-
Καλα της καμπινας δε το βρισκω και κακη ιδεα να αλλαζει σ ενα λογικο χρονικο διαστημα.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Τα μπουζί να τα αλλάξεις λόγω 6ετίας. Ναι, παίζει ρόλο το πόσο έχουν μείνει στο αυτοκίνητο. Κανονικά πρέπει να σου αλλάζουν και υγρά φρένων. Επίσης στα περισσότερα αυτοκίνητα στη 2ετία αλλάζουν και όλα τα φίλτρα, καμπίνας συμπεριλαμβανομένης.
edit: Επίσης να παζαρέψεις την τιμή στην αντιπροσωπεία!
Από που προκύπτει αυτό για τα μπουζι; ;;;;
Έλα ντε; Και αυτό με τα φίλτρα; Άλλος λόγος εκτός από το να γεμίζουν τα ταμεία και να αδειάζουν τα πορτοφόλια;
Πόσο καιρό δηλαδή αφήνετε τα φίλτρα στο αυτοκίνητό σας? Με νορμάλ χρήση όλα τα ανταλλακτικά (και τα λάδια!) μπορούν να αντέξουν ίσως και το διπλάσιο διάστημα ή περισσότερο χωρίς σοβαρό πρόβλημα στο μοτέρ ή την υγεία μας. Μπορεί όμως και όχι
'αυτό για τα μπουζί' προκύπτει από τις οδηγίες του κατασκευαστή Εσείς αν θέλετε κρατήστε τα μια 10ετία πάνω (πιθανώς να αντέξουν!) -
Νταξ, τα μπουζί χαλάνε με τον καιρό!!! Τι άλλο θα ακούσουμε!
-
βρε νικολα, τα μπουζι αν δεν εχουν ενδειξεις οτι ειναι χαλια γιατι να τα αλλαξεις!? αν δεν βγαζει σφαλμα η αν δεν ειναι καταμαυρα οι ακιδες τους δεν πρεπει να αλαζοντε. αυτο που λεει η αντ.ειναι καθαρα και μονο για να μην τα ελενχει αλλα να προχοραει κατευθιαν σε αλλαγη. αυτους τους συμφερει εσενα οχι.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Καποιος δεν ειχε γραψει εδω μεσα οτι στην αντιπροσωπεια του αλλαξαν τα Service απο longlife σε κανονικα?
Εμενα παντως και να ερχοταν longlife δε θα το εφαρμοζα.Εγώ το είχα γράψει.Όπως είχα πει,στην Καρεντα μου το έκαναν λέγοντας ότι με το longlife αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τις καπνισμένες βαλβίδες.Δεν ξέρω αν είναι απλά μια δικαιολογία ώστε να πηγαίνει ο πελάτης κάθε χρόνο αλλά πιστεύω πως αν ήταν για κάτι τέτοιο θα μου αιτιολογούσαν διαφορετικά την αλλαγή.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Τα μπουζί να τα αλλάξεις λόγω 6ετίας. Ναι, παίζει ρόλο το πόσο έχουν μείνει στο αυτοκίνητο. Κανονικά πρέπει να σου αλλάζουν και υγρά φρένων. Επίσης στα περισσότερα αυτοκίνητα στη 2ετία αλλάζουν και όλα τα φίλτρα, καμπίνας συμπεριλαμβανομένης.
edit: Επίσης να παζαρέψεις την τιμή στην αντιπροσωπεία!
Από που προκύπτει αυτό για τα μπουζι; ;;;;
Έλα ντε; Και αυτό με τα φίλτρα; Άλλος λόγος εκτός από το να γεμίζουν τα ταμεία και να αδειάζουν τα πορτοφόλια;
Πόσο καιρό δηλαδή αφήνετε τα φίλτρα στο αυτοκίνητό σας? Με νορμάλ χρήση όλα τα ανταλλακτικά (και τα λάδια!) μπορούν να αντέξουν ίσως και το διπλάσιο διάστημα ή περισσότερο χωρίς σοβαρό πρόβλημα στο μοτέρ ή την υγεία μας. Μπορεί όμως και όχι
'αυτό για τα μπουζί' προκύπτει από τις οδηγίες του κατασκευαστή Εσείς αν θέλετε κρατήστε τα μια 10ετία πάνω (πιθανώς να αντέξουν!)δηλ αν αγορασω σημερα μπουζι και τα βαλω στο αυτοκινητο μου το 2025!!! θα εχουν χαλασει;;;;
-
Αν δεν τα βάλεις σε κανένα μούσκεμα μέρος δε νομίζω ότι παθαίνουν κάτι.
