-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Το λάδι είναι το Dexelia 5w30 που δίνει η Mazda προς 11 ευρώ/λίτρο. Όπως παρατήρησε και ο Bill αγόρασα 5 λίτρα αν και το αυτοκίνητο παίρνει κάτι λιγότερο από 4.
Με 55 ευρώ έβαζες πολύ καλύτερο λάδι απο το dexelia
Το γνωρίζω αλλά δεν μπήκα καν στο κόπο να το ψάξω. Δεν έχω παράπονο από τα Dexelia και δεν έχω και λόγο να πάω σε 10w40 που επίσης είναι μέσα στις προδιαγραφές του αυτοκινήτου και βγαίνουν αρκετά φθηνότερα.
Παλαιότερα είχε αναφερθεί ότι τα dexelia είναι ουσιαστικά αυτά και έχουν 8ε/λτ.
3 ευρώ/ λίτρο ανάμεσα στο tradewind και στην αντιπροσωπεία δεν μου φαίνεται τραγική διαφορά.
-
Ο χρήστης mangelasakis έγραψε:
την πεμπτη θα κάνω το σέρβις στο focus mk2 1.6 του οποίου ενδέχετε να αλλάξω σε δικό μου εξωτερικό μάστορα
1)λάδια φίλτρα και ότι άλλο χρειαστεί για το σέρβις στα 7 χρόνια και 72.000 χλμ + μπροστά τακάκια (πίσω έχει σιαγόνες) περίπου 100 ευρώ
2) αμορτισερ sachs toyring 260 ευρώ
3)εργασία για όλα τα παραπάνω 70 ευρώ.
4) ευθυγράμμιση 30-35 ευρώ
5)πιθανών ηλεκτρονικός έλεγχος στον εγκέφαλο στην αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης 30 ευρώ.
6)Επίσης θα αλλάξω και λάστιχα σε continental premium (ή ECO) contact 5 ή τα καινούργια michelen saver energy +
τα οποία αναμένεται να στοιχίσουν άλλα 300 ευρώ το μέγιστο.Σύνολο 800 ευρώ εκτός και αν χρειαστεί και τίποτα άλλο.
Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να χρειαστεί μαζί με την αλλαγή αμορτισέρ? Ακρόμπαρα ρακορ τίποτα τσιμούχες?
continental premium eco
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
την πεμπτη θα κάνω το σέρβις στο focus mk2 1.6 του οποίου ενδέχετε να αλλάξω σε δικό μου εξωτερικό μάστορα
1)λάδια φίλτρα και ότι άλλο χρειαστεί για το σέρβις στα 7 χρόνια και 72.000 χλμ + μπροστά τακάκια (πίσω έχει σιαγόνες) περίπου 100 ευρώ
2) αμορτισερ sachs toyring 260 ευρώ
3)εργασία για όλα τα παραπάνω 70 ευρώ.
4) ευθυγράμμιση 30-35 ευρώ
5)πιθανών ηλεκτρονικός έλεγχος στον εγκέφαλο στην αντιπροσωπία Ηρακλείου Κρήτης 30 ευρώ.
6)Επίσης θα αλλάξω και λάστιχα σε continental premium (ή ECO) contact 5 ή τα καινούργια michelen saver energy +
τα οποία αναμένεται να στοιχίσουν άλλα 300 ευρώ το μέγιστο.Σύνολο 800 ευρώ εκτός και αν χρειαστεί και τίποτα άλλο.
Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να χρειαστεί μαζί με την αλλαγή αμορτισέρ? Ακρόμπαρα ρακορ τίποτα τσιμούχες?
continental premium eco
ναι έχω κλεισει ήδη για τα continental premium contact 5 στα 280 ευρώ. Το σέρβις είναι προγραμματισμένο για την πέμπτη το πρωί και αφού αλαχθούν και τα αμορτισέρ θα πάω να βάλω και τα λάστιχα ώστε να γίνει στο τέλος μια και καλή η ευθυγράμμιση... Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια...
-
λοιπόν cordoba (mod. 2003 - 101 hp) πάει για μεγάλο σέρβις των 60.000km και θέλουν άλλαγμα τα γνωστά + ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πάει λέει σετ με αντλία νερού κλπ. Μαζί θα αλλαχτούν και τα σινεμπλόκ μπροστά γιατί τρίζουν άθλια. Ανταλλακτικά και εργατικά 400 ευρώ (μου είπε), σε ανεξάρτητο, μη εξουσιοδοτημένο ... πως σας φαίνονται;;
-
εκει παιζει η τιμη.
ειναι 3 ιμαντες και το ρουλεμαν τεντωτηρα -
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Το λάδι είναι το Dexelia 5w30 που δίνει η Mazda προς 11 ευρώ/λίτρο. Όπως παρατήρησε και ο Bill αγόρασα 5 λίτρα αν και το αυτοκίνητο παίρνει κάτι λιγότερο από 4.το dexelia 5w/30 που εβαλες ειναι ορυκτελαιο και η μαζντα το εχει μονο για τα rx8!!!!!!!!!
και παλι ακριβα το πληρωσες και γιατι αγορασες 5λ ενω ηθελες max 3λ;;;;
συσκευασια να υποθεσω;;; -
Ο χρήστης Njo έγραψε:
λοιπόν cordoba (mod. 2003 - 101 hp) πάει για μεγάλο σέρβις των 60.000km και θέλουν άλλαγμα τα γνωστά + ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πάει λέει σετ με αντλία νερού κλπ. Μαζί θα αλλαχτούν και τα σινεμπλόκ μπροστά γιατί τρίζουν άθλια. Ανταλλακτικά και εργατικά 400 ευρώ (μου είπε), σε ανεξάρτητο, μη εξουσιοδοτημένο ... πως σας φαίνονται;;Σχετικα με τα σινεμπλοκ...
