-
Μάλλον στο thread αυτό έπρεπε να ήταν αντιμέτωπο το ford με το kia, αυτή θα ήταν η καλύτερη σύγκριση
-
1.Μερικοί έχετε μπερδευτεί λίγο ανάμεσα στις κατηγορίες οχημάτων.Το ford δεν έχει καμια σχέση με Sorento όπως και με Jeep.To ford συγκρίνεται με αυτ/τα τύπου X-Trail, Rav4 ,κλπ.To Jeep συγκρίνεται με Sorento, Grand Vitara, Πως να το κάνουμε ? Αλλο αυτ/το με κοντές σχέσεις και 3 διαφορικά και άλλο χωρίς κοντές και με 2 διαφορικά (εξαιρείται το forester 2.0X το οποίο υπάρχει για να επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως κάθε εξαίρεση άλλωστε).Αλλο η βούρτσα και άλλο η......μούτζα (αλλού χρησιμοποιείς την βούρτσα και αλλού την μούτζα χωρίς να λέω οτι το ενα είναι καλύτερο απο τ' άλλο).
2.Πάντως σε λίγο παλιότερο τεύχος του car & driver (του ελληνικού) υπάρχει συγκριτικό μεταξύ Sorento 3.5, Cherokee 3.7 και grand vitara XL-7 (παρεπιπτόντως το συμπέρασμα ήταν πως αν το ΚΙΑ δεν λεγόταν ΚΙΑ θα ήταν ο καθαρός νικητής)
3.Για τις άτοκες δόσεις του cherokee θα πρέπει να πούμε πως οι εκδόσεις (limited & renegade) που πλησιάζουν τον εξοπλισμό του sorento είναι αρκετά ακριβότερες απο τον κορεάτη οπότε με δόσεις ας πουμε οτι βγαίνει η ίδια τιμή.
Υ.Γ. Δεν έχω ΚΙΑ.Εγω ενα ταπεινό Patrol ή Land Cruiser αντε ή ενα Nissan Pathfinder θέλω να πάρω.
-
καλησπερα και απο μενα,
Διαβασα με προσοχη ολες τις αποψεις των παιδιων..Εγω σου προτεινω ενα Σαββατο η Κυριακη πρωι, αν εχεις ελευθερο χρονο, να επισκεφτεις την πιστα δοκιμων της jeep στην λεωφορο βουλιαγμενης, στο υψος του Μαρινοπουλου-λιγο πριν απο την γλυφαδα.Η δοκιμη ειναι δωρεαν και εκει θα δεις ποσο δικιο εχουν τα παιδια με τα cheroκee που ωρυονται..ΑΛΛΑ:Αν διαβασα καλα, το cherokee ειναι μεταχειρισμενο..Επειδη ο δοκιμαστης στην πιστα(ο Αλεκος) ειναι και γνωστος μου, τις προαλλες που πηγα μου ειπε μια ιστορια με ενα μεταχειρισμενο wrangler που του εμεινε το χειροφρενο στο χερι πανω στα βουνα..ευτυχως που δεν ηταν μονος του..η γνωμη μου λοιπον ειναι το cherokee αλλα να το ψαξεις πολυ καλα το θεμα..
-
To οποιοδηποτε καινουργιο ειναι καλυτερο με το μεταχειρησμενο της ιδιας κατηγοριας. Απο εκει και περα δε μπορω να καταλαβω το λογο που ενας ανθρωπος χρειαζεται ενα τοσο μεγαλο αμαξι για να κυκλοφορει μεσα στη πολη και να κανει πολλα ταξιδια στην εθνικη. Νομιζω οτι ενα τετοιο τζιπ ειναι το τελευταιο αυτοκινητο που θα πρεπει να παρει.
Φυσικα και δεν θελω να 'την πω' στον ανθρωπο, αφου το παλικαρι τετοιο αμαξι θελει να παρει, δικαιωμα του ειναι. Απλα νομιζω οτι με τα ιδια λεφτα παιρνει πιο μικρο αμαξι πιο καταλληλα για τους λογους που το θελει, πιο πρακτικα και με λιγοτερο κοστος χρησης. -
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
1.Μερικοί έχετε μπερδευτεί λίγο ανάμεσα στις κατηγορίες οχημάτων.Το ford δεν έχει καμια σχέση με Sorento όπως και με Jeep.To ford συγκρίνεται με αυτ/τα τύπου X-Trail, Rav4 ,κλπ.To Jeep συγκρίνεται με Sorento, Grand Vitara, Πως να το κάνουμε ? Αλλο αυτ/το με κοντές σχέσεις και 3 διαφορικά και άλλο χωρίς κοντές και με 2 διαφορικά (εξαιρείται το forester 2.0X το οποίο υπάρχει για να επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως κάθε εξαίρεση άλλωστε).Αλλο η βούρτσα και άλλο η......μούτζα (αλλού χρησιμοποιείς την βούρτσα και αλλού την μούτζα χωρίς να λέω οτι το ενα είναι καλύτερο απο τ' άλλο).2.Πάντως σε λίγο παλιότερο τεύχος του car & driver (του ελληνικού) υπάρχει συγκριτικό μεταξύ Sorento 3.5, Cherokee 3.7 και grand vitara XL-7 (παρεπιπτόντως το συμπέρασμα ήταν πως αν το ΚΙΑ δεν λεγόταν ΚΙΑ θα ήταν ο καθαρός νικητής)
3.Για τις άτοκες δόσεις του cherokee θα πρέπει να πούμε πως οι εκδόσεις (limited & renegade) που πλησιάζουν τον εξοπλισμό του sorento είναι αρκετά ακριβότερες απο τον κορεάτη οπότε με δόσεις ας πουμε οτι βγαίνει η ίδια τιμή.
Υ.Γ. Δεν έχω ΚΙΑ.Εγω ενα ταπεινό Patrol ή Land Cruiser αντε ή ενα Nissan Pathfinder θέλω να πάρω.
ΤΖΟΝ ΚΟΚ σωστα λες το Μαβερικ 2.3 συνγκρινεται με το Ραβ με το Νισσαν κτλ.κτλ..αλλα.το 3.0λιτρο ειναι τοσο πιο μπροστα απο αυτα(1η 70χλμ,2ρα απο 0 εως 135χλμ και 3η 195χλμ) ωστε δεν εχει νοημα η συνγκριση γιαυτο και το συνγκρινουμε με Τσεροκι με Βιταρα με Σορεντο γιατι υστερει απο αυτα στο καθαρο πολυ σκληρο εκτος δρομου κοματι (κυριως αργα πολυ ανηφορικα) λογω ανυπαρξιας κοντων...αλλα στην μικτη χρηση ειναι καλυτερο..
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
...αλλα στην μικτη χρηση ειναι καλυτερο..
Εννοείς ότι είναι καλύτερο στην κίνηση εντός δρόμου?
Εγώ θα έλεγα ότι είναι εξίσου καλά.
Θα ήθελα να ξέρω όμως πού το στηρίζεις αυτό. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
...αλλα στην μικτη χρηση ειναι καλυτερο..
Εννοείς ότι είναι καλύτερο στην κίνηση εντός δρόμου?
Εγώ θα έλεγα ότι είναι εξίσου καλά.
Θα ήθελα να ξέρω όμως πού το στηρίζεις αυτό.(0-70xlm με 1η 0-135χλμ με 2ρα και 195χλμ τελικη με 3η......(και με οβερντραιβ)γιατι μπαινει κοφτης...
60-80 και 80-120 σε χρονους με κικνταουν κατω απο 4 και 8 sec..
