Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. ΝΕΟ OPEL ASTRA 3d
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Μελλοντικά Μοντέλα
    40
    173
    348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      ptroupis last edited by

      Apo oti eida xtes vrady efere ena GTC i antiprosopeia stin Patra. Fantazomai pos tha einai to 1600 sport. eidomen

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        ptroupis last edited by

        Apo oti eida xtes vrady efere ena GTC i antiprosopeia stin Patra. Fantazomai pos tha einai to 1600 sport. eidomen

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sumik last edited by

          Μακράν το καλύτερο site για το GTC!
          http://www.germancarfans.com/news.cfm/NewsID/2050215.010/opel/1.html

          Το κόκκινο το πάει πολύ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            popol-ros last edited by

            μετα απο 4 μερες συμβιωσης με το αστρα 1,600 elegance σας παραθετω τα συμπερασματα μου..........(συγνωμη για τα greeklish)

            pantelis ellipsi ropis apo tis 1.000 mexri 2.000 strofes / kai ti enoo me auto : eimastan mesa sto amaksi 5 atoma , kai briskomaste stis anifores ton sikeon kai se kapia stigmi xriastike na stamatiso se anifora........meta ksekinisa xoris xirofreno , E to amaksi apla den pigene pros ta mprosta , emene ekei sti thesi tou.........den eixe dinami na trabiksi......
            -arketa kali ropi stis mesees / psila TIPOTE
            -epilogeas --> metrios , poli kseneroto koumpoma apo 2->3 , polles fores skalone apo 1->2
            -thesi odigisis : telika apodixtike metria / metakinite kata ton diamiki aksona ligo me apotelesma psila atoma mallon den tha boleutoun / o tropos pou kinite pano kato mallon abolos einai para praktikos / pleuriki stiriksi : MHDEN / to timoni kribi ton pinaka organon / ta kathismata einai rixa kai kourazoun se makri taksidi

            • timoni : kalo apo pleuras diastaseon (diametros) , arkountos koftero , aisthisi (edo gelane ) , kaloutsiki safinia
              -elipsi dikti thermokrasias
              -triksimata apo tin porta sto taksidi
              -aerodinamikoi thoriboi apo tis portes apo ta 80km/h kai pano .............. ena sprei silikonis isos boithouse
              -kaloutsiki oratotita
              -steno esoteriko pros klistofobiko, exeis omos arketo xoro gia to aristero sou xeri
              -pantelis ellipsi theseon gia ta mikroantikimena
            • mallon abolo kai telika disxristo ipobraxionio
              -mou arese pou sto xirofreno den akougete to krak krouk otan to anebazis
            • ta plastika stis portes tha mporouse na itan kalitera opos kai to ifasma ton kathismaton
              -kaloi xoroi piso (kathisan tris ginekes kai den paraponethikan)
              -spazokefalia oi ialokatharistires
              -automato anama foton (giati ????? pios o logos????? anti gia auto den tha mporouse na ixe piso diskofrena???)
              -kaloutsika frena an kai kourazonte sxetika grigora
              -mou arese pantos pou den mpeni to ABS ....
              -stathero stin euthia an kai epireazete apo pleurikous anemous
              -pano sti strofi tora to amaksi to mono pou parousiazi einai ipostrofi , kai alli ipostrofi kai alli ipostrofi / se orismena simia malista den mporouse kala kala na elenksi to amaksoma to baros tou kai trampaliaze........
              -mallon iperbolika apodixtikan telika ta 205/55/16 lastixa......
              -metria anesi kai idika mesa stin poli.......to amaksi katantouse enoxlitiko ores ores

            to amaksi pou eixa kostize 19.000 euro........ an tha to agoraza???? mallon oxi, i mallon , oxi mallon , apla OXI

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Μα τι φτυάρι είναι αυτό;
              Να αντικρούσω μερικά:

              • τα καθίσματα είναι καλά, αν επιλέξεις ως έξτρα τα σπορ τύπου που σε κρατάνε στις στροφές (αυτά έχω)
              • με πίσω δισκόφρενα στο δικό μου φρενάρω πολύ καλά, αν και δεν πιστεύω ότι έχουν μεγάλη διαφορά από τα ταμπούρα όταν επιβαίνουν μόνο 1-2 άτομα. Σε προχθεσινή κατάβαση από Πάρνηθα ο συνδυασμός 1ης-2ας και των φρένων με κράταγε άψογα.
              • στροφές = παιχνίδι. Που είναι η υποστροφή; Εγώ υπερστροφή συνάντησα σε κάποιες περιπτώσεις. Βέβαια δεν έχω φορτώσει ακόμα 5 άτομα, αλλά αυτοκίνητο οδηγώ, όχι πουλμανάκι.
              • ο επιλογέας και το γκάζι θέλουν λίγη εκμάθηση. Ειδικά το τελευταίο με είχε δυσκολέψει αρκετά τις πρώτες βδομάδες σε εκκίνηση απότομης ανηφόρας. Όταν το μάθεις όμως (πράγμα που εσύ δεν είχες χρόνο να το κάνεις) δίνεις το σωστό γκάζι για να μη σβήνει η μηχανή και να φεύγει το αμάξι με τη μία.
              • υαλοκαθαριστήρες όπως και φλας: εκμάθηση. Μία κάτω = ένα πέρασμα, μία πάνω διακεκομμένο (που υπάρχει τρόπος να του ρυθμίσεις εσύ τη συχνότητα), δύο πάνω αργό συνεχές, τρεις πάνω γρήγορο συνεχές. Η κάτω κίνηση λειτουργεί αντίστροφα. κλπ κλπ, όρεξη να έχεις. Αν στο κλέψουν (τοκ τοκ) και βρέχει θα τα βρουν μπαστούνια πάντως! Για φλας μια ελαφριά κίνηση πάνω ή κάτω (όχι ως το τέρμα) αναβοσβήνει το φλας 3 φορές και σταματάει μόνο του. Εξαιρετικό για αλλαγή λωρίδας.
              • το αυτόματο άναμμα φώτων κοστίζει σχεδόν τίποτα στον κατασκευαστή, τα δισκόφρενα έχουν κόστος (για την απορία σου). Πάντως δεν τα έχω (τα αυτόματα φώτα), είναι όντως ημιάχρηστα σε οποιονδήποτε πλην κανενός μισοκοιμισμένου παππού. Απεναντίας παίρνοντας το enjoy και διαμορφώνοντάς το (σχεδόν) κατά βούληση πήρα όσα θεωρούσα εγώ σημαντικά και μου ήρθε και λίφο φθηνότερο από το elegance.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • scotch
                scotch last edited by

                popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
                Στα μόνα που συμφωνώ είναι:

                1. Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
                2. Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)

                Κατά τ' άλλα:

                1. Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
                2. Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
                3. Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
                4. αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
                5. τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
                6. Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
                7. Τρένο στις στροφές!!
                8. Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
                  Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  konstantinosmd last edited by

                  θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου!
                  ο επιλογέας είναι πραγματικά πολύ καλός, η ροπή του 1.4 μεταξύ 1,000-2,000 είναι χαμηλή αλλά δεν προβληματίζει (είπαμε να είμαστε απαιτητικοί αλλά όχι κι έτσι και σιγά τώρα μην πούμε ότι άρχισαν τα ιταλικά αυτοκίνητα να δίνουν ροπή πιο χαμηλά από τους γερμανους!....), το τιμόνι μου άρεσε που ήταν σκληρό, θορύβους δεν άκουσα τίποτα, καθαριστήρες και φλας μου άρεσαν πολύ, ειδικά το μικρό τσαφ επάνω για τις προσπεράσεις, τα φρένα το είπα και εγώ, άψογα και ναι, πέρναγα και εγώ από τα άθλια σαμάρια Φιλοθέης και Ψυχικου με πολύ μεγαλύτερη άνεση από άλλα αμάξια...
                  και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hunter last edited by

                    Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δέν θα αγόραζα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
                      και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!

                      Το άκουσα κι από κάποιον άλλο φίλο αυτό εδώ στο forum ότι δηλαδή το τιμόνι του έκρυβε τον πίνακα οργάνων. Και μάλιστα έχουμε το ίδιο ύψος (1,83) .....
                      Το πρόβλημα αυτό όμως εντόπισα στο νέο focus. Αλήθεια ο μόνος είμαι; (ας μην πω περισσότερα για το focus)

                      Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δεν θα αγόραζα.

