-
Απ ότι καταλαβαίνω, τα υπεραυτοκίνητα διανύουν πολύ λίγα χιλιόμετρα συγκριτικά με ένα καθημερινό αυτοκίνητο, οπότε παρουσιάζουν μικρές φθορές. Τί θα γινόταν όμως αν το οδηγούσε κάποιος όπως οδηγούμε ένα Hyundai Accent?
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος αγοράζει ένα υπεραυτοκίνητο (πχ Ferrari Enzo Posrche GT3, Lambo Murchielago ή κάτι παρόμοιο) και το χρησιμοποιεί σαν καθημερινό αυτοκίνητο. Παραβλέπουμε κόστος συντήρησης, ευχρηστία κτλ. και υποθέτουμε οτι τα σερβις έχουν γίνει όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης ο οδηγός του το οδηγεί κατα κανόνα με νορμάλ ρυθμούς.
Σε τί κατάσταση θα βρίσκεται μετά απο 10 χρόνια και έχοντας διανύσει 150,000 με 200,000 χιλιόμετρα? Μήπως το αυτοκίνητο θα έχει διαλυθεί πολύ νωρίτερα? Υπάρχει κάποιος που να έχει χρησιμοποιήσει υπεραυτοκίνητο με αυτό τον τρόπο?
-
Απ ότι καταλαβαίνω, τα υπεραυτοκίνητα διανύουν πολύ λίγα χιλιόμετρα συγκριτικά με ένα καθημερινό αυτοκίνητο, οπότε παρουσιάζουν μικρές φθορές. Τί θα γινόταν όμως αν το οδηγούσε κάποιος όπως οδηγούμε ένα Hyundai Accent?
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος αγοράζει ένα υπεραυτοκίνητο (πχ Ferrari Enzo Posrche GT3, Lambo Murchielago ή κάτι παρόμοιο) και το χρησιμοποιεί σαν καθημερινό αυτοκίνητο. Παραβλέπουμε κόστος συντήρησης, ευχρηστία κτλ. και υποθέτουμε οτι τα σερβις έχουν γίνει όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης ο οδηγός του το οδηγεί κατα κανόνα με νορμάλ ρυθμούς.
Σε τί κατάσταση θα βρίσκεται μετά απο 10 χρόνια και έχοντας διανύσει 150,000 με 200,000 χιλιόμετρα? Μήπως το αυτοκίνητο θα έχει διαλυθεί πολύ νωρίτερα? Υπάρχει κάποιος που να έχει χρησιμοποιήσει υπεραυτοκίνητο με αυτό τον τρόπο?
-
Απ ότι καταλαβαίνω, τα υπεραυτοκίνητα διανύουν πολύ λίγα χιλιόμετρα συγκριτικά με ένα καθημερινό αυτοκίνητο, οπότε παρουσιάζουν μικρές φθορές. Τί θα γινόταν όμως αν το οδηγούσε κάποιος όπως οδηγούμε ένα Hyundai Accent?
Ας υποθέσουμε οτι κάποιος αγοράζει ένα υπεραυτοκίνητο (πχ Ferrari Enzo Posrche GT3, Lambo Murchielago ή κάτι παρόμοιο) και το χρησιμοποιεί σαν καθημερινό αυτοκίνητο. Παραβλέπουμε κόστος συντήρησης, ευχρηστία κτλ. και υποθέτουμε οτι τα σερβις έχουν γίνει όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Επίσης ο οδηγός του το οδηγεί κατα κανόνα με νορμάλ ρυθμούς.
Σε τί κατάσταση θα βρίσκεται μετά απο 10 χρόνια και έχοντας διανύσει 150,000 με 200,000 χιλιόμετρα? Μήπως το αυτοκίνητο θα έχει διαλυθεί πολύ νωρίτερα? Υπάρχει κάποιος που να έχει χρησιμοποιήσει υπεραυτοκίνητο με αυτό τον τρόπο?
-
Καλή ερώτηση.....
η μηχανή, κιβώτιο κλπ πρέπει να αντέξουν. Δεν ξέρω για αναρτήσεις και λάστιχα. Αυτός που δεν θα άντεχε πάντως θα ήταν ο οδηγός..... -
Oι περισσότερες Porsche 911 χρησιμοποιούνται σαν καθημερινά αυτοκίνητα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα γιατί εκτός από σούπερ όνομα έχουν και σούπερ κατασκευή.