0-100 9.8 kai οχι 10.5 που γραφουν τα τεστ
Ομως ξαναλεω πως οτι στο εκτος ειναι στα ειδικα δυσκολα κοματια το Τσεροκι πολυ καλυτερο........λογω αργων σχεσεων......
-
ΣΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ
ΤΗΝ CHRICLER MOY ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ
ΤΟ CHEROKEE 3.7 ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ 220 ΧΛΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΛΜ?? -
Ο χρήστης nickpar έγραψε:
ΣΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ
ΤΗΝ CHRICLER MOY ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ
ΤΟ CHEROKEE 3.7 ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ 220 ΧΛΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΛΜ??Στο Μαβερικ εγω εχω κανει ενα μικρο κολπο και εχω πραγματικη τελικη 200χλμ μετρημανα απο GPS ενω το κοντερ μου ελεγε 190+ σε ευθεια!!!!και σε κατηφορα (δηλ στην ευθεια του Σηρειου) το κοντερ επιασε κοφτη στα 195+(κοντα στα 200) και η πραγματικη μου ταχυτητα ηταν 208χλμ........
Το κολπο δεν το λεω.........(δεν πηραξα μοτερ) -
Εστω λοιπόν ότι πιάσαμε τα 220, ίσως και τα 260! Είμαστε σοβαροί. 2 τόνοι με αεροδυναμική περιπτέρου με 220?
Το αυτοκίνητο έχει μια άνετη πορεία μέχρι τα 170. Θα έλεγα ότι ταξιδεύει τρομερά άνετα ανάμεσα στα 120-160. Μετά αρχίζουν οι θόρυβοι και η ανασφάλεια. Τουλάχιστον με τα δικά μου αυτιά και μάτια. Πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για να πας παραπάνω. Ασε που βλέπεις την κατανάλωση και κουλάρεις...
Εαν θέλει κάποιος να πηγαίνει με 220 ας πάρει το forester XT. Τα 4χ4 δε υπάρχει λόγος να τα συγκρίνουμε με βάση την τελική. Τα συμπεράσματα που εξάγονται είναι επικίνδυνα.
Βέβαια κατανοώ ότι γίνεται σύγκριση όσον αφορά την τεχνολογία και τις ανοχές αλλά μη το αρακάνουμε κι όλας. Πάντως είμαι πολύ περίεργος σχετικά με το 'πείραγμα' του Ford. (εγκυκλοπαιδικά...)
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Εστω λοιπόν ότι πιάσαμε τα 220, ίσως και τα 260! Είμαστε σοβαροί. 2 τόνοι με αεροδυναμική περιπτέρου με 220?Το αυτοκίνητο έχει μια άνετη πορεία μέχρι τα 170. Θα έλεγα ότι ταξιδεύει τρομερά άνετα ανάμεσα στα 120-160. Μετά αρχίζουν οι θόρυβοι και η ανασφάλεια. Τουλάχιστον με τα δικά μου αυτιά και μάτια. Πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος για να πας παραπάνω. Ασε που βλέπεις την κατανάλωση και κουλάρεις...
Εαν θέλει κάποιος να πηγαίνει με 220 ας πάρει το forester XT. Τα 4χ4 δε υπάρχει λόγος να τα συγκρίνουμε με βάση την τελική. Τα συμπεράσματα που εξάγονται είναι επικίνδυνα.
Βέβαια κατανοώ ότι γίνεται σύγκριση όσον αφορά την τεχνολογία και τις ανοχές αλλά μη το αρακάνουμε κι όλας. Πάντως είμαι πολύ περίεργος σχετικά με το 'πείραγμα' του Ford. (εγκυκλοπαιδικά...)