                      Εγώ πάντως αν άξιζε τα λεφτά του θα το αγόραζα. Δε λέω, καλό είναι να ξέρεις αν σου έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης κάποια στιγμή αλλά για άλλο λόγο δε βρίσκω λόγω ύπαρξης του εν λόγω οργάνου. Αλήθεια, για το Honda Jazz το οποίο τόσοι εκθειάζουν σ' αυτό το forum γιατί δεν έχει βρεθεί έστω ένας να αναφέρει ότι και αυτό δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας νερού; Μας θάμπωσαν τα 7 χρόνια εγγύηση και η τρομερή (my ) ποιότητα υλικών; (σκληρή μαύρη παρωχημένη πλαστικούρα)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        manosk last edited by

                        Υπάρχει λαμπάκι με σχήμα θερμόμετρου για τη θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, για το οποίο το εγχειρίδιο χρήσης γράφει:

                        'Θερμοκρασία Ψυκτικού
                        Αν ανάψει όταν ο κινητήρας λειτουργεί:
                        Σταμτήστε το αυτοκίνητο και σβήστε τον κινητήρα. Η θερμοκρασία το ψυκτικού είναι πολύ υψηλή: σβήστε τον κινητήρα. Κίνδυνος για τον κινητήρα. Ελέγξτε αμέσως τη στάθμη του ψυκτικού υγρού.'

                        Αυτό θα μπορούσε να θεωρηθεί υποκατάστατο της ένδειξης θερμοκρασίας νερού;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tasos953 last edited by

                          Ο χρήστης Scotch έγραψε:

                          και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!

                          Το άκουσα κι από κάποιον άλλο φίλο αυτό εδώ στο forum ότι δηλαδή το τιμόνι του έκρυβε τον πίνακα οργάνων. Και μάλιστα έχουμε το ίδιο ύψος (1,83) .....
                          Το πρόβλημα αυτό όμως εντόπισα στο νέο focus. Αλήθεια ο μόνος είμαι; (ας μην πω περισσότερα για το focus)

                          Αυτοκίνητο χωρίς όργανο θερμοκρασίας νερού πάντως δεν θα αγόραζα.

                          Εγώ πάντως αν άξιζε τα λεφτά του θα το αγόραζα. Δε λέω, καλό είναι να ξέρεις αν σου έχει κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης κάποια στιγμή αλλά για άλλο λόγο δε βρίσκω λόγω ύπαρξης του εν λόγω οργάνου. Αλήθεια, για το Honda Jazz το οποίο τόσοι εκθειάζουν σ' αυτό το forum γιατί δεν έχει βρεθεί έστω ένας να αναφέρει ότι και αυτό δεν έχει δείκτη θερμοκρασίας νερού; Μας θάμπωσαν τα 7 χρόνια εγγύηση και η τρομερή (my ) ποιότητα υλικών; (σκληρή μαύρη παρωχημένη πλαστικούρα)

                          Το τιμόνι του Astra ρυθμίζεται και μπρός - πίσω, εκτός από πάνω κάτω και σίγουρα κάποια θέση θα βολεύει σε όλα τα μεγέθη. Εγώ απλώς δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ και προτίμησα να οδηγάω αντί να δώ πώς θα έχω ορατότητα στους δείκτες των φλάς (μόνο αυτοί κρύβονταν). Πάντως άν δεν οδηγείς σε όρθια στάση και κοντά στο τιμόνι όπως εγώ, δεν υπάρχει πρόβλημα ορατότητας του ταμπλώ. Ο δείκτης θερμοκρασίας πάντως είναι πρόβλημα και προσωπικά άν αποφάσιζα να το πάρω θα τοποθετούσα σίγουρα έξτρα όργανο, όσο αντιαισθητικό και άν ήταν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • scotch
                            scotch last edited by

                            Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
                            Ο δείκτης θερμοκρασίας πάντως είναι πρόβλημα

                            Τι είδους πρόβλημα δηλαδή;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              popol-ros last edited by

                              Ο χρήστης Scotch έγραψε:
                              popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
                              Στα μόνα που συμφωνώ είναι:

                              1. Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
                              2. Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)

                              Κατά τ' άλλα:

                              1. Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
                              2. Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
                              3. Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
                              4. αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
                              5. τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
                              6. Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
                              7. Τρένο στις στροφές!!
                              8. Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
                                Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.

                              σορρυ κιολας αλλα : καλα κρασια....... οδηγησε και κατι αλλο και κανε ξανα τις συγκρισεις
                              και κατι αλλο..........δεν το εθαψα το αμαξι..........την αληθεια ειπα απλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                popol-ros last edited by

                                Ο χρήστης KonstantinosMD έγραψε:
                                και όσο για το τιμόνι ότι κρύβει τον πίνακα οργάνων, ξέρεις..... μπορείς να το ρυθμίσεις και πάνω κάτω.. δεν είναι δύσκολο, μπορείς να διαβάσεις και τις οδηγίες!

