Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 74
    • Best 0
    • Groups 0

    konstantinosmd

    @konstantinosmd

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    74
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    konstantinosmd Unfollow Follow

    Latest posts made by konstantinosmd

    • RE: ML-X5-Touareg-Cayenne

      Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
      GeorgeTabs, μου κανες την καρδιά περιβόλι....αρκετά τα καλά σχόλια πάντως για το Χ5, και στα περιοδικά...για να δούμε

      Όταν έρθει η ώρα του test drive θα ενημερώσω σχετικά

      κοίτα να δεις.....το X5 είναι σταθερή αξία στον χώρο και πριν το Καγιέν το τοποθετούσαν στην κορυφή, για μένα εξακολουθεί να είναι εκεί.
      Πανεύκολο στην οδήγηση, δεν σε ζαλίζει στα 180 ούτε χοροπηδάει (σε αντίθεση με κάτι Λαντ Κρούζερ που ο αντιπρόσωπος ήθελε να μας πείσει ότι είναι λόγω ύψους). Το 'αρκετά τα καλά σχόλια' είναι μάλλον υποβάθμιση του αυτοκινήτου. Α και το 4.4 βάζει κάτω κάτι καγιέν S σε επιτάχυνση... Όπως επίσης το σύστημα μεταβλητής εισαγωγής που ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ λένε πως έχει το Καγιέν, το X5 το γράφει πίσω πίσω στα τεχνικά όπως και τα υπόλοιπά του χαρακτηριστικά....
      Βγαίνει χαλάρα εκτός δρόμου (καλά δεν πάει όπου πάει ένα Land Cruiser, αλλά όπου πάει το Καγιέν πάει και παραπάει...από την άλλη το Λαντ δεν πάει σε μέρη που πάει το X5, δηλαδή στον αυτοκινητόδρομο χωρίς χαρτοσακούλες).
      Επαναλαμβάνω για το καλό του φίλου σου μακριά από το απλό Καγιέν....είναι κοροϊδία!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ML-X5-Touareg-Cayenne

      Ο χρήστης vitoribo έγραψε:
      Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή.

      Το αμάξι δεν είναι για εμένα...Ο αγοραστής κλείνει προς Cayenne, προσωπικά προτιμώ Touareg, και νομίζω πως καλό θα ταν να περιμένουμε τη νέα ML.

      (Παρεπιπτόντως, το αμάξι θα πατήσει βουνό και χιόνι, αρκετά μάλιστα)

      καλορίζικο αν το πάρει, αλλά όταν δεν θα μπορει να κάνει προσπέραση στην Εθνική να του πεις να μην βρίζει..... είναι μούρη λένε να οδηγείς Πορς ακόμη και αν δεν μπορεί να προσπεράσει

      (αν το βουνό και λάσπη μιλάμε για διαδρομή πχ να πας Άγραφα μέσα από χωματόδρομους τότε όλα τα πολυτελή SUV τα καταφέρνουν μια χαρά...)

      ΥΓ. για όσους είπαν ότι είναι τσίπηκο να πάρεις το απλό και όχι το S λόγω διαφοράς τιμής, να ενημερώσω ότι σε αυτήν την κατηγορία αυτοκινήτων το τσίπικο είναι να κοιτάς την βασική τιμή.... δεν κοιτάμε την τιμή που λέει πίσω ένα περιοδικό αυτοκινήτων αλλά μιλάμε για αρκετά παραπάνω ευρώ....
      εξάλλου να ενημερώσω ότι το S έχει τεκμήριο 😉 Για αυτό πολλά από τα S που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους είναι ελαφρώς μεταχειρισμένα γιατί αυτομάτως πέφτει εκτός τεκμηρίου!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ML-X5-Touareg-Cayenne

      Προτείνω να επιλέξεις μεταξύ Τούαρεγκ και X5 ....
      Το τούαρεγκ δεν μου αρέσει, αλλά στα 3.0 μάλλον είναι η καλύτερη επιλογή στο σύνολο. Οι γερμανοι μάλιστα το ψήφισαν Νο1.
      Το απλό Καγιέν δεν είναι Πόρσε και δεν αξίζει τα λεφτά του. Έχει τον κινητήρα του VW ελαφρώς πειραγμένο, με άλλο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής. Είναι πάναργο για την φίρμα του και το προτιμούν όλοι οι νεόπλουτοι. Παραπέμπω στον Άγιο Καγιέν του Λαζόπουλου. Μακριά....
      Για το ML επίσης μακριά, αποτελεί ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έβγαλε η Μερσεντές τα τελευταία χρόνια για διάφορους λόγους.

