-
Πολλοί θεωρούν ότι το LEXUS RX-300 θα έπρεπε να συγκριθεί με το Χ5, αλλά λόγω τιμής αλλά και του ότι κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει (οκ.. υπάρχουν και εξαιρέσεις) ότι το Χ5 είναι ο βασιλιάς, προτιμώ να βάλω Χ3 και RX300 στην ίδια πάνω κατηγορία...
Λοιπόν.....
Μιλάμε πρώτα από όλα για το X3 3.0 steptronic στην έκδοση εxecutive με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό που φτάνει τα 75,000. Δηλαδή, GPS, panorama roof και λοιπές ιστορίες....
Για το RX300 μιλάμε για το Boulevard που είναι και αυτό στα 75,500 φουλ εξοπλισμός.Γενικά σε επίπεδο εσωτερικού εξοπλισμού βρίσκεις ελάχιστες διαφορές.... Πχ ο Το Χ3 έχει πανοραμική οροφή ενώ το 300 έχει πανάκριβο ηχοσύστημα....
Οι περισσότερες διαφορές θα έλεγα είναι εμφάνισης και μηχανικές.
Θεωρώ το Λέξους πιο όμορφο, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά.
Βρήκα επίσης ότι έχει μεγαλύτερους χώρους, ειδικά πίσω, αλλά και πάλι είναι και κατά κάτι μεγαλύτερο αμάξι.
Από την άλλη η BMW έχει σαφώς καλύτερο κινητήρα και κιβώτιο.... (ακόμη και με το RX330 να το συγκρίνουμε, που περιέργως δε το έχω δει στην Ευρώπη... γιατί? πάλι ο κινητήρας της BMW σε συνδυασμό με το κιβώτιο του είναι μια κλάση ανώτερος)
Το X3 έχει απίστευτο σύστημα 4κίνησης σε αντίθεση με το lexus που μάλλον κινείται σε κλασικά πρότυπα.
Από την άλλη το Λέξους έχει τις αεραναρτήσεις, που δεν έχει το Χ3.Εσείς τί γνώμη έχετε? Ποιο θεωρείται καλύτερο αυτοκίνητο και γιατί?
Δεν είναι εύκολη επιλογή βέβαια, αλλά προσπαθήστε!
ΥΓ. μιλάμε για το RX300 του 2004 και όχι το RX του 199τόσο
-
Πολλοί θεωρούν ότι το LEXUS RX-300 θα έπρεπε να συγκριθεί με το Χ5, αλλά λόγω τιμής αλλά και του ότι κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει (οκ.. υπάρχουν και εξαιρέσεις) ότι το Χ5 είναι ο βασιλιάς, προτιμώ να βάλω Χ3 και RX300 στην ίδια πάνω κατηγορία...
Λοιπόν.....
Μιλάμε πρώτα από όλα για το X3 3.0 steptronic στην έκδοση εxecutive με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό που φτάνει τα 75,000. Δηλαδή, GPS, panorama roof και λοιπές ιστορίες....
Για το RX300 μιλάμε για το Boulevard που είναι και αυτό στα 75,500 φουλ εξοπλισμός.Γενικά σε επίπεδο εσωτερικού εξοπλισμού βρίσκεις ελάχιστες διαφορές.... Πχ ο Το Χ3 έχει πανοραμική οροφή ενώ το 300 έχει πανάκριβο ηχοσύστημα....
Οι περισσότερες διαφορές θα έλεγα είναι εμφάνισης και μηχανικές.
Θεωρώ το Λέξους πιο όμορφο, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά.
Βρήκα επίσης ότι έχει μεγαλύτερους χώρους, ειδικά πίσω, αλλά και πάλι είναι και κατά κάτι μεγαλύτερο αμάξι.
Από την άλλη η BMW έχει σαφώς καλύτερο κινητήρα και κιβώτιο.... (ακόμη και με το RX330 να το συγκρίνουμε, που περιέργως δε το έχω δει στην Ευρώπη... γιατί? πάλι ο κινητήρας της BMW σε συνδυασμό με το κιβώτιο του είναι μια κλάση ανώτερος)
Το X3 έχει απίστευτο σύστημα 4κίνησης σε αντίθεση με το lexus που μάλλον κινείται σε κλασικά πρότυπα.
Από την άλλη το Λέξους έχει τις αεραναρτήσεις, που δεν έχει το Χ3.Εσείς τί γνώμη έχετε? Ποιο θεωρείται καλύτερο αυτοκίνητο και γιατί?
