Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 71
    • Best 0
    • Groups 0

    turbo-rabitt

    @turbo-rabitt

    καθηγητης Αγγλικων - Γρηγορη οδηγηση

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    71
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    turbo-rabitt Unfollow Follow

    Latest posts made by turbo-rabitt

    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Ο χρήστης iceman7 έγραψε:

      Εγω να πω οτι αν εχεις ενα δικινητο και ενα τετρακινητο ιδιο μοντελο οπως το vitara σε δυσκολες συνθηκες οπως χιονι τοτε εχοντας αλυσιδες στο δικινητο θα φυγεις.Μη νομιζει καποιος οτι στο 4χ4 δε χρειαζονται

      Με τα κατάλληλα λάστιχα και τετρακίνηση, οι αλυσίδες θα απαιτηθούν μόνο σε αρκτικές καταστάσεις! 20 χρόνια τώρα ποτέ δεν χρειάστηκαν και μιλάω και για άγριες φάσεις σε χωματόδρομο στο βουνό με 30 πόντους χιόνι στον δρόμο και δυό μέτρα στην άκρη του δρόμου. Μιλάω βέβαια και για κορυφαίο off-roader με λάστιχα M&S...

      Το κυριότερο και δη για το χιόνι ειναι τα λάστιχα.
      Εδω με τα καλοκαιρινά που φοράμε όλη τη χρονια μόνη λύση ειναι οι αλυσίδες.
      Τετρακίνηση για καμια άμμο η λασπουριά κυριως αλλα εκει αν πας και μπλέξεις τα θέλει ο πισινός σου.
      Εγώ εχοντας το RAV4 8 σχεδόν χρονια όποτε κινήθηκα εκτός δρόμου μονο στο ύψος βασίστηκα και στα 80-20 ελαστικά. Ανέβηκα την καλιακούδα και πήγα 'πάντα βρέχει' χωρις τετρακίνηση .... Ακομα και Παρνασσό που πήγα μια φορα σε πατημένο χιόνι δεν είδα την τετρακίνηση να εμπλέκεται.

      Το ότι πήγες μία φορά στα μέρη που αναφέρεις δεν λέει τπτ..Για έλα Κατεχάκη μια μέρα με ψιλόβροχο και δοκίμασε να ξεκινήσεις σταματημένος απο την ανηφόρα την μεγάλη που έχει να δεις κλάμα...Αυτά έλεγε και ο κολλητός μου με το δικίνητο Sportage και τώρα μουτζώνει τον ευατό του που δεν πήρε τετρακίνητο...Όσο για τον Παρνασσό και το πατημένο χιονάκι που αναφέρεις να ξέρεις ότι υπάρχουν πολλαααααα είδη χιονιού...Μην σου έκανε εντύπωση αν την επόμενη ημέρα δεν μπορούσες να κάνεις βήμα με το....φαινομενικά ίδιο χιονάκι , όταν το τετρακίνητο θα πήγαινε αέρα...Το πρόβλημα στα τετρακίνητα είναι οι κατηφόρες και να σέβεσαι αυτό που οδηγείς....Οι αλυσίδες εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχουν ΠΑΝΤΑ ότι και να οδηγείς..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: terios 2006 lsd / vsc

      Ο χρήστης alp έγραψε:
      καλημερα, καλως σας βρηκα.

      σκεφτομαι να αγορασω για την συζυγο, ενα terios 1,5 του 2006, αυτόματο, μπας και ξεκινησει να οδηγει.
      η χρηση του θα ειναι σαν αυτοκινητο πόλης.

      αν μπορει κάποιος να βοηθησει, πως ξεχωριζω αν εχει LSD ή VSC?

      ευχαριστώ.

      Καλησπέρα, η έκδοση με το VSC ήταν η πιο ακριβή τότε.Αφού ψάχνεις για την συγκεκριμμένη, να ξέρεις ότι λέγεται sx plus.Επίσης, να ξέρεις ότι είχε επιπλεον σύστημα ελέγχου ανάβασης/κατάβασης.

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Η κόρη παίρνει δίπλωμα….