      Αν θέλετε συζήτηση και ανάλυση για τα παραπάνω ευχαριστώς. Εξάλλου πριν καταλήξoυμε οικογενειακώς στα 4.400 κυβικά τα είδαμε και τα εξετάσαμε όλα αναλυτικά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα στα 1.6

      θα σου πρότεινα να κινηθείς προς κάποιο αυτοκίνητο με περισσότερα από 2 χρόνια εγγύηση και με αραιά σέρβις.
      επίσης κρίμα που δεν σου αρέσει το ASTRA, γιατί με 25,000 παίρνεις το 1.8 με 125 άλογα φουλ έξτρα....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d

      θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
      ο επιλογέας είναι πραγματικά πολύ καλός, η ροπή του 1.4 μεταξύ 1,000-2,000 είναι χαμηλή αλλά δεν προβληματίζει (είπαμε να είμαστε απαιτητικοί αλλά όχι κι έτσι και σιγά τώρα μην πούμε ότι άρχισαν τα ιταλικά αυτοκίνητα να δίνουν ροπή πιο χαμηλά από τους γερμανους!....), το τιμόνι μου άρεσε που ήταν σκληρό, θορύβους δεν άκουσα τίποτα, καθαριστήρες και φλας μου άρεσαν πολύ, ειδικά το μικρό τσαφ επάνω για τις προσπεράσεις, τα φρένα το είπα και εγώ, άψογα και ναι, πέρναγα και εγώ από τα άθλια σαμάρια Φιλοθέης και Ψυχικου με πολύ μεγαλύτερη άνεση από άλλα αμάξια...
      και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d

      η αντιπροσωπεία υποσχέθηκε να μας βρει ένα 1.8 προσεχώς να οδηγήσουμε για λίγο, οπότε βλέποντας!

      πάντως βρήκα και άλλο ένα ωραίο λινκ:

      http://cars.msn.co.uk/carreviewshome/FDAstra3doorMar05/

      το AMS θα έχει σίγουρα μέσα στον Απρίλη κάποιο αναλυτικό τεστ, έκανα δυστυχώς το λάθος να πάρω αυτο το τεύχος επειδή είδα στο εξώφυλλο ένα 'οδηγούμε' και τελικά δεν έλεγε σχεδόν τίποτα....

      από εκεί και πέρα αν κάποιος ξέρει γερμανικά ίσως βρει κανένα αναλυτικό τεστ σε γερμανικά sites

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: Πέταλο του Μαλιακού

      μην αγχώνεστε παιδιά....
      ας είναι καλά η ιδιωτική χρηματοδότηση.....

      τώρα που τα χρήματα από τα ΚΠΣ τελειώνουν, αποφάσισαν να δώσουν τα κομμάτια που δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη σε ιδιώτες μαζί με τα διόδια για καμιά 30αριά χρόνια....

      τώρα αν σκεφτεί κανείς ότι η Αττική Οδός έχει

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      konstantinosmd
    • RE: ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d

      3η (αργία ) και τελευταία μέρα του τεst drive του 5θυρου .....
      Άφησα το κοντέρ στα 800χλμ και ενώ στην αρχή το λυπόμουν το αμάξι, μετά σκέφτηκα ότι ξέρουν τί θα πάθει και με βαριά καρδιά αν και άστρωτο αποφάσισα να το δοκιμάσω κάπως 'σκληρά' ....

      Πραγματικά είμαι εντυπωσιασμένος από τον τρόπο που κρατάει στον δρόμο και χωρίς το IDSplus... Δηλαδή μαζί με αυτό πώς θα κάθεται?
      Στις στροφές του περιφερειακού της Πεντέλης, που ενώνει Κεφαλάρι με Νέα Πεντέλη ήταν κανονικό τραίνο
      Το πάταγα, το πάταγα δεν έλεγε να ξεκολλήσει από τον δρόμο. Στις λίγες φορές που ένιωσα να φεύγει κάπως, αυτό ήταν τόσο αργό και τόσο προοδευτικό που απλά πατάς λίγο περισσότερο το γκάζι και όλα μέλι γάλα.

      Το φόρτωσα πίσω με 3 άτομα, αριστερά ένας φίλος 1,90τόσο 110 κιλά, δεξιά ένας άλλος 1,90 125 κιλά και στην μέση ένας τρίτος 1.75 68 κιλά... χώρεσαν!!

      Όσοι είπαν ότι βρήκαν το αυτοκίνητο βαρετό στην οδήγηση, θα πρέπει να το ξανασκεφτούν....

      Τα χειριστήρια τα συνήθισα, το υποβραχιόνιο κάπως τρώγεται αν και δεν είναι για πολύ ώρα, το τασάκι είναι σε κακή θέση και η έλλειψη ποτηροθήκης εξακολουθεί να με ενοχλεί, αλλά ανακάλυψα πως το μεγάλο ντουλαπάκι έχει αεραγωγό ψυχρού αέρα που κλείνει αν θες!

      Επίσης συνήθισα αρκετά το πίσω μέρος στο παρκάρισμα και δεν είναι όσο δύσκολο φαινόταν στην αρχή.

      Οι μεγάλοι καθρέπτες ισοφαρίζουν με το παραπάνω το μικρό πίσω παρπρίζ.

      Τα φρένα είναι εξαιρετικά και μόνο μια φορά μπήκε αισθητά το ABS!

      Συμφωνώ απόλυτα πως το 1δις που στοίχησε η ανάπτυξη του 5θυρου αντικατοπτρίζει πραγματικά την αξία του αυτοκινήτου.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • RE: ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d

      χωρίς να έχω άμεση προσωπική γνώση τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, απλά να σημειώσουμε ότι αν είναι να συγκρίνουμε το GTC με άλλα 'γνωστά' 1.6άρια, τότε θα συγκρίνουμε μάλλον τον 1.8 κινητήρα (όπως έχει κάνει και το AMS κάπου πχ) όπως το golf, a3, series1, 147, focus κτλ ....

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      K
      konstantinosmd
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr