Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Εγω να πω οτι αν εχεις ενα δικινητο και ενα τετρακινητο ιδιο μοντελο οπως το vitara σε δυσκολες συνθηκες οπως χιονι τοτε εχοντας αλυσιδες στο δικινητο θα φυγεις.Μη νομιζει καποιος οτι στο 4χ4 δε χρειαζονται
Με τα κατάλληλα λάστιχα και τετρακίνηση, οι αλυσίδες θα απαιτηθούν μόνο σε αρκτικές καταστάσεις! 20 χρόνια τώρα ποτέ δεν χρειάστηκαν και μιλάω και για άγριες φάσεις σε χωματόδρομο στο βουνό με 30 πόντους χιόνι στον δρόμο και δυό μέτρα στην άκρη του δρόμου. Μιλάω βέβαια και για κορυφαίο off-roader με λάστιχα M&S...
Το κυριότερο και δη για το χιόνι ειναι τα λάστιχα.
Εδω με τα καλοκαιρινά που φοράμε όλη τη χρονια μόνη λύση ειναι οι αλυσίδες.
Τετρακίνηση για καμια άμμο η λασπουριά κυριως αλλα εκει αν πας και μπλέξεις τα θέλει ο πισινός σου.
Εγώ εχοντας το RAV4 8 σχεδόν χρονια όποτε κινήθηκα εκτός δρόμου μονο στο ύψος βασίστηκα και στα 80-20 ελαστικά. Ανέβηκα την καλιακούδα και πήγα 'πάντα βρέχει' χωρις τετρακίνηση .... Ακομα και Παρνασσό που πήγα μια φορα σε πατημένο χιόνι δεν είδα την τετρακίνηση να εμπλέκεται.
Το ότι πήγες μία φορά στα μέρη που αναφέρεις δεν λέει τπτ..Για έλα Κατεχάκη μια μέρα με ψιλόβροχο και δοκίμασε να ξεκινήσεις σταματημένος απο την ανηφόρα την μεγάλη που έχει να δεις κλάμα...Αυτά έλεγε και ο κολλητός μου με το δικίνητο Sportage και τώρα μουτζώνει τον ευατό του που δεν πήρε τετρακίνητο...Όσο για τον Παρνασσό και το πατημένο χιονάκι που αναφέρεις να ξέρεις ότι υπάρχουν πολλαααααα είδη χιονιού...Μην σου έκανε εντύπωση αν την επόμενη ημέρα δεν μπορούσες να κάνεις βήμα με το....φαινομενικά ίδιο χιονάκι , όταν το τετρακίνητο θα πήγαινε αέρα...Το πρόβλημα στα τετρακίνητα είναι οι κατηφόρες και να σέβεσαι αυτό που οδηγείς....Οι αλυσίδες εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχουν ΠΑΝΤΑ ότι και να οδηγείς..