      Από πολύ........έγκυρες πηγές πάντως μαθαίνω ότι ο αγαπητός Γιώργος βρήκε τελικά αυτοκίνητο δια την κορασίδα του

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης trail-rated έγραψε:
      Καλησπέρα και απο μένα.Χαίρομαι που καταλήξαμε απο το 'οσο τζιπ είναι το Terios τόσο είναι και το sx4/sedici' στο οτι το terios είναι καλύτερο εκτός.Αρχικά το Τerios πλασάρεται ως ATV και τέτοιο είναι και ας μην έχει αργά.Η γενίκευση οσα δεν έχουν αργά είναι ίδια είναι αβάσιμη και τα freelander 2 range rover evoque haldex έχουν αλλά δεν είναι ίδια με το sx4/sedici!!.Eν προκειμένω το terios διαθέτει αρκετά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων τουλάχιστον πίσω ενώ τα δίδυμα έχουν ασφάλτινο set up.Οποτε οταν ο χωματόδρομος γίνει κακοτράχαλος θα ζοριστούν πολύ αν φυσικά περάσουν ενα νεροφάγωμα προσθέστε και τη γωνία προσέγγισης Τerios 38 μοίρες sx4 17(ανύπαρκτη).Τέλος έγινε διέλευση απο υδάτινο κώλυμα 50 εκ απο terios(μαμα) χώρις να μπει σταγόνα στην καμπίνα.Με sx4-sedici τι θα γινόταν?

      +1

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης pointer έγραψε:
      και εγώ ξέρω ότι είναι είδος μπλοκέ.

      Δίκη μου λάθος έκφραση παιδιά(βιαζόμουν να προλάβω την ανάσταση )Ήθελα να πω ότι το τεριος δεν έχει καθαρόαιμο 100% μπλοκέ, όπως το παρουσιάζουν, αλλά το περίφημο LSD, το οποίο, με σωστή χρήση σε βγάζει ασπροπρόσωπο στις περισσότερες περιπτώσεις

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης cctop έγραψε:

      Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
      Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
      Σε παρομοιο στυλ και το yeti

      sent from my iDefy+

      Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι

      Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
      Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
      Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.

      Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:

      1. Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
      2. Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
      3. Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
      4. Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
      5. Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
        Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....

      Θα μας τρελάνετε τελείως στο τέλος...

      Εγώ θα έλεγα ο τοπογράφος φίλος μας να πάρει καλύτερα ένα Hammer τώρα που τα πουλάνε και 6.000 ευρώ.... Αυτό κάνει για τοπογράφους.

      Καταλαβαινόμαστε νομίζω παιδιά τι θέλω να πω...Ότι κάποιες φορές οι δυσκολίες μετακίνησης ενός τοπογράφου είναι τέτοιες που μόνο ένα ικανότατο όχημα όπως το ντιφεντερ μπορεί να τις καλύψει...Επ ευκαιρία χρόνια πολλά σε όλα τα μέλη

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης pointer έγραψε:
      Youtube Video

      Στο βιντεο που παραθέτεις φαίνεται η ΛΑΘΟΣ ΧΡΗΣΗ του LSD...επειδή όμως είμαστε οφφ τοπικ θα χαρώ να γίνει η συζήτηση σε κάποια αντίστοιχη θεματική ενότητα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης pointer έγραψε:

      Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
      Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
      Σε παρομοιο στυλ και το yeti

      sent from my iDefy+

      Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι

      Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
      Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
      Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.[/q

      Συμφωνώ μαζί σου.η μόνη διαφορά ανάμεσα στο terios και στο sx4 είναι ότι το terios έχει μπλοκέ(της κακιάς ώρας).Το 'αργό' είναι σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο 4χ4 που προσδιορίζεται για εκτός δρόμου διαδρομές.Φίλε μου δεν ξέρω αν σκέφτικες και το jimny.Σε έκδοση πετρελαίου, που συνήθως το βρίσκεις μόνο στο εξωτερικό, θα σου κάνει την δουλειά σου.είναι οικονομικό και ικανό αυτοκίνητο.