ειπα δεν πειραξα τιποτα εργοστασιακο, εκανα ομως κατι και κερδισα 7% τελικη ταχυτητα και 7% επιταχυνση!!!!!!!! (μετρημενα με GPS)Αυτο πετυχαινει μονο σε ιπποδυναμεις ανω των 200 ιππων......(εαν το κανεις και εσυ τοτε και εσυ θα κερδισεις 3- 4% και σε επιταχυνση αλλα και σε τελικη λογο μεγαλυτερου βαρους απο εμενα
Ερχομουν απο Λαρισα και στην εισοδο απο Θηβα μπηκε ενα Φορεστερ ΧΤ2.0 το οποιο δεν πιστευε πως το πηγαινα διπλα -βεβαια κακα τα ψεματα καποια στιγμη αρχισε να απομακρυνεται αλλα πολυ δυσκολα αιντε να πηγαινε με 7-8 χλμ πιο γρηγορα
-
iperodige δοκίμασες αυτά που ισχυρίζονται με το ρεύμα στα μπουζοκαλώδια;
-
Το πιο απλό θα ήταν να αλλάξεις λάστιχα
-
Πε μαγκες το Cherokee 2.4 με μεγαλη διαφορα σε δυνατοτητες σε σχεση με το 3.7 ?Αξιζει καθολου σαν αγορα?
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Πε μαγκες το Cherokee 2.4 με μεγαλη διαφορα σε δυνατοτητες σε σχεση με το 3.7 ?Αξιζει καθολου σαν αγορα?Η σημαντικότερη διαφορά είναι στο σύστημα τετρακίνησης. Αναλυτικά sto 3.7 υπάρχουν οι ακόλουθες επιλογές και επιπλεόν το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης:
[list:1e9b5yei]1. Πίσω κίνηση
2. Τετρακίνητο με κεντρικό διαφορικό για δυνατότητα χρήσης και στην άσφαλτο.
3. Τετρακίνητο με μπλοκαρισμένο το κεντρικο διαφορικό για ισόποση κατανομή της ροπής σε μπροστινό και πίσω άξονα (IKE μην γκρινιάζεις. Ας κάνουμε μία άτυπη συμφωνία να το λέμε ροπή και ας μην ισχύει απόλυτα αυτό )
4. Η επιλογή 3 + κοντές σχέσεις.[/list:u:1e9b5yei]
Το 2.4 δεν έχει κεντρικό διαφορικό καθώς και πίσω μπλοκέ. Οπότε από τα παραπάνω δεν έχει την θέση 2 στον επιλογέα της τετρακίνησης. Η τετρακίνησή του δηλαδή είναι τύπου 'vitara'. Οπότε σε σχέση με το 3,7 υστερεί (αρκετά) εκτός δρόμου. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Πε μαγκες το Cherokee 2.4 με μεγαλη διαφορα σε δυνατοτητες σε σχεση με το 3.7 ?Αξιζει καθολου σαν αγορα?
Η σημαντικότερη διαφορά είναι στο σύστημα τετρακίνησης. Αναλυτικά sto 3.7 υπάρχουν οι ακόλουθες επιλογές και επιπλεόν το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης:
[list:oavpvesg]1. Πίσω κίνηση
2. Τετρακίνητο με κεντρικό διαφορικό για δυνατότητα χρήσης και στην άσφαλτο.
3. Τετρακίνητο με μπλοκαρισμένο το κεντρικο διαφορικό για ισόποση κατανομή της ροπής σε μπροστινό και πίσω άξονα (IKE μην γκρινιάζεις. Ας κάνουμε μία άτυπη συμφωνία να το λέμε ροπή και ας μην ισχύει απόλυτα αυτό )
4. Η επιλογή 3 + κοντές σχέσεις.[/list:u:oavpvesg]
Το 2.4 δεν έχει κεντρικό διαφορικό καθώς και πίσω μπλοκέ. Οπότε από τα παραπάνω δεν έχει την θέση 2 στον επιλογέα της τετρακίνησης. Η τετρακίνησή του δηλαδή είναι τύπου 'vitara'. Οπότε σε σχέση με το 3,7 υστερεί (αρκετά) εκτός δρόμου.Δεν παυει ομως να ειναι αρκετα ψηλο , με αργα και με ενισχυμενο σασι και πλαισιο αρα καλυτερο απο Βιταρα και τα παρομοια....
(Παρε Μαβερικ 2.3)
-
Τι καθεστε και λετε τωρα και συγκρινετε ανομοια οχηματα?
Τo Cherokee ειναι καθαροαιμο jeep ενω το maverick ειναι suv, οτι κινητηρα και να εχει το δευτερο αυτο δεν αλλαζει απολυτος ΤΙΠΟΤΑ!
Αν θελει ο ανθρωπος να κανει ταξιδια και να αντεχει σε κακουχιες οπως βροχες και κανα ψιλο χιονι ας διαλεξει την αντιστοιχη κατηγορια, δηλαδη τα suv! Το Cherokee ειναι αψογο τζηπ αλλα δεν μπορεις να τρεξεις με αυτο στην Εθνικη ενω βρεχει π.χ. και να εχεις μπλοκαρει την τετρακινηση γιατι θα ξεσκισεις το διαφορικο του! To Cherokee ειναι για εκτος δρομου διαδρομες κυριως φτιαγμενο, για το βρεγμενο οδοστρωμα με την πισω κινηση μονο ενεργοποιημενη συμπεριφερεται σαν ενα βαρυ πισωκινητο οχημα και τιποτα παραπανω! Απο την αλλη μερια ενας συνεκτικος συμπλεκτης του Maverick θα συμπεριφερθει πολυ καλυτερα σε ενα ταξιδι αφου θα ενεργοποιησει την 4κινηση οταν αυτη χρειαστει. Ετσι και λιγοτερη καταναλωση εχουμε αλλα και τα κρατηματα χωρις φθορες διαφορικων.
Προσωπικα εχω ενα απλο HRV ΗΟΝDA που δεν συγκρινεται με τα παραπανω οχηματα αλλα διαβαζω εδω και αρκετα καιρο για την 4κινηση και πιστευω πως η θεση μου στεκει.
Ελπιζω να βοηθησα στην επιλογη αναμεσα στα 2 οχηματα. -
[quote='amstrad']Τι καθεστε και λετε τωρα και συγκρινετε ανομοια οχηματα?
Πες τα Χρυσόστομε .... -
ΜΑΒΕΡΙΚ 3.0 για ολα πιο εδω... και ΤΣΕΡΟΚΙ 3.7 για ολα πιο εκει...!!
-
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
Πε μαγκες το Cherokee 2.4 με μεγαλη διαφορα σε δυνατοτητες σε σχεση με το 3.7 ?Αξιζει καθολου σαν αγορα?ΦΙΛΕ PANO7
ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ 2.4 ΚΑΙ
ΤΩΡΑ 3.7 CHEROKEE KJ
ΠΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ 2.4 ΤΟ 2003 …….
ΚΑΙ ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ 3.7 ΣΕ 7 ΜΗΝΕΣ ΜΕ 8000Κμ
ΕΧΑΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΦΙΛΟΣ MECO ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΩΣΤΑ
ΕΝ ΜΕΡΕΙ .
ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ …
ΤΟ 2.4 ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΙΛΩΝ & ΙΠΠΩΝ 12,4
ΤΟ 3.7 ΕΧΕΙ 8,9 ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ
ΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΑΝΕΤΑ
Η ΔΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΟΓΩ ΑΝΕΣΗΣ
ΤΟΥ 3.7 Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΘΕΣ
ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ
ΤΟ 2.4 ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ PART TIME ΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ
ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΤΡΙΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΡΔΙΖΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΦΙΓΓΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ .
ΜΕΤΑ ΤΟ AUTO ΣΑΣΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΕΤΟ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΤΙΣ
OFF ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ,ΚΑΙ ΤΟ CRUISE CONTROL ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ
ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ.
jeep cherokee vs new Ford Maverick