Δεν είναι εύκολη επιλογή βέβαια, αλλά προσπαθήστε!
ΥΓ. μιλάμε για το RX300 του 2004 και όχι το RX του 199τόσο
-
Πολλοί θεωρούν ότι το LEXUS RX-300 θα έπρεπε να συγκριθεί με το Χ5, αλλά λόγω τιμής αλλά και του ότι κανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει (οκ.. υπάρχουν και εξαιρέσεις) ότι το Χ5 είναι ο βασιλιάς, προτιμώ να βάλω Χ3 και RX300 στην ίδια πάνω κατηγορία...
Λοιπόν.....
Μιλάμε πρώτα από όλα για το X3 3.0 steptronic στην έκδοση εxecutive με σχεδόν πλήρη εξοπλισμό που φτάνει τα 75,000. Δηλαδή, GPS, panorama roof και λοιπές ιστορίες....
Για το RX300 μιλάμε για το Boulevard που είναι και αυτό στα 75,500 φουλ εξοπλισμός.Γενικά σε επίπεδο εσωτερικού εξοπλισμού βρίσκεις ελάχιστες διαφορές.... Πχ ο Το Χ3 έχει πανοραμική οροφή ενώ το 300 έχει πανάκριβο ηχοσύστημα....
Οι περισσότερες διαφορές θα έλεγα είναι εμφάνισης και μηχανικές.
Θεωρώ το Λέξους πιο όμορφο, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά.
Βρήκα επίσης ότι έχει μεγαλύτερους χώρους, ειδικά πίσω, αλλά και πάλι είναι και κατά κάτι μεγαλύτερο αμάξι.
Από την άλλη η BMW έχει σαφώς καλύτερο κινητήρα και κιβώτιο.... (ακόμη και με το RX330 να το συγκρίνουμε, που περιέργως δε το έχω δει στην Ευρώπη... γιατί? πάλι ο κινητήρας της BMW σε συνδυασμό με το κιβώτιο του είναι μια κλάση ανώτερος)
Το X3 έχει απίστευτο σύστημα 4κίνησης σε αντίθεση με το lexus που μάλλον κινείται σε κλασικά πρότυπα.
Από την άλλη το Λέξους έχει τις αεραναρτήσεις, που δεν έχει το Χ3.Εσείς τί γνώμη έχετε? Ποιο θεωρείται καλύτερο αυτοκίνητο και γιατί?
Δεν είναι εύκολη επιλογή βέβαια, αλλά προσπαθήστε!
ΥΓ. μιλάμε για το RX300 του 2004 και όχι το RX του 199τόσο
-
Ερχεται το RX330 στην Ελλαδα; Γιατι τοπικα το RX300 ειναι ιστορια.
Νικος
-
το ΡΧ300 που υπάρχει στην αντιπροσωπείες στην Ελλάδα (αλλά και στην Αγγλία που κοίταξα το αντίστοιχο σάιτ) είναι το νέο RX της Λέξους. Απλά κουβαλάει τον 3λιτρο κινητήρα και όχι τον 3.3...
Αν δεν ήταν έτσι και στην Αγγλία θα έλεγα ότι είναι λόγω φορολογίας, μιας και με τον 3λιτρο κινητήρα είναι οριακά κάτω από 50,000 η εργοστασιακή του τιμή, ενώ με τον 3.3 έστω και για λίγο ίσως την ξεπερνάει.Πάντως μιλάμε για το νέο RX... σε εμφάνιση, μηχανικά, αεραναρτήσεις και όλα του.
Τώρα αν ήρθε και με τον νέο κινητήρα δε ξέρω, αλλά το σάιτ δε λέει τπτ τέτοιο, πριν κανά δίμηνο με τον 3.0 κινητήρα το κάναμε τεστ, το pdf από την λέξους.gr δείχνει το νέο RX αλλά με 3.0 κινητήρα.... -
Για την περίπτωση του Χ3, θα κρατούσα την ετυμηγορία των 4Τ :
'Γιατί να πάρεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που ένα SUV δε συνεπάγεται την παραμικρή θυσία σε καθημερινή χρήση, στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο ή στον επαρχιακό δρόμο.'
Η ψήφος μου στο Χ3.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Για την περίπτωση του Χ3, θα κρατούσα την ετυμηγορία των 4Τ :'Γιατί να πάρεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που ένα SUV δε συνεπάγεται την παραμικρή θυσία σε καθημερινή χρήση, στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο ή στον επαρχιακό δρόμο.'
Η ψήφος μου στο Χ3.