Αντίθετα οι Ferrari δεν είναι ικανές να το πετύχουν αυτό.
Οι Lamborghini ίσως τώρα που έγιναν κάπως γερμανικές υπό την εποπτεία της Audi να είναι καλύτερες από τις ιταλίδες....
Οι Aston Martin επίσης χρησιμοποιούνται αρκετά αλλά μάλλον θέλουν περισσότερη φροντίδα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Oι περισσότερες Porsche 911 χρησιμοποιούνται σαν καθημερινά αυτοκίνητα και δεν έχουν κανένα πρόβλημα γιατί εκτός από σούπερ όνομα έχουν και σούπερ κατασκευή.
Αντίθετα οι Ferrari δεν είναι ικανές να το πετύχουν αυτό.δηλαδή οι Ferrari υστερούν σε ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία???
-
E λίγο, δε νομίζεις; Άδικα κάποιοι τις αποκαλούν 'ακριβά Fiat'; Μη με πετροβολήσετε, δεν τους ενστερνίζομαι, αλλά κάποια πικρή αλήθεια κρύβουν τα λόγια τους σχετικά με την αντοχή των ιταλικών υπεραυτοκινήτων στο χρόνο. Α ρε προβλήματα που χει ο κόσμος...
-
Καλά χαρίστε μου εσείς μια και αφήστε έμενα μετά να παλεύω με τα προβλήματα αξιοπιστίας της.
Θα τρελαθούμε τελείως μου φαίνεται!!!!
Ακούτε εκεί στο περιοδικό; Άμεσα δοκιμή μακράς διαρκείας για να σιγουρευτούμε!!!!
-
αληθεια ποσο χρονο εγγυησης δινουν οι κατασκευαστες των υπεραυτοκινητων;;;;
θα εκπλαγω εαν δινει κανεις πανω απο δυο χρονια αν και οι κατοχοι τους εχουν πληρωσει ακομα και εκατονταδες χιλιαδες ευρω γι'αυτα.
-
Διάρκεια ζωής συμπλέκτη McLaren F1:3000 χλμ!!!Νομίζω ότι είναι το πλέον κατάλληλο για καθημερινή χρήση.(το νούμερο,αν τυχόν με απατά η μνήμη μου,είναι σίγουρα κάπου μεταξύ 1500-5000 χλμ)
Από ferrari έχω την εντύπωση πως τα πρόβληματα (αν ποτέ υπήρχαν) θα διορθώθηκαν με τη modena γιατί ήταν στόχος να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως καθημερινό αυτοκίνητο-φαντάζομαι αυτό δεν θα αφορούσε μόνο την ευκολία οδήγησης.Πάντως περιοδικό είχε οδηγήσει νοικιασμένη 355 με κάμποσες χιλιάδες χιλίομετρα στην πλάτη της και δεν έκανε τσικ (περίπου).
-
Δυστηχώς αυτοκίνητα όπως οι Ferrari έχουν αρκετά σοβαρά προβλήματα μετά απο περίπου 20,000 μίλια (32000Khm) και ασήμαντα ίσως προβλήματα ακόμα και απο τις πρώτες ημέρες τους Το γνωρίζω και απο προσωπική μου εμπειρία και απο εμπειρία kάποιων μου γνωστών που είχαν Ferrari. Το ίδιο όμως ισχύει και με την Lamborghini.
Το service είναι πάρα πολυ ακριβό για κάποιον που θα το αγοράσει μεταχειρισμένο.
Ακόμα και η εγγύηση για σκουρία πολλές φορές δεν ξεπερνάει τα 2 χρόνια. Γενικά η εγγύηση είναι απαράδεκτη σε αυτά τα αυτοκίνητα. Είναι αυτοκίνητο που το αγοράζει κάποιος εν γνώση του οτι δεν θα του προσφέρει απαραίτητα αξιοπιστία, αλλά καταπληκτική οδηγική απόλαυση.