                                καλε μου ανθρωπε το θεμα δεν ειναι ΤΙ βολευει το αμαξι , αλλα τι βολευει τον οδηγο........και εφοσον στη Δικη μου θεση οδηγησης (που πιστευω οτι ειναι και η σωστη) τα οργανα κρυβονται , λυπαμαι αλλα πρεπει να το αναφερω.......

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Popolaros
                                  Δεν είχε τίποτα καλό δηλαδή ε?? Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως μιλάμε για το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας αν δεν κάνω λάθος! Κρίμα ρε γαμωτό που πουλάει τόσο πολύ... Όλοι αυτοί που το αγοράζουν είναι μάλλον κορόιδα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                    Popolaros
                                    Δεν είχε τίποτα καλό δηλαδή ε?? Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου ίσως μιλάμε για το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας αν δεν κάνω λάθος! Κρίμα ρε γαμωτό που πουλάει τόσο πολύ... Όλοι αυτοί που το αγοράζουν είναι μάλλον κορόιδα...

                                    εγω δεν ειπα τιποτε.........εσυ το ειπες......

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      msamaro last edited by

                                      Αν δεν το καταλαβες δε συμφωνώ με αυτά που γράφεις γιατί κατά την προσωπική μου άποψη είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ειδικά σε σχέση με την τιμή του! Προσωπικά πιστεύω ότι ο μόνος τομέας στον οποίο υστερεί σημαντικά είναι σ'αυτό των επιδόσεων.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                        Αν δεν το καταλαβες δε συμφωνώ με αυτά που γράφεις γιατί κατά την προσωπική μου άποψη είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας, ειδικά σε σχέση με την τιμή του! Προσωπικά πιστεύω ότι ο μόνος τομέας στον οποίο υστερεί σημαντικά είναι σ'αυτό των επιδόσεων.

                                        αποψη σου......και σεβαστη....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          interland-gr last edited by

                                          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                          popolaros μήπως συγκρίνεις με κάποιο supercar και δε μας το λες; Το κατάθαψες το αμαξάκι και δε νομίζω ότι είσαι αντικειμενικός.
                                          Στα μόνα που συμφωνώ είναι:

                                          1. Τα καθίσματα που στην έκδοση elegance είναι σκληρά και με μέτρια πλευρική στήριξη. Κάτι που δεν ισχύει όμως για την έκδοση cosmo...
                                          2. Χώροι για μικροαντικείμενα (αν και εμένα προσωπικά αυτοί που έχει μου αρκούν μιας και ούτε καπνίζω για να με νοιάζει που θα βάλω το πακέτο με τα τσιγάρα και τον αναπτήρα, ούτε πίνω καφέ για να ψάχνω για ποτηροθήκη)

                                          Κατά τ' άλλα:

                                          1. Επιλογέας πολύ καλός. Εξίσου καλός με αυτόν της 147 για παράδειγμα (πριν πείτε οτιδήποτε....έχουμε στην οικογένεια 147).
                                          2. Ροπή από 1.000 - 2.000 στροφές (καλύτερη από της alfa!)
                                          3. Πολύ καλό τιμόνι με καλή αίσθηση
                                          4. αεροδυναμικούς θορύβους δεν άκουσα (μέχρι τα 160 τουλάχιστον)
                                          5. τους υαλοκαθαριστήρες και τα φλας τα συνήθισα στα πρώτα 5 λεπτά (λες να είμαι τόσο έξυπνος τελικά )
                                          6. Άψογα φρένα (τουλάχιστον αυτά με τους δίσκους πίσω)
                                          7. Τρένο στις στροφές!!
                                          8. Πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση (περνούσα τα σαμαράκια χωρίς φρένο και δεν ενοχλούσαν καθόλου)
                                            Αυτά! Και ούτε στην opel δουλεύω, ούτε opel astra έχω.

                                          σορρυ κιολας αλλα : καλα κρασια....... οδηγησε και κατι αλλο και κανε ξανα τις συγκρισεις
                                          και κατι αλλο..........δεν το εθαψα το αμαξι..........την αληθεια ειπα απλα

                                          Με τι αυτοκίνητο το σύγκρινες εσύ σε αυτές τις 2 ημέρες που το είχες?
                                          Και το αυτοκίνητο που το σύγκρινες, πόσες ημερές το είχες?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            το αμαξι το ειχα για 4 μερες και οχι για 2...........

                                            αυτοκινητα : corolla (την εχει φιλος κολητος) , focus (επισης κολητος), και γενικος απο οτι εχει περασει στα χερια μου.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr