-
Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
Περιμένω τις γνώμες σας. -
Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
Περιμένω τις γνώμες σας. -
Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
Περιμένω τις γνώμες σας. -
Ο χρήστης Freddy έγραψε:
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.Ωχ! Ο 'Αλέξης' με το Top Gun θα γίνει ακόμα πιο μαλάκας!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ωχ! Ο 'Αλέξης' με το Top Gun θα γίνει ακόμα πιο μαλάκας!Αλήθεια βρε παιδιά, έχετε δει πιο μ@λ@κισμένο ήρωα διαφήμισης???
-
να υποθέσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στο πολακι 2002 16v με ηλεκτρονικό γκάζι;; τι πιεση έχει το τουρμπο;;
-
Ο χρήστης Freddy έγραψε:
Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά.Πως ξεπεράστηκαν;
Αναρωτιόμουν αν γίνεται να αλλάξεις πεταλούδα εισαγωγής με συμβατική χωρίς να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.
Κοίτα που έχουμε φτάσει...ά ρε που είναι εκείνα τα DCOE...!
Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…