Εχω ακουσει οτι τα μαμα στις απλες εκδοσεις (οχι ibiza cupra κτλπ) ειναι ψιλοαπαραδεκτα και πολλοι ψαχνονταν για καλυτερα aftermarket ή απο μεγαλυτερες εκδοσεις καθως αμεσα ειχαν ξανα θεμα.Ισως βεβαια ολο αυτο εχει λυθει με τα χρονια και ο ιδιος ο κατασκευαστης βελτιωσε το ανταλλακτικο..Απλα ρωτα-ψαξου στο συνεργειο. -
να βαλει του cupra που ειναι πολυ ανθεκτικα, εχουν ελαχιστη διαφορα στο κοστος.
-
@nonos & spiros σας ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη για τα σινεμπλόκ, καθώς δεν το γνώριζα, να το ψάξω ...
-
Έχω την εντύπωση ότι κι ο αδελφός μου έχει βάλει στο Cordoba του τα σινεμπλοκ του Cupra.
-
Σημερα πηγα για την λιπαντικη συντηρηση του ibiza μου στο συνεργειο της Seat..
Αλλαγη φιλτρου λαδιου : 10,5 ευρω
Αλλαγη λαδιων : 32 ευρω
Συνολο : 42,5 ευρω.Επεται η τακτικη συντηρηση..
-
Όταν διάβασα'λιπαντική συντήρηση' στο προηγούμενο πόστ αυτό που μου ήρθε στο μυαλό είναι γρασαρισμα σταυρών, μεσαίας τριβής και ημιαξονίων
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
να βαλει του cupra που ειναι πολυ ανθεκτικα, εχουν ελαχιστη διαφορα στο κοστος.Κι εγω τα συνιστω καθως τα φοραω στο ibiza μου. Αισθητη η διαφορα στην αποκριση του τιμονιου απο την πρωτη μερα εφαρμογης (πως τα λεω, σαν να κανω διαφημιση ειναι ). Ειναι μια πολυ καλη λυση, καθως κανουνε καλη δουλεια και κρατανε στο χρονο. Μετα πας σε πολυουρεθανης αλλα εκει ξεφευγουν και οι τιμες. (~70 ευρω)
-
Getz 1.1 - σερβις στα 60.000 σε 'εργαστηρι' της γειτονιας , τυπο που τον ξερω πολλα χρονια
Αλλαγη ιμαντα & τεντωτηρα, μπουζι, φιλτρο λαδιου φιλτρο αερα, ελεγχος γενικοτερος
Τα λαδια τα πηγα εγω, εκτος τιμηςΜε χρεωσε 190ευρω.... ειναι πολλα;?
-
Αν σου βαλε γνησιους ιμαντες και τεντωτηρα τοτε μια χαρα τιμη ειναι.
-
Για αλλαγή λαδιών, μπουζί, φίλτρα αέρα-βενζίνης-λαδιού & καμπίνας, αντιψυκτικού, υγρά φρένων, και φούσκες μπιλιοφόρων 120euros!
Η τιμή περιλαμβάνει μόνο τις φούσκες σαν ανταλλακτικά από το συνεργείο, τα λοιπά λαδόξυδα δικά μου. Λογική ή όχι?
Οι φόυσκες δεν είναι οι 'μαμά' αλλά σιλικονούχες μιας και δεν μπορούσε να περάσει τις 'κανονικές' και φοβήθηκε μη χαλάσει τους μπιλιοφόρους (δεν φάνηκε να έχουν μπόσικα). Επανέλεγχος στις φόυσκες σε καμμιά βδομάδα! -
40 ευρώ, λάδια 5-30 κ φίλτρο λαδιού σε εξουσιοδοτημένο Ford, για το φόκους της υπογραφής.
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
40 ευρώ, λάδια 5-30 κ φίλτρο λαδιού σε εξουσιοδοτημένο Ford, για το φόκους της υπογραφής. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
40 ευρώ, λάδια 5-30 κ φίλτρο λαδιού σε εξουσιοδοτημένο Ford, για το φόκους της υπογραφής.
Σας μερσώ πολύ αγαπητέ
-
Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
να βαλει του cupra που ειναι πολυ ανθεκτικα, εχουν ελαχιστη διαφορα στο κοστος.
Κι εγω τα συνιστω καθως τα φοραω στο ibiza μου. Αισθητη η διαφορα στην αποκριση του τιμονιου απο την πρωτη μερα εφαρμογης (πως τα λεω, σαν να κανω διαφημιση ειναι ). Ειναι μια πολυ καλη λυση, καθως κανουνε καλη δουλεια και κρατανε στο χρονο. Μετα πας σε πολυουρεθανης αλλα εκει ξεφευγουν και οι τιμες. (~70 ευρω)
όντως του κουπρα βάζουν όλοι, αφού τα απλά τα παίζουν, ενω η διαφορά στα χρήματα είναι μηδενική σχεδόν. Πάντως όντως το τιμόνι φτιάχνει, αλλά η άνεση γίνεται αρκετά χειρότερη στις μεγάλες λακούβες. Μου το τόνισε ο Μακρής (seat makris) αυτό, όταν του έλεγα πως τα αμάξια αντικαταστασης που μου δίνει κατα καιρους έχουν πολύ καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών στις λακούβες.
Μου είχαν σπάσει τα νεύρα που τα παρτάλια που μου έδινε περνάγανε χαλαρά τις λακουβες με 55προφιλ, ενώ εγώ με 60αρι προφιλ περαναγα κ τρανταζόταν το αμάξι
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?