Δεν αναφέρει τίποτα για χώματα πάντως
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Για την περίπτωση του Χ3, θα κρατούσα την ετυμηγορία των 4Τ :
'Γιατί να πάρεις ένα συμβατικό αυτοκίνητο, από τη στιγμή που ένα SUV δε συνεπάγεται την παραμικρή θυσία σε καθημερινή χρήση, στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο ή στον επαρχιακό δρόμο.'
Η ψήφος μου στο Χ3.
Δεν αναφέρει τίποτα για χώματα πάντως
Ακριβώς...
Διαφορετικής φιλοσοφίας -
Νομίζω ότι κάνεις κάποιο λάθος με τις τιμές. Η πιο ακριβή X3 3.0(exlusive) κάνει 62.000Ε όσο δηλαδή το χαμηλότερα εξοπλισμένο RX300 (Freeway). Η αντίστοιχη X5 κάνει 75.000. Άρα μιλάμε για συγκριτικό X5 3.0 Exclusive - RX300 Boulevard και 75.000 ή X3 3.0 Exclusive - RX300 Freeway και 62.000?
Σε κάθε περίπτωση η απάντηση είναι μία...ΒΜW!Αλήθεια ξέρει κανείς τί το μαγικό έχουν οι εκδόσεις Sportive της BMM και δίνουν μεγαλύτερη τελική από τις αντίστοιχες Comfort και Exclusive με όλα τα άλλα (ροπή, κατανάλωση) να μένουν ίδια? (Πηγή Car)
Χ3 τελική Τιμή
3.0 Comfort : 210 55Κ
3.0 Sportive : 224 59Κ
3.0 Exclusive: 210 63ΚΧ3 τελική Τιμή
3.0 Comfort : 210 64Κ
3.0 Sportive : 215 71Κ
3.0 Exclusive: 210 75Κ
4.4 Comfort : 210 88Κ
4.4 Sportive : 240 95Κ
4.4 Exclusive: 210 97Κ -
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Νομίζω ότι κάνεις κάποιο λάθος με τις τιμές. Η πιο ακριβή X3 3.0(exlusive) κάνει 62.000Ε όσο δηλαδή το χαμηλότερα εξοπλισμένο RX300 (Freeway). Η αντίστοιχη X5 κάνει 75.000. Άρα μιλάμε για συγκριτικό X5 3.0 Exclusive - RX300 Boulevard και 75.000 ή X3 3.0 Exclusive - RX300 Freeway και 62.000?
Σε κάθε περίπτωση η απάντηση είναι μία...ΒΜW!Αλήθεια ξέρει κανείς τί το μαγικό έχουν οι εκδόσεις Sportive της BMM και δίνουν μεγαλύτερη τελική από τις αντίστοιχες Comfort και Exclusive με όλα τα άλλα (ροπή, κατανάλωση) να μένουν ίδια? (Πηγή Car)
Χ3 τελική Τιμή
3.0 Comfort : 210 55Κ
3.0 Sportive : 224 59Κ
3.0 Exclusive: 210 63ΚΧ3 τελική Τιμή
3.0 Comfort : 210 64Κ
3.0 Sportive : 215 71Κ
3.0 Exclusive: 210 75Κ
4.4 Comfort : 210 88Κ
4.4 Sportive : 240 95Κ
4.4 Exclusive: 210 97Κόχι κανένα λάθος στην τιμή...
η exclusive ναι μεν έχει αρχική τιμή 65,000 αλλά την ανεβάζουμε σε ένα επίπεδο εξοπλισμού ίδιο με το Lexus...
Το Lexus στα 75,000 έχει σχεδον τα πάντα επάνω....ενώ από το Χ3 λείπουν αρκετά μοντέρνα και επιθυμητά καλουδια...
δηλαδή προσθέτουμε μεταλλικό χρώμα, αυτόματο κιβώτιο steptronic, GPS Prof, πανοραμική οροφή (μάλιστα τα δύο τελευταία αλλάζουν εντελώς την όψη του αυτοκινήτου και του ταμπλο), bluetooth τηλέφωνο και διάφορα άλλα(ώστε τελικά απ'εξω αφήνουμε μόνο λεπτομέρειες οπως θερμαινόμενα καθίσματα που στην Ελλάδα είναι επιεικώς άχρηστα κτλ) και έτσι η τιμή φτάνει στα 75,000 ακριβώς.Μάλιστα σε κουβέντα που είχα στην αντιπροσωπεία, τα περισσότερα Χ3 που μέχρι στιγμής αγοράζονται είναι στα 70-75,000 ευρώ.