Η Porsche πράγματι ανήκει σε μία τελείως διαφορετική κατηγορία. Έχω την 911 Carrera 4S και ποτέ δεν εμφάνησε το παραμικρό πρόβλημα.
Αντίθετα με καινούργια Ferrari περίπου 4 μηνών και πηγαίνωντας αρκετά εώς και πολύ γρήγορα σε στροφή, πάνω στη στροφή μου άναψε το computer οτι υπάρχει πρόβλημα με τη μηχανή! Μόνο που είδα το λαμπάκι απότομα να ανάβει πηγαίνοντας γρήγορα σε στροφή ήταν λογικό να τρομάξω. Το λαμπάκι έσβησε οταν έσβησα το αυτοκίνητο και το άνοιξα ξανά. Το πήγα για service αλλά δεν βρήκαν τίποτα και ποτέ δεν εμφανήστηκε ξανά αυτό το πρόβλημα στα ελάχιστα επιπλαίον μίλια που οδήγησα το αυτοκίνητο.
Πέρα απο αυτό το αυτοκίνητο ήταν τέλειο Το γνώριζα απο την αρχή οτι μπορεί να είναι μπελάς στο κεφάλι μου με προβλήματα, αλλά μιά ζωή την έχουμεΜε εκτίμηση,
Δημήτρης -
Xwris na eimai eidikos dyskoleuomai na pistepsw oti ta Porsche den parousiazoun problimata (afou ola ta germanika to exoun paradosi).
Pantws, se ka8e periptwsi, auta ta autokinita exoun poli syxna service kai katanalwnoun lastixa kai symplektes san tin benzini pou 8a htan teleiws antioikonomiko na kaneis 100000km me auta. Se ka8e episkepsi sto synergio sou feugoun $500 me to kalimera.
Yparxoun kai fhmes omws, oti polis kosmos pou kanei lease ta Carrera, gia ta 3 xronia, oute ladia den allazei (kai fysika den pataei ka8olou gia service).
-
Όταν αυτά τα αυτοκίνητα οδηγούνται με τον τρόπο για τον οποίο έχουν κατασκευαστεί τότε οι καταπονήσεις που δέχονται όλα τα μηχανικά μέρη είναι τόσο μεγάλες που όσο διαστημικά κι αν είναι τα υλικά τους λογικό είναι να κουραστούν. Τώρα αν οδηγηθούν σε καθημερινές συνθήκες φαντάζομαι θα κρατήσουν... Ποιός όμως θα το έχει χωρίς να το... κουράσει μια δυο φορές την εβδομάδα;;;
Ποτέ δεν είχα εμπειρία με τέτοιο αυτοκίνητο, οπότε όλα όσα έγραψα μπορεί να είναι και λάθος. -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Xwris na eimai eidikos dyskoleuomai na pistepsw oti ta Porsche den parousiazoun problimata (afou ola ta germanika to exoun paradosi).Pantws, se ka8e periptwsi, auta ta autokinita exoun poli syxna service kai katanalwnoun lastixa kai symplektes san tin benzini pou 8a htan teleiws antioikonomiko na kaneis 100000km me auta. Se ka8e episkepsi sto synergio sou feugoun $500 me to kalimera.
Yparxoun kai fhmes omws, oti polis kosmos pou kanei lease ta Carrera, gia ta 3 xronia, oute ladia den allazei (kai fysika den pataei ka8olou gia service).
Ίσως και να παρουσιάζουν προβλήματα, αλλά προσωπικά δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Σπάνια κρατάω αυτοκίνητο πάνω απο 3 χρόνια, αλλά πάντα τα αγοράζω. Ποτέ δεν το κάνω lease. Το service το κάνω πάντα στην ώρα του. Πάντως και απο άλλους ιδιωκτήτες Porsche δεν έχω ακούσει για κάποιο αξιοσημείωτο πρόβλημα.
Τώρα για άτομα που έχουν πολύ παλία Porsche δεν γνωρίζω να πώ άν έχουν προβλήματα.