-
Τα 80000km λογικα τα βρίσκω για μπουζί.Τα 50000 μου φαινονται λιγα.
Αλλα απο τι στιγμη που δεν εισαι στην εγγυηση,μαλιστα στην 6ετια δεν υπαρχει καμια περιπτωση να σου καλυψη κατι ηVW,τοτε αλλαξε τα αργοτερα. -
χτες που έψαχνα τι λένε οι εταιρείες παραγωγής μπουζί βρήκα ότι δίνουν πχ 80.000 χλμ αλλά λένε ότι οι μέγιστη απόδοση των μπουζί πέφτει φυσικά πολύ νωρίτερα και ότι έτσι συμφέρει να τα αλλάζεις νωρίτερα για οικονομία καυσίμου.
-
Καλημέρα σε όλους, αλλά καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι γενικεύσεις...
Απ'τη στιγμή που δεν αναφέρεστε σε συγκεκριμένο τύπο 'σπινθηριστή', πως οριοθετείτε τη διάρκεια ζωής του?
Υπάρχουν τόσοι τύποι (χαλκού, ιριδίου, πλατίνας κτλ.) με ασφαλώς διαφορετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας...http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/inspecting/index.html
Υγ. Ακόμα και σε 'ανώτερης ποιότητας-ακριβά' μπουζί, ο οπτικός έλεγχος κάθε πχ. 20000χλμ, είναι εκ των ουκ άνευ...
-
σωστα.....πεφτει με τα χλμ,οχι με το χρονο.....
-
Aπό την άλλη, λίγα χιλιόμετρα σε μεγάλο χρονικό διάστημα ίσως να σημαίνουν ότι το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές άρα δεν πιάνουν συχνά θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού. Αν τα βγάλεις για ελέγξεις κατάσταση, κλάιν, καλύτερα φρέσκα μπουζί.
-
Ρε παιδια, στο κατω κατω, τα απλα ΜΠΟΥΖΙΑ κανουν 10€ τα 4.
Εδω συνεχως συζητουνται τακακια με τριψηφιο νουμερο €, λαδια 'απο τα καλά', προσθετα, ειδικα καθαριστικα για το χρωμα, coilover αναρτησεις κλπ. και μας πειραζει το 10αρικο?
Ας ειναι και μια φορα το χρονο η αλλαγη, ειναι και κατι που μπορεις να κανεις μοναχός σου χωρις να λερωθεις, μεσα σε 10 λεπτακια. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aπό την άλλη, λίγα χιλιόμετρα σε μεγάλο χρονικό διάστημα ίσως να σημαίνουν ότι το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές άρα δεν πιάνουν συχνά θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού. Αν τα βγάλεις για ελέγξεις κατάσταση, κλάιν, καλύτερα φρέσκα μπουζί.το αντίθετο συμβαίνει στην περίπτωσή μου. Μεγάλα ταξίδια μόνο σε εθνική αλλά όχι συχνά, γι αυτό και τα λίγα χλμ
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Ρε παιδια, στο κατω κατω, τα απλα ΜΠΟΥΖΙΑ κανουν 10€ τα 4.
Εδω συνεχως συζητουνται τακακια με τριψηφιο νουμερο €, λαδια 'απο τα καλά', προσθετα, ειδικα καθαριστικα για το χρωμα, coilover αναρτησεις κλπ. και μας πειραζει το 10αρικο?
Ας ειναι και μια φορα το χρονο η αλλαγη, ειναι και κατι που μπορεις να κανεις μοναχός σου χωρις να λερωθεις, μεσα σε 10 λεπτακια.Δεν είναι έτσι.. ....κάποιοι με ιριδιου, με 10ευρώ δεν παίρνουν ούτε μισό μπουζι
-
Ο χρήστης ΒΑΖΑΝΑΣ ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Υγ. Ακόμα και σε 'ανώτερης ποιότητας-ακριβά' μπουζί, ο οπτικός έλεγχος κάθε πχ. 20000χλμ, είναι εκ των ουκ άνευ...
Ε, δε νομίζω, εκτός αν μιλάμε για αμάξια με μετατροπές ή ανίχνευση υπαρχόντων προβλημάτων.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aπό την άλλη, λίγα χιλιόμετρα σε μεγάλο χρονικό διάστημα ίσως να σημαίνουν ότι το αμάξι κάνει μικρές διαδρομές άρα δεν πιάνουν συχνά θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού. Αν τα βγάλεις για ελέγξεις κατάσταση, κλάιν, καλύτερα φρέσκα μπουζί.Αυτό είναι ένα πραγματικό πρόβλημα αλλά δεν έχει να κάνει ούτε με το χρόνο, ούτε με τα χιλιόμετρα.
Αν πας στο περίπτερο με το αμάξι, βράστα.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ρε παιδια, στο κατω κατω, τα απλα ΜΠΟΥΖΙΑ κανουν 10€ τα 4.
Εδω συνεχως συζητουνται τακακια με τριψηφιο νουμερο €, λαδια 'απο τα καλά', προσθετα, ειδικα καθαριστικα για το χρωμα, coilover αναρτησεις κλπ. και μας πειραζει το 10αρικο?
Ας ειναι και μια φορα το χρονο η αλλαγη, ειναι και κατι που μπορεις να κανεις μοναχός σου χωρις να λερωθεις, μεσα σε 10 λεπτακια.Δεν είναι έτσι.. ....κάποιοι με ιριδιου, με 10ευρώ δεν παίρνουν ούτε μισό μπουζι
Yep!
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Ρε παιδια, στο κατω κατω, τα απλα ΜΠΟΥΖΙΑ κανουν 10€ τα 4.
Εδω συνεχως συζητουνται τακακια με τριψηφιο νουμερο €, λαδια 'απο τα καλά', προσθετα, ειδικα καθαριστικα για το χρωμα, coilover αναρτησεις κλπ. και μας πειραζει το 10αρικο?
Ας ειναι και μια φορα το χρονο η αλλαγη, ειναι και κατι που μπορεις να κανεις μοναχός σου χωρις να λερωθεις, μεσα σε 10 λεπτακια.Δεν είναι έτσι.. ....κάποιοι με ιριδιου, με 10ευρώ δεν παίρνουν ούτε μισό μπουζι
αν θα τα υπολογισεις στην εξαετια πανω απο 15 ευρω τον χρονο δεν ερχονται.
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Ρε παιδια, στο κατω κατω, τα απλα ΜΠΟΥΖΙΑ κανουν 10€ τα 4.
Εδω συνεχως συζητουνται τακακια με τριψηφιο νουμερο €, λαδια 'απο τα καλά', προσθετα, ειδικα καθαριστικα για το χρωμα, coilover αναρτησεις κλπ. και μας πειραζει το 10αρικο?
Ας ειναι και μια φορα το χρονο η αλλαγη, ειναι και κατι που μπορεις να κανεις μοναχός σου χωρις να λερωθεις, μεσα σε 10 λεπτακια.Δεν είναι έτσι.. ....κάποιοι με ιριδιου, με 10ευρώ δεν παίρνουν ούτε μισό μπουζι
αν θα τα υπολογισεις στην εξαετια πανω απο 15 ευρω τον χρονο δεν ερχονται.
Ταυτόχρονα δίνουμε 1500 με 2500 ευρώ το χρόνο για καυσιμα
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?