Επίσης οι Ολυμπιακοί κάναν και άλλο ένα καλό. Όλες οι εταιρίες φαίνεται πως θα έχουν GPS χάρτες για Αθήνα, Σαλλόνικα, Πάτρα και ίσως Ηράκλειο μέχρι τον Ιούλιο...
Φαντάζεται οι ξένοι Ευρωπαίοι που θα έρθουν να με τα αυτοκινητάκια τους από Ιταλία να πηγαίναν στην BMW να πάρουν τον GPS χάρτη για τη χώρα που διοργανώνει τους αγώνες και να τους λέγαν 'συγγνώμη, επειδή αλλάζουν συχνά τους δρόμους δεν έχουμε?'όσο για τη μεγαλύτερη τελική αυτή οφείλεται κυρίως στις σπορ αναρτήσεις που φοράει η Σπορτίβ έκδοση. Αλλά είναι αρκετά σκληρές ώστε στους Ελληνικούς δρόμους να είναι λίγο δυσβάσταχτες....
ΥΓ. κανονικά το 300 μπαίνει σε σύγκριση με το Χ5. Αλλά σε ίδιο επίπεδο εξοπλισμού το Χ5 γίνεται ένα Γκολφ ακριβότερο από το 300 (που λέει ο λόγος), ενώ το βασικότερο είναι ότι το Χ3 βγήκε τώρα και έχει 6 γεμάτα χρόνια ως νέο μοντέλο μπροστά του και πιθανώς καλύτερη μεταπώληση, ενώ το Χ5 σε 2 χρόνια περίπου θα αρχίσουμε να συζητάμε για το επόμενο.....Αφήστε που 'γέμισε' Χ5 η Αθήνα και αν ήταν να δώσει κάποιος 85,000 για ένα Χ5, ας δώσει 93,000 και ας πάρει ένα Καγιέν απλό (ή 55,000 στη Γερμανία για ένα Καγιέν Ες μεταχειρισμένο...)
-
Αν οι σπόρ αναρτήσεις το χαμηλώνουν λίγο ελαττώνεται η μετωπική επιφάνεια άρα και οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και είναι λογικό να έχει καλύτερη τελική.
Μπορεί μερικά SUV να είναι πολύ καλά και στο δρόμο, στην πόλη και στην επαρχία αλλά έστω κι αν είναι το ίδιο καλά με τα συμβατικά που αμφιβάλλω πολύ τα 300+ κιλά (βάρος αντίστοιχο με 4 επιβάτες) παραπάνω της X3 που πρέπει να φρενάρεις, στρίψεις και επιταχύνεις απαιτούν κάποια θυσία.... κατά την γνώμη μου....
Σχετικά με τη σύγκριση θα προτιμούσα BMW για την καλύτερη τετρακίνησή της και τον εξαιρετικό κινητήρα της και για αυτά θυσιάζω αερανάρτηση και τυχόν καλύτερη αξιοπιστία. Τη BMW τη βρίσκω και πιο όμορφη (και το Lexus RX μου άρεσε το παλιό περισσότερο από το νέο).
-
Ακουσε κανείς για το πότε θα έλθει το Χ3 με 2.5λτ μηχανή?
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
ότι το Χ5 είναι ο βασιλιάς, [/b]Mia Infiniti FX 45 parakalo kai ase ton basilia na psaxnete.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Ακουσε κανείς για το πότε θα έλθει το Χ3 με 2.5λτ μηχανή?Και πόσο θα κάνει?
-
Ο χρήστης christopher έγραψε:
Ακουσε κανείς για το πότε θα έλθει το Χ3 με 2.5λτ μηχανή?
Και πόσο θα κάνει?
Υπολογίζω γύρω στα 45,000 βασικό (ίσως)
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Ακουσε κανείς για το πότε θα έλθει το Χ3 με 2.5λτ μηχανή?
Και πόσο θα κάνει?
Υπολογίζω γύρω στα 45,000 βασικό (ίσως)
Αλήθεια ποιοι είναι οι αντίπαλοί του X3? Ειδικά στα 45Κ δεν βλέπω κανέναν εκτός από το 3.7 Cherokee. Μάλλον είναι ένα σκαλοπάτι πιο χαμηλά για να μπει κάποιος στην κατηγορία των ακριβών SUV...
-
x3 êéá ìå êëåéóôá ôá ìáôéá.ðçãáéíå óôçí bmw ãéá óéãïõñá êáé áóå ïëá ôá áëëá ôá õðïëïéðá
-
Κανένα απο τα δύο.....
BMW X3 vs LEXUS RX300