Για τα Γερμανικά πάντως θα συμφωνήσω μαζί σου οτι το έχουν παράδοση στα προβλήματα. (και ίσως και οι Porsche να μήν αποτελούν εξέρεση) Απο τη μία είμαι τυχερός γιατί κρατάω τα αυτοκίνητα μου λίγο χρονικό διάστημα και δεν προλαβαίνουν να παρουσιάσουν κάτι. Απο την άλλη με το Audi της γυναίκας μου είχαμε πολλά προβλήματα σχεδόν απο την αρχήΜε εκτίμηση,
Δημήτρης -
Τελικά κι εδώ τα ίδια, ο καθένας 'υποστηρίζει' αυτό που έχει...
Anyway, τα υπεραυτοκίνητα τις περισσότερες φορές αντέχουν περισσότερο από τα διάφορα φτιαγμένα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Ένας πιεσμένος 1.6 κινητήρας που βγάζει πχ. 250 άλογα είναι το ίδιο αξιόπιστος από έναν ferrari ή Porche 3.5+ λίτρων που αποδίδει κοντά στα 400 άλογα?
Σίγουρα αν ακούσεις ferrari το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί νομίζεις ότι το αυτοκίνητο είναι χαλασμένο ο ήχος διαφορετικός κλπ Αφού όμως φτάσει την θερμοκρασία που αποδίδει όλα είναι ΟΚ.Τέλος οι ferrari είναι το ίδιο αξιόπιστες με τα διάφορα άλλα supercars και αφήστε τα διάφορα σχόλια που εμπίπτουν στο 'Οσα δεν φτάνει η αλεπού'.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Yparxoun kai fhmes omws, oti polis kosmos pou kanei lease ta Carrera, gia ta 3 xronia, oute ladia den allazei (kai fysika den pataei ka8olou gia service).Μα αφού στους όρους του leasing είναι το δωρεάν service...(και τα πληρωμένα τέλη και οι ασφάλιση,γι αυτό και συμφέρει στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα)
-
Δωστε μου ενα ματσο supercars και θα σας απαντήσω σε 3 χρόνια.
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δωστε μου ενα ματσο supercars και θα σας απαντήσω σε 3 χρόνια.Ευχαριστω
Θα αναλάβεις όλα τα έξοδά τους?
-
NAI!Μπορω να τα πληρώνω,δινοντας οσο θα δινα για ένα καλο αυτοκίνητο.Αξίζει η εμπειρία
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Τελικά κι εδώ τα ίδια, ο καθένας 'υποστηρίζει' αυτό που έχει...Anyway, τα υπεραυτοκίνητα τις περισσότερες φορές αντέχουν περισσότερο από τα διάφορα φτιαγμένα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Ένας πιεσμένος 1.6 κινητήρας που βγάζει πχ. 250 άλογα είναι το ίδιο αξιόπιστος από έναν ferrari ή Porche 3.5+ λίτρων που αποδίδει κοντά στα 400 άλογα?
Σίγουρα αν ακούσεις ferrari το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί νομίζεις ότι το αυτοκίνητο είναι χαλασμένο ο ήχος διαφορετικός κλπ Αφού όμως φτάσει την θερμοκρασία που αποδίδει όλα είναι ΟΚ.Τέλος οι ferrari είναι το ίδιο αξιόπιστες με τα διάφορα άλλα supercars και αφήστε τα διάφορα σχόλια που εμπίπτουν στο 'Οσα δεν φτάνει η αλεπού'.
Αγαπητέ Droemmen,
πιστεύω δεν έχει νόημα να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο 1.6lt που είναι φτιαγμένο με ένα αυτοκίνητο που βγήκε έτοιμο απο την εταιρεία.
Δεν νομίζω να υποστήριξε κανείς αυτό που έχει! Ίσα ίσα εδώ πολλές φορές μιλήσαμε για τα προβλήματα σε αυτά που έχουμε. Πάντως για την Ferrari εγώ μιλούσα απο προσωπική μου εμπειρία οτι είχε προβλήματα
Το χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί δεν ακουγόταν καθόλου ώς χαλασμένη.
Απο όσο γνωρίζω οι Ferrari έχουν περισσότερα προβλήματα απο τις Lamborghini (οι οποίες έχουν και αυτές αρκετά) , αλλά πολύ περισσότερα απο τις Porsche, χωρίς να σημαίνει οτι και αυτές δεν έχουν.Με εκτίμηση,
Δημήτρης
Αντέχουν τα υπεραυτοκίνητα?