι ο σωστός τρόπος να ενεργεί κάποιος. Γιατί κακά τα ψέματα: ένα άρθρο θα το διαβάσει κάποιος, θα δει κάποιες περιορισμένες εικόνες που αντιστοιχούν στο άρθρο και αυτό είναι όλο. Πολλοί ίσως απλά το προσπεράσουν χωρίς να το διαβάσουν καν. Στο cd όμως, του δίνεις ένα κίνητρο έστω από περιέργεια να το βάλει στο dvd player να το δει. Και σίγουρα οι εικόνες που θα δει συγκρατούνται καλύτερα και έχουν και καλύτερο αποτέλεσμα, καθώς βλέπει κανείς στην πράξη πως είναι ο σωστός τρόπος λειτουργίας ή αντίδρασης ή ενέργειας.
Τα θέματα είναι πολλά:
- Εύρεση σωστής θέσης οδήγησης (τα συν και πλην αν δεν έχουμε σωστά ρυθμισμένο το κάθισμα)
- Σωστή χρήση φώτων (σε αυτό μπορείτε να δείτε πόσο χρήσιμες είναι οι πολύ καλές δημοσιεύσεις του χρήστη dpap)
- Σωστή χρήση συστημάτων ασφαλείας του αυτοκινήτου (ζώνες, αερόσακοι, παιδικά καθίσματα κτλ)
- Χρήσιμος εξοπλισμός σε ώρα ανάγκης και χρήση αυτού (πυροσβεστήρας, φαρμακείο, τρίγωνο, γρύλλος, αλυσίδες κτλ)
- Σωστοί χειρισμοί και αντίδραση σε απρόβλεπτα περιστατικά
- Έλεγχος και συντήρηση αυτοκινήτου (πίεση & φθορά ελαστικών, έλεγχος λαδιών, έλεγχος λειτουργίας φαναριών κτλ)
- Συμβουλές για πολύωρη οδήγηση, για μακρινά ταξίδια κτλ.
- Σωστός τρόπος χειρισμού αυτοκινήτου σε υποστροφή ή υπερστροφή
- Σωστή χρήση Abs, και λοιπόν συστημάτων
- Δείγμα μειωμένων αντιδράσεων οδηγών μετά την κατανάλωση αλκοολ (τεστ οδήγησης σε ελεγχόμενο χώρο όπου θα γίνεται αντιληπτή η μειωμένη αντίδραση όσων έχουν πιει)
κτλ κτλ
Όλα τα παραπάνω αν υπήρχαν σε συμβουλευτικό οπτικοακουστικό υλικό, πιστεύω θα βοηθούσαν να διδαχθούν σωστά οι νέοι κυρίως οδηγοί, αλλά και να προβληματιστούν και να διορθώσουν τα λάθη τους οι παλαιότεροι.
Προσωπικά, θα επαινούσα όποιο περιοδικό (ή φορέας) αναλάμβανε μια τέτοια σημαντική πρωτοβουλία (και ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο ποστ).
-
Ακριβώς. Η χρήση παραδειγμάτων μπορεί να είναι πολύ χρήσιμη. Π.χ.:
- Χρήση φώτων σε τούνελ. On-board κάμερα σε αυτοκίνητο Α που θα τραβάει προς τα πίσω. Δεύτερο αυτοκίνητο Β από πίσω που πλησιάζει γρήγορα για προσπέραση τη στιγμή που το Α βγαίνει από το τούνελ. Επανάληψη αυτού τρεις φορές. Τη μία το Β έχει ανοιχτά τα μεσαία φώτα, την άλλη τα μικρά και την άλλη τα έχει όλα σβηστά*. Έτσι, θα αποδειχθεί σε όσους δεν το έχουν σκεφτεί ότι μόνο στην 1η περίπτωση βλέπει ο οδηγός του Α το Β λόγω της αντίθεσης στον φωτισμό.
- Χρήση προβολέων ομίχλης. Αντίστοιχο σκηνικό όπου θα φαίνεται πόσο ενοχλητικοί είναι οι προβολείς (ακόμα και σωστά ρυθμισμένοι), ιδίως σε βρεγμένους δρόμους. Επίσης, θα μπορεί να αναφερθεί με μαθηματικές πράξεις η αδυναμία εντοπισμού/αποφυγής εμποδίων/ανωμαλιών στο δρόμο από τους προβολείς ομίχλης όταν η ταχύτητα ξεπερνάει ένα όριο (50-60 χ.α.ώ.) καταρίπτοντας έτσι μία από τις βασικές δικαιολογίες όσων τους χρησιμοποιούν διαρκώς.
- Απαιτείται να παρανομήσει αλλά θα γίνει σε σχετικά ελεγχόμενες συνθήκες.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
............Καλησπέρα!
Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σας. Κοιτάμε, πως μπορούμε να τις υλοποιήσουμε!
4ΤΡΟΧΟΙ
Μανώλης Σαλούρος -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
...
- Δείγμα μειωμένων αντιδράσεων οδηγών μετά την κατανάλωση αλκοολ (τεστ οδήγησης σε ελεγχόμενο χώρο όπου θα γίνεται αντιληπτή η μειωμένη αντίδραση όσων έχουν πιει)
...
Κάτι τέτοιο όπου φαίνεται η επίδραση κινητού. γηρατειών, αυπνίας, κτλ
ή κάτι τέτοιο όπου φαίνεται ο ρόλος των ελαστικών στο φρενάρισμα. - Δείγμα μειωμένων αντιδράσεων οδηγών μετά την κατανάλωση αλκοολ (τεστ οδήγησης σε ελεγχόμενο χώρο όπου θα γίνεται αντιληπτή η μειωμένη αντίδραση όσων έχουν πιει)
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό