-
Apo oti eida xtes vrady efere ena GTC i antiprosopeia stin Patra. Fantazomai pos tha einai to 1600 sport. eidomen
-
Apo oti eida xtes vrady efere ena GTC i antiprosopeia stin Patra. Fantazomai pos tha einai to 1600 sport. eidomen
-
Μακράν το καλύτερο site για το GTC!
http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2050215.010/opel/1.htmlΤο κόκκινο το πάει πολύ!
-
μετα απο 4 μερες συμβιωσης με το αστρα 1,600 elegance σας παραθετω τα συμπερασματα μου..........(συγνωμη για τα greeklish)
pantelis ellipsi ropis apo tis 1.000 mexri 2.000 strofes / kai ti enoo me auto : eimastan mesa sto amaksi 5 atoma , kai briskomaste stis anifores ton sikeon kai se kapia stigmi xriastike na stamatiso se anifora........meta ksekinisa xoris xirofreno , E to amaksi apla den pigene pros ta mprosta , emene ekei sti thesi tou.........den eixe dinami na trabiksi......
-arketa kali ropi stis mesees / psila TIPOTE
-epilogeas --> metrios , poli kseneroto koumpoma apo 2->3 , polles fores skalone apo 1->2
-thesi odigisis : telika apodixtike metria / metakinite kata ton diamiki aksona ligo me apotelesma psila atoma mallon den tha boleutoun / o tropos pou kinite pano kato mallon abolos einai para praktikos / pleuriki stiriksi : MHDEN / to timoni kribi ton pinaka organon / ta kathismata einai rixa kai kourazoun se makri taksidi- timoni : kalo apo pleuras diastaseon (diametros) , arkountos koftero , aisthisi (edo gelane ) , kaloutsiki safinia
-elipsi dikti thermokrasias
-triksimata apo tin porta sto taksidi
-aerodinamikoi thoriboi apo tis portes apo ta 80km/h kai pano .............. ena sprei silikonis isos boithouse
-kaloutsiki oratotita
-steno esoteriko pros klistofobiko, exeis omos arketo xoro gia to aristero sou xeri
-pantelis ellipsi theseon gia ta mikroantikimena - mallon abolo kai telika disxristo ipobraxionio
-mou arese pou sto xirofreno den akougete to krak krouk otan to anebazis - ta plastika stis portes tha mporouse na itan kalitera opos kai to ifasma ton kathismaton
-kaloi xoroi piso (kathisan tris ginekes kai den paraponethikan)
-spazokefalia oi ialokatharistires
-automato anama foton (giati ????? pios o logos????? anti gia auto den tha mporouse na ixe piso diskofrena???)
-kaloutsika frena an kai kourazonte sxetika grigora
-mou arese pantos pou den mpeni to ABS ....
-stathero stin euthia an kai epireazete apo pleurikous anemous
-pano sti strofi tora to amaksi to mono pou parousiazi einai ipostrofi , kai alli ipostrofi kai alli ipostrofi / se orismena simia malista den mporouse kala kala na elenksi to amaksoma to baros tou kai trampaliaze........
-mallon iperbolika apodixtikan telika ta 205/55/16 lastixa......
-metria anesi kai idika mesa stin poli.......to amaksi katantouse enoxlitiko ores ores
to amaksi pou eixa kostize 19.000 euro........ an tha to agoraza???? mallon oxi, i mallon , oxi mallon , apla OXI
- timoni : kalo apo pleuras diastaseon (diametros) , arkountos koftero , aisthisi (edo gelane ) , kaloutsiki safinia
-
Μα τι φτυάρι είναι αυτό;
Να αντικρούσω μερικά:- τα καθίσματα είναι καλά, αν επιλέξεις ως έξτρα τα σπορ τύπου που σε κρατάνε στις στροφές (αυτά έχω)
- με πίσω δισκόφρενα στο δικό μου φρενάρω πολύ καλά, αν και δεν πιστεύω ότι έχουν μεγάλη διαφορά από τα ταμπούρα όταν επιβαίνουν μόνο 1-2 άτομα. Σε προχθεσινή κατάβαση από Πάρνηθα ο συνδυασμός 1ης-2ας και των φρένων με κράταγε άψογα.
- στροφές = παιχνίδι. Που είναι η υποστροφή; Εγώ υπερστροφή συνάντησα σε κάποιες περιπτώσεις. Βέβαια δεν έχω φορτώσει ακόμα 5 άτομα, αλλά αυτοκίνητο οδηγώ, όχι πουλμανάκι.
- ο επιλογέας και το γκάζι θέλουν λίγη εκμάθηση. Ειδικά το τελευταίο με είχε δυσκολέψει αρκετά τις πρώτες βδομάδες σε εκκίνηση απότομης ανηφόρας. Όταν το μάθεις όμως (πράγμα που εσύ δεν είχες χρόνο να το κάνεις) δίνεις το σωστό γκάζι για να μη σβήνει η μηχανή και να φεύγει το αμάξι με τη μία.
- υαλοκαθαριστήρες όπως και φλας: εκμάθηση. Μία κάτω = ένα πέρασμα, μία πάνω διακεκομμένο (που υπάρχει τρόπος να του ρυθμίσεις εσύ τη συχνότητα), δύο πάνω αργό συνεχές, τρεις πάνω γρήγορο συνεχές. Η κάτω κίνηση λειτουργεί αντίστροφα. κλπ κλπ, όρεξη να έχεις. Αν στο κλέψουν (τοκ τοκ) και βρέχει θα τα βρουν μπαστούνια πάντως! Για φλας μια ελαφριά κίνηση πάνω ή κάτω (όχι ως το τέρμα) αναβοσβήνει το φλας 3 φορές και σταματάει μόνο του. Εξαιρετικό για αλλαγή λωρίδας.
- το αυτόματο άναμμα φώτων κοστίζει σχεδόν τίποτα στον κατασκευαστή, τα δισκόφρενα έχουν κόστος (για την απορία σου). Πάντως δεν τα έχω (τα αυτόματα φώτα), είναι όντως ημιάχρηστα σε οποιονδήποτε πλην κανενός μισοκοιμισμένου παππού. Απεναντίας παίρνοντας το enjoy και διαμορφώνοντάς το (σχεδόν) κατά βούληση πήρα όσα θεωρούσα εγώ σημαντικά και μου ήρθε και λίφο φθηνότερο από το elegance.
-
popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
Στα μόνα που συμφωνώ είναι:- Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
- Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)
Κατά τ' άλλα:
- Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
- Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
- Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
- αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
- τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
- Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
- Τρένο στις στροφές!!
- Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.
-
θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
ο επιλογέας είναι πραγματικά πολύ καλός, η ροπή του 1.4 μεταξύ 1,000-2,000 είναι χαμηλή αλλά δεν προβληματίζει (είπαμε να είμαστε απαιτητικοί αλλά όχι κι έτσι και σιγά τώρα μην πούμε ότι άρχισαν τα ιταλικά αυτοκίνητα να δίνουν ροπή πιο χαμηλά από τους γερμανους!....), το τιμόνι μου άρεσε που ήταν σκληρό, θορύβους δεν άκουσα τίποτα, καθαριστήρες και φλας μου άρεσαν πολύ, ειδικά το μικρό τσαφ επάνω για τις προσπεράσεις, τα φρένα το είπα και εγώ, άψογα και ναι, πέρναγα και εγώ από τα άθλια σαμάρια Φιλοθέης και Ψυχικου με πολύ μεγαλύτερη άνεση από άλλα αμάξια...
και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες! -
Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δέν θα αγόραζα.
-
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!Το άκουσα κι από κάποιον άλλο φίλο αυτό εδώ στο forum ότι δηλαδή το τιμόνι του έκρυβε τον πίνακα οργάνων. Και μάλιστα έχουμε το ίδιο ύψος (1,83) .....
Το πρόβλημα αυτό όμως εντόπισα στο νέο focus. Αλήθεια ο μόνος είμαι; (ας μην πω περισσότερα για το focus)Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δεν θα αγόραζα.
Εγώ πάντως αν άξιζε τα λεφτά του θα το αγόραζα. Δε λέω, καλό είναι να ξέρεις αν σου έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης κάποια στιγμή αλλά για άλλο λόγο δε βρίσκω λόγω ύπαρξης του εν λόγω οργάνου. Αλήθεια, για το Honda Jazz το οποίο τόσοι εκθειάζουν σ' αυτό το forum γιατί δεν έχει βρεθεί έστω ένας να αναφέρει ότι και αυτό δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας νερού; Μας θάμπωσαν τα 7 χρόνια εγγύηση και η τρομερή (my ) ποιότητα υλικών; (σκληρή μαύρη παρωχημένη πλαστικούρα)
-
Υπάρχει λαμπάκι με σχήμα θερμόμετρου για τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, για το οποίο το εγχειρίδιο χρήσης γράφει:
'Θερμοκρασία Ψυκτικού
Αν ανάψει όταν ο κινητήρας λειτουργεί:
Σταμτήστε το αυτοκίνητο και σβήστε τον κινητήρα. Η θερμοκρασία το ψυκτικού είναι πολύ υψηλή: σβήστε τον κινητήρα. Κίνδυνος για τον κινητήρα. Ελέγξτε αμέσως τη στάθμη του ψυκτικού υγρού.'Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί υποκατάστατο της ένδειξης θερμοκρασίας νερού;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!
Το άκουσα κι από κάποιον άλλο φίλο αυτό εδώ στο forum ότι δηλαδή το τιμόνι του έκρυβε τον πίνακα οργάνων. Και μάλιστα έχουμε το ίδιο ύψος (1,83) .....
Το πρόβλημα αυτό όμως εντόπισα στο νέο focus. Αλήθεια ο μόνος είμαι; (ας μην πω περισσότερα για το focus)Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δεν θα αγόραζα.
Εγώ πάντως αν άξιζε τα λεφτά του θα το αγόραζα. Δε λέω, καλό είναι να ξέρεις αν σου έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης κάποια στιγμή αλλά για άλλο λόγο δε βρίσκω λόγω ύπαρξης του εν λόγω οργάνου. Αλήθεια, για το Honda Jazz το οποίο τόσοι εκθειάζουν σ' αυτό το forum γιατί δεν έχει βρεθεί έστω ένας να αναφέρει ότι και αυτό δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας νερού; Μας θάμπωσαν τα 7 χρόνια εγγύηση και η τρομερή (my ) ποιότητα υλικών; (σκληρή μαύρη παρωχημένη πλαστικούρα)
Το τιμόνι του Astra ρυθμίζεται και μπρός - πίσω, εκτός από πάνω κάτω και σίγουρα κάποια θέση θα βολεύει σε όλα τα μεγέθη. Εγώ απλώς δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ και προτίμησα να οδηγάω αντί να δώ πώς θα έχω ορατότητα στους δείκτες των φλάς (μόνο αυτοί κρύβονταν). Πάντως άν δεν οδηγείς σε όρθια στάση και κοντά στο τιμόνι όπως εγώ, δεν υπάρχει πρόβλημα ορατότητας του ταμπλώ. Ο δείκτης θερμοκρασίας πάντως είναι πρόβλημα και προσωπικά άν αποφάσιζα να το πάρω θα τοποθετούσα σίγουρα έξτρα όργανο, όσο αντιαισθητικό και άν ήταν.
-
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
Ο δείκτης θερμοκρασίας πάντως είναι πρόβλημαΤι είδους πρόβλημα δηλαδή;
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
Στα μόνα που συμφωνώ είναι:- Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
- Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)
Κατά τ' άλλα:
- Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
- Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
- Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
- αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
- τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
- Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
- Τρένο στις στροφές!!
- Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.
σορρυ κιολας αλλα : καλα κρασια....... οδηγησε και κατι αλλο και κανε ξανα τις συγκρισεις
και κατι αλλο..........δεν το εθαψα το αμαξι..........την αληθεια ειπα απλα -
Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!καλε μου ανθρωπε το θεμα δεν ειναι ΤΙ βολευει το αμαξι , αλλα τι βολευει τον οδηγο........και εφοσον στη Δικη μου θεση οδηγησης (που πιστευω οτι ειναι και η σωστη) τα οργανα κρυβονται , λυπαμαι αλλα πρεπει να το αναφερω.......
-
Popolaros
Δεν είχε τίποτα καλό δηλαδή ε?? Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως μιλάμε για το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας αν δεν κάνω λάθος! Κρίμα ρε γαμωτό που πουλάει τόσο πολύ... Όλοι αυτοί που το αγοράζουν είναι μάλλον κορόιδα... -
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Popolaros
Δεν είχε τίποτα καλό δηλαδή ε?? Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως μιλάμε για το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας αν δεν κάνω λάθος! Κρίμα ρε γαμωτό που πουλάει τόσο πολύ... Όλοι αυτοί που το αγοράζουν είναι μάλλον κορόιδα...εγω δεν ειπα τιποτε.........εσυ το ειπες......
-
Αν δεν το καταλαβες δε συμφωνώ με αυτά που γράφεις γιατί κατά την προσωπική μου άποψη είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ειδικά σε σχέση με την τιμή του! Προσωπικά πιστεύω ότι ο μόνος τομέας στον οποίο υστερεί σημαντικά είναι σ'αυτό των επιδόσεων.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Αν δεν το καταλαβες δε συμφωνώ με αυτά που γράφεις γιατί κατά την προσωπική μου άποψη είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ειδικά σε σχέση με την τιμή του! Προσωπικά πιστεύω ότι ο μόνος τομέας στον οποίο υστερεί σημαντικά είναι σ'αυτό των επιδόσεων.αποψη σου......και σεβαστη....
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
Στα μόνα που συμφωνώ είναι:- Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
- Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)
Κατά τ' άλλα:
- Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
- Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
- Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
- αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
- τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
- Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
- Τρένο στις στροφές!!
- Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.
σορρυ κιολας αλλα : καλα κρασια....... οδηγησε και κατι αλλο και κανε ξανα τις συγκρισεις
και κατι αλλο..........δεν το εθαψα το αμαξι..........την αληθεια ειπα απλαΜε τι αυτοκίνητο το σύγκρινες εσύ σε αυτές τις 2 ημέρες που το είχες?
Και το αυτοκίνητο που το σύγκρινες, πόσες ημερές το είχες? -
το αμαξι το ειχα για 4 μερες και οχι για 2...........
αυτοκινητα : corolla (την εχει φιλος κολητος) , focus (επισης κολητος), και γενικος απο οτι εχει περασει στα χερια μου.....
ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d