      Το τεριος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ(η λάθος αυτή διατύπωση προήλθε από τις διαφημίσεις στην τηλεόραση και απο τους πωλητές βεβαίως, βεβαίως), αλλά LSD(Limited Slip DIfferential), διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δηλ, το οποίο σου δίνει πολύ καλύτερο κράτημα στον γλιστερό η και στον χιονισμένο δρόμο από τον ανταγωνισμό(βιτάρα, για το τζιμνυ δεν το συζητώ καν) και την δυνατότητα να περάσεις από δύσκολα σημεία, εκεί όπου οι δύο διαγώνιοι τροχοί θα σηκωθούν για λίγο στον αέρα...ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ για να το κάνεις να δουλέψει σωστά..Όσο για το τζιμνυ είναι φοβερό όπλο στο εκτος( με ένα σετ καλά λάστιχα λάσπης εννοείται ) αλλά στο δρόμο είναι τραγικό και είναι λογικό να είναι έτσι αφού έχει καθαρά χωμάτινες προδιαγραφές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Terios ή Duster ή .... ;

      Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:

      Αμα παρεις dacia να πηγαινεις μονος σου για τσιπουρα!!
      Ενα που ξεχασα να σου πω ειναι και το sx4 αλλα μιλαμε για περιορισμους στα εκτος δρομου.
      Σε παρομοιο στυλ και το yeti

      sent from my iDefy+

      Φιλαράκι τα τσίπουρα δε κόβονται με τίποτα !! το είδα το sx4 αλλά δεν είναι και πολύ τζιπ !! δε θα το έλεγα τοπογραφικό αμάξι

      Βασικα οσο τζιπ ειναι το terios το ιδιο ειναι και το sx4/sedici,απο την στιγμη που λειπουν τα αργα και το υψος ειναι παρομοιο, το μονο που κανει παραπανω τζιπ το τεριος ειναι το σχημα.
      Προσφατα αγορασε ο πατερας μου το sedici(το sx4 δηλαδη με τα σηματα της fiat)και επειδη ειχαμε για 15 χρονια niva και το χουμε το μικροβιο του off-road το τεσταραμε αρκετα και δεν αντιμετοπησαμε κανενα προβλημα ουτε σε αμμο ουτε σε νεροφαγωματα ουτε σε λασπουρια το μονο που χρειαζεται(και γενικοτερα στα suv)ειναι προσοχη στον συμπλεκτη λογω ελειψης αργων και προσοχη στους προβολους.
      Κατα τα αλλα στον δρομο εχει συμπεριφορα κουρσας και καιει 7,2 λιτρα στα 100.

      Καμμία σχέση το sx4 με το τεριος στα εκτος δρομου φίλε μου...Πέρα από προσωπική εμπειρία στο Καρπενήσι όπου ήμουνα όλο το χρόνο περσυ(εγώ έχω το τεριος, ο γειτονας μου το sx4), θα στο θέσω και από καθαρά τεχνική άποψη:

      1. Τι σχέση έχει το σύστημα τετρακίνησης του τεριος(τρία διαφορικά με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού και πίσω με LSD) με τον συνεκτικό συμπλέκτη?
      2. Τι σχέση έχει η αντοχή του συμπλέκτη του τεριος με τον αντίστοιχο του SX4?
      3. Τι σχέση έχει το ύψος από το έδαφος του τεριος με το αντίστοιχο ύψος του σουζουκι?
      4. Τι σχέση έχει ο λόγος μετάδοσης της πρώτης ταχύτητας των 2 οχημάτων?( με άλλα λόγια, η πρώτη ταχύτα στον τερη είναι πολύ πιο κοντή απο του σουζουκι)
      5. Τι σχέση έχουν οι γωνίες προσεγγισης, ράμπας και αναχώρησης(όλα βασικότατα στην κίνηση εκτός δρόμου) των δύο οχημάτων?
        Στο ερώτημα του φίλου μας για το ποιο να επιλέξει, θα του μεταφέρω την άποψη καλού φίλου τοπογράφου από το τεριος κλαμπ, ο οποίος δηλώνει ότι το τεριος με ένα καλό σετ ελαστικών ΛΑΣΠΗΣ καλύπτει το 90% των αναγκών ενός τοπογράφου και το ότι το ιδανικό αυτοκίνητο για έναν τοπογράφο είναι το ντιφεντερ....
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      turbo-rabitt
    • RE: Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.

      Μάκη, κατά την γνώμη μου,πάρε ένα casio g shock των 70 ευρώ για την σκληρή δουλειά και από εκεί και πέρα πάρε και το τισσοτ, το οποίο το έχω δει από κοντά και είναι πραγματικά ένα κόσμημα..

      posted in Αντίλογος
      T
      turbo-